Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Freezeman
Superster

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Bericht door Freezeman »

Ebiede schreef:...De sfeer die door de club wordt neergezet, met de vlaggetjes e.d. s...
Ik heb helemaal niks mee gekregen wat die vlaggetjes betreft.
Pas na afloop toen we naar beneden liepen zag ik allemaal vlaggetjes op de tribune liggen.
Groot succes dus. :roll:
Anti anti. :)
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Vandaag lieten bepaalde 'supporters' het ook weer afweten. "Sille we mar wer op hûs oan, it wurd jûn toch neat mear en straks komme we ek noch yn de file".

Fijn voor jullie dat het toch nog 3-3 werd, waarom kom je naar een voetbalwedstrijd als je er toch maar 85-88 minuten van ziet? Blijft een raar fenomeen, Heerenveen zet een slotoffensief in en ineens zie je massa's mensen vertrekken.

Nieuw Noord bleef in ieder geval wél achter de ploeg staan.
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Die mensen hebben zichzelf er alleen maar mee. Nu hebben ze de 3-3 gemist. Natuurlijk erger ik me er ook aan maar je houdt het toch niet tegen. Of je moet alles op slot houden tot het eindsignaal...
SpongeBob
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

De grote vlaggen (de kleintjes zijn al meerdere malen genoemd in dit topic) zijn ook een grote ergenis op NN.
Begrijp me niet verkeerd, tijdens de opkomst is het natuurlijk een prachtig gezicht, maar je hebt er altijd een paar bij die menen dat ze tijdens de wedstrijd ook nog met een vlag moeten lopen zwaaien met als gevolg dat erachter 10 a 20 mensen zich bont en blauw ergeren omdat het zicht op het veld belemert wordt... Gisteravond tijdens Heerenveen - AZ was hier weer een mooi voorbeeld van. Er stond weer iemand met een vlag te zwaaien, er werdt van van gezegd, en wat denk je? De trommelaar (die waarschijnlijk erg last van zijn ogen had gezien zijn oversized zonnebril :lol: ) en nog wat gastjes begon iedereen om hem heen op te hitsen om vooral te blijven zwaaien met de vlag. Dit was natuurlijk puur uit provocatie... Jammer weer. Op deze manier laat je zien dat je niet echt betrokken bent met je mede-NN'ers, en dat ze liever provoceert dan in discussie gaat...
Ik heb geen onderschrift nodig...
geert.
Superster

Bericht door geert. »

Blizzard schreef:Of je moet alles op slot houden tot het eindsignaal...
Ik denk niet dat je de boel op slot mag houden en erg slim zou dat ook niet zijn. Als er nou onverhoopt een brand zou uitbreken, hoe wil je dan snel het stadion uit als alles dicht zit?
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

SpongeBob schreef:dan in discussie gaat...
Een discussie die we het nooit eens zullen worden. Verschil in beleving. Maar ik geef vanaf nu jullie gelijk!

Zo goed dan.
Alle ballen op Henkie!
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Het mooiste is toch om 90 minuten lang chaos in het vak te hebben. En als je graag de wedstrijd wilt zien en meestal kan dat nog wel in Nieuw_Noord ga dan niet in Nieuw_Noord een sfeervak is om sfeer te maken ook Tijdens de wedstrijd en dit kan termate van vlaggen en vocaal gezang.
Piet
Invaller

Bericht door Piet »

Deze huisregels van sc Heerenveen luiden als volgt:

1. Het is verboden:
...
- om te slaan en/of te schoppen tegen in het stadion geplaatste wanden, borden en deuren en beplating van de tribune;
Ik lees niets over onderdelen van de staalconstructie :D
Ok.
geert.
Superster

Bericht door geert. »

Piet schreef:Ik lees niets over onderdelen van de staalconstructie :D
En ook niets over de stoeltjes :o
heerenveenfan1000
Selectiespeler

Bericht door heerenveenfan1000 »

Haha dat me die staal constructie gisteren vond ik wel vet :lol:
Eerst dacht ik dat er iets naar beneden kelderde, maar toen ik het zag kreeg ik een brede glimlach op me gezicht. Dat dan trek je er toch niet af.
Supporter ben je in goede en slechte tijden
geert.
Superster

Bericht door geert. »

Mis ik iets? Wat was er aan de hand met het staal? Ik hoorde op een bepaald moment wel iets, maar kon het niet thuisbrengen.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Dat was toch gewoon iemand die er tegen aan beukte,wat een mooi geluid opbrengte.
massan
Selectiespeler

Bericht door massan »

Het geluid kwam op mij meer over dat het stadion gesloopt werd :wink:
r--dj
Bankzitter

