20-12-2005: SC Heerenveen-VVV (2-0, beker)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

vak-26
Bankzitter

Bericht door vak-26 »

Ik vond de sfeer wel aardig goed.
Wat was er met die mensen die op die glasen sloegen werden die aangesproken wawnt er gingen 2 heen.het liedje van duitsland duitsalnd venlo hoort er bij vondft ik ook erg leuk.vvv supporters niet echt gehoord zelfs dat we helemaal niets songen.
Wat kan voetbal toch mooi zijn
limbo 13
Jeugdspeler

Bericht door limbo 13 »

gefeliciteerd manne!

Suc6 verder in het toernooi!
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Scherp Eatermar! Ik sta altijd in vak 10, maar nu zat ik in vak 18. Daar heerste een grafstemming. Vak 10 was goed te horen! Dus ik heb helemaal geen kritiek op vak 10. Wat heel erg opvalt is dat er verder nergens anders wordt gezongen.
Als het dak straks vergoogd is boven het sfeervak, dan is het nog beter te horen. Want het geluid uit het uitvak komt veel beter over.
Sjoerd
Bankzitter
Contacteer:

Bericht door Sjoerd »

Wederom een knappe overwinning van de mannen. De zoveelste wedstrijd in kort tijdsbestek, dan is het altijd afwachten hoe het uitpakt. Natuurlijk moeten velen van de supporters ook iedere dag naar hun werk, maar dat is toch wel even wat anders dan voetbal op dit niveau.
Daarom ben ik gewoon tevreden, ook zonder spektakel deze keer.

(Ligt het aan mij of zijn er meer mensen die aan het einde van de wedstrijd dachten dat ze in thialf waren i.pv. het ALS? DRAMATISCH; ' ga staan voor Heerenveen ' en dan ook nog de wave in durven zetten...... :cry: )
Petter Hansson, rots in de branding.
BB
Jeugdspeler

Bericht door BB »

Gefeliciteert met de ovewinning

was erg gezellig in het centrum

tot volgend jaar
Ave VVV
Force
Wereldspeler

Bericht door Force »

Ik zat dus de 1e helft met m'n voetbalcub tegen het uitvak aan, en ik zag dat er mot was tussen venlo supporters. Was wel een grappig gezicht, maar het was maar van korte duur want toen kwamen de stewards ertussen.

En verder was de wedstrijd niet geweldig, maar dat is ook wel logisch na zo'n druk speelschema. Nu op naar Rkc waalwijk!
Papa Bouba
Jeugdspeler

Bericht door Papa Bouba »

Mensen zeggen dat ze ons niet hebben gehoord, maar tegenovergesteld ook niet. Heerenveen hoorde je echt niet aan de overkant.

Eerst helft matig van onze kant en de tweede helft gaven we jullie zowaar even voetballes :) , maar zonder het creeeren van kansen, maar wat geeft het.

Onterechte penalty gegeven (zie SBS maar), handsbal van jullie doelman ook niet bestrafd en een handsbal in het strafschopgebied van jullie kant ook niet.

De scoren had hoger kunnen uitvallen.

See you next year!
Force
Wereldspeler

Bericht door Force »

Papa Bouba schreef:Mensen zeggen dat ze ons niet hebben gehoord, maar tegenovergesteld ook niet. Heerenveen hoorde je echt niet aan de overkant.
Ik hoorde ze toch echt wel een paar keer duidelijk! Misschien wilden jullie vakkie 10 niet horen? :P

Hoop ook tot volgend jaar. Het zal waarschijnlijk in de competitie al gebeuren, want kampioen worden jullie vast!
Papa Bouba
Jeugdspeler

Force schreef: Ik hoorde ze toch echt wel een paar keer duidelijk! Misschien wilden jullie vakkie 10 niet horen? :P
Ja, tuurlijk wel eens ja maar dat zal andersom ook wel weer zijn.
Force
Wereldspeler

Bericht door Force »

Weet jij misschien meer van dat "relletje" binnen het uitvak? Toch wel benieuwd naar :oops:
Poenkt
Superster
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Jorrit schreef: Sweekends ben ik toch h'veen, dus alleen wedstrijden doordeweek moet ik missen

1 wedstijd per keer dus. :wink: Ik begrijp je nu trouwens beter?
Graaijax Hamsterdam!!
forzaSCH
Jeugdspeler

Bericht door forzaSCH »

mooie sfeer was het gister in vakie 10 :) vooral de 2e helft!!!! voor een evrslag kijk op

--> http://feanplace.web-log.nl/log/
Giusto
Nieuw talent

Bericht door Giusto »

Johnny '86 schreef:Ik snap persoonlijk niet helemaal waarom iedereen liedjes als "KJ is een superfries" en "We love u KJ" zongen. Heb het niet meegezongen, zou ik wel doen voor iemand die zoiets toekomt, ik noem een Samaras. Maar daar dacht het grootste gedeelte van 10 dus anders over :wink:
Ja maar kan je dan misschien ook uitleggen waarom dat soort liedjes KJH niet toekomen? Ik zou het niet weten namelijk..
Ik hoorde ze toch echt wel een paar keer duidelijk! Misschien wilden jullie vakkie 10 niet horen? :P
Tis nou eenmaal zo dat de akoestiek vrij matig is in het ALS.. Wordt beter als ook Noord verhoogd wordt..
Strukeduker
Bankzitter
Contacteer:

Bericht door Strukeduker »

Beetje jammer van het optreden van de stewards van vak 12. Zaten met 40 man in vak 12 omdat we niet met een groep in vak 10/11. Dus dachten zo mooi mee te kunnen doen met de sfeer van vak 10 en 11. Helaas mochten wij niet staan maar moesten we verplicht zitten.. Jammer dat het sfeer maken in een stadion niet gewardeerd...
Teppie Superfries
Selectiespeler

Bericht door Teppie Superfries »

Strukeduker schreef:Beetje jammer van het optreden van de stewards van vak 12. Zaten met 40 man in vak 12 omdat we niet met een groep in vak 10/11. Dus dachten zo mooi mee te kunnen doen met de sfeer van vak 10 en 11. Helaas mochten wij niet staan maar moesten we verplicht zitten.. Jammer dat het sfeer maken in een stadion niet gewardeerd...
Volgende keer gewoon in vak 10 gaan staan, dan word het meestal wel gewardeerd.
Papa Bouba
Jeugdspeler

Force schreef:Weet jij misschien meer van dat "relletje" binnen het uitvak? Toch wel benieuwd naar :oops:
Een groepje zong Klaas-Jood Huntelaar en k*t k*nk*r Huntelaar en iemand was er boos over.
Beetje zielig van die persoon die boos werd, want dit weet je als je naar het voetbal gaat.
Trouwens hij zei ook nog dat de niet echt kwetsende teksten over de scheids ook onder andere zijn kwaadheid veroorzaakte.. :? :asian:
Jazzy F.
Invaller

Bericht door Jazzy F. »

Papa Bouba schreef: Een groepje zong Klaas-Jood Huntelaar en k*t k*nk*r Huntelaar en iemand was er boos over.
Beetje zielig van die persoon die boos werd, want dit weet je als je naar het voetbal gaat.
Trouwens hij zei ook nog dat de niet echt kwetsende teksten over de scheids ook onder andere zijn kwaadheid veroorzaakte.. :? :asian:
Helemaal niet zielig.. Juist respect voor die gast wie er wat over zei.
Poenkt
Superster
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Papa Bouba je bent hier bij sc Heerenveen, daar mag je geen kwetsende dingen zingen. :P alleen als ze uit Tjechie komen is het toegestaan. :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
michel
Wereldspeler

Bericht door michel »

Een groepje zong Klaas-Jood Huntelaar en k*t k*nk*r Huntelaar en iemand was er boos over.
Dan weet je nu dat als je naar het voetbal gaat dit ook door veel mensen niet gepikt wordt.
Mensen die dergelijke dingen vinden te moeten roepen (en dan heb ik het echt niet over dat
kut) zijn imo zielig en behoorlijk wereldvreemd.
Heerenveen: superbia ex septentrio
michel
Wereldspeler

Bericht door michel »

Poenkt schreef:Papa Bouba je bent hier bij sc Heerenveen,
inderdaad poenkt, en ook jij bent hier bij sc heerenveen, bevalt het nog steeds?
daar mag je geen kwetsende dingen zingen
Als het aan mij ligt zijn een aantal dingen (en dat zijn er echt verdomd weinig bij mij)
absoluut not done, bovenstaande is daar idd een voorbeeld van.
Poenkt
Superster
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

michel schreef: Als het aan mij ligt zijn een aantal dingen (en dat zijn er echt verdomd weinig bij mij)
absoluut not done, bovenstaande is daar idd een voorbeeld van.
Potverdorie toch. Ik vond die yell van: Klaas J**d Huntelaar wel grappig.Met name de middelste naam is heel toepassend, aangezien deze mensen als echte handelaren bekend staan en het is daarom ook nog de geuzennaam van Ajax. Ik heb maar ff de censuur er overheen gegooid, ik ben hier per slot van rekening te gast bij sc Heerenveen. :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
michel
Wereldspeler

Bericht door michel »

Ik had het niet over het woord Jood poenkt, de rest mag je zelf in gaan vullen.
Romano for president
Selectiespeler

Bericht door Romano for president »

HUNTELAAR, held van Heerenveen. Omdat hij nu weg wil is het helemaal niets meer. Gelukkkig is de meerderheid er wel over uit dat Huntelaar nog steeds van toegevoegde waarde is voor ons. Mooi trouwens dat die paar die zo scholden op Huntelaar overstemt werden door de rest.

Huntelaar, Bedankt voor die vele goals en hopelijk komt Riemer er niet uit met Ajax!!!!!!!!!
Tink om de beam!!!!!
Poenkt
Superster
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

michel schreef:Ik had het niet over het woord Jood poenkt, de rest mag je zelf in gaan vullen.
Dat met al die k's....wees blij dat je niet in Den Haag woont...Ik gebruik het woord zelf ook wel eens, ondanks dat ik er familieleden aan heb verloren. Zo'n moraalridder ben ik ook weer niet
Graaijax Hamsterdam!!
FryslanFoppe
Invaller

Bericht door FryslanFoppe »

Een vriend van me heeft die k ziekte ook gehad en toch gebruik ik het woord wel eens, hoe erg dat ook is. Maar ik zou het nooit van mn leven gaan lopen schreeuwen in een voetbalstadion....
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Force
Wereldspeler

Bericht door Force »

Tsja, ik heb er ook familieleden aan verloren, en dus zal ik het woord never-nooit gaan gebruiken als spot. Dat vind ik gewoon niet kunnen tegenover die mensen, die kerel die boos werd doordat geschelt verdient respect!
Papa Bouba
Jeugdspeler

Laat ik eerst even zeggen dat ik ook nooit zoiets zing waar die ziekte in voorkomt, maar tegenwoordig wordt het zo makkelijk gebruikt als scheldwoord..
zelfs op televisie als je Henkie van ADO weer ziet.
wald pyk
Wereldspeler

Bericht door wald pyk »

Moet je dat dan maar goed keuren?Die hagenezen weten niet beter.Heb zelf ook een dierbare aan die ziekte verloren.Ook ik zal dat woord niet gebruiken.
Over de wedstrijd kan je kort zijn,zakelijk zonder met de krachten te smijten.
Nu de accu maar weer opladen voor rkc en ajax.
Sfeer in het vak was redelijk.Maarja wat wil je dan met zoveel wedstrijden op een rij.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
forzaSCH
Jeugdspeler

foto,s-> h,veen-vvv

Bericht door forzaSCH »

Foto's staan op http://www.feanplace.tk !!!!
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

1x per bladzijde reclame voor je "schitterende" page maken is meer dan genoeg hoor.
en bij de weg, hij werkt niet in opera, dus ik mis al dat moois ook nog ik snap niet hoe ik het volhoud zonder al dat moois.
Anti anti. :)
Plaats reactie