13-12-2003: RBC-sc Heerenveen (1-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

michel schreef: Doe dat nou niet, kost zo weer een jaar :D
en laat ik dat er net voor over hebben met die kwast, hij komt gvd nooit bij Heerenveen en blaast hier hoog van de toren van alles en nog wat, donder op kneus ga maar naar Lokeren of FC Zeeland
Lang leve het censuur
The North
Selectiespeler

Bericht door The North »

1-0..Youssouf
1-1.. Sibon
1-2.. Venema
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Berrie16
Nieuw talent

Bericht door Berrie16 »

Dit is weer typisch het geval met de zondebok!!!!
Jullie kiezen mij uit als jullie zondebok omdat ik in Zeeland woon en jullie in Fryslan.
Als jullie gewoon mijn verhaal lezen zonder vooroordelen dan zullen jullie het gewoon normale verhalen vinden.
Want het valt wel op:

Eerst was ik er al lang op het forum maar jullie wisten niet dat ik het was en toen ging alles goed maar nu jullie weten dat ik het ben alleen maar commentaar.

:evil: :blbl:

Ik schijt op jullie mening :upto:
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Het lijkt wel alsof hier een hetze gaande is tegen Berrie16, laat die gast eens in zijn waarde!!!
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Dat zal komen Berry dat je eerst weer normaal deed en vrij weinig poste, al hadden we op msn het er al over gehad dat jij het was.
Nu begin je weer met dingen te roepen die kolder zijn.
Dat we dit en we dat, jij hebt geen recht daarvan te spreken, je bent er nooit en je hebt nooit wat gedaan.
Nu wil jij bij RBC sfeeer maken, weet je welke liedjes er zijn?
Lang leve het censuur
Berrie16
Nieuw talent

Bericht door Berrie16 »

Ok Cross ik zal mijn leven beteren en alleen feiten zeggen en niet meer mn mening die natuurlijk niet uitkomen.
Maar ik ken wel liedjes toen ik een keer voor het eerst in het A.L.S. was toen zongen we maak die goal maar ik d8 Denneboom dus ik zong dat. :oops:
Zal niet meer gebeuren denk ik :roll:
Berrie16
Nieuw talent

Bericht door Berrie16 »

Ik schijt op jullie mening
dit neem ik trug want meningen van anderen vind ik wel belangrijk.

Zand erover?
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Wellicht is de gehele selectie weer fit en dan hoop ik dat Foppe een plekje vrij houdt voor Hakansson. Ik denk dat Samaras dan het veld moet ruimen.

We winnen met 0-2!

Sibon
Selakovic
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Booijstra
Wereldspeler

Bericht door Booijstra »

Berrie16 schreef:

Zand erover?
Heb ik al vaker gehoord. De ene post is nog dommer dan de ander. Je heb bij de meesten al je krediet al verspeeld lijkt me. Maar ja...wie ben ik om dat te gaan beslissen...

PS (tip zo u wilt): denk voortaan eerst ffjes na over wat je post. Verplaats je bijv. in iemand anders hoe die tegen dat berichtje aankijkt. Want zeg nou zelf, het niveau van je posts zijn niet erg hoog.

Maar goed, voor mij zand erover :stan:
Berrie16
Nieuw talent

Bericht door Berrie16 »

Quote:

Zand erover?

Heb ik al vaker gehoord. De ene post is nog dommer dan de ander. Je heb bij de meesten al je krediet al verspeeld lijkt me. Maar ja...wie ben ik om dat te gaan beslissen...

PS (tip zo u wilt): denk voortaan eerst ffjes na over wat je post. Verplaats je bijv. in iemand anders hoe die tegen dat berichtje aankijkt. Want zeg nou zelf, het niveau van je posts zijn niet erg hoog.

Maar goed, voor mij zand erover
Ik denk dat ik iets te fanatiek ben en ik denk teveel dat iedereen heel fanatiek is maar dat is natuurlijk niet zo.

