Nieuwe Feanfan en Brief

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Hannuzz
Jeugdspeler

Bericht door Hannuzz »

Als je wil dat de verschillende supportersverenigingen gaan samenwerken...dan moeten zij daar eerst zelf mee beginnen!!! een klein voorbeeld hiervan is dat de Nieuw Noord leden ook 10 euro korting moeten krijgen bij de uitwedstrijden!! als je gebruik wil maken van deze korting dan ben je verplicht om lid te zijn van beide de supportersvereniging en nieuw noord....de leden van Feanfans hebben genoeg aan één lidmaatschap!

Op deze manier veroorzaak je toch zelf de verschillen tussen de 2!?!??! of ligt dit nu aan mij??
Robert
Selectiespeler

Bericht door Robert »

Voor zover ik weet is Nieuw Noord er in eerste instantie alleen voor thuiswedstrijden (verbeter me als ik mis zit) en hebben ze dus niet veel te maken met de uitwedstrijden. De supportersclub regelt meestal ism de club de uitwedstrijden.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Hehe er komt naar een feanfansvak ook nog een rokersvak (op dit forum al eens besproken), dus arnoud je zit er niet ver naast :wink:

Verder vond ik Verbeek wel leuk positief over het sfeervak, dat mag dan ook wel gezegd worden. Ik denk dat er met Verbeek wel een supporter van NN binnen de club is.
De Tike Utd
Invaller
Contacteer:

Bericht door De Tike Utd »

Als ik goed ben geinformeerd organiseert en betaalt de supportersvereniging de busreis. De korting wordt aan de leden van de supportersclub geboden, omdat die in feite de busreis dmv het betalen van contributie al (indirect) hebben meebetaald. Misschien wil NN wel een eigen bus? Misschien kan dat in samenwerking met de supportersvereniging? Misschien kunnen daar wel afspraken over gemaakt worden! Dan krijgt Heerenveen eindelijk weer eens een uitvak dat een beetje vol is. Die paar keer dat ik uitwedstrijden bezoek (o.a. Ajax uit voor de beker) vond ik de ondersteuning qua aantal supporetsr van Heerenveen onze club onwaardig.
''Als 'ze' willen samenwerken, moeten 'ze' zelf beginnen''. Fraai citaat.. Samenwerken betekent samen (allebei in begrijpelijk Nederlands) je er voor inzetten en niet wijzen en verwijten. Maar, zucht, dat begrijp je waarschijnlijk niet. :angry:
Arnoud, je bent een grappig 'mantsje'. Een vak voor vmbo-ers en katholieken.. Nee, je snapt me niet (wil me niet snappen). Iedereen mag zitten/staan waar hij/zij wil. :blbl: Maar dat opslitsen in groepen is op basis van de manier waarop je je club wilt steunen. Mensen met poen in de OSSH. Fanatieke supporters die willen staan in het staan-/NN-vak. En FeanFans die niet willen staan, maar wel bijelkaar willen ook in een apart vak.
Dat het FeanFanFak op Zuid zou komen (eerst maar eens de respons afwachten, trouwens!) is geen probleem. Bij grote clubs in Europa zie je dat de verschillende supportersgroepen elk een eigen plaats hebben in het stadion en elkaar toeroepen ter verhoging van de sfeer. Bij Schalke bijvoorbeeld roept de Nordkurve op afgesproken tijdstippen: ''Südkurve, seid er fertig?'' Daarna roept de Nordkurve massaal "SCHALKE", waarop de Südkurve antwoordt met "NULL VIER". Grandioos, indrukwekkend, imponerend om mee te maken. Wie weet roepen wij op Noord over een poosje "ES CEE" en antwoordt Zuid op onze uitnodiging met ''HEERENVEEN''!
Ik hoop dat ik mijn point duidelijk heb gemaakt. Wie het niet WIL begrijpen, heb ik nog een tip: om zes uur vanavond begin Sesamstraat op Nederland 2, maar dat wisten jullie natuurlijk al lang.
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Eastermar
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Ik heb die brief ook bij de FeanFan ontvangen, ik vind het een prima brief
De aanwezigen op dit forum denken daar dus anders over. De brief bevatte een iets te hoog "TROS" gehalte, naar mijn inziens.

De Tike Utd schreef:
We zijn allemaal feanfans

Inderdaad, vandaar mijn verontwaardiging. Zij stellen namelijk van niet.
Hier valt weinig tegen in te brengen De Tike Utd alias 'de eindredacteur'. Ben het volledig met HJ eens.
Akkrum fan
Invaller

Bericht door Akkrum fan »

Volgens mij moet NN ook korting geven op het bezoeken van de uitwedstrijden. Dan hoef je ook niet meer van twee supportersverenigingen lid te zijn. Dan kunnen de genen die bij NN willen zitten/staan van NN lid worden en de mensen die lid willen worden van Feanfans worden toch gewoon daar lid. :mrgreen: Of heb ik het nou fout. :|
Arnoud
Wereldspeler

Bericht door Arnoud »

De Tike Utd, ik snap je heel goed. En dat er meerdere vakken komen met in elk vak z'n specifieke supporters, prima. Je krijgt straks dus:
- het NN vak
- het Feanfan Fak
- het Feanaticsvak
- het Junior Heroes vak
- de OSSH vakken
- het niet-rokers vak (dat zou eigenlijk gewoon het hele ALS moeten zijn maar dat is een andere discussie)
En iedereen maar roepen dat in zijn of haar vak de "echte" supporters zitten. Dat is wat mij met name stoort. Ben ik, en met mij al die andere duizenden supporters, omdat ik in geen van die vakken zit, nu een "minder echte" Feanfan ?
Het is die kant van de discussie die me ergert, niet zozeer dat die vakken er wellicht allemaal komen.
En Eastermar, de brief heeft inderdaad een hoog TROS-gehalte. Maar dat is niets nieuws, die opmerking is al vaker gemaakt. Het streven van Van der Velde cs. is al langer naar de verwezenlijking van sc Heerenveen als de grootste (kunstmatige) familie van Nederland . :blbl:
Jaap F.
Erelid

Bericht door Jaap F. »

Arnoud schreef: En iedereen maar roepen dat in zijn of haar vak de "echte" supporters zitten. Dat is wat mij met name stoort. Ben ik, en met mij al die andere duizenden supporters, omdat ik in geen van die vakken zit, nu een "minder echte" Feanfan ?
Ik snap wel wat je bedoelt, ik heb ook wel het gevoel dat het wat uit de hand loopt nu, dat NN de weg heeft gebaand en anderen daar gezellig achter mee hobbelen.

Maar om je vraag te beantwoorden: je bent zoveel Heerenveen-fan als je je voelt en dat heeft niks met het vak te maken. Dus moet je misschien niet bij voorbaat uitgaan van de mensen die zeggen dat zij in het juiste vak zitten, dat hun vak het beste is enz. Als die discussie gevoerd gaat worden, zegt dat vooral veel over die mensen.
Roelof
Wereldspeler

Bericht door Roelof »

Volgens mij voelt de heer de eindredacteur zich een beetje aangevallen. Je blad ziet er schitterend uit hoor. Zitten ook enkele leuke artikelen in. Super zal het nooit worden omdat jullie niet los staan van de club en nooit kritisch zullen zijn.

Maar dit gaat alleen maar om de supportersvereniging. Dat er verschillende vakken komen, vind ik nog niet eens zo erg. Alhoewel ik het nut er niet van in zie, vind ik het prima als er blijkbaar behoefte aan is. Maar laten we nou niet schijnheilig zijn: de supportersvereniging gaat toch zeker gewoon de concurrentie hierbij aan met NN? Die teksten die dhr. Jongedijk uitkraamt zijn toch allesbehalve sympathiek? Het komt een beetje neer op de reclame van c100. Bij de concurrent, Konmar, is alles duurder, slechter en lelijker. Ik walg van die opvatiting.

Dat NN en de supportersvereniging meer zouden moeten samenwerken, ben ik met je eens. Of dat niet al gebeurt en hoe het kan er frictie is tussen de twee verenigingen, weet ik ook niet.
Johnny '86
Wereldspeler

Bericht door Johnny '86 »

Het streven van Van der Velde cs. is al langer naar de verwezenlijking van sc Heerenveen als de grootste (kunstmatige) familie van Nederland
Tsjah, en je doet er NIKS aan. De 'buitenwereld' zou eens moeten weten...
Uiteindelijk eigen schuld, wie wordt er nou fan van zo'n club? :wink:
Forza S C H

Bericht door Forza S C H »

Ik meldde me eergisteren aan , en ik heb nu al het blad via de post gekregen :P
Johnny '86
Wereldspeler

