Dus het bestuur bepaalt min of meer welke dingen er in stadion komen te hangen. Nu breekt bij de klomp echt bij mij. Dat van je eigen team steunen snap ik heus wel maar een beetje vijandigheid naar de tegenstander mag toch ook wel. Ik noem dit maar weer eens typisch Heerenveen.Nielshh schreef:100% Anti Cambuur kun je als supportersvereniging niet maken lijkt me. Bovendien is de clubleiding niet gecharmeerd van zulke doeken
Zaterdag 10 april: banieri's maken!
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Selectiespeler
- villa Cruoninga
- Invaller
- Eastermar
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
In de openingspost ...M-H schreef:Zijn er ook al weer wat nieuwe ideeën over bandieri's??
Moet er ook 'gereedschap' mee worden genomen, het zal vast wel ergens eerder staan vermeld, maar kan het zo snel niet vinden...
Verder zorgt Nieuw Noord voor stof en stokken en is het dus aan de mensen die willen helpen die dag om spuitbussen, verf e.d. mee te nemen. Overigens heeft Nieuw Noord ook nog een aantal spuitbussen ‘liggen’ als het goed is. Die zullen dan natuurlijk ook gebruikt kunnen worden. En heb je zelf nog doeken op buizen liggen thuis waar we nog iets aan zouden kunnen hebben: neem ze mee!
- Eastermar
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
- Erelid
- Contacteer:
-
- Superster
- Contacteer:
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Voordat jullie verschrikkelijk gaan lopen knoeien.......
Hierbij een handleiding: http://www.tifosivak410.nl/Bandieri/Han ... dieri.html
Succes ermee en we zullen het resultaat wel zien.

Hierbij een handleiding: http://www.tifosivak410.nl/Bandieri/Han ... dieri.html
Succes ermee en we zullen het resultaat wel zien.

-
- Selectiespeler
Zo wat zijn we weer lollig Beetle
. Als je geen leuke ideeen hebt voor serieuze banderi hou je dan weg hier.
Zaterdag zou iedereen wel druk in de weer zijn met het maken van nieuwe banderi. Dus zal ik me bij deze wel aanmelden om de spandoeken op te hangen. Heb dan nog wel vraag aan Niels, stadion dit keer wel redelijk vroeg open. Dit ivm kroeg bezoek voor de wedstrijd
.

Zaterdag zou iedereen wel druk in de weer zijn met het maken van nieuwe banderi. Dus zal ik me bij deze wel aanmelden om de spandoeken op te hangen. Heb dan nog wel vraag aan Niels, stadion dit keer wel redelijk vroeg open. Dit ivm kroeg bezoek voor de wedstrijd

-
- Superster
- Contacteer:
Huh? Was het lollig bedoeld dan? Er staan wel vaker stripfiguren op spandoeken. Zo gek lijkt het toch niet?Riemer schreef:Zo wat zijn we weer lollig Beetle. Als je geen leuke ideeen hebt voor serieuze banderi hou je dan weg hier.
Zaterdag zou iedereen wel druk in de weer zijn met het maken van nieuwe banderi. Dus zal ik me bij deze wel aanmelden om de spandoeken op te hangen. Heb dan nog wel vraag aan Niels, stadion dit keer wel redelijk vroeg open. Dit ivm kroeg bezoek voor de wedstrijd.
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
- Selectiespeler
-
- Erelid
- Contacteer:
- villa Cruoninga
- Invaller
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
- Eastermar
- Wereldspeler
- Contacteer:
Gistermiddag met een aantal mensen banderi gemaakt. Een viertal doeken gemaakt. Gaat toch meer tijd in zitten dan je denkt. Als het goed is hebben de meeste mensen de nieuwe banderi gisteravond al kunnen aanschouwen. Tenminste de banderi die Roelof boven zijn hoofd hield zorgde voor veel ophef in vak 24. Super.
- Caspar
- Superster
wat stond daar op dan?Eastermar schreef:Gistermiddag met een aantal mensen banderi gemaakt. Een viertal doeken gemaakt. Gaat toch meer tijd in zitten dan je denkt. Als het goed is hebben de meeste mensen de nieuwe banderi gisteravond al kunnen aanschouwen. Tenminste de banderi die Roelof boven zijn hoofd hield zorgde voor veel ophef in vak 24. Super.
Ladies and gentleman: We've got him!
-
- Forumicoon
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
Nielshh schreef: 100% Anti Cambuur kun je als supportersvereniging niet maken lijkt me. Bovendien is de clubleiding niet gecharmeerd van zulke doeken. De eigen ploeg ondersteunen moet het motto zijn en dat vind ik zeker in dit geval gelden. Onze banieri moeten onze ploeg ondersteunen!
Slik je deze woorden nu ook in Nielshh? Zie toch echt een anti SCC bandierie

Lang leve het censuur
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
Hoezo ook Roelof kan niet Sarcastisch reagerenroelof de vries schreef:Ik wil bij deze de enorme mensenmassa bedanken die afgelopen zaterdag aanwezig zijn geweest bij het bandieri maken. Het was fantastisch. Ik kon door al die mensen nauwelijks de bandieri maken.
Spandoek v/d week:

Lang leve het censuur
-
- Basisspeler
Zoon heerlijk groot doek met de afbeelding die hiernaast staat, zou werelds zijn.
Bij opkomst van de spelers dit doek over de koppen van het Nieuw Noord vak heen????
Machtig.
Bij opkomst van de spelers dit doek over de koppen van het Nieuw Noord vak heen????
Machtig.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
-
- Invaller
- Contacteer: