Websites over sc Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
frisian-viking
Nieuw talent
Contacteer:

Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen

Bericht door frisian-viking »

Na de fakkels komen ook nog blauwe potten ;)

Edit: kijk eerste filmpje en dan na 2:02
Laatst gewijzigd door frisian-viking op 10-07-2008 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
geert23
Invaller

Bericht door geert23 »

fantastische dingen elke wedstrijd gebruiken als het kan! in sommige wedstrijden waren van die vuurige witten die zijn ook niks!
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Neem jij ze mee en steek jij ze af dan Geert?
Ladies and gentleman: We've got him!
geert23
Invaller

Bericht door geert23 »

Caspar schreef:Neem jij ze mee en steek jij ze af dan Geert?
hoe oud denk je dat ik ben? :lol:
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Geert23: het meenemen en afsteken van vuurwerk en rookbommen in het stadion is verboden. Je loopt dus het risico op een SV.

Nu maar weer over fansites.
visje
Invaller

Bericht door visje »

Weet niet helemaal waar ik dit kwijt moet.. dus dan maar in dit topic..

Maar zijn er meer mensen bij wie de website van sc-heerenveen.nl niet werkt?
heb nu wel een andere link gevonden die nog wel werkt, maar daar werkten ook niet alle afbeeldingen.
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Bij mij werkt het zoals het hoort.
visje
Invaller

Bericht door visje »

Caspar schreef:Bij mij werkt het zoals het hoort.
Oke weet ik voldoende is het gewoon een trage dns..
gaat van zelf wel weer werken.

Bedankt.
Klaas Pier
Invaller
Contacteer:

Bericht door Klaas Pier »

Hier doet hij ook helemaal niks, als sinds gisteren trouwens..
visje
Invaller

Bericht door visje »

Klaas Pier schreef:Hier doet hij ook helemaal niks, als sinds gisteren trouwens..
je kan de website ook bekijken via www.sc-heerenveen.nl.kpnis.nl
Feanfan-4-life
Invaller

Bericht door Feanfan-4-life »

Ik weet niet waarom, maar als je op hier ( http://www.feanfans.nl/fotos.html } kijkt dan staan er foto's op tot het seizoen 2004-2005. Ik wil graag aan de beheerders van feanfans.nl vragen waarom ze dit archief niet verder bijwerken, dus tot het voorlaatste seizoen.

E
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Wat een ongelofelijk trieste opmerking. Iemand die geheel belangeloos van élke wedstrijd foto's op het net zet, en dan zo'n kutopmerking van feanatieke. Ja, dan weet je weer waar je het voor doet.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Voor al die mensen die het wel waarderen. Maar samnevoeging van dit forum, het nieuws van Abe Lenstra.com en Feanonline en de foto's van Feanfans zouden een sterker blok vormen dan de ieder voor zich.
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Gekko schreef:Voor al die mensen die het wel waarderen. Maar samnevoeging van dit forum, het nieuws van Abe Lenstra.com en Feanonline en de foto's van Feanfans zouden een sterker blok vormen dan de ieder voor zich.
Ja, dan heb je een fantastische site, maar iedere beheerder afzonderlijk vindt het natuurlijk het leukst om zijn eigen projectje te onderhouden. Een samenvoeging zou bijna een journalistiek product worden en meer dan een hobby.
André
Wereldspeler

Bericht door André »

Feanatieke schreef: Heb je daar geen tijd voor, dan ben je misschien niet zo geschikt als webmaster...
Tenenkrommend! Die jongen is fulltime supporter. Het schijnt dat hij tussen de bedrijven door ook nog werkt. Stad en (buiten)land de club achterna reizen en iedere keer weer een mooi fotoverslag. Iets meer respect zou op zijn plaats zijn.
En er zijn tal van pagina's waarop je denkt dat je terug bent gezogen in de Heerenveense geschiedenis.
Heerlijk toch die nostalgie?
Als één man achter onze trots!
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Feanatieke schreef: Heb je daar geen tijd voor, dan ben je misschien niet zo geschikt als webmaster...
Ga zelf eens een site bijhouden gek!
Deze fan steekt z'n vrije tijd in het belangeloos voorzien van geweldige foto's en meer tijd wil hij er blijkbaar niet aan besteden, dat is z'n goed recht, want het is zijn site. Je hoeft er niet naartoe te gaan...

Dat andere sites wel netjes bij gehouden worden...prima, die mensen hebben misschien wat meer vrije tijd om handen? Of doen het tijdens hun werk...
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Feanatieke schreef:Het is toch jammer dat een website die over Heerenveen gaat niet up 2 date is?
Feanfans.nl is er voornamelijk voor de fotoreportages en daarin is men absoluut up-to-date. Sterker nog: er is geen enkele fansite die ook zoveel fotoreportages heeft, bovendien is de kwaliteit van de foto’s gewoon zeer goed.

Dat het archief niet up-to-date is, is natuurlijk jammer. Het zou inderdaad mooi zijn als ze dat kunnen updaten. Maar je moet vanwege een paar verbeterpunten niet direct zo negatief worden over de beheerders.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Feanatieke schreef:Oke, ik ben overtuigd. Ik ben wel benieuwd hoe jij denkt over het fusie idee wat zonet gesuggereerd is.
Een fusie kan een prachtige site opleveren, al is het geen garantie voor succes. Sowieso kan ik me goed voorstellen dat de beheerders van Feanfans.nl het zo laten. Het is en blijft toch je eigen site tenslotte. Als het zo blijft, dan is dat m.i. ook prima.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Feanfans.nl is de enige site met goeie foto reportages, want de overige sites zijn op dat gebied zo matig, beetje fotos maken met je mobiel en dan je zelf heel stoer vinden.. :lol:
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Feanfans.nl was eerder.
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Hopelijk heb je er iets van geleerd.
Hielke
Forumicoon

Bericht door Hielke »

Feanatieke schreef:Het gevolg is dat ik zelfs bijna dreigementen ontvang via de privé mail en een hele hoop onbegrip. Ik hoop dat dit in het vervolg kan uitblijven en dat een redelijke discussie mogelijk is.

Ik heb inmiddels ook meermalen excuses betuigd en zie niet in waarom verdere boze/loze reacties tegenover mij nog nodig zijn.
'Dreigen' via de PB is fout en hoort niet, klaar. Maar dat je verontwaardigde reacties krijgt op je eerdere post, al dan niet via de PB, vind ik volkomen begrijpelijk. Feanfans.nl is een site die zeer gewaardeerd wordt onder de supporters, blijkt wel. Opbouwende kritiek is prima, maar de manier waarop jij de webmaster aanviel was volkomen ongepast en respectloos. Dat je de achtergronden niet kende kunnen wij verder ook niks aan doen. Als je, onterecht, zo hard inzet kun je ook iets terugverwachten.

Maar je hebt inmiddels excuses gemaakt, en daarmee moet het ook klaar zijn.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Dat het hier mee klaar moet zijn is duidelijk, maar misschien moet feanfans.nl wel een webmaster met naam halen!!!!!!!!!!!!! :D
visje
Invaller

Bericht door visje »

Lipton schreef:Dat het hier mee klaar moet zijn is duidelijk, maar misschien moet feanfans.nl wel een webmaster met naam halen!!!!!!!!!!!!! :D
Nee dat hoeft niet..
Ik heb de website eens bekeken en daar viel mij op dat alles op die website statisch is.. alles wordt handmatig aangepast voor zover ik dat kan zien..
En tegenwoordig heb je complete systemen (gratis) waar je je website mee kan maken, je kan op een eenvoudige wijze een nieuw bericht toevoegen, foto reportages en nog vele andere functies en deze systemen zorgen er automatisch voor dat wanneer het ouder dan een x aantal dagen het artiekel/foto reportage in een archief terecht kompt.

Ik heb het idee dat de persoon die de website nu maakt er relatief veel tijd mee kwijt is..

oja had een klein foutje gevonden.. het knopje "nieuws" werkt niet helemaal goed als je naast het woord nieuws klikt kom je op een pagina uit die niet meer bestaat.

verder zien de foto's er altijd goed uit.
hansrob
Basisspeler

Bericht door hansrob »

Nee dat hoeft niet..
Ik heb de website eens bekeken en daar viel mij op dat alles op die website statisch is.. alles wordt handmatig aangepast voor zover ik dat kan zien..
En tegenwoordig heb je complete systemen (gratis) waar je je website mee kan maken, je kan op een eenvoudige wijze een nieuw bericht toevoegen, foto reportages en nog vele andere functies en deze systemen zorgen er automatisch voor dat wanneer het ouder dan een x aantal dagen het artiekel/foto reportage in een archief terecht kompt.

Ik heb het idee dat de persoon die de website nu maakt er relatief veel tijd mee kwijt is..
Wellicht dat er mensen zijn die hem bij het bijhouden van de site van dienst kunnen zijn. Ikzelf ben totaal digibeet en heb er geen snars verstand van. Maar een mailtje van dergelijke fans aan de beheerders biedt wellicht nieuwe perspectieven.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
frisian-viking
Nieuw talent
Contacteer:

Omdat ik zelf ook actief ben in het maken van website's weet ik hoeveel tijd er in gaat zitten.
Bij www.forzaheerenveen.nl is een heel systeem gemaakt waardoor het mogelijk is andere mensen toe te laten die zelf de site bij kunnen houden. Dit verlicht het werk van de webmaster enorm. Bij Feanfans is dit volgens mij niet het geval en dan is het enorm veel werk om het allemaal bij te houden.
Verder is het samenvoegen van site's natuurlijk voor de bezoekers een goede optie maar als je zelf een site hebt gemaakt dan ga je niet zo snel samen verder. Vooral omdat er vele uren, dagen, weken, maanden gaan zitten in het maken van een website (als je de site moet maken naast je normale leven)
Ook het vinden van extra mensen om de site bij te houden valt nog niet mee en ik denk dat, het gaat nu met name om Feanfans, nog erg snel is met het updaten.
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

1 van de makkelijkste manier om een mooie website te maken en bij te houden is tegenwoordig: joomla!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
frisian-viking
Nieuw talent
Contacteer:

probleem is dan dat je een standaard website krijgt. Net als verschillende andere pakketten ben je erg gebonden aan de opzet van het pakket (in hierboven genoemde voorbeeld joomla)
Een eigen website maken kost meer tijd maar het resultaat is vaak ook beter... dat is tenminste mijn mening
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

ik beheer ook forzaheerenveen maar zou graag nog een site zelf maken. Ook moet ik voor school een site maken het liefst maak ik iets van Heerenveen maar wat >? Nieuws en foto's zijn al best veel sites. Iemand enig idee ?
diepFries
Wereldspeler

Bericht door diepFries »

sch4-live schreef:ik beheer ook forzaheerenveen maar zou graag nog een site zelf maken. Ook moet ik voor school een site maken het liefst maak ik iets van Heerenveen maar wat >? Nieuws en foto's zijn al best veel sites. Iemand enig idee ?
Maak een site speciaal over het stadion? Of maak een site voor (een van) je favoriete speler(s)? Een site over Foppe de Haan of over Riemer van der Velde kan uiteraard ook. Abe Lenstra zal lastiger worden, want is langer geleden, maar er zijn genoeg SC Heerenveen-gerelateerde onderwerpen om voor een fansite te gebruiken..
In case of doubt, make it sound convincing
Plaats reactie