Is er ook een mogelijkheid dat NieuwNoord een brief als die van ''FeanFan'' kan versturen naar diezelfde groep? Heb ook nog nooit een oproep van NN op de officiele site gezien...de club zou NN toch ook een handje kunnen helpen :? Of zit ik hier fout?
De Tike Utd
Invaller
Contacteer:

Dank dat je de FeanFan er goed uit vindt zien. We hebben er ongelooflijk veel tijd aan gespendeerd. De lancering deze week was best spannend. Ik heb begrepen dat er nogal wat fans dubbele FeanFans hebben gekregen. Dat komt door het probleem van de ''ontdubbeling'', dat a.g.v. tijdsdruk. Heerenveen, dat alle bestanden aangeleverd gekregen heeft en verwerkt heeft tot één moederbestand heeft bij twijfel dubbele adressen laten staan. Geef het tweede exemplaar aan een vriend, buur of familielid.
Even over dat ''aangevallen voelen''. Geenszins het geval. Ik bemoei me alleen met het magazine en observeer gefascineerd hoe mensen die van dezelfde club houden elkaar zwart proberen te maken. De reden dat ik me slechts af en toe laat verleiden tot een reactie op het forum is dat ik ervaar dat ''afwijkende meningen'' op dit forum onmiddellijk belachelijk worden gemaakt en worden afgeschoten. Er is te weinig (geen) begrip voor Heerenveenfans die anders over het beleven van een wedstrijd van Heerenveen denken. Ik stoor me mateloos aan het elkaar aanvallen op een onheuse manier van mede Heerenveensupporters.
Tenslotte: FeanFan is een onafhankelijk magazine, dat staat zelfs in ons 'redactiemanifest'. Maar wij pretenderen niet de journalist uit te hangen. Wij zijn fans die onze club op een positieve wijze in het nieuws willen brengen. Er is van tijd tot tijd best ruimte voor een kritisch stuk (vraag maar aan Riemer, die belt dan meestal wel even), maar daar zijn we niet primair naar op zoek.
FeanFan is een activiteit van de supportersclub èn Aktie '67, maar draagt NieuwNoord een zeer warm hart toe. De doelstelling en de activiteiten van NN onderschrijf ik van harte. Niet voor niks is er contact gezocht met NN voor het plaatsen van hun algemene gegevens en logo in de nieuwe FeanFan.
Abe lives on in De Tike!
Johnny '86
Wereldspeler

Er is te weinig (geen) begrip voor Heerenveenfans die anders over het beleven van een wedstrijd van Heerenveen denken. Ik stoor me mateloos aan het elkaar aanvallen op een onheuse manier van mede Heerenveensupporters.
Frustratie...tenminste zo voel ik het wel. Jarenlang niet uit je dak mogen gaan, niet mogen staan, niet je team fanatiek mogen aanmoedigen, enz enz enz...omdat die mensen het op hun manier willen beleven (zitten blijven en koest!). Vind jij het dan gek dat er wrijving onstaat? :grmbl:
De Tike Utd
Invaller
Contacteer:

Fluffie, het probleem is een luxe probleem. Omdat het ALS al jaren volle bak is, kon er bijna niet geschoven worden. Supporters die bij elkaar wilden zitten/staan, kregen nul op het request omdat het praktisch niet op te lossen viel. Niet door NN en niet door sc Heerenveen. Gelukkig lukt het nu binnenkort wel. Goede voorbeelden hebben we de afgelopen tijd bij de diverse bekerduels (UEFA cup en Amstel Cup) kunnen ervaren.
De frustratie is terecht, maar wie valt de frustratie te verwijten? Mijns inziens niemand. En nu ontstaat er een mogelijkheid om je club op de door jou gewenste wijze te ondersteunen. NN staand, OSSH-ers op de uitgebreide businessclubvakken en -misschien- ook wel een FeanFanFak. Misschien ook wel niet. :?:
Ik zou willen dat het NN-vak z.s.m. nokkievol is, zodat sc Heerenveen wellicht denkt aan verruiming van het staan-/sfeervak van NN. In de FeanFan kun je lezen dat Gertjan Verbeek enorm blij is met de luidruchtig en kleurrijke ondersteuning van het stavak. Dus diegene die nog twijfelt: hak de knoop door en meld je aan voor het NN-vak als je graag staand je club aanmoedigen wil. Anders ben ik bang dat er over een jaar weer frustratie ontstaat omdat het NN-vak vol is. Een ding moge duidelijk zijn: diegene die dan klaagt heeft het aan zichzelf te danken. :mrgreen:
Abe lives on in De Tike!
BBB
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door BBB »

