Aanvallers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Bankzitter
Jij krijgt van ons allemaal duizend kansen Garcia-Garcia, maar jij hebt helaas nog nooit gescoord met een positieve bijdrage! Hindert niet, we blijven hopen.Garcia-Garcia schreef:Feankoorts heeft het al eerder niet bij het rechte eind gehad, dus laten we nu ook maar voorzichtig wezen met wat hij zegt. Echter verdiend iedereen een 2de kans.
On topic: Dit stond op AZWorld.punt.nl
AZ aaste op Pool Matusiak, maar vertrekt waarschijnlijk naar Heerenveen
| 21 Augustus 2007 | 19:53:03
AZ is in de markt geweest voor de Poolse international Matusiak, maar hij schijnt voor 3 miljoen euro naar Heerenveen te vertrekken.
Ook Feyenoord en NEC zouden in de markt zijn geweest voor de 25-jarige international. Op advies van Leo Beenhakker, bondscoach van Polen, zou de spits zijn carrière in Nederland willen voortzetten.
Bij Palermo komt Matusiak nauwelijks aan spelen toe. De Italiaanse club nam hem tijdens het afgelopen seizoen over van GKS Belchatów, maar de spits kwam niet verder dan één basisplaats en twee invalbeurten. De Pool speelde inmiddels acht interlands en scoorde daarin vier keer.
-
- Wereldspeler
- ItFean82
- Forumicoon
Zegt de man die net 1 maand op dit forum is, knap hoor. Het was helemaal niet raar bedoeld tegenover Feankoorts, ik stipte alleen even aan dat hij het vorige keer bij het verkeerde eind had. Ik hoop met jou van harte dat deze Matusiak vanmiddag in het ALS was, wat ik niet hoop dat Feankoorts hem tegen het zere been geschopt heeft.klaas kist schreef: Jij krijgt van ons allemaal duizend kansen Garcia-Garcia, maar jij hebt helaas nog nooit gescoord met een positieve bijdrage! Hindert niet, we blijven hopen.
.

Op naar het volgende seizoen....
-
- Superster
- ItFean82
- Forumicoon
-
- Superster
- marpykje
- Nieuw talent
Heb ook even een lijktje uitgworpen op het forum van palemo.
Misschien weten ze daar meer.
http://www.aquilerosanero.com/forum/vie ... 971#119971[/url]
Misschien weten ze daar meer.
http://www.aquilerosanero.com/forum/vie ... 971#119971[/url]
-
- Forumicoon
-
- Invaller
Hier een linkje over hoe de Poolse medemens over de eventuele transfer denkt:
http://www.polishsoccer.com/forum/viewt ... start=3440
http://www.polishsoccer.com/forum/viewt ... start=3440
- Rednax
- Wereldspeler
Welllicht off topic maar leuk om te lezen hoe ze daar over een evt. move van Aves naar Boro denken:
Media outlets usually tend to be ahead of the game when compared to official club sites.
And that's a crap move for Alves... Middlesbrough is a graveyard for good or promising footballers
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Nou Poolsemedemens? Liefhebbers van Pools voetbal! 
Zie je wel dat Heerenveen redelijk bekend is en goed staat aangeschreven internationaal, maar ja, men wil het hier niet zien!

Zie je wel dat Heerenveen redelijk bekend is en goed staat aangeschreven internationaal, maar ja, men wil het hier niet zien!

SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
- Royce_SCH
- Wereldspeler
Aaah en toen dacht jij meteen: 'He dat is Radoslaw Matusiak, wat doet hij hier in Heerenveen?.' Niet dat ik je niet geloof, maar ik vind het een beetje vreemd...Feankoorts schreef:Bron: is o.a. een bijna-botsing met de speler op de trap in de hal van het ALS genoeg?
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
-
- Bankzitter
Klopt trouwens. Boro is een waardeloze club gebleken. Als je ziet hoeveel geld ze gespendeerd hebben aan spelers. Bedragen komen in de buurt van de topclubs. Soms meer. En als je daar het meestal lelijke voetbal en de matige tot slechte resltaten dan naast zet.*
Never go to Boro, Afonso! It is a graveyard indeed!
*we vergeten die toevallige ec-finale even
(uitzondering bevestigt de regel)
Never go to Boro, Afonso! It is a graveyard indeed!
*we vergeten die toevallige ec-finale even
(uitzondering bevestigt de regel)
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Duh, tuurlijk niet, hij komt daarna op het forum en ziet de geruchten hier en herkend hem van de bijna botsing.Royce_SCH schreef: Aaah en toen dacht jij meteen: 'He dat is Radoslaw Matusiak, wat doet hij hier in Heerenveen?.' Niet dat ik je niet geloof, maar ik vind het een beetje vreemd...
Zo moeilijk om eens iemand te geloven?
-
- Invaller
Oke oke, ik zat er toch dicht bij. Of ie nou uit Rusland komt of uit Italië. Lekker boeiend. Dat speculeren is toch heerlijk werk.
Ik weet het trouwens niet zo met die gast hoor. Iemand die maar drie wedstrijden speelt bij Palermo. Is dat nou dé topper voor Heerenveen?
Hij mag in ieder geval wel even het mooiste shirt van de wereld voor me meenemen!
Ik weet het trouwens niet zo met die gast hoor. Iemand die maar drie wedstrijden speelt bij Palermo. Is dat nou dé topper voor Heerenveen?
Hij mag in ieder geval wel even het mooiste shirt van de wereld voor me meenemen!
- BS
- Wereldspeler
Dat hij het in Italië niet heeft gered, hoeft niets te zeggen. De eredivisie is heel anders dan de Serie A, zeker voor spitsen. Hij heeft daar ook nogal wat pech gehad met blessures e.d. las ik op dat forum.Il prima Capo! schreef:Oke oke, ik zat er toch dicht bij. Of ie nou uit Rusland komt of uit Italië. Lekker boeiend. Dat speculeren is toch heerlijk werk.
- IL Fenomeno
- Bankzitter
Ik vroeg vanavond een Palermosupporter nog even naar zijn mening over Matusiak:
Werd net als Cavani gehaald in de winterstop nadat bekend werd dat Amauri er een tijd uit zou liggen. Guidolin zei na ongeveer een maand dat beide spelers nog niet klaar waren voor de Serie A. In tegenstelling tot Matusiak (die de kans ook niet kreeg) bewees Cavani het tegendeel van Guidolin, die de laatste maanden van zijn tweede Palermo-periode wel vaker onnavolgbaar was. Aan die woorden hoeven wat mij betreft dus ook geen conclussies verbonden te worden.
Matusiak debuteerde tegen Milan en mocht invallen, een beetje onwennig en ongelukkig, voor zover ik kon oordelen.
De uitwedstrijd tegen Ascoli was de enige keer dat hij in de basis mocht beginnen, hij scoorde (een intikker, maar toch) maar werd vlak na rust alweer naar de kant gehaald. Bij Messina mocht hij in een dramatische wedstrijd ook invallen.
Al met al, die jongen heeft drie keer gespeeld, twee keer als invaller en werd als eenmalige basisspeler al vroeg naar de kant gehaald.
Het schijnt een goede speler te zijn, maar ik kan eigenlijk niets zinnigs over hem zeggen gezien zijn weinige speelminuten. Overigens gaat in Palermo nog altijd het gerucht dat hij slechts verhuurd zal worden. De naam van Heerenveen is nog niet opgedoken in de Italiaanse media, wel had men het over Nederlandse clubs die interesse hadden.
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Mocht deze speler met Beenhakker gesproken hebben dan kan ik mij wel goed voorstellen dat Beenhakker SC Heerenveen heeft aanbevolen. Rustigste omgeving waar ie de beste kansen zal krijgen zonder al te veel druk. Meeste kans op speeltijd op redelijk hoog nivo, is voor Beenhakker ook lekker! 

-
- Forumicoon
Matusiak is misschien niet dé topper, maar hij speelt niet voor niets bij Palermo lijkt me. Die club beschikt over een heel goed scoutingsbeleid heb ik begrepen. Hij heeft daar verder weinig gespeeld, omdat hij vierde spits was. Gezien de concurrentie (Amauri, Miccoli en Cavani) is dat echter géén schande.Il prima Capo! schreef:Is dat nou dé topper voor Heerenveen?
Volgens Stadionews.it is huur dus een reëele optie. Misschien huren met eerste optie tot koop? Dan loop je nog minder risico ook.
Feanshop is gewoon geopend bij thuiswedstrijden en op enige andere tijdstippen. Desnoods kun je zelfs bestellen via de online Feanshop. Waarom dan een nieuwe speler daarvoor laten opdraaien?Hij mag in ieder geval wel even het mooiste shirt van de wereld voor me meenemen!

- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Dat was het enige juiste antwoord!Superfries88' schreef: Feanshop is gewoon geopend bij thuiswedstrijden en op enige andere tijdstippen. Desnoods kun je zelfs bestellen via de online Feanshop. Waarom dan een nieuwe speler daarvoor laten opdraaien?

