Kaartcontrole zuidtribune

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Roelof
Wereldspeler

Bericht door Roelof »

Thuis of op het werk niks te vertellen en dan maar even stewardje pesten...(stakkers)
Wel grappig dat je dat zegt. Ik hoor die opmerking veel vaker, maar dan andersom. Thuis niks te vertellen hebben, maar in het stadion het baasje spelen.

Ik gooi niet alle stewards op één hoop, maar over het algemeen irriteren ze mij ook meer dan dat ik blij ben dat ze er zijn. Of dat komt door de steward of door de datgene wat hen opgelegd wordt weet ik niet. Laat ik het het maar 'een combinatie van' noemen. Bovendien zal het bij mij te maken hebben met een hoge mate van verbazing over waarom iemand uberhaupt vrijwillig steward wil zijn. Maar goed, ieder zijn eigen.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Fean Fan Drachten schreef: En wat dacht je van kwaadwillende uit-supporters? Of ze nou wel of niet op de zuidtribune mogen plaatsnemen, da's even niet de discussie (ik vind van niet, maar goed). Als die zomaar bij 'mijn' trap omhoog kunnen lopen terwijl die eigenlijk heel ergens anders moet zitten, maar er puur op uit is om rotzooi te schoppen... Enfin, vul maar in.
Is er eigenlijk een instructie naar de stewards toe m.b.t. uitsupporters? Ik heb er een keer naar gevraagd en kreeg de indruk dat wanneer ze maar een kaartje hebben SCH er niks aan zal doen. Maar nu we hier toch een steward hebben wil ik wel eens weten of hier instructies over zijn gegeven of dat het aan het inzicht van de steward is overgelaten.
Sahu
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door Sahu »

roelof de vries schreef: Wel grappig dat je dat zegt. Ik hoor die opmerking veel vaker, maar dan andersom. Thuis niks te vertellen hebben, maar in het stadion het baasje spelen.

Ik gooi niet alle stewards op één hoop, maar over het algemeen irriteren ze mij ook meer dan dat ik blij ben dat ze er zijn. Of dat komt door de steward of door de datgene wat hen opgelegd wordt weet ik niet. Laat ik het het maar 'een combinatie van' noemen. Bovendien zal het bij mij te maken hebben met een hoge mate van verbazing over waarom iemand uberhaupt vrijwillig steward wil zijn. Maar goed, ieder zijn eigen.
Eerder in dit topic hoor ik ook mensen opmerken dat het andersom ook vaak gebeurt.
Laat ik het dan zo stellen:Als een ieder doet wat er van hem/haar wordt verwacht dan is het hele probleem opgelost:

Een steward krijgt instructies om kaarten te controleren (bij de ingang en op de trap) en dient bovendien als een goede gastheer/vrouw te fungeren.
Kortom: Klantvriendelijk zijn.

Een supporter dient zich bij het betreden van het stadiongebied aan de geldende (huis)regels te houden.

En ik ben de eerste om te erkennen dat er ook stewards zijn die niet klantvriendelijk te werk gaan maar er zijn aan de andere kant ook plenty supporters te vinden die de regels aan hun laars lappen.
Waar twee vechten hebben twee schuld en ja...dan moeten de goeien het ook weleens ontgelden.

enne Roelof .. ik ben steward geworden omdat ik de wachtlijst zat was en dit een mooie mogelijkheid was om de wedstrijden toch bij te wonen.
En hoewel ik nu zeer blij ben met mijn plaatsje in vak 22 heb ik geen spijt gehad van de 4 jaar als steward.
Laatst gewijzigd door Sahu op 11-04-2005 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
GW
Bankzitter

Bericht door GW »

Het is natuurlijk lekker makelijk praten als jezelf geen steward bent. Ik vind dat je gewoon respect moet hebben voor die mensen die daar in hun vrije tijd voor onze/hun cluppie staan.
Ik val onder klapvee!!
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Fean Fan Drachten schreef: Tuurlijk hebben we als stewards er regeltjes bij zitten waarvan je zou kunnen denken: moet dat nou? Maar och, als je de situatie in het ALS eens vergelijkt met andere bvo's.... dan mag hier een hoop hoor!!
En wat zijn die regels dan? Alleen optreden tegen Heerenveen supporters? Als die bv iets te lang blijven staan? Tegen supporters van de tegenpartij durven jullie niet op te treden.

En leg me eens uit wat "wij" als supporters dan allemaal mogen wat elders niet mag?
Sahu
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Skippybal schreef:
Dus Sahu, bekijk het van 2 kanten! Maar wel goed dat er stewards op het forum zitten!
Dat bedoel ik nou! Regels zijn er voor mensen, niet tegen mensen. Dat betekent ook dat je regels flexibel moeten kunnen toepassen, al naar gelang het voor alle partijen het beste is. Dus niet er koste wat kost star aan vasthouden als de situatie toch geen problemen op kan leveren.
En dat bepaalt de voetbalclub zelf.
Als er reden voor zou zijn om de regels te veranderen dan doen de beleidsbepalers dit wel.
Deze regels worden niet vanuit de dialoog steward/supporter bepaald.
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Fean Fan Drachten
Selectiespeler

Bericht door Fean Fan Drachten »

Squerrel schreef: En wat zijn die regels dan? Alleen optreden tegen Heerenveen supporters? Als die bv iets te lang blijven staan? Tegen supporters van de tegenpartij durven jullie niet op te treden.

En leg me eens uit wat "wij" als supporters dan allemaal mogen wat elders niet mag?
Om maar even een voorbeeldje te noemen: SC Heerenveen - Newcastle United, de situatie in vak 27. Uitpuilende tribune, iedereen stond, zelfs op de trappen. Het werd gedoogd die avond. Trappen moeten normaal gesproken op last van de brandweer vrij blijven, da's volgens mij overal zo. Dat is ook de reden waarom we mensen altijd sommeren door te lopen vlak voor het einde van de wedstrijd - je weet wel, die mensen die menen dat hun seizoenskaart niet geldig is tijdens blessuretijd en dus voortijdig weggaan. Daar moeten we tegen optreden, omdat het een grote bron van ergernis is voor de fans die wél alles willen zien. Als er tijdens de wedstrijd wel mensen op de trap staan, dan zijn dat stewards of medewerkers van de horeca-gelegenheden.

Instructie van stewards bij uit-supporters... Vak 10/11 is voor de uitspelende club, die nemen ook hun eigen stewards mee en die stewards zijn verantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen hun vak. Maar bij elke wedstrijd komen er losse kaarten op de markt, die door iedereen kunnen worden gekocht (het is immers een koud kunstje voor een Ajacied om een clubkaart van Heerenveen aan te vragen en daarmee kaarten te kopen). Een doorsnee ajacied of een tukker is niet van een Fries te onderscheiden - mits ie z'n mond houdt, want dan hoor je het natuurlijk direct ;-). Bij de wedstrijd tegen Newcastle zijn er een paar engelsen die 100 euro hebben uitgegeven voor een kaartje in vak 27. Ze vroegen mij of ze bij hun eigen jongens mochten zitten, maar dat kon niet; ze zijn dus in 27 gaan zitten. Dat moet kunnen denk ik. Ter vergelijking: in Australië is het Australian Football verschrikkelijk populair, nog meer dan het voetbal hier. De stadions zitten afgeladen vol, zo'n 50 000 tot 70 000 of meer mensen. Nooit is er gedonder tussen supporters, maar daar zit dan ook iedereen door elkaar!!! Geweldige sfeer altijd. Maar hier zet men de verschillende groepen apart waardoor het risico groter is dat de relschoppers - die dan bij elkaar zitten - de menigte opruien. Als er op de tribunes in Australië iets ontstaat wat op een rel lijkt, dan zit de rest van de menigte er boven op en worden de boosdoeners eruit gehaald. Waarom zou zoiets hier niet werken?

Ik vind het een verantwoordelijkheid van de club om daar mee om te gaan. Ik ben van mening dat de zuid-tribune geheel voor onze eigen fans moet zijn. Maar volgend seizoen wordt de indeling toch veranderd, dus ik zou zeggen: zit dit seizoen even uit en hopelijk zijn een hoop kinderziektes van de nieuwe tribunes volgend seizoen de wereld uit. Concentreer je op het steunen van onze jongens op het veld in plaats van te reageren op een handjevol (50 is ook maar een handjevol) 'verdwaalde' uitsupporters die ook gewoon een leuke wedstrijd willen zien.
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik kan bij FC Groningen met een rugtas naar binnenlopen (na het sporten) zonder dat ik gefouilleerd wordt (2x gebeurd), dat lukt me bij Heerenveen niet!
Sterker nog: ik moest zaterdag m'n hele sporttas overhoop halen en de beste man vroeg me zelfs om het tasje met m'n noppenschoenen te openen om die te kunnen controleren. Sorry hoor, maar dat vond ik echt té erg. En die man was geen groentje voor zover ik weet, heb hem wel eens eerder gezien in ieder geval.

Wat betreft die blikjes: alsof je die thermoskannen niet op het veld kan gooien... :huh:

Ik heb er overigens géén moeite mee om mijn seizoenkaart twee keer te laten zien. De reden daarvan lijken me wel duidelijk; geen mensen in het verkeerde vak. Simpel.
Joho
Selectiespeler

Bericht door Joho »

Ik heb er overigens géén moeite mee om mijn seizoenkaart twee keer te laten zien. De reden daarvan lijken me wel duidelijk; geen mensen in het verkeerde vak. Simpel.
Ach zou dat zo zijn? Volgens mij zit 99.9% van de mensen zonder die controle ook wel op de goede plek. En als iemand op je plek zit en niet weg wil dan lijkt het mij tijd om de stewart in te schakelen. Ik schat dat die situatie zich hooguit een keer of 5 per thuiswedstrijd voorkomt en daarvoor moeten wel 21.000 mensen hun kaart voor de tweede keer laten zien, niet echt efficient. Maar ja het is maar een kleine moeite dus ik stoor me er verder niet zo aan. Waar ik me wel een tijdje aan gestoord heb is dat de stewart genoegen neemt met de voorzijde vd kaart waarop het vaknummer niet te zien is. Dan schiet je natuurlijk enorm je doel voorbij als tweede controle.
Laatst gewijzigd door Joho op 11-04-2005 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Edmanian Devil
Basisspeler

Bericht door Edmanian Devil »

Pas geleden moest ik tijdens de tweede helft opeens nodig naar de wc. Gewacht tot er een dood spelmoment was en toen naar beneden gesprint. Toen ik terugkwam was Heerenveen vol in de aanval en ontstond er iets van druk op de verdediging van de tegenstander. Om tijdens zo'n spannend moment niet voor iedereen langs te moeten lopen, besloot ik op de trap te blijven staan op een plaats waar zowel de toeschouwers, de stewards als andere mensen die de trap eventueel nodig konden hebben, geen last van mij hadden. Ik wilde wachten op het volgende rustige spelmoment, maar werd op een erg irritante manier door een steward gesommeerd om weer naar mijn plaats te gaan. Het kon nu wel even, want er gebeurde toch niets bijzonders... :angry:

Andere ergenis wat betreft stewards is het gedrag van de stewards bij P7. Bestaat maar één woord voor: eikels. Zoals die tekeer gaan, tsjongejonge :blbl:
the rockII
Selectiespeler

Bericht door the rockII »

Ik vind het op zich geen probleem om mijn kaart bij het vak te tonen, maar dan wel op één voorwaarde: ...altijd en overal...

Volgens mij heeft dan ook niemand moeite met dit beleid. Echter, nu is het de ene keer wel en de andere keer niet. En bij de ene steward wel en bij de andere weer niet. :urgs:

Erg zinvol is het overigens niet, maar ja.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Edmanian Devil schreef:Andere ergenis wat betreft stewards is het gedrag van de stewards bij P7. Bestaat maar één woord voor: eikels. Zoals die tekeer gaan, tsjongejonge :blbl:
Ik sta ook altijd op P7, die gast bij de rontonde mag wat mij part een cultfiguur worden ... machtige vent. Staat er altijd even vrolijk en als je je kaart laat zien even een duimpje.

De rest van de stewards kijken glazig naar je auto en wijzen al dan niet een parkeerplaats aan. Niks mis mee.

Fean Fan dr88, er zijn per wedstrijd zeker meer dan 50 verdwaalde uitsupporters.
maar de irritatatie zal wel hoger zijn omdat we dit seizoen meer verliezen.
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Fean Fan Drachten schreef: Om maar even een voorbeeldje te noemen: SC Heerenveen - Newcastle United, de situatie in vak 27. Uitpuilende tribune, iedereen stond, zelfs op de trappen. Het werd gedoogd die avond. Trappen moeten normaal gesproken op last van de brandweer vrij blijven, da's volgens mij overal zo. Dat is ook de reden waarom we mensen altijd sommeren door te lopen vlak voor het einde van de wedstrijd - je weet wel, die mensen die menen dat hun seizoenskaart niet geldig is tijdens blessuretijd en dus voortijdig weggaan. Daar moeten we tegen optreden, omdat het een grote bron van ergernis is voor de fans die wél alles willen zien. Als er tijdens de wedstrijd wel mensen op de trap staan, dan zijn dat stewards of medewerkers van de horeca-gelegenheden.

Instructie van stewards bij uit-supporters... Vak 10/11 is voor de uitspelende club, die nemen ook hun eigen stewards mee en die stewards zijn verantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen hun vak. Maar bij elke wedstrijd komen er losse kaarten op de markt, die door iedereen kunnen worden gekocht (het is immers een koud kunstje voor een Ajacied om een clubkaart van Heerenveen aan te vragen en daarmee kaarten te kopen). Een doorsnee ajacied of een tukker is niet van een Fries te onderscheiden - mits ie z'n mond houdt, want dan hoor je het natuurlijk direct ;-). Bij de wedstrijd tegen Newcastle zijn er een paar engelsen die 100 euro hebben uitgegeven voor een kaartje in vak 27. Ze vroegen mij of ze bij hun eigen jongens mochten zitten, maar dat kon niet; ze zijn dus in 27 gaan zitten. Dat moet kunnen denk ik. Ter vergelijking: in Australië is het Australian Football verschrikkelijk populair, nog meer dan het voetbal hier. De stadions zitten afgeladen vol, zo'n 50 000 tot 70 000 of meer mensen. Nooit is er gedonder tussen supporters, maar daar zit dan ook iedereen door elkaar!!! Geweldige sfeer altijd. Maar hier zet men de verschillende groepen apart waardoor het risico groter is dat de relschoppers - die dan bij elkaar zitten - de menigte opruien. Als er op de tribunes in Australië iets ontstaat wat op een rel lijkt, dan zit de rest van de menigte er boven op en worden de boosdoeners eruit gehaald. Waarom zou zoiets hier niet werken?

Ik vind het een verantwoordelijkheid van de club om daar mee om te gaan. Ik ben van mening dat de zuid-tribune geheel voor onze eigen fans moet zijn. Maar volgend seizoen wordt de indeling toch veranderd, dus ik zou zeggen: zit dit seizoen even uit en hopelijk zijn een hoop kinderziektes van de nieuwe tribunes volgend seizoen de wereld uit. Concentreer je op het steunen van onze jongens op het veld in plaats van te reageren op een handjevol (50 is ook maar een handjevol) 'verdwaalde' uitsupporters die ook gewoon een leuke wedstrijd willen zien.
Lang verhaal maar je geeft niet echt antwoord op mijn vraag.
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Afgelopen zaterdag werd ik zelfs nog op m'n stoeltje gecontroleerd. Ik ben een van de "gelukkigen" die hun plek kwijt is en een andere zitplaats kreeg, die met naam is aangegeven. Er zat iemand op mijn plek en die heb ik beleefd gevraagd of ik daar kon zitten. Verder geen probleem. Werd ik daarna nog gecontroleerd door een vrouwelijke suppoost.

Ach ja, die doet haar werk ook nu eenmaal.

