Andries Noppert

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Rokkenjager
Nieuw talent

Re: Andries Noppert

Bericht door Rokkenjager »

Scheelde weinig en vd hart had zn blunder te pakken
Tot een volgende keer.
fuotbalgek
Superster

Bericht door fuotbalgek »

hhage schreef: 29-11-2024 16:32 Noppert pakt tegenwoordig niets, v.d.Hart pakt weleens een onmogelijke bal, vind het wel logisch dat van der Hart onder de lat staat.
Eagles niet gezien, drie knappe reddingen die ik Mickey niet zie maken. Noppert heeft het op één na hoogste redddingspercentage in de Eredivisie. Hoe pakt hij niks meer?
Joucke
Verified
Wereldspeler

Bericht door Joucke »

SuperFrysk schreef: 29-11-2024 22:50 Ik heb ook liever Noppert, maar voetballend ging het toch wel een stuk beter met vd Hart vandaag?
Vind je? 3/4 keer passen achterin, en dan een peer naar voren die tot balverlies leidt. Het was drama achterin.
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

Joucke schreef: 30-11-2024 17:37 Vind je? 3/4 keer passen achterin, en dan een peer naar voren die tot balverlies leidt. Het was drama achterin.
Kwam oa in de eerste helft een mogelijk uit door een directe pass vanuit achteruit na het opbouwen. Werd ook in de rust uitgelicht.
Trevorp
Invaller

Bericht door Trevorp »

Hij doet het wel lekker zo voor de camera bij Hans Kraay :lol: . Ik ga onze Andries welzeker missen als hij vertrekt!
SuperFrysk
Wereldspeler

Als je zo het interview met Noppert hoort, dan was Van Persie aan het overwegen om Noppert halverwege of in de tweede helft in te brengen voor de hoge ballen van NAC.
Trevorp
Invaller

Bericht door Trevorp »

Dat indruk had ik ook idd. Ze hadden sowieso wel moeite met die ingooien van Van den Bergh. Maar je kan het verschillend interpreteren. Was wel een bijzondere wissel geweest :D
SuperFrysk
Wereldspeler

Ik kijk er een beetje dubbel tegenaan. Vd Hart is niet goed in zulke hoge ballen en Noppert wel, maar je haalt ook weer alle schijnwerpers op de al onzekere keepers door het te doen.

Ik hoop echt nog op een goede keeper deze window.
Peter
Basisspeler

Bericht door Peter »

Ik vond deze wedstrijd dat het wel duidelijk is dat Van der Hart niet een betrouwbare keeper is. Bij de eerste goal had hij de bal moeten hebben of niet uit zijn doel moeten komen. Bij de 3e afgekeurde goal mist hij overtuiging om die bal gewoon te pakken. Geluk dat de goal word afgekeurd, maar op dat soort punten in Noppert gewoon veel beter. Als Noppert verkocht wordt, dan moet er een nieuwe eerste keeper worden gezocht.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Driemaal is scheepsrecht
Nieuw talent

Bericht door Driemaal is scheepsrecht »

Het is en blijft gewoon zonde. Je voelde aan alles dat die top vorm van Noppert voor en tijdens het WK nooit blijvend zou zijn. Maar ik ben ervan overtuigd dat hij op den duur weer stabiel zou zijn geworden en dan is hij voor ons een prima keeper. En een echte club man en Fries. Want welke passant krijg je er nu weer voor terug?
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

In het interview na de wedstrijd kreeg ik sterk het idee dat Van Persie serieus aan het overwegen was Noppert de tweede helft te laten keepen
Demster
Selectiespeler

Bericht door Demster »

Ontbinden? Dit gaat nooit meer goedkomen hier.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Je betaald nu gewoon het leergeld om van Persie klaar te stomen voor een grote club. Nou ja, het gaat in de competitie niet compleet klote … maar de makkelijkste route naar Europees voetbal is nu wel dicht
Het is maar een spelletje
SuperFrysk
Wereldspeler

vlqrt schreef: 16-01-2025 23:43 Je betaald nu gewoon het leergeld om van Persie klaar te stomen voor een grote club. Nou ja, het gaat in de competitie niet compleet klote … maar de makkelijkste route naar Europees voetbal is nu wel dicht
Nou dit dus
Jazz
Verified
Beheerder

Bericht door Jazz »

Plus het extra geld door een ronde verder te komen. Onbegrijpelijk wissel, een speler die met zijn kop bij een andere club zit.
Heerenveen fan in Leiden
SuperFrysk
Wereldspeler

Nee hoor.
Stel je eens voor dat je ineens in de 80e minuut wordt ingebracht als keeper voor de hoge ballen.
Je weet dat deze wissel enorm controversieel is en dat alle camera's op je gericht zijn.
En je weet dat stiekem iedereen – vooral bij Quick Boys en ESPN – hoopt dat je een fout maakt.
En je zit er zelf op zijn zachts gezegd, al niet lekker in.