-
- Superster
-
- Selectiespeler
Leuk, al deze speculaties.
Wie weet wordt er a.s. Donderdag wel iemand anders uit de hoge hoed getoverd.
Er staat wel iets te gebeuren.
Als ik in berichten lees dat AZScheringa en Feyenoord ook belangstelling hebben, dan kun je er volgens mij wel vanuit gaan dat dit aleen maar geruchten zijn.
De keus tussen het grote geld en SC Heerenveen lijkt me nogal duidelijk.
Overigens het zou wel jammer zijn.
Het zou wel eens een soort Sterchele trucje kunnen zijn.
Wie weet wordt er a.s. Donderdag wel iemand anders uit de hoge hoed getoverd.
Er staat wel iets te gebeuren.
Als ik in berichten lees dat AZScheringa en Feyenoord ook belangstelling hebben, dan kun je er volgens mij wel vanuit gaan dat dit aleen maar geruchten zijn.
De keus tussen het grote geld en SC Heerenveen lijkt me nogal duidelijk.
Overigens het zou wel jammer zijn.
Het zou wel eens een soort Sterchele trucje kunnen zijn.
-
- Superster
Nee, ook Alback had ook een mislukt Italiaans avontuur achter de rug toen hij hier kwamALS 26.000 schreef:Niet slagen in Italie als spits zegt me nog vrij weinig. Nederland en vooral ook Heerenveen is een walhalla voor spitsen. Hier wordt slecht verdedigd en dus veel gescoord. (zie bijv. Graafschap-Ajax weer als voorbeeld...)
Het zou zomaar kunnen dat die jongen in Nederland er 20 in prikt.
( al was dat toen al een paar jaar terug ).
-
- Selectiespeler
In Italië laten ze jeugdspelers nooit makkelijk instromen... dat was ook de reden dat die Pellè naar Nederland is gekomen. Op basis van het aantal gespeelde wedstrijden kun je geen goed oordeel vellen.
Ik kan het trouwens niet laten te vermelden dat ik de TWEE mooiste shirts ter wereld heb hangen
Ik kan het trouwens niet laten te vermelden dat ik de TWEE mooiste shirts ter wereld heb hangen

Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
-
- Nieuw talent
@ Jeroen:
Hij is wel degelijk 'overdreven' snel, begrijp ik het goed dat je dit niet positief vindt? Hij is ook op zich redelijk vergelijkbaar met Nilsson hoor, maar dan een heel erg gepimpte versie haha. Hij is evenals Lasse beweeglijk, maar i.t.t. Lasse ook fysiek redelijk sterk en veel doelgerichter en trefzekerder. En (evenals Paulo) tweebenig.
@ Royce:
Op de trap had ik de speler natuurlijk niet herkend, degene met wie ik de trap af kwam lopen echter wel
De aanval is absoluut niet waar we ons zorgen om moeten maken dit seizoen, het 'probleem' ligt meer in de verdediging c.q. het middenveld. Hiermee doel ik op Bak die absoluut naast Dingsdag moet komen te staan. Eventueel Breuer op links en prager naast (toptalent!) Bradley wat mij betreft, maar nog liever natuurlijk een goede en stabiele middenvelder/spelverdeler. Hier was men een aantal weken terug ook nadrukkelijk mee bezig, dus wie weet...
Nu alleen nog hopen dat Pranjic 1 september nog op de loonlijst staat...
Hij is wel degelijk 'overdreven' snel, begrijp ik het goed dat je dit niet positief vindt? Hij is ook op zich redelijk vergelijkbaar met Nilsson hoor, maar dan een heel erg gepimpte versie haha. Hij is evenals Lasse beweeglijk, maar i.t.t. Lasse ook fysiek redelijk sterk en veel doelgerichter en trefzekerder. En (evenals Paulo) tweebenig.
@ Royce:
Op de trap had ik de speler natuurlijk niet herkend, degene met wie ik de trap af kwam lopen echter wel

De aanval is absoluut niet waar we ons zorgen om moeten maken dit seizoen, het 'probleem' ligt meer in de verdediging c.q. het middenveld. Hiermee doel ik op Bak die absoluut naast Dingsdag moet komen te staan. Eventueel Breuer op links en prager naast (toptalent!) Bradley wat mij betreft, maar nog liever natuurlijk een goede en stabiele middenvelder/spelverdeler. Hier was men een aantal weken terug ook nadrukkelijk mee bezig, dus wie weet...
Nu alleen nog hopen dat Pranjic 1 september nog op de loonlijst staat...
Laatst gewijzigd door Feankoorts op 21-08-2007 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie niet scout wie niet wint!
-
- Bankzitter
Helemaal mee eens. Heb je het idee dat dit binnen de club ook leeft? En dat men nu inderdaad met een spelverdeler bezig is?Feankoorts schreef:De aanval is absoluut niet waar we ons zorgen om moeten maken dit seizoen, het 'probleem' ligt meer in de verdediging c.q. het middenveld. Hiermee doel ik op Bak die absoluut naast Dingsdag moet komen te staan. Eventueel Breuer op links en prager naast (toptalent!) Bradley wat mij betreft, maar nog liever natuurlijk een goede en stabiele middenvelder/spelverdeler. Hier was men een aantal weken terug ook nadrukkelijk mee bezig, dus wie weet...