Ben het wel met een aantal mensen eens dat het behoorlijk vervelend is als je steeds weer andere poppetjes op de trap ziet staan. Ik zie de noodzaak van rouleren van suppoosten niet in. Als ze steeds bij dezelfde trap zouden staan, worden de fans bekende gezichten en is de noodzaak van een tweede vertoon van de kaart overbodig. De meeste supporters zitten al sinds dag 1 in het stadion.
Laatst gewijzigd door Beetle op 11-04-2005 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Ook gezien uit de post van Arnoud, stuit het vele oude mensen tegen het borst dat ze elke keer hun kaart moeten laten zien. En een tekend voorbeeld is Arnoud zijn bankpas. Dus kan die oudere mensen heel goed begrijpen.

Maar dan nog een vraag terug aan je steward, wat doe je als iemand met scc van vak 27 vak 26 oploopt omdat het via dat vak korter is na zijn plaats in het midden? Ik heb t gevoel wel eens dat de steward geeneens weet hoe de vakindeling is (bij hveen ook zeer lastig).
Jos in de basis
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Ik loop wel eens via vak 16 naar mijn vak 17, is nooit een probleem.
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Jeroen schreef: Ik kan bij FC Groningen met een rugtas naar binnenlopen (na het sporten) zonder dat ik gefouilleerd wordt (2x gebeurd), dat lukt me bij Heerenveen niet!
Mij wel.
Heb je wel eens gezien wat ik allemaal meezeul het stadion in....
Maar daar komt dan weer bij dat ik na al die jaren inmiddels wel een bekend gezicht ben voor de meeste stewards. Het is lang niet overal gemeengoed dat je filmapparatuur naar binnen mag nemen. (De laatste tijd laat ik die spullen thuis aangezien er wat problemen met de camera zijn. Afgelopen zaterdag behoorlijk spijt van gehad. Ik had een schitterend uitzicht op de vrije trap van Ugur vanuit vak 24....)

Ik vind de hele discussie hier trouwens een behoorlijke storm in een glas water. Waarom wordt hier zo op de stewards afgegeven? Die doen ook hun werk maar. Hun werk gebeurt vooraf aan de wedstrijd en vrijwel iedereen zit op tijd op z'n plaats voor de voorstelling begint dus waar zeuren we eigenlijk over?
Laatst gewijzigd door Beetle op 11-04-2005 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
Raider
Basisspeler

Bericht door Raider »

Ik vraag mij af of die man die bij de rotonde staat ( tuincentrum Bos)mij mag tegen houden.Ik heb al eens een paar politie mensen gevraagd of hij mij mag tegen houden,hun antwoord was hij mag officeel niemand tegen houden omdat dit een gewone weg is.Wel doodlopend.Want helemaal achteraan kunnen wel een stuk of 10 auto,s parkeren.Laatst heb ik die man aangesproken en hij zij ik mag je wel tegen houden.Het gaat mij niet om dat ik daar perse naar toe wil rijden maar om het princiepe.
Dus wie het weet mag het zeggen.
Skip
Invaller

Bericht door Skip »

Fean Fan Drachten schreef: Trappen moeten normaal gesproken op last van de brandweer vrij blijven, da's volgens mij overal zo. Dat is ook de reden waarom we mensen altijd sommeren door te lopen vlak voor het einde van de wedstrijd - je weet wel, die mensen die menen dat hun seizoenskaart niet geldig is tijdens blessuretijd en dus voortijdig weggaan. Daar moeten we tegen optreden, omdat het een grote bron van ergernis is voor de fans die wél alles willen zien. Als er tijdens de wedstrijd wel mensen op de trap staan, dan zijn dat stewards of medewerkers van de horeca-gelegenheden.
De laatste 2 thuiswedstrijden werden er zelfs supporters door de stewards in de gangpaden neergezet! Omdat ze geen eigen stoel hadden? Wel een stuk of 12 alleen al in vak 24. Hoe zit dat dan? Trouwens, het dak van 24 lekt sinds de verbouwing, wordt tijd om te verhuizen....
Fean Fan Drachten
Selectiespeler

Bericht door Fean Fan Drachten »

