02-04-2005: sc Heerenveen-Ajax (2-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Fean.tk
Jeugdspeler

kan dat

Bericht door Fean.tk »

kun je z´n onderwerp er ook weg halen want ik heb een foutje gemaakt? heeft niks met ajax- sch te maken majah :(
stranger
Jeugdspeler
Contacteer:

Bericht door stranger »

Ik hoop dat ze winnen. eerder dit seizoen kon het uit ook.. dan zou het thuis toch ook moeten lukken!
j-w
Nieuw talent

Bericht door j-w »

Knipecity schreef:VI moet zich ook beter informeren, alhoewel ik gezien de uitslag er ook weer niet rouwig om ben.

Spelers die drie keer scoorden tegen Ajax sinds 1990

Speler
Tony Alberda** 3x Ajax - FC Groningen 8-3 (10-11-1993) :?:

Tony staat in een leuk rijtje trouwens, waar is het toch mis gegaan met die jongen?
Voor de duidelijkheid, het was dus Ajax - Heerenveen. Niet Ajax - Groningen
http://www.frieschdagblad.nl/artikel.asp?artID=22045
Laatst gewijzigd door j-w op 22-03-2005 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
GeorGios Samaras 20
Invaller

Bericht door GeorGios Samaras 20 »

Ik denk toch dat Heerenveen dit Potje niet zomaar 1,2,3 uitspeeld..
Eigenlijk heeft Ajax natuurlijk toch meer kwaliteit..

Majah ze zitten nu in een mindere Fase..
Ik gok op een Spannende 1-1..

Met Huntelaar als doelpuntemaker :D

WEL ZAL HET PUBLIEK VAN ZICH MOETEN LATEN HOREN.. DUS NIET ZO STIL ALS TEGEN PSV :stan:
* Viva Garcia !
jeroentjeheerenveen
Invaller

Bericht door jeroentjeheerenveen »

he verdorie heb geen kaart :cry:
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

hey Jeroentjeheerenveen, ook mee naar vites?
SCH
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Van deze 2e pagina wordt je ook niet vrolijk..

Hoop je écht dat ze gaan winnen 'vreemde'? :roll:

Rose voor Vayrynen. Fysieke kracht en zeer gevaarlijk bij dode spelmomenten. Ik acht Bruggink niet in staat om vanaf daar iets te doen, tenminste, nog niet echt overtuigend geweest.
André
Wereldspeler

Bericht door André »

Ik acht Bruggink zeker niet geschikt voor deze wedstrijd in zijn vrije rol aan de linkerkant. Er moet een echte linksbuiten opgesteld worden om Trabelsi in te dammen. Rzasa heeft natuurlijk aan één tegenstander meer dan genoeg..
Roelof
Wereldspeler

Bericht door Roelof »

Rose moet daar ook gewoon een kans krijgen. Anders kan ie zich nooit bewijzen. Ik zie het wel in hem zitten.
dekoning
Selectiespeler

Bericht door dekoning »

Je zou Sikora kunnen opstellen om Trabelsi af te stoppen, hij heeft het loopvermogen en de inzet om dat te doen. Alleen aanvallend zal er bij hem dan niet veel uitkomen (maar ach, dat is al zo sinds hij naar Heerenveen is gekomen).
Laatst gewijzigd door dekoning op 23-03-2005 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja....
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

dekoning schreef:Je zou Sikora kunnen opstellen om Trabelsi af te stoppen, hij heeft het loopvermogen en de inzet om dat te doen. Alleen aanvallend zal er bij hem dan niet veel uitkomen (maar ach, dat is al zo sinds hij naar Heernveen is gekomen).
Sikora loopt inderdaad met plezier het hele veld af, en misschien krijgt hij het tegen ajax nog wel op de heupen ;)
GW
Bankzitter

Bericht door GW »

Wedstrijd is al uitverkocht
Ik val onder klapvee!!
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

GW schreef:Wedstrijd is al uitverkocht
Goede zaak :P Denk dat we dan ook weer een nieuw bezoekers-record krijgen :)
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Als het uitverkocht is wel, de hoek bij vak 24 gaat namelijk open (zit er zelf ook nl. :wink:).
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Zet Bruggink maar achter de spitsen en Nilsson op links.
Je gaat toch niet een linkerspits op stellen die achter Trabelsi aan moet lopen! Hoezo de omgekeerde wereld. Je moet een linkerspits opstellen die er voor kan zorgen dat Trabelsi achter hem aanloopt.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Heerenveen rules schreef:Zet Bruggink maar achter de spitsen en Nilsson op links.
Je gaat toch niet een linkerspits op stellen die achter Trabelsi aan moet lopen! Hoezo de omgekeerde wereld. Je moet een linkerspits opstellen die er voor kan zorgen dat Trabelsi achter hem aanloopt.
That's the spirit :P Gek maken die Trabelsi.
The_Hunter
Invaller

Bericht door The_Hunter »

als bruggink er staat zal er toch ook iemand achter hem aan moeten lopen??
dus moet trabelsi ook iemand dekken
ik zeg dat rose er in moet op het midenveld die loopt die ajaxmietjes zo onder de voet
dekoning
Selectiespeler

Bericht door dekoning »

