Filip Đuričić
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
Re: Filip Đuričić
Zo leert die jongen ook hoe het is om te vechten ipv alleen in een soepel draaiend team te spelen. Wordt niemand minder van en dus ook Djuricic niet.
En die loopt hier echt niet zomaar de deur uit want hij zal nu al een prijskaartje van miljoenen om zijn nek hebben hangen. Puur op basis van zijn talent.
En die loopt hier echt niet zomaar de deur uit want hij zal nu al een prijskaartje van miljoenen om zijn nek hebben hangen. Puur op basis van zijn talent.
-
- Forumicoon
Bovendien gaf Filip aan voor zijn speelgerechtigheid maar al te graag te willen voetballen. Hij wil, hij kan, waarom niet in de basis? Laat die jongen lekker de eerste 70 minuten ballen.
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
En wat nou als hij ineens 'heimwee' krijgt? Je moet hem juist spelplezier geven en niet (teveel) laten meedelen in de algehele malaise.ALS 26.000 schreef:En die loopt hier echt niet zomaar de deur uit want hij zal nu al een prijskaartje van miljoenen om zijn nek hebben hangen. Puur op basis van zijn talent.
Ik zeg toch ook niet dat hij níet moet spelen? Maar ik zou zeggen de laatste 30 minuten en te allen tijde voorkomen dat hij 'leeggespeeld' raakt. Dat lijkt me niet gezond. Je moet mensen op die leeftijd ook een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen.Cyn schreef:Bovendien gaf Filip aan voor zijn speelgerechtigheid maar al te graag te willen voetballen. Hij wil, hij kan, waarom niet in de basis? Laat die jongen lekker de eerste 70 minuten ballen.

-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Volgens mij is Henrique de oplossing.. Die kan maar 25 minuten top spelen volgens Everse, kunnen ze elkaar aflossen..Cyn schreef:Bovendien gaf Filip aan voor zijn speelgerechtigheid maar al te graag te willen voetballen. Hij wil, hij kan, waarom niet in de basis? Laat die jongen lekker de eerste 70 minuten ballen.
-
- Superster
Wat betreft die mogelijke heimweh; zijn familie is toch inmiddels aangekomen?
Dat zal het in elk geval een stuk makkelijker maken.
Dat zal het in elk geval een stuk makkelijker maken.
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Dat van zijn familie wist ik niet, maar ik had heimwee expres tussen aanhalingstekens gezet. Namelijk door de opmerking van ALS 26.000 dat Djuricic alleen voor miljoenen de poort uitloopt. Als het contract ontbonden wordt vanwege heimwee (of vanwege stoppen met voetbal zoals Matusiak) dan doe je daar weinig aan.

-
- Superster
Tsja, jij haalt nu doemscenario's uit de kast die zelden voorkomen. Djuricic lijkt me een zeer zelfbewuste speler die dondersgoed weet wat hij doet en zijn carriere zorgvuldig uit zal kienen.
-
- Forumicoon
Wat nou als....... Wat nou als hij helemaal geen heimwee krijgt?Boegyman (NL) schreef:En wat nou als hij ineens 'heimwee' krijgt? Je moet hem juist spelplezier geven en niet (teveel) laten meedelen in de algehele malaise.
Ik zeg toch ook niet dat hij níet moet spelen? Maar ik zou zeggen de laatste 30 minuten en te allen tijde voorkomen dat hij 'leeggespeeld' raakt. Dat lijkt me niet gezond. Je moet mensen op die leeftijd ook een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen.
Zie jij iets van druk bij deze jongen? Hij speelt heel vrijuit, straalt spelplezier uit en heeft kwaliteit. Je bent toaal gek als je zo'n talent niet opstelt! Heb je weer eens een toptalent in huis, willen mensen hem niet opstellen..

- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Ook met doemscenario's moet je rekening houden. Kijk ook naar de kwestie Suarez en Silva bij onze oosterburen. Overigens; als hij zijn carrière zorgvuldig uitkient, zal hij dan lang willen blijven hangen bij een zwalkend Heerenveen? Ik ben gewoon van mening dat een basisplaats, de roofbouw en de grote druk niet goed is voor zijn ontwikkeling.

- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Tja HR jij kunt gewoon niet omgaan met mensen die een andere mening dan de jouwe hebben. Dan ga je maar lachen en gek aansteken. Ik kan het niet duidelijker uitleggen en het is gewoon hoe ik er over denk.Heerenveen rules schreef:Ik kan er alleen maar heel hard om lachen.