Bericht door r--dj »

En waarom hebben we nu een ongelovelijke tune als de spelers het veld op komen
Trommel
Feanfan-4-life
Invaller

Bericht door Feanfan-4-life »

En als er gescoord word! :o Wat een geweldig geluid... Het is net of land er een UFO op het veld ofzo :(
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Ik denk niet dat je de boel op slot mag houden en erg slim zou dat ook niet zijn. Als er nou onverhoopt een brand zou uitbreken, hoe wil je dan snel het stadion uit als alles dicht zit?
Nou ja ik bedoelde eigenlijk ook niet dat je de deuren letterlijk op slot moet zetten (verkeerd geformuleerd van mijn kant). Meer dat er een steward staat die de mensen dan bij wijze van spreken tegen houdt. Zal wel een utopie zijn hoor want je kan mensen hun persoonlijke vrijheid niet zo makkelijk ontnemen om een stadion te verlaten.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Blizzard schreef:Zal wel een utopie zijn hoor want je kan mensen hun persoonlijke vrijheid niet zo makkelijk ontnemen om een stadion te verlaten.
Inderdaad. Bovendien zijn er natuurlijk ook Heerenveen-supporters die wel een goede reden hebben, dus dat is niet uit te voeren.

Dit is gewoon iets waar je bij elke club mee te maken hebt. Dat hoort er blijkbaar bij...
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Nog een irritatie, mensen die over ander mans stoelen heen lopen, en vooral met het vieze weer van gister levert dat soms echt een bagger boel op, mensen zijn soms echt gemakkelijk... :evil:
NN4ever
Selectiespeler

Bericht door NN4ever »

Wat ook irritand is, is dat mensen sloom omhoog lopen opzoek naar hun plekje en dan even uitgebreid staan te praten met een (willekeurig) persoon op de trappen.
1. Heerenveen
2. Familie
heerenveenfan1000
Selectiespeler

Bericht door heerenveenfan1000 »

Ja in NN gisteravond wel ja. Vraag je of je er langs mag, kijken ze je apart aan, houden hun biertje stevig vast en gaan 2 cm naar links.

Maarja, krijg je in een vol staanvak.
Supporter ben je in goede en slechte tijden
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Aan de norm regels zijn regels houden de stewards zich iig wel, Gister mocht een vrouw geen flesje water mee de tribune op en ze moest om de 60 minuten medicatie gebruiken, maar het flesje mocht niet mee waar de vrouw daarna niet zo blij mee was.
Cavese
Nieuw talent

Bericht door Cavese »

sch4-live schreef:Aan de norm regels zijn regels houden de stewards zich iig wel, Gister mocht een vrouw geen flesje water mee de tribune op en ze moest om de 60 minuten medicatie gebruiken, maar het flesje mocht niet mee waar de vrouw daarna niet zo blij mee was.
Ik begrijp het wel.
Flesjes water zijn levensgevaarlijk, straks haalt een of andere idioot het in zijn kop zo'n flesje op het veld te gooien.
Of misschien zat er helemaal geen water in maar chemicaliën om bommen mee te maken, levensgevaarlijk.
Nee doe mij dan maar een beker, waar eerst een flesje in overgegoten moet worden.
SpongeBob schreef:De grote vlaggen (de kleintjes zijn al meerdere malen genoemd in dit topic) zijn ook een grote ergenis op NN.
Begrijp me niet verkeerd, tijdens de opkomst is het natuurlijk een prachtig gezicht, maar je hebt er altijd een paar bij die menen dat ze tijdens de wedstrijd ook nog met een vlag moeten lopen zwaaien met als gevolg dat erachter 10 a 20 mensen zich bont en blauw ergeren omdat het zicht op het veld belemert wordt... Gisteravond tijdens Heerenveen - AZ was hier weer een mooi voorbeeld van. Er stond weer iemand met een vlag te zwaaien, er werdt van van gezegd, en wat denk je? De trommelaar (die waarschijnlijk erg last van zijn ogen had gezien zijn oversized zonnebril :lol: ) en nog wat gastjes begon iedereen om hem heen op te hitsen om vooral te blijven zwaaien met de vlag. Dit was natuurlijk puur uit provocatie... Jammer weer. Op deze manier laat je zien dat je niet echt betrokken bent met je mede-NN'ers, en dat ze liever provoceert dan in discussie gaat...
Die vlaggen mogen ze om mij ook wel verbieden.
Harstikke gevaarlijk, als je niet op let krijg je zo'n buis in je oog.
Zonnebrillen op de tribune moeten ze ook hard tegen op treden, dit komt op hetzelfde neer als de blote buik allebei provocerend bedoelt.
Nee al dat macho-gedrag past niet bij Heerenveen. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg naar mijn mening.
Gewoon hard tegen op treden hoor, bestuur van Heerenveen!
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Ben het helemaal met Cavese eens.
Ook de mensen met petjes op moeten ze onmiddellijk weren uit het stadion, je kan niet zien waar hun ogen heen kijken als ze iets voor over buigen met hun hoofd.
En dan natuurlijk die levens gevaarlijke sigaretten.
Je kan iedereen er mee verwonden en dan hebben die rokers ook allemaal een aansteker bij zich waar ze het hele stadion mee in de fik kunnen steken en als dat al niet lukt op het veld kunnen gooien.
Het is een behoorlijk riskante onderneming om een wedstrijd bij te wonen tegenwoordig.
:roll:
sch-united
Selectiespeler