Als Trabelsi naar voren stoomt zal er toch echt iemand achter hem aan moeten en dat kan dan gezien zijn kwaliteiten maar beter iemand met loopvermogen zijn. Je kunt natuurlijk ook Ajax 2 keer 3 kwartier vastzetten in het eigen doelgebied en ze nooit de bal geven, dan is er niks aan de hand :D .
Tja....
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

dekoning schreef: Je kunt natuurlijk ook Ajax 2 keer 3 kwartier vastzetten in het eigen doelgebied en ze nooit de bal geven, dan is er niks aan de hand :D .
ja dat lijkt mij ook wel een goed idee :mrgreen: :mrgreen: als we dat nou altijd deden is er niks aan de hand :mrgreen: haha
Nieuw Noord
Vincent
Fanmaster
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Kom net terug van een tripje naar de ArenA (ben inmiddels projectleider van hun website 8)) en zag Danny Blind een training afwerken met niet meer dan vijf, zes spelers - de rest is kwijt wegens interlands. Dus of ie zijn team een beetje kan voorbereiden op de kraker in Fryslân lijkt me sterk.. Riemer schijnt al gezegd te hebben dat Ajax-thuis regulier als een overwinning staat gepland. Dat had je me tien jaar geleden niet moeten vertellen..
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Vincent schreef:Kom net terug van een tripje naar de ArenA (ben inmiddels projectleider van hun website 8))
Landverrader :lol: maar van harte met je aanstelling
Poenkt
Superster
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Vincent schreef:.. Riemer schijnt al gezegd te hebben dat Ajax-thuis regulier als een overwinning staat gepland. Dat had je me tien jaar geleden niet moeten vertellen..
10 jaar geleden was ie nog niet besmet met de arrogantie uit Mokum, maar ddor zijn werk voor de KNJB is hij dat inmiddels al wel. :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

Poenkt schreef:
dan zal er toch wel ander spel komen moeten dan tegen ado en utrecht dat was niet om nou vrolijk van te worden.
Nieuw Noord
Arnoud
Wereldspeler

Bericht door Arnoud »

KNJB
Vreemd - je had (terecht) opmerkingen toen Quito in verband met bananenplukken gebracht werd - maar het gebruik van de tekst: KNJB gaat toch wel in dezelfde , verkeerde richting :urgs:
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

Kijken of danny Blind weer in cafe bak zit volgende week.
Hij heeft nogal wat friese vrienden nl, ben benieuwd" ! (aardige gozer trouwens.)
Miereneukert!
Poenkt
Superster
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Arnoud schreef: Vreemd - je had (terecht) opmerkingen toen Quito in verband met bananenplukken gebracht werd - maar het gebruik van de tekst: KNJB gaat toch wel in dezelfde , verkeerde richting :urgs:
Nu vergelijk je appels met bananen. :wink: Met de term KNJB wordt in supporters land aangegeven hoe men denkt over de Ajaks-kliek in Zeist. De J staat voor JODEN en dat is de geuzennaam voor en van Ajaks-supporters,hetzelfde als b.v.BOEREN. Heeft totaal niets met rascime te maken.
Graaijax Hamsterdam!!
Arnoud
Wereldspeler

Bericht door Arnoud »

De J staat voor JODEN en dat is de geuzennaam voor en van Ajaks-supporters - en - Met de term KNJB wordt in supporters land
Foutje Poenkt, je zou moeten schrijven: voor een deel van de Ajax-supporters en door een deel van de supporters in supportersland .
Een groot deel van de Ajaxsupporters en van de overige supporters in het land heeft helemaal niets op met die benaming. Maar die discussie hebben we hier al eerder gevoerd en zullen we maar niet weer openen.
Mij stuiten dergelijke kreten als KNJB uitermate tegen de borst - en voelen discriminerend aan. Zeker in de aanloop naar de mei-dagen waarin de systematische uitroeïng van ondermeer 6 miljoen Joden herdacht wordt.
Poenkt
Superster
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Arnoud schreef:Mij stuiten dergelijke kreten als KNJB uitermate tegen de borst - en voelen discriminerend aan. Zeker in de aanloop naar de mei-dagen waarin de systematische uitroeïng van ondermeer 6 miljoen Joden herdacht wordt.
De holocaust is de grootste misdaad ooit!. Maar de benaming (bijnaam/geuzennaam) Joden is heel wat anders dan de Joden die werden vermoord om hun geloof tijdens de 2e wereldoorlog. Als de Amsterdammers (mokummers!!!) een andere bijnaam hadden gekregen ,dan hadden wij deze discussie niet gehad.

Zo heb ik me bv afgelopen weer lekker lopen ergeren tijdens de uitzenden rond Ajakkes-PSV....Het ging alleen maar over hoe slecht Ajakkes was, niet over de kwaliteiten van PSV. Lekkere Ajak-kliek!!
Graaijax Hamsterdam!!
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Zo gaat dat nu eenmaal in medialand. Er is heel veel aandacht voor Ajax, veel voor Feyenoord en PSV en ook nog een klein beetje voor de rest. Ik heb wel eens het idee er maar drie clubs zijn in dit land en de rest een competitie mogelijk maakt.
Maar KNJB? Noem eens wat voorbeelden dan waar dat uit blijkt?
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Elke club heeft wel een beetje een dergelijke benoeming, bij Heerenveen is het toch ook vaak het geval dat wij "Boeren" zijn.
Plaats reactie