sch4-live schreef:Aan de norm regels zijn regels houden de stewards zich iig wel, Gister mocht een vrouw geen flesje water mee de tribune op en ze moest om de 60 minuten medicatie gebruiken, maar het flesje mocht niet mee waar de vrouw daarna niet zo blij mee was.
Ik begrijp het wel.
Flesjes water zijn levensgevaarlijk, straks haalt een of andere idioot het in zijn kop zo'n flesje op het veld te gooien.
Of misschien zat er helemaal geen water in maar chemicaliën om bommen mee te maken, levensgevaarlijk.
Nee doe mij dan maar een beker, waar eerst een flesje in overgegoten moet worden.
SpongeBob schreef:De grote vlaggen (de kleintjes zijn al meerdere malen genoemd in dit topic) zijn ook een grote ergenis op NN.
Begrijp me niet verkeerd, tijdens de opkomst is het natuurlijk een prachtig gezicht, maar je hebt er altijd een paar bij die menen dat ze
tijdens de wedstrijd ook nog met een vlag moeten lopen zwaaien met als gevolg dat erachter 10 a 20 mensen zich bont en blauw ergeren omdat het zicht op het veld belemert wordt... Gisteravond tijdens Heerenveen - AZ was hier weer een mooi voorbeeld van. Er stond weer iemand met een vlag te zwaaien, er werdt van van gezegd, en wat denk je? De trommelaar (die waarschijnlijk erg last van zijn ogen had gezien zijn oversized zonnebril

) en nog wat gastjes begon iedereen om hem heen op te hitsen om vooral te blijven zwaaien met de vlag. Dit was natuurlijk puur uit provocatie... Jammer weer. Op deze manier laat je zien dat je niet echt betrokken bent met je mede-NN'ers, en dat ze liever provoceert dan in discussie gaat...
Die vlaggen mogen ze om mij ook wel verbieden.
Harstikke gevaarlijk, als je niet op let krijg je zo'n buis in je oog.
Zonnebrillen op de tribune moeten ze ook hard tegen op treden, dit komt op hetzelfde neer als de blote buik allebei provocerend bedoelt.
Nee al dat macho-gedrag past niet bij Heerenveen. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg naar mijn mening.
Gewoon hard tegen op treden hoor, bestuur van Heerenveen!