-
- Forumicoon
Het gaal allemaal wel heel snel bij Filip, mijn ervaring is dat een dergelijk talent in een dergelijke situatie wel eens een terug slag kan krijgen.
Normaal gesproken breng je z'n jonge rustig, eerst wat invallen, dan eens een helft, en daarna een basisplek.
Het leuke van z'n speler als Djuricic is dat hij geweldig voetbalt, en nog steeds veel dingen veel beter kan, potentie heet dat.
Normaal gesproken breng je z'n jonge rustig, eerst wat invallen, dan eens een helft, en daarna een basisplek.
Het leuke van z'n speler als Djuricic is dat hij geweldig voetbalt, en nog steeds veel dingen veel beter kan, potentie heet dat.
- Skopperij
- Forumicoon
We kunnen ook heel egoïstisch denken: wat interesseert ons de carrière van Filip Djuricic? Als deze jongen elke wedstrijd beter wordt, goals maakt en de sterren van de hemel speelt, moet ik nog maar zien of hij volgend seizoen nog bij ons speelt. Jong toptalent is gewild in Europa.
Laten we vooral zoveel mogelijk profijt hebben van deze topper.
Laten we vooral zoveel mogelijk profijt hebben van deze topper.
- ItFean82
- Forumicoon
Er is niet zoveel geld meer bij de clubs, behalve bij de allergrootste clubs. Maar daar zie ik hem nu nog niet heengaan. Hij blijft hier echt nog wel een seizoen.Skopperij schreef:Jong toptalent is gewild in Europa.
Op naar het volgende seizoen....
-
- Forumicoon
Ik vind het echt grote onzin. Wat goed is moet opgesteld worden. Je hebt helemaal niks om steeds te denken wat er zou kunnen gaan gebeuren. Dan kan hij beter ook maar niet meer meetrainen want hij kan zo zijn been breken.Boegyman (NL) schreef:Ook met doemscenario's moet je rekening houden.
Deze jongen laat helemaal niets zien wat lijkt op druk of overbelasting..... Hij geeft alleen aan dat hij nog niet toe is aan 90 minuten. Dus zoveel mogelijk minuten geven en hopen dat hij snel 100% raakt en vooral altijd opstellen!
Laatst gewijzigd door Heerenveen rules op 07-03-2010 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Wereldspeler
Als deze jongen op de bank moet plaatsnemen springen mij de tranen weer in de ogen. Zitten we weer met een balletjes breed middenveld opgescheept. Hij moet gewoon spelen. Het is niet best, maar deze jongen behoort op dit moment tot onze beste spelers.
-
- Forumicoon
Spelers kunnen een terugslag krijgen en al helemaal op jonge leeftijd. Zo ook Djuricic. Maar je moet zo'n jongen niet om een dergelijke reden op de bank zetten, maar hem de kans geven en hem zo goed als mogelijk begeleiden. Echte talenten komen na een dip altijd wel weer bovendrijven en al helemaal als ze ook de kans krijgen om te falen. Wijnaldum is een recent voorbeeld.
Gewoon lekker laten staan, hem ook de kans geven om eens wat minder te draaien en het komt wel goed.
Gewoon lekker laten staan, hem ook de kans geven om eens wat minder te draaien en het komt wel goed.
- Skopperij
- Forumicoon
Djuricic stond linksbuiten en die positie beviel me. In het middenveld komt hij wellicht kracht en ervaring te kort, op dit moment. Henrique kan ook linksbuiten. Laten ze nu net toevallig beide geen 90 minuten kunnen spelen. Probleem toch opgelost? En aangezien Djuricic van een andere orde is dan Henrique, laat je Djuricic in de basis beginnen. Henrique kan er in de 70e minuut dan in.
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
De essentie van mijn opmerking was dat je zo lang mogelijk zijn spelplezier moet laten behouden. In dit zwabberende team moet je hem dan geen basisplaats en 90 speelminuten geven want dan maak je hem medeverantwoordelijk. Want dan zal hij ook zijn basistaken moeten uitvoeren. Dus daarom zeg ik: laat hem lekker 30 minuten onbevangen ballen, ongeacht de stand op het scorebord, en laat hem lekker het grote talent zijn dat 'ie is.Heerenveen rules schreef:Je hebt helemaal niks om steeds te denken wat er zou kunnen gaan gebeuren. Dan kan hij beter ook maar niet meer meetrainen want hij kan zo zijn been breken.
Je spreekt jezelf tegen met deze uitspraak en je geeft mij (zij het ten dele) gelijk.Heerenveen rules schreef:Deze jongen laat helemaal niets zien wat lijkt op druk of overbelasting..... Hij geeft alleen aan dat hij nog niet toe is aan 90 minuten. Dus zoveel mogelijk minuten geven en hopen dat hij snel 100% raakt en vooral altijd opstellen!

-
- Superster
Henrique kan juist helemaal geen linksbuiten.
Dat is elke keer weer een drama.
Hij moet zo dicht mogelijk bij de goal spelen en vooral niet teveel hoeven na te denken.
Dat is elke keer weer een drama.
Hij moet zo dicht mogelijk bij de goal spelen en vooral niet teveel hoeven na te denken.
-
- Beheerder
We hebben sinds tijden weer eens een leuke speler binnen de gelederen, en nu willen sommigen hem op de bank houden??
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Definieer 'op de bank houden', want dit is verwarrend voor mij.Gearard schreef:We hebben sinds tijden weer eens een leuke speler binnen de gelederen, en nu willen sommigen hem op de bank houden??