"Echte feanfans "zitten" achter Heerenveen"

Deze brief is naar 25000 supporters gestuurd. Er zal dan toch nagedacht zijn over de belangrijkste zin, de titel van deze brief. Dit nadenken leidt vervolgens tot een kop waar de negatieviteit ten opzichte van NN van afdruipt. In de rest van de brief wordt immers NN geassocieerd met staan en echte feanfans dus met zitten. Nieuw Noorders zijn dus geen echte feanfans...? Voor zo'n conclusie hoef je niet eens tussen de regels door te lezen en de opmerkingen die Arnoud maakt zijn volkomen terecht.

De associatie van NN met een staanvak wordt bovendien ten onrechte gemaakt. De vereniging is immers opgericht in de tijd dat staanplaatsen niet toegestaan waren en het er ook niet op leek dat deze ooit terug zouden komen. Zeker niet bij SC Heerenveen; enkele actieve forumleden zouden nog wel een aardige uiteenzetting kunnen geven over de relatie tussen staanplaatsen en onze voorzitter. NN is (op een bewust slippertje van dezelfde voorzitter na) geassocieerd met en heeft gestreefd naar een sfeervak.

En daar wringt hem nu juist de schoen (wow). Nu doet de supportersclub hetzelfde, namelijk ook streven naar een sfeervak. Beiden willen ook de traditionele sfeer van eartiids terug. Beiden richten zich dus op supporters die in een sfeervak plaats willen nemen. De supportersclub en NN vissen, zoals Roelof terecht opmerkt, uit dezelfde vijver en zijn gewoon aan het concurreren om deze supporters binnen te halen.

Wat kun je dan doen om deze concurrentiestrijd aan te gaan:
1 je maakt gebruik van je voordelen tov de ander: financieel, adressenbestanden van de club (de brief die NN naar haar relaties heeft gestuurd had ook wel bijgesloten kunnen worden, mankracht, kopietjes zal het probleem niet geweest zijn...) etc;
2 je stelt de ander in een negatief daglicht. En daar is deze brief een aardig voorbeeld van. NN'ers zijn lawaaierige supporters en geen echte feanfans, want ze zitten niet...

Torcida vraagt zich af hoe de vraag naar een eigen sfeervak voor de supportersclub vandaan komt. Vanuit de club zelf of vanuit de leden. Of zijn er (zoals door enkelen in het naäpen-topic aangegeven wordt) anderen die dit idee bedacht hebben. Ik ben benieuwd. Misschien geeft het antwoord op de vraag wie baat heeft bij concurrentie tussen de supportersverenigingen (lees:...) meer duidelijkheid...

Het blad zelf (want daar ging dit topic ook over) ziet er netjes uit. 'T mag duidelijk zijn dat ik er iig geen abbonnement op zal nemen...
Laatst gewijzigd door BBB op 19-02-2005 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ruik corruptie...
Jaap F.
Erelid

Bericht door Jaap F. »

Ik vind het blad niet echt zo boeiend omdat het totaal niet kritisch is. Waarom kan een clubblad niet kritisch zijn? Natuurlijk vertellen alle nieuwe spelers dat ze Heerenveen een leuke club vinden etcetera.

Het hoeft ook niet bol te staan van de kritiek maar dit soort bladen ontstijgt met moeite het niveau van "Berg Hestad houdt erg van appelmoes".

Ik zal het dit weekend nog een keer doorlezen maar ik heb op het eerste gezicht de indruk dat het blad nog gezelliger is geworden, en het klein beetje kloten dat het vorige blad bezat er helemaal uit is.

Wat niet wegneemt dat veel mensen het vast geweldig vinden en dat er voor mij en andere supporters genoeg andere bronnen zijn.
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

De Tike Utd schreef: De reden dat ik me slechts af en toe laat verleiden tot een reactie op het forum is dat ik ervaar dat ''afwijkende meningen'' op dit forum onmiddellijk belachelijk worden gemaakt en worden afgeschoten. Er is te weinig (geen) begrip voor Heerenveenfans die anders over het beleven van een wedstrijd van Heerenveen denken. Ik stoor me mateloos aan het elkaar aanvallen op een onheuse manier van mede Heerenveensupporters.
Je hebt volkomen gelijk! Het is daarom des te pijnlijker dat nota bene de supportersclub hier met een dergelijke brief olie op het vuur gooit! Echte feanfans zitten in hun optiek, zingen niet de hele wedstrijd maar alleen bij opwinding en wat al niet meer.