Maar goed als het zand erover is ben ik blij
fuss
Bankzitter

Bericht door fuss »

Berrie16 schreef: Ik denk dat ik iets te fanatiek ben en ik denk teveel dat iedereen heel fanatiek is maar dat is natuurlijk niet zo.

Maar goed als het zand erover is ben ik blij
als je zo fanatiek bent wrom ben je dan nooit bij wedstrijden?
Berrie16
Nieuw talent

Bericht door Berrie16 »

1. ik heb geen geld te over.
2.ik woon in Zeeland
3.Ik ga naar andere clubs,Lokeren en club brugge
Patrick
Invaller
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Berrie16 schreef:Ik ga naar andere clubs,Lokeren en club brugge
Ja, en dit maakt je krediet in ene oneindig.. Denk nou eens na voor je iets zegt, er was precies net zand overheen en nu zeg je weer zoiets...
fuss
Bankzitter

Bericht door fuss »

Berrie16 schreef:1. ik heb geen geld te over.
2.ik woon in Zeeland
3.Ik ga naar andere clubs,Lokeren en club brugge
wat moet je hier dan? :erm:
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

fuss schreef: wat moet je hier dan? :erm:
Je pretendeerd je hier als de ultieme Heerenveensupporter maar je gaat naar lokeren e.d., wat voor supporter ben jij.

Ik geef je ook een tip. verkoop je kaartje.
Lang leve het censuur
montana
Invaller

Bericht door montana »

berryberryberry toch ... zeg alsjeblieft gewoon niets meer .....
Roelos
Bankzitter

Bericht door Roelos »

Sjonge, jonge wat is het weer gemakkelijk om op 1 persoon te gaan zeiken die in het verleden wel eens iets verkeerds heeft gezegd maar nu terecht aangeeft dat hij het anders wil doen. Hoe vaak moet Berrie nog aangeven dat hij er een streep onder heeft gezet en dat hij normale berichtjes gaat plaatsen. Hij heeft potverdorie al minimaal 4 keer zijn excuses aangeboden, maar het wil er bij een aantal van jullie maar niet in.

De personen die nu al de hele tijd aan het zeiken zijn, en op iedere zin die Berrie zegt (want ben nou eerlijk, hij kan niets goed zeggen in jullie ogen) kritiek uitten zijn naar mijn mening een stelletje hypocriete betweters. Zouden jullie op iemand anders die precies dezelfde dingen zegt als Berrie ook zo'n commentaar hebben en op elke slak zout leggen? Ik denk het niet en daarom vind ik het erg laf en eenvoudig.

PS: Patrick en Fuss weten volgens mij helemaal niet wat Berrie vroeger allemaal heeft gezegd, of waren jullie er toen bij onder een andere naam :blbl: .

En Cross, je zegt wel dat het niet kan dat hij naar Lokeren gaat maar volgens mij ga of ging jij nog wel eens naar Ajax. Of mag dat dan weer wel :roll:
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

En Cross, je zegt wel dat het niet kan dat hij naar Lokeren gaat maar volgens mij ga of ging jij nog wel eens naar Ajax. Of mag dat dan weer wel
Zeg je goed ik ging naar Ajax, maar toen kwam ik nog niet bij Heerenveen.
Het probleem met Berry is gewoon dat hij niks toevoegd aan dit forum en enkele mensen gewoon moe maakt.
Maar ja dat snap jij natuurlijk niet.
Lang leve het censuur
michel
Wereldspeler

Bericht door michel »

Echt een stelletje helden bij elkaar hier...
Een jochie van 16 met z'n allen afbranden.
Denk zelf eerst ook even na voordat je dergelijke reacties neerzet! Hij kan (of kon dat
moet nog blijken) behoorlijk irritant zijn maar dat hoeft je er niet van te weerhouden een
normale conversatie aan te gaan, of wel?
Die jongen is 16 en woont in Zeeland en is sch-supporter, dat zijn invulling iets anders is
moet hij weten. Mee eens, hij legt het er flink dik bovenop maar ach, das de leeftijd.

edit: Er zijn hier zoveel mensen (geweest) waar sommigen zich aan ergeren en anderen
weer niet. Maar moet iedereen hier soms in eenheidsworst gaan lullen? Je zit op een
forum op internet, dat is toegankelijk voor iedereen.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Och hebben we hem weer, de echte derksen iedereen zegt ja en meneer zegt nee.