- Skopperij
- Forumicoon
Ik begrijp je goede bedoelingen Boegyman. Je hebt het over spelplezier. Ik weet 100% zeker dat een rasvoetballer als Djuricic intens verdrietig wordt wanneer hij op de bank moet zitten en later invalt. Deze jongen houdt van de bal! Je kunt het niet maken om zo'n begaafde voetballer aan de kant te houden, zodat hij naar zijn prutsende collega's moet kijken die er niets van bakken.
Vergeet niet dat Djuricic al even meetraint. In interviews merk je meteen dat er een goede kop op zit, je maakt Djuricic niet zomaar gek. Hij heeft kwaliteit zat voor de basis en mentaal zit het ook goed. Hij kan dit wel aan.
Vergeet niet dat Djuricic al even meetraint. In interviews merk je meteen dat er een goede kop op zit, je maakt Djuricic niet zomaar gek. Hij heeft kwaliteit zat voor de basis en mentaal zit het ook goed. Hij kan dit wel aan.
-
- Beheerder
Op de bank zetten en hem 20-30 minuten laten spelen?
Wie goed genoeg is, is oud genoeg. En hoort gewoon te spelen. Kijk maar naar Eriksen bij Ajax.
Wie goed genoeg is, is oud genoeg. En hoort gewoon te spelen. Kijk maar naar Eriksen bij Ajax.
-
- Forumicoon
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen en geef jou zeker niet gelijk. Jij zou hem niet opstellen, ik zeg dat je hem altijd moet opstellen maar hem moet wisselen als hij er helemaal doorheen zit.Boegyman (NL) schreef:Je spreekt jezelf tegen met deze uitspraak en je geeft mij (zij het ten dele) gelijk.
Hij moet zoveel mogelijk minuten maken om zich te ontwikkelen.
-
- Forumicoon
Elke speler moet spelen om zich te ontwikkelen wat een onzin zeg......Heerenveen rules schreef: Hij moet zoveel mogelijk minuten maken om zich te ontwikkelen.

- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Oftewel je wordt er flauw van.Skopperij schreef:Ik begrijp je goede bedoelingen Boegyman.

Hij is 18 jaar. Ik ken zijn persoonlijkheid verder niet (zoals ook al eerder geschreven), maar het lijkt mij sowieso iets om rekening mee te houden.Skopperij schreef:In interviews merk je meteen dat er een goede kop op zit, je maakt Djuricic niet zomaar gek. Hij heeft kwaliteit zat voor de basis en mentaal zit het ook goed. Hij kan dit wel aan.

- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Dan leg ik het uit. Ik zei dat Djuricic niet in de basis moet (jij geeft mij geen gelijk) en zeker geen 90 minuten moet spelen (jij geeft mij wel gelijk).Heerenveen rules schreef:Ik spreek mezelf helemaal niet tegen en geef jou zeker niet gelijk.
En die tegenspraak zit hem in:
Niet zoveel mogelijk minuten geven. Dat zijn er dus 90.Heerenveen rules schreef:Hij geeft alleen aan dat hij nog niet toe is aan 90 minuten. Dus zoveel mogelijk minuten geven en hopen dat hij snel 100% raakt en vooral altijd opstellen!

-
- Forumicoon
Snap je nu echt niet het verschil?
Jij wilt hem geen basisplaats geven, ik wel.
Jij wilt hem geen basisplaats geven, ik wel.
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Ja ik snap het verschil wel. Waar wij het over eens (lijken te) zijn is dat hij niet 90 minuten moet spelen. Ik ga er verder gewoon vanuit dat de wissels op waren afgelopen zaterdag en dat hij tegen Vitesse geen volledige wedstrijd speelt. Liever nog dat hij op de bank begint zoals het hoort in mijn optiek. Gezien ook de eerdere uitspraken van Everse.Heerenveen rules schreef:Snap je nu echt niet het verschil? Jij wilt hem geen basisplaats geven, ik wel.

-
Verified
- Forumicoon
Als Djuricic denkt dat hij 70 minuten kan spelen, moet ie 70 minuten spelen.
Als Djuricic denkt dat hij 90 minuten kan spelen, moet ie 90 minuten spelen.
Djuricic is de eerste speler die bij mij op het wedstrijdformulier staat en dat geldt, denk ik, voor 99% van de supporters
Als Djuricic denkt dat hij 90 minuten kan spelen, moet ie 90 minuten spelen.
Djuricic is de eerste speler die bij mij op het wedstrijdformulier staat en dat geldt, denk ik, voor 99% van de supporters