Squerrel schreef: Lang verhaal maar je geeft niet echt antwoord op mijn vraag.
Fean Fan Drachten schreef: Om maar even een voorbeeldje te noemen: SC Heerenveen - Newcastle United, de situatie in vak 27. Uitpuilende tribune, iedereen stond, zelfs op de trappen. Het werd gedoogd die avond. Trappen moeten normaal gesproken op last van de brandweer vrij blijven, da's volgens mij overal zo. Dat is ook de reden waarom we mensen altijd sommeren door te lopen vlak voor het einde van de wedstrijd - je weet wel, die mensen die menen dat hun seizoenskaart niet geldig is tijdens blessuretijd en dus voortijdig weggaan. Daar moeten we tegen optreden, omdat het een grote bron van ergernis is voor de fans die wél alles willen zien. Als er tijdens de wedstrijd wel mensen op de trap staan, dan zijn dat stewards of medewerkers van de horeca-gelegenheden..
Antwoord stond er wel degelijk bij, lijkt me. Uitpuilend vak 27, mensen op de trappen... dat lukt je niet bij iedere bvo.

Geef het door, geef het door: bij de ingang voorkant vd seizoenskaart laten zien, bij de trap de achterkant zodat het vaknummer zichtbaar is; dan is iedereen blij....

Vakindeling is bij SCH idd niet echt logisch. Ook ik moet vaak twee keer kijken als er mensen de trap omhoog komen met een kaart voor een naastgelegen vak, maar ikzelf maak er geen probleem van. Heb 'medelijden' met de stewards die net nieuw zijn en dus nog niet helemaal op de hoogte zijn van de rare vakindeling. We hebben de laatste tijd nogal eens een nieuw gezicht in het 'korps' en er komen alleen nog maar meer stewards bij... Oh ja, wie voelt zich geroepen??? ;-)
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Fean Fan Drachten schreef: Antwoord stond er wel degelijk bij, lijkt me. Uitpuilend vak 27, mensen op de trappen... dat lukt je niet bij iedere bvo.
Jullie "durven" alleen maar thuis supporters aan te spreken op hun gedrag, tegen bv ajax fans durven jullie absoluut niet tegen op te treden.
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

GVD hou toch eens op met zeiken tegen de stewards en het irritant vinden van het 2 keer laten zien van je scc!!! Hebben jullie echt niks beters te doen???
Als je er zulke problemen mee hebt moet je naar SC Heerenveen gaan en er wat van zeggen, sterker nog als je het beter kunt, moet je Steward worden!

"Mag die man bij de rotonde me wel tegen houden??"

Kan jou dat nou schelen of hij dat mag of niet? Die mensen proberen alles een beetje in goede banen te leiden en het enige wat andere mensen proberen is ze tegen te werken, doe toch aub even normaal! Zijn allemaal vrijwilligers die elke 2 weken weer hun best doen om er voor iedereen een feestje van te maken, door alles in goede banen te leiden.
Nou als het voor jou al geen feestje kan worden omdat je je kaart 2 keer moet laten zien heb ik medelijden met het zielige leven dat je leeft!

dat er zoveel mensen van de tegenpartij in 'onze' vakken zitten is bovendien ook niet de schuld van de stewards, ze kunnen er ook niet veel aan doen, want die mensen hebben volledige legaal een kaartje gekocht.
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Venderwel schreef:dat er zoveel mensen van de tegenpartij in 'onze' vakken zitten is bovendien ook niet de schuld van de stewards, ze kunnen er ook niet veel aan doen, want die mensen hebben volledige legaal een kaartje gekocht.

Het is de schuld van onze eigen supporters! Die halen zelf geen kaartje voor het voetbal! Daardoor blijven die kaarten over voor de 'uit' spelende club. En die willen wel graag hun club zien spelen.
Wie moet er kapot?
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Fotze Bumser schreef:
Het is de schuld van onze eigen supporters! Die halen zelf geen kaartje voor het voetbal! Daardoor blijven die kaarten over voor de 'uit' spelende club. En die willen wel graag hun club zien spelen.
Amen!!
Maar reageer dat dus niet af op de Stewards.

Al denk ik trouwens niet helemaal dat het de 'schuld' is van onze eigen supporters, er zijn vast wel die willen, maar te laat een kaartje halen.
Zoals eerder gezegd, ik denk dat deze mensen gewoon clubkaarten hebben van meerdere clubs (op 1 of andere manier, moeder, zus, tante enz.) en gewoon bij de eerste voorverkoop kaarten halen met een groep! Het is vervelend, maar het is wel legaal.
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Je kunt maximaal 2 kaarten halen op 1 clubkaart. (staat volgens mij elke wedstrijd op teletekst). Dus dan mogen er behoorlijk wat familieleden een clubcard hebben.... grrrr

En als je echt een kaart wilt hebben voor het voetbal, dan ga je gelijk halen (of laat je halen) en wacht je niet tot het uitverkocht is.

Ik vind dat zo'n ***smoes...het is uitverkocht.. jammer ik had wel naar het voetbal toe willen gaan. Nee gewoon gelijk die kaarten halen!

En die stewards doen gewoon hun werk. Waar maakt men zich nou druk om.
Wie moet er kapot?
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Fotze Bumser schreef:Je kunt maximaal 2 kaarten halen op 1 clubkaart. (staat volgens mij elke wedstrijd op teletekst). Dus dan mogen er behoorlijk wat familieleden een clubcard hebben.... grrrr

En als je echt een kaart wilt hebben voor het voetbal, dan ga je gelijk halen (of laat je halen) en wacht je niet tot het uitverkocht is.

Ik vind dat zo'n ***smoes...het is uitverkocht.. jammer ik had wel naar het voetbal toe willen gaan. Nee gewoon gelijk die kaarten halen!

En die stewards doen gewoon hun werk. Waar maakt men zich nou druk om.
Nou ja het is maar een theorie he! ;-)

En wat die stewars betreft!! I hear ya...
Roukie67
Bankzitter

Bericht door Roukie67 »

Leuke discussie.
Vanaf het begin heb ik in vak 25 gezeten en dit seizoen voor het eerst in vak 18 (gezellig dicht bij Arnoud :wink: ). Voor zover ik me kan herinneren heb ik in al die jaren slechts één keer de achterkant van mijn kaart hoeven laten zien bij het opgaan van de tribune.
En al moest ik het ding elke wedstrijd 8x laten zien, dan deed ik dat ook. Ik heb hem gewoon in de hand totdat ik op mijn plaats ga zitten...
GSVK, the Blue Devils!!
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Venderwel schreef:GVD hou toch eens op met zeiken tegen de stewards en het irritant vinden van het 2 keer laten zien van je scc!!! Hebben jullie echt niks beters te doen???
Beetje rustig Venderwel! Wat jij geen normale discussie vindt, kunnen anderen wel nuttig vinden. Bovendien is het topic door een steward zelf gestart!
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Jeroen schreef: Beetje rustig Venderwel! Wat jij geen normale discussie vindt, kunnen anderen wel nuttig vinden. Bovendien is het topic door een steward zelf gestart!
Ja sorry hoor, maar daar kan ik me vreselijk over opwinden, over mensen die zeiken om helemaal niks!
topic is inderdaad gestart door een steward, om z'n gelijk te krijgen dat die persoon zat te zeuren. Nou gelijk heeft ie inderdaad, die persoon zat te zeuren!
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Venderwel schreef: Ja sorry hoor, maar daar kan ik me vreselijk over opwinden, over mensen die zeiken om helemaal niks!
topic is inderdaad gestart door een steward, om z'n gelijk te krijgen dat die persoon zat te zeuren. Nou gelijk heeft ie inderdaad, die persoon zat te zeuren!
Hij wil toch graag dat we hem een veer in zijn reet steken. Door te zeggen dat er in Heerenveen meer mag dan bij de gemiddelde BVO. Allemaal flauwekul, als je maar even gaat staan loopt er al een steward in je nek te hijgen. En alleen durven optreden tegen eigen supporters en niet tegen bezoekende fans. Dat je de seizoenkaart 2x moeten laten zien, SWA maar verder is de gemiddelde steward van Heerenveen een aardige pain in the ass
Plaats reactie