Bericht door sch-united »

Helemaal mee eens.. Nu zijn het nog aanstekers en flesjes die de mensen meenemen maar als er niet snel ingegrepen wordt krijg je straks dit soort taferelen: http://www.youtube.com/watch?v=dremabIWTQ8
Cavese
Nieuw talent

Bericht door Cavese »

Ja precies,
Het begint bij wijze van spreken vandaag met kleine dingen als muntstukken en aanstekers.
Maar morgen zijn het klompen,scooters,handgranaten,(lege) beerenburgflessen,broodtrommeltjes.
Het voetbal is niet meer wat het geweest is, die agressie jegens elkaar ik begrijp het niet.
Het moet toch gewoon mogelijk zijn om samen met de uit-supporters na de wedstrijd gezellig nog even het centrum in te gaan???? Wij zijn ten slotte toch allemaal voetbalsupporters?
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

sch4-live schreef: Gister mocht een vrouw geen flesje water mee de tribune op en ze moest om de 60 minuten medicatie gebruiken, maar het flesje mocht niet mee waar de vrouw daarna niet zo blij mee was.
De pil hoeft toch maar 1x in de maand ingenomen te worden of zit ik nu mis? :mrgreen:
Piet
Invaller

Bericht door Piet »

Lipton schreef:De pil hoeft toch maar 1x in de maand ingenomen te worden of zit ik nu mis? :mrgreen:
Hè, ik dacht dat jij een vrouw was...?

Maar goed, soms zijn stewards een beetje rechtlijning.

Ballenjongens kunnen er af en toe ook wat van, die gooien soms een bal wanneer ze niet moeten gooien en soms gooien ze juist geen bal als dat wel moet. Hetzelfde geldt voor mensen buiten het veld die een bal in bezit krijgen. Kunnen alle idioten die een bal het veld opgooien terwijl er al een andere bal in het veld is misschien een stadionverbod krijgen? Dan wordt het aantal mensen dat tijdens de wedstrijd de tribune afloopt misschien ook eens minder. :wink:
Ok.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Piet schreef:
Ballenjongens kunnen er af en toe ook wat van, die gooien soms een bal wanneer ze niet moeten gooien en soms gooien ze juist geen bal als dat wel moet. Hetzelfde geldt voor mensen buiten het veld die een bal in bezit krijgen. Kunnen alle idioten die een bal het veld opgooien terwijl er al een andere bal in het veld is misschien een stadionverbod krijgen? Dan wordt het aantal mensen dat tijdens de wedstrijd de tribune afloopt misschien ook eens minder. :wink:
Ben ik niet helemaal met je eens.. Als het vlak voor tijd 1-0 voor Heerenveen staat en de tegenpartij heeft een inworp dan weet ik het wel.. Even wachtern tot er ingegooid is en daarna de bal het veld opflikkeren. Spel stil, kostbare tijd.

Dat moeten de ballenjongens ook weten. Bij een voorsprong rustig aan en bij een achterstand zo snel mogelijk de bal weer terug.
Spijt heb je morgen maar!
Flying Frisian
Superster

Bericht door Flying Frisian »

Dat een deel van de aanhang van AZ zo sneu is, door vooral "Alle Friezen zijn homo" te zingen, is tot daaraan toe. Maar als je dan in de rust nummers als "It's Raining Men" door de speaker laat schallen, lok je het ook uit vind ik :wink:
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Flying Frisian schreef:Dat een deel van de aanhang van AZ zo sneu is, door vooral "Alle Friezen zijn homo" te zingen, is tot daaraan toe...
Dat hoort niet in het Abe Lenstra stadion, heeft ús Yme zelf geschreven.
Stadion verbod voor die lui uit Alkmaar en Zaanstreek.
Plaats reactie