Noppert maakt de fout, maar had nooit in het veld mogen komen. Enorme flater van onze technische staf.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Volgens mij wouden ze het zondag tegen NAC ook al doen. Gelukkig deden ze het toen niet, anders hadden we 3 punten minder gehad
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Welke hoge ballen, Heerenveen was de bovenliggende partij op het moment dat hij erin kwam.
SuperFrysk
Wereldspeler

Abenello schreef: 17-01-2025 00:01 Welke hoge ballen, Heerenveen was de bovenliggende partij op het moment dat hij erin kwam.
Nou in ieder geval niet de hoge ballen die wij de laatste 5 minuten in de zestien hebben gepompt. Want die waren er niet.
Wat dat betreft heeft de trainer van Quick Boys geen keeperswissel hoeven overwegen.
Trevorp
Invaller

Bericht door Trevorp »

Uit het handboek "Hoe maak je een keeper kapot" - Na Hoofdstuk 1 - Vertrouwen wegnemen met de bank en Hoofdstuk 2 - Schuiven met de technische staf, nu Hoofdstuk 3 - In het veld brengen bij voorstand (liefst in de slotminuten).

Sorry RvP, dit kon echt niet. Je hebt gegokt, maar zwaar zwaar zwaar verloren.
Trevorp
Invaller

Bericht door Trevorp »

Alle headlines gaan nu over de rampzalige invalbeurt van Noppert. Je moet je afvragen of dit geen negatief effect zal hebben op zijn mogelijke transfer.
jorro
Selectiespeler

Bericht door jorro »

Trevorp schreef: 17-01-2025 00:12 Alle headlines gaan nu over de rampzalige invalbeurt van Noppert. Je moet je afvragen of dit geen negatief effect zal hebben op zijn mogelijke transfer.
Ja natuurlijk heeft dat het. Welke club zit nog op deze grabbelaar te wachten? Je vraagt je echt af wat er in vredesnaam met hem is gebeurd na zijn langdurige blessure. Het is gewoon he-le-maal niets meer.
Demster
Selectiespeler

Bericht door Demster »

Hadden we maar een Kuperus die hier hopelijk wel voor was gaan liggen…
SuperFrysk
Wereldspeler

Ik denk echt dat het bij hem mentaal is, hij heeft gewoon vertrouwen nodig. Maar onder onze trainer gaat die dat niet krijgen.
Trevorp
Invaller

Bericht door Trevorp »

Technische staf had inderdaad hier een stokje voor moeten steken.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Het is nu wel helder waarom hij niet speelt.. dramatisch wat hij presteerde in dat half uur waarin hij mee deed.
Spijt heb je morgen maar!
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ik hoop voor Andries dat er nog een leuke club voor hem komt deze maand. Misschien dat hij daarna met een beter gemoed kan terugkeren bij ons. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij het afgelopen jaar lekker in zijn vel heeft gezeten.

Vooropgesteld: voor mij is en blijft Andries een held, ik zie hem het liefste in ons shirt schitteren maar op deze manier doorgaan heeft voor Andries en onze club geen enkele zin. Waarbij je ook kunt afvragen of dat komend seizoen onder Van Persie anders zal zijn.
Superfries1994
Wereldspeler

Bericht door Superfries1994 »

Kijk ook even de hand terug die Van Persie aan Noppert geeft op het moment dat hij erin kwam. Ze kijken elkaar niet eens aan en alles straalt uit dat hij er geen zin/vertrouwen in heeft.
Superfries1994
Wereldspeler

Bericht door Superfries1994 »

SuperFrysk schreef: 17-01-2025 00:18 Ik denk echt dat het bij hem mentaal is, hij heeft gewoon vertrouwen nodig. Maar onder onze trainer gaat die dat niet krijgen.
Heb het idee dat hij mentaal gewoon niet sterk is. En Van Persie komt uit de top. Dan val je gewoon af als je mentaal er niet klaar voor bent.
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Keylor Navas leek op weg naar San Lorenzo, maar tekent nu bij Newell’s Old Boys, ook uit Argentinië. San Lorenzo is dus nog steeds driftig op zoek naar een keeper, maar als je de berichten op X mag geloven geeft de trainer de voorkeur aan een doelman die de Spaanse taal machtig is. De naam van Nicolas Campisi, een transfervrije Argentijn, doet nu de ronde, terwijl ook de reservedoelman Orlando Gil een goede indruk maakt in de oefenwedstrijden. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Plaats reactie