20-12-2005: SC Heerenveen-VVV (2-0, beker)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Bankzitter
Ik vond de sfeer wel aardig goed.
Wat was er met die mensen