En nummer 9 is ook alweer die kant op!!!
Lag net in de brievenbus toen ik thuis kwam, meteen ingevuld en opgestuurd.
Wil er natuurlijk wel bij zijn volgend seizoen.
Ik heb gister ook meteen mijn brief weer opgestuurd naar Nieuw Noord de prijs is volgens mij 145 euro. Ik heb er erg zin aan maar nu eerst maar even Newcastle thuis winnen.
Stuur dan een mailtje naar nieuwnoord, ook al zitten hier wel wat bestuursleden op het forum. Door een mailtje te sturen weet je tenminste zeker dat je een antwoord krijgt.
Ik ga toch uiteindelijk ook voor seizoenskaart net aangemeld bij NN Maare 1 vraagje... een maat van mij wil ook wel een seizoenskaartmaar hij gaat volgend jaar een deel van de 2e seizoenshelft op stage voor zijn studie in londen Zal het meogelijk zijn om je seizoenskaart uit te lenen of wordt er in eht sfeervak met een soort "uitregistratie" gewerkt?
Lennart87 schreef:Ik ga toch uiteindelijk ook voor seizoenskaart net aangemeld bij NN Maare 1 vraagje... een maat van mij wil ook wel een seizoenskaartmaar hij gaat volgend jaar een deel van de 2e seizoenshelft op stage voor zijn studie in londen Zal het meogelijk zijn om je seizoenskaart uit te lenen of wordt er in eht sfeervak met een soort "uitregistratie" gewerkt?
Thnx alvast
seizoenskaarten bij heerenveen zijn erg persoonsgebonden. Maar als iemand die kaart leent en dan rotzooi trapt, dan is de eigenaar van de kaart ook medevereantwoordelijk geloof ik. Don't shoot me when i'm wrong
TORCIDA schreef:
losse kaarten niet van toepassing
Ook niet als er minder dan 800 mensen zich aanmelden voor het -vak ???
Kan me voorstellen dat mensen zonder seizoenkaart, die niet elke wedstrijd kunnen ook wel eens in het vak willen maar er komen dus uitsluitend seizoenkaarthouders in het vak.....
Brief op de dag van ontvangst meteen geretourneerd. Met de mededeling dat ik geen plaats neem in het NN vak. Ik wil zitten op een plek waar ik het voetbal het beste volgen kan, en dat is op de lange zijde (Oost in mijn geval) zo dicht mogelijk naar de middenlijn toe. Maar ja, ik ben ook alleen lid van NN omdat ik het streven naar een eigen vak heb willen ondersteunen. Als het vak er is zal ik waarschijnlijk ook mijn lidmaatschap opzeggen. Financieel steunen kan altijd ook op een andere manier (vraagje aan het Bestuur: denken jullie nog na over de mogelijkheid donateur te worden ?).
Ben overigens erg benieuwd of NN de 800 aanmeldingen voor het NN-vak zal halen - ik heb er een hard hoofd in. Ik vrees dat het op 500/600 man zal blijven steken.
Ik betaal ook 220, of 240 dat weet ik niet eens meer. Feit is wel dat ik een stuk goedkoper uit ben, wat betekent dat ik 3 of 4 uitwedstrijden meer kan bezoeken.