Dwarsligger, t intreseerd me niet hoe jij erover denk het merendeel is hem zat.

Simpel genoeg voor je???
Lang leve het censuur
michel
Wereldspeler

Bericht door michel »

Cross79 schreef:Och hebben we hem weer, de echte derksen iedereen zegt ja en meneer zegt nee.

Dwarsligger, t intreseerd me niet hoe jij erover denk het merendeel is hem zat.

Simpel genoeg voor je???
Nee... jouw mening boeit veel mensen!
Roelos
Bankzitter

Bericht door Roelos »

Waarom zou ik niet snappen dat hij niets toevoegt aan het forum, dat zie ik natuurlijk ook wel. Maar ik twijfel af en toe aan het feit of jij wel iets toevoegt aan het forum als je dit soort uitspraken ventileert:
over hebben met die kwast
Hoop nu echt dat ik heenga, trommel hoeven we niet mee te nemen ik trommel jou wel op je rotkop...
jij hebt geen recht van spreken,
Negeer hem dan als het je niet zint, maar zoals je nu reageert vind ik niet netjes.
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Dat mijn mening niemand intreseerd boeit me nul komma nul, jij bent de lafbek, heb je al een x eerder gevraagt het recht in mn gezicht te zeggen, maar dat doe je ook al niet.

Roelos, voeg ik niks toe aan het forum? je pakt er nu enkele dingen uit, die ventileren mijn mening en die mag je nog altijd uiten in dit land, of schiet je me nu dood linkse rakker? ;)
En dat jij het niet netjes vind......

Ik ben niet netjes.
Lang leve het censuur
Roelos
Bankzitter

Bericht door Roelos »

Cross79 schreef:En dat jij het niet netjes vind......Ik ben niet netjes.
Maar daar stoor ik me aan omdat je wel een grote mond over anderen hebt als ze dingen zeggen die jouw niet zint, die in jouw ogen niet netjes zijn!
michel
Wereldspeler

Bericht door michel »

Cross79 schreef:Dat mijn mening niemand intreseerd boeit me nul komma nul, jij bent de lafbek, heb je al een x eerder gevraagt het recht in mn gezicht te zeggen, maar dat doe je ook al niet.
Ik ben niet netjes.
Volgens mij is dit niet tegen mij bedoeld of wel? Ik kan me dergelijke uitspraken van jou
wel herinneren maar die waren niet aan mijn adres gericht. Bovendien zie ik niet in wat
het probleem is, moet ik het soms met je eens zijn ofzo?
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Roelos schreef: Maar daar stoor ik me aan omdat je wel een grote mond over anderen hebt als ze dingen zeggen die jouw niet zint, die in jouw ogen niet netjes zijn!
Nou stoor ze dan maar he Roelos, kan me nog herrinderen dat iedereen zich ergerde aan jou toen je net kwam kijken.
Maar ik heb nooit gezegt dat ik Berry zijn acties niet netjes vind dat maak jij ervan, ik vind gewoon dat ie maar lekker moet nadenken over wat hij teweegbrengt hier op het forum, en ik ben niet de enige die er zo over denkt.
Lang leve het censuur
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Kleutertjes ... zullen we nu weer ontopic?
superfean
Bankzitter

Bericht door superfean »

3-1 denk ik er moet nu toch wel weer een klein beetje extra zelfvertrouwen zijn na nac uit.
Sibon
Youssef
Knopper
samaras
Eastermar
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Roelof en ik hebben vanmiddag kaartjes gekocht voor deze wedstrijd. Rij 2 stoel 33, dus twee bussen?
1920
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Eastermar schreef:Roelof en ik hebben vanmiddag kaartjes gekocht voor deze wedstrijd. Rij 2 stoel 33, dus twee bussen?
Dat zegt jammer genoeg niks!
Plaats reactie