Dankje, ik behoor niet tot de doelgroep, ik pas niet binnen de beschrijving.
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Waar ik het meeste moeite mee heb is de zin
" Dus niet "razen en schreeuwen" om het lawaai,
Alsof we een stelletje imbicielen zijn die maar wat staan te huppen en te schreeuwen en de wedstrijd verder onbelangrijk vinden. :evil:

Als je dan het stukje in de LC van vandaag leest waarin G.J. Verbeek duidelijk zegt dat, mede door de sfeer in het NN vak, de spelers wel degelijk een oppepper krijgen, en ze daar door net even over het dode punt heen kunnen worden geholpen, offer ik daar graag weer mijn stembanden voor op.
Anti anti. :)
Atom
Nieuw talent

Bericht door Atom »

Eric schreef:Jah idd.. Ik ga het binnenkort ook maar eens opzeggen denk ik
Iets wat ik gister maar heb gedaan. Dit was de welbekende druppel...
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Uiteindelijk heb je aan dat 'moddergooien' niks, maar waarom plotseling een eigen vak willen, als NN daar al een aantal jaar z'n best voor doet? En dat er in het buitenland veel meer supportersverenigingen zijn zou wel, maar we zijn hier in Nederland. Uit Newcastle komen meer fans zonder kaartje dan met kaartje als je de verhalen hoort, dat zou hier niet zo snel gebeuren. Dat kun je dus moeilijk vergelijken vind ik.

Maar als Feanfan dan toch per se een eigen sfeervak wil, dan toch liever op Noord naast NN dan op zuid.
Corruption is everywhere, fight it!
NNfanatic
Invaller

Bericht door NNfanatic »

Je moet zorgen dat je als supportersvereniging 1 team bent eigenlijk meerder supportersverenigingen maakt niet uit maar toch dat ze samen kunnen werken en elkaar niet afmaken maar dat idee krijg ik nu wel :!: En ik bedoel niet met samenwerken dat ze een supportersvereniging worden
De Tike Utd
Invaller
Contacteer:

Waarom het FeanFanFak op zuid? 'k Weet niet. Maar waarom niet? Dat er in de brief van ''de beste feanfans'' wordt geschreven zal wel promo-achtig bedoeld zijn. Maar als ik hier zo op het forum struin, dan is er m.b.t. NN ook weinig gevoel voor bescheidenheid. Misschien wel terecht. Maar de forumleden voelen zich wel weer erg snel op hun pikkie getrapt: ''Mama, ze zeggen dat zij de besten zijn, maar wij zijn toch de besten. Help, ze pesten me!'' Niet alles te letterlijk opvatten.
En wat die zelfde vijver betreft: inderdaad vissen we allemaal in dezelfde vijver, maar in die vijver zwemmen verschillende vissen: OSSH-vissen, NN-vissen en FF-vissen. Vissen zwemmen doorgaans in scholen met hun eigen soortgenoten. Da's logisch.
Tenslotte. We zijn hier inderdaad in NL, maar waarom kun je in NL niet iets bereiken wat in het buitenland erg aanslaat? We zingen toch ook de meeste clubsongs in het Engels? Goed voorbeeld (nationaal of internationaal) doet volgen. Open your mind.
Abe lives on in De Tike!
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Je hebt wel een beetje gelijk dat er meer dingen overgenomen worden, maar wees eerlijk: Heerenveen is niet zo groot als bv. Schalke, en we hebben het meeste aan elkaar als we naast elkaar staan dan wel zitten. Als ik die brief lees, is zowel FF als NN voor meer sfeer.
Corruption is everywhere, fight it!
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

De Tike Utd schreef:Maar als ik hier zo op het forum struin, dan is er m.b.t. NN ook weinig gevoel voor bescheidenheid.
Massa communicatie vindt in ieder geval op een objectieve manier plaats, geeft juiste feiten weer en men spreekt zichzelf geloof ik ook niet tegen.
De Tike Utd schreef:Niet alles te letterlijk opvatten.
Dat was ik in ieder geval niet van plan. Ik moet er niet aan denken dat de suggesties die gewekt worden ook daadwerkelijk uit gaan komen.
Jaap F.
Erelid

Bericht door Jaap F. »

Dat zinnetje "niet razen en schreeuwen om het lawaai" is niet al te slim gekozen.
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

De Tike Utd schreef:Waarom het FeanFanFak op zuid? 'k Weet niet. Maar waarom niet? Dat er in de brief van ''de beste feanfans'' wordt geschreven zal wel promo-achtig bedoeld zijn. Maar als ik hier zo op het forum struin, dan is er m.b.t. NN ook weinig gevoel voor bescheidenheid. Misschien wel terecht. Maar de forumleden voelen zich wel weer erg snel op hun pikkie getrapt: ''Mama, ze zeggen dat zij de besten zijn, maar wij zijn toch de besten. Help, ze pesten me!'' Niet alles te letterlijk opvatten.
Nieuw Noord brengt nergens in de communicatie naar buiten dat zij de beste supporters zijn, iets wat in de FeanFan-brief wel heel duidelijk gecommuniceerd wordt. Dat iedereen in dit en het vorige topic stevig reageert komt puur door het feit dat er 4 jaar lang hard gewerkt is door een kleine groep, die met heel veel moeite een groot succes geboekt heeft door een sfeervak te realiseren.

Als je je daar nu eens in verplaatst, en dan ziet dat de grote broer Supportersclub, met 90.000 euro op de bank, in 2 maanden hetzelfde kan realiseren, zou dan bij jou ook niet de broek afzakken, De Tike? Je hebt het over op je pik getrapt zijn, maar deze brief voelt gewoon als een keiharde trap in je kloten, grof gezegd. Ik ben geen echte feanfan omdat ik wil staan en herrie wil maken? Kom nou. Iedereen beleeft voetbal op zijn eigen manier, en ik heb groot respect voor de ouderen die al 50 jaar bij de club komen, daar kan je niet van verwachten dat ze zingen en gek doen. Maakt ze dat een mindere supporter?

Verder over de samenwerking: hoe kan NN toenadering zoeken tot de supportersclub over dit onderwerp, als dit allemaal achter de schermen bekokstooft wordt? Dat kan NN toch niet ruiken, dat zij hier mee bezig zijn? De supportersclub had toenadering moeten zoeken toen NN aan het vechten was voor een eigen vak. Er is vaak genoeg overleg geweest, maar NOOIT is er vanuit de supportersclub interesse in het concept getoond.
Tenslotte. We zijn hier inderdaad in NL, maar waarom kun je in NL niet iets bereiken wat in het buitenland erg aanslaat? We zingen toch ook de meeste clubsongs in het Engels? Goed voorbeeld (nationaal of internationaal) doet volgen. Open your mind.
Laten we klein beginnen. Je kan toch niet verwachten dat Heerenveen gelijk twee massale fanatieke vakken vult? We hebben nauwelijks een 'harde kern' en een behoorlijk vergrijsde supporterspopulatie. Laten we eerst eens met een fanatieke Noordkant beginnen, en als dat aanslaat kan je gaan denken over 2 fanatieke 'sides'.
mitrita
Superster

Bericht door mitrita »

Dat de sup.clup nu ook met een eigen vak komt, heb ik op zich geen moeite mee.
Ieder vrij om zijn eigen keuze te maken.

Aantal passages in de brief zijn te negatief richting NN (razen en schreeuwen).
Bovendien, maar dat is al eerder gezegd, NN is niet opgericht om een staanvak maar om een sfeervak te creeren. De sup.club heeft daar in het verleden totaal geen moeite voor gedaan, laat staan daar positieve houding tegenover aangenomen.
De irritatie bij NN over dit sfeervak op zuid valt daarom zeer goed te begrijpen en kan niet als ruziemakerij of op "de pik getrapt zijn" worden afgedaan..
Jammer..
dutchproud
Invaller
Contacteer:

Bericht door dutchproud »

bericht verwijderd

-niet gaan schelden a.u.b.-

Jeroen

niet gaan liegen jeroen, ik schold niet.
ik gaf mijn mening
:wink:
Laatst gewijzigd door dutchproud op 20-02-2005 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Never Change a Winning Team !!
Gesloten