Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Blizzard
Superster
Contacteer:

Re: [centraal] Verdedigers en keepers

Bericht door Blizzard »

Heb ik gisteravond zien spelen en maakte op mij een aardige indruk. Is dit niet wat voor ons?
Naar wat ik over hem gelezen heb is hij een controlerende middenvelder of een "nummer 4" (ouderwetse opbouwende, inschuivende verdediger). Prima passer, technisch uitstekend, goed spelinzicht. Minpunt is zijn gebrek aan (start)snelheid en duelkracht. Een typische opbouwer dus.

Ik denk niet dat we zo'n speler moeten huren van Ajax. Daarmee maak je die Amsterdammers alleen sterker van. Bovendien hebben we Svec en centraal achterin zie ik liever een echte verdediger die de boel eindelijk eens een keer dicht houdt. Hopelijk is Djuric die man.
Pietje Paaltjens
Selectiespeler

Bericht door Pietje Paaltjens »

Ik vind Lejsal vooralsnog geen verkeerde indruk maken, zij het dat hij nog weinig de kans heeft gekregen om zich te laten zien. Steppe mag wat mij betreft vertrekken; deze jongen is allesbehalve serieus met zijn vak bezig en is meer een aankoop van Sollied, die ik ook (al een hele tijd) niet serieus meer neem. Als VDB weg mocht gaan, wat momenteel nog hoogst onzeker is, dan zal er nog een keeper moeten komen wat mij betreft.
Ook in de verdediging dient nog wat te gebeuren. Wat mij betreft mag Kruiswijk wel komen. Ik heb dat al eens eerder gezegd hier. Nederlandse jongen, Jong-Oranje klant, en nog relatief jong (24 jaar). Prima dus. Hij is nu in gesprek met Fortuna Düsseldorf, nota bene 2e BL!!!!, omdat hij bij Anderlecht buiten de boot valt. Dan kan Breuer ook eens naar een andere club, want Bak is nog geblesseerd en het is hoogst onzeker of Djuric er meteen staat. Op deze manier doorklungelen kost veel te veel punten!
.
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Steppe mag wat mij betreft vertrekken; deze jongen is allesbehalve serieus met zijn vak bezig en is meer een aankoop van Sollied, die ik ook (al een hele tijd) niet serieus meer neem. Als VDB weg mocht gaan, wat momenteel nog hoogst onzeker is, dan zal er nog een keeper moeten komen wat mij betreft.
Je mag vinden van Steppe wat je wilt maar waarom is hij een aankoop van Sollied? Het bestuur koopt toch op eigen houtje de spelers, of niet...
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Pietje Paaltjens schreef: Steppe mag wat mij betreft vertrekken; deze jongen is allesbehalve serieus met zijn vak bezig
Dit zou ik graag onderbouwd van je zien. Waarom is die jongen niet seriues met zijn vak bezig?
Spijt heb je morgen maar!
Flying Tilster
Forumicoon

Bericht door Flying Tilster »

Pietje Paaltjens schreef:Steppe mag wat mij betreft vertrekken; deze jongen is allesbehalve serieus met zijn vak bezig
Hoe weet jij dat hij niet serieus met zijn vak bezig is? Leg uit...
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Pietje Paaltjens
Selectiespeler

Laat ik het zo zeggen: hij heeft kans gezien om het risico te lopen om -kort nadat hij was hersteld van zijn blessure- opnieuw een blessure op te lopen. Dat risico heeft erin geresulteerd dat hij die blessure vervolgens ook door eigen toedoen heeft opgelopen.
.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Dat klinkt als onverantwoorde sexuele experimenten. Tell me more!
Fean85
Jeugdspeler

Bericht door Fean85 »

Gekko schreef:Dat klinkt als onverantwoorde sexuele experimenten. Tell me more!
Haha, Zou hij inlichtingen hebben ingewonnen bij Stefan Postma (ex- ado keeper) :mrgreen:
Die schijnt daar expert in te zijn namelijk. :lol: :wink:
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Pietje Paaltjens schreef:Laat ik het zo zeggen: hij heeft kans gezien om het risico te lopen om -kort nadat hij was hersteld van zijn blessure- opnieuw een blessure op te lopen. Dat risico heeft erin geresulteerd dat hij die blessure vervolgens ook door eigen toedoen heeft opgelopen.
Kun je het ook zo zeggen dat ik de zin niet tig keer moet overlezen om het te begrijpen?

Hij liep risico om opnieuw een blesure te krijgen. Door dit risico heeft hij weer een blesure opgelopen en dat is zijn eigen schuld.

