02-04-2005: sc Heerenveen-Ajax (2-1)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Jeugdspeler
- Contacteer:
-
- Nieuw talent
Voor de duidelijkheid, het was dus Ajax - Heerenveen. Niet Ajax - GroningenKnipecity schreef:VI moet zich ook beter informeren, alhoewel ik gezien de uitslag er ook weer niet rouwig om ben.
Spelers die drie keer scoorden tegen Ajax sinds 1990
Speler
Tony Alberda** 3x Ajax - FC Groningen 8-3 (10-11-1993)
Tony staat in een leuk rijtje trouwens, waar is het toch mis gegaan met die jongen?
http://www.frieschdagblad.nl/artikel.asp?artID=22045
Laatst gewijzigd door j-w op 22-03-2005 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Invaller
Ik denk toch dat Heerenveen dit Potje niet zomaar 1,2,3 uitspeeld..
Eigenlijk heeft Ajax natuurlijk toch meer kwaliteit..
Majah ze zitten nu in een mindere Fase..
Ik gok op een Spannende 1-1..
Met Huntelaar als doelpuntemaker
WEL ZAL HET PUBLIEK VAN ZICH MOETEN LATEN HOREN.. DUS NIET ZO STIL ALS TEGEN PSV
Eigenlijk heeft Ajax natuurlijk toch meer kwaliteit..
Majah ze zitten nu in een mindere Fase..
Ik gok op een Spannende 1-1..
Met Huntelaar als doelpuntemaker

WEL ZAL HET PUBLIEK VAN ZICH MOETEN LATEN HOREN.. DUS NIET ZO STIL ALS TEGEN PSV

* Viva Garcia !
-
- Invaller
-
- Forumicoon
- Contacteer:
-
- Wereldspeler
-
- Wereldspeler
-
- Selectiespeler
Je zou Sikora kunnen opstellen om Trabelsi af te stoppen, hij heeft het loopvermogen en de inzet om dat te doen. Alleen aanvallend zal er bij hem dan niet veel uitkomen (maar ach, dat is al zo sinds hij naar Heerenveen is gekomen).
Laatst gewijzigd door dekoning op 23-03-2005 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja....
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Sikora loopt inderdaad met plezier het hele veld af, en misschien krijgt hij het tegen ajax nog wel op de heupendekoning schreef:Je zou Sikora kunnen opstellen om Trabelsi af te stoppen, hij heeft het loopvermogen en de inzet om dat te doen. Alleen aanvallend zal er bij hem dan niet veel uitkomen (maar ach, dat is al zo sinds hij naar Heernveen is gekomen).

-
- Forumicoon
-
- Forumicoon
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
That's the spiritHeerenveen rules schreef:Zet Bruggink maar achter de spitsen en Nilsson op links.
Je gaat toch niet een linkerspits op stellen die achter Trabelsi aan moet lopen! Hoezo de omgekeerde wereld. Je moet een linkerspits opstellen die er voor kan zorgen dat Trabelsi achter hem aanloopt.

-
- Invaller
-
- Selectiespeler
Als Trabelsi naar voren stoomt zal er toch echt iemand achter hem aan moeten en dat kan dan gezien zijn kwaliteiten maar beter iemand met loopvermogen zijn. Je kunt natuurlijk ook Ajax 2 keer 3 kwartier vastzetten in het eigen doelgebied en ze nooit de bal geven, dan is er niks aan de hand
.

Tja....
- rolandos
- Invaller
- Vincent
- Fanmaster
- Contacteer:
Kom net terug van een tripje naar de ArenA (ben inmiddels projectleider van hun website
) en zag Danny Blind een training afwerken met niet meer dan vijf, zes spelers - de rest is kwijt wegens interlands. Dus of ie zijn team een beetje kan voorbereiden op de kraker in Fryslân lijkt me sterk.. Riemer schijnt al gezegd te hebben dat Ajax-thuis regulier als een overwinning staat gepland. Dat had je me tien jaar geleden niet moeten vertellen..

-
- Superster
- Contacteer:
-
- Superster
- Contacteer:
10 jaar geleden was ie nog niet besmet met de arrogantie uit Mokum, maar ddor zijn werk voor de KNJB is hij dat inmiddels al wel.Vincent schreef:.. Riemer schijnt al gezegd te hebben dat Ajax-thuis regulier als een overwinning staat gepland. Dat had je me tien jaar geleden niet moeten vertellen..

Graaijax Hamsterdam!!
-
- Superster
- Contacteer:
Nu vergelijk je appels met bananen.Arnoud schreef: Vreemd - je had (terecht) opmerkingen toen Quito in verband met bananenplukken gebracht werd - maar het gebruik van de tekst: KNJB gaat toch wel in dezelfde , verkeerde richting

Graaijax Hamsterdam!!
- Arnoud
- Wereldspeler
Foutje Poenkt, je zou moeten schrijven: voor een deel van de Ajax-supporters en door een deel van de supporters in supportersland .De J staat voor JODEN en dat is de geuzennaam voor en van Ajaks-supporters - en - Met de term KNJB wordt in supporters land
Een groot deel van de Ajaxsupporters en van de overige supporters in het land heeft helemaal niets op met die benaming. Maar die discussie hebben we hier al eerder gevoerd en zullen we maar niet weer openen.
Mij stuiten dergelijke kreten als KNJB uitermate tegen de borst - en voelen discriminerend aan. Zeker in de aanloop naar de mei-dagen waarin de systematische uitroeïng van ondermeer 6 miljoen Joden herdacht wordt.
-
- Superster
- Contacteer:
De holocaust is de grootste misdaad ooit!. Maar de benaming (bijnaam/geuzennaam) Joden is heel wat anders dan de Joden die werden vermoord om hun geloof tijdens de 2e wereldoorlog. Als de Amsterdammers (mokummers!!!) een andere bijnaam hadden gekregen ,dan hadden wij deze discussie niet gehad.Arnoud schreef:Mij stuiten dergelijke kreten als KNJB uitermate tegen de borst - en voelen discriminerend aan. Zeker in de aanloop naar de mei-dagen waarin de systematische uitroeïng van ondermeer 6 miljoen Joden herdacht wordt.
Zo heb ik me bv afgelopen weer lekker lopen ergeren tijdens de uitzenden rond Ajakkes-PSV....Het ging alleen maar over hoe slecht Ajakkes was, niet over de kwaliteiten van PSV. Lekkere Ajak-kliek!!
Graaijax Hamsterdam!!
-
- Forumicoon
Zo gaat dat nu eenmaal in medialand. Er is heel veel aandacht voor Ajax, veel voor Feyenoord en PSV en ook nog een klein beetje voor de rest. Ik heb wel eens het idee er maar drie clubs zijn in dit land en de rest een competitie mogelijk maakt.
Maar KNJB? Noem eens wat voorbeelden dan waar dat uit blijkt?
Maar KNJB? Noem eens wat voorbeelden dan waar dat uit blijkt?