Sinds wanneer raak je gebleseerd door risico's?
Rick
Wereldspeler

Bericht door Rick »

Wees gewoon duidelijk, of zeg niks. Het enige wat je nu aan het doen bent ( @pietje) is suggereren dat Steppe niet serieus met zijn vak bezig is, maar de omdat is zoo vaag als het maar kan.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Fean85 schreef:Haha, Zou hij inlichtingen hebben ingewonnen bij Stefan Postma (ex- ado keeper) :mrgreen:
Die schijnt daar expert in te zijn namelijk. :lol: :wink:
Dan moet Steppe maar niet mee naar Griekenland.... Voor forummers onder de 18: niet verder vragen!
Pietje Paaltjens
Selectiespeler

Hij heeft een bepaald risico genomen (en nee Gekko: niks van seksuele aard 8) ) en doordat hij dat risico nam, is hij geblesseerd geraakt. Door zijn eigen toedoen dus.
Overigens: het gezellige samenzijn van JAP en Paulo Henrique met een leuke deerne in de sauna was dan wel van seksuele aard. Maar da's weer heel wat anders.
.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Als je naam Pietje Paaltjens is kun je dit soort toe- en misverstanden verwachten.
Over die andere twee: Ben je er trouwens gewoon bij blijven zitten?
Pietje Paaltjens
Selectiespeler

Uiteraard niet Gekko; Bepaalde dingen wil ik liever niet zien en dit is er dan toevallig dan weer eentje van. Bovendien was de desbetreffende deerne van de categorie "Mij niet bellen".
.
Willyfean
Invaller

Bericht door Willyfean »

Wat een slap gelul allemaal. Wat die gasten doen, whatever. Dat over Steppe, wat een bull. Hij neemt een risico? Ga toch weg, het is de medische staf die aangeeft dat hij er klaar voor is. En dat hij van jou al weg mag? Tjongejonge, het moet niet gekker worden op dit forum. Ik snap best dat mensen mogen discusieren over meningen maar dit gaat toch echt nergens meer over.
Laatst gewijzigd door Willyfean op 13-08-2009 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

En dat "tje" in je naam versterkt ook niet je positie op zo'n moment.... Goed dat die jongens ook aan hun rust en herstel denken door een sauna te nemen, nou niet letterlijk de sauna maar in de sauna gaan zitten om de ying en yang in evenwicht te brengen.
Pietje Paaltjens
Selectiespeler

Willyfean schreef:Wat een slap gelul allemaal. Wat die gasten doen, whatever. Dat over Steppe, wat een bull. Hij neemt een risico? Ga toch weg, het is de medische staf die aangeeft dat hij er klaar voor is. En dat hij van jou al weg mag? Tjongejonge, het moet niet gekker worden op dit forum. Ik snap best dat mensen mogen discusieren over meningen maar dit gaat toch echt nergens meer over.
Volgens mij kun je niet, althans niet begrijpend lezen. Ik zal het daarom nog maar eens herhalen: Steppe heeft een blessure opgelopen dankzij zijn eigen gedrag. Dit gebeurde niet in de wedstrijd noch op een training. En als ik vind dat Steppe (mede daarom) van mij mag vertrekken, dan is dat mijn mening. Daar is dit per slot van rekening een forum voor. En for the record: het is "discussiëren".
.
Pietje Paaltjens
Selectiespeler

Gekko schreef:En dat "tje" in je naam versterkt ook niet je positie op zo'n moment.... Goed dat die jongens ook aan hun rust en herstel denken door een sauna te nemen, nou niet letterlijk de sauna maar in de sauna gaan zitten om de ying en yang in evenwicht te brengen.
Dat zijn dan jouw woorden. Ze hebben overigens wel wat anders in evenwicht gebracht dan hun ying en yang. Maar dat overigens weer geheel terzijde.
.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Pietje Paaltjens schreef: Volgens mij kun je niet, althans niet begrijpend lezen. Ik zal het daarom nog maar eens herhalen: Steppe heeft een blessure opgelopen dankzij zijn eigen gedrag. Dit gebeurde niet in de wedstrijd noch op een training. En als ik vind dat Steppe (mede daarom) van mij mag vertrekken, dan is dat mijn mening. Daar is dit per slot van rekening een forum voor. En for the record: het is "discussiëren".
Geef gewoom wat hij dan gedaan heeft en waarom hij hierdoor gebleseerd is geraakt. Met deze intersantdoenerij schiet niemand iets op.

Zo kan ik het ook: waarschijnlijk is het bijna zeker dat Heerenveen in principe binnen nu en een jaar aan aanvaller aantrekt.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Ebiede schreef: Zo kan ik het ook: waarschijnlijk is het bijna zeker dat Heerenveen in principe binnen nu en een jaar aan aanvaller aantrekt.
Gratis of met een transfersom? :lol:
Willyfean
Invaller

Bericht door Willyfean »

Pietje Paaltjens schreef:Volgens mij kun je niet, althans niet begrijpend lezen. Ik zal het daarom nog maar eens herhalen: Steppe heeft een blessure opgelopen dankzij zijn eigen gedrag. Dit gebeurde niet in de wedstrijd noch op een training. En als ik vind dat Steppe (mede daarom) van mij mag vertrekken, dan is dat mijn mening. Daar is dit per slot van rekening een forum voor. En for the record: het is "discussiëren".
Goed zo jongen! Keurig hoor deze verduidelijking. Het werd me al helemaal niet duidelijk in je eerste toch behoorlijk onduidelijk geschreven, bericht. Dus hij heeft iets gedaan waarmee hij een risico nam dat hij geblesseerd kon raken. En hij mag nu de laan uit gestuurd worden... daarom? Alleen daarom? Echt waar joh? Ik geef je echt helemaal gelijk. Iedereen er maar meteen uit als ze ook maar iets gedaan hebben. Ik denk dat het behoorlijk uitgedunde selectie wordt. Maar goed, goede post pietje, goed gedaan. Goede inbreng in de discussie... grote jongen.

:erm:
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Pietje, je begrijpt toch wel dat als je op dit forum alleen met cryptische omschrijvingen komt en het beestje geen naampje geeft, je dit soort reacties krijgt?

Wat mij betreft geef je even aan wat hij dan gedaan heeft.
Ladies and gentleman: We've got him!
Ruud Huntbäck
Basisspeler

Bericht door Ruud Huntbäck »

Caspar schreef:Wat mij betreft geef je even aan wat hij dan gedaan heeft.
Inderdaad, helemaal mee eens, vermeld het meteen in het juiste topic (die van Steppe zelf voor de duidelijkheid :idea: ) ipv van wat roddelende wazigheden te vermelden en dit topic te downgraden naar een privé- story- danwel weekend niveau.
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

Drost weg, JAP weg, Fellinga weg ...de jeugd doen we weg (na een dure opleiding) en dan kopen we elders verderdigers? Die we daarna teveel op de bank zetten waardoor ze niet beter worden (Janmaat).

Ik was geen JAP fan maar toch had ik m niet weggedaan, hij is nog jong en er zit nog wel wat in hoor.
100% achter Marco van Basten!
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Drost en JAP zijn verhuurd, dus die zijn nog van Heerenveen. Fellinga mocht inderdaad transfervrij weg. Overigens JAP staat pas sinds 2007 onder contract en Fellinga is vorig jaar gekomen, dus met die dure opleiding valt het wel mee.
Op naar het volgende seizoen....
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

TWR22 schreef:Ik was geen JAP fan maar toch had ik m niet weggedaan, hij is nog jong en er zit nog wel wat in hoor.
Jong A Pin wilde zelf weg. Logisch ook, als hij hier niet aan de bak komt.
Ladies and gentleman: We've got him!
GJ7300
Invaller

Bericht door GJ7300 »

ItFean82 schreef:Drost en JAP zijn verhuurd, dus die zijn nog van Heerenveen. Fellinga mocht inderdaad transfervrij weg. Overigens JAP staat pas sinds 2007 onder contract en Fellinga is vorig jaar gekomen, dus met die dure opleiding valt het wel mee.
JAP kwam volgens mij uit het tweede van Volendam...dat heeft niet veel gekost.
Maar ik denk dat ze allemaal niet meer terug komen.
Pietje Paaltjens
Selectiespeler

Caspar schreef:Pietje, je begrijpt toch wel dat als je op dit forum alleen met cryptische omschrijvingen komt en het beestje geen naampje geeft, je dit soort reacties krijgt?

Wat mij betreft geef je even aan wat hij dan gedaan heeft.
Ik zal het wel eventjes op het topic zetten waar het hoort. Bij Steppe dus.
.
Sieferss
Jeugdspeler

Bericht door Sieferss »

Dag

Zeg jongens en meiden ook. Ben ik nu dom of speelt B. vandenbussche bij Roeselare tegen Standard luik.

B.vandenbussche kreeg in minuut 15 rood tegen standard....

Weet er iemand meer?
grandecachesupshveen
Jeugdspeler
Contacteer:

Bericht door grandecachesupshveen »

Dat is de centrale verdediger Bram Vandenbusche.
Grande Cache mist geen pot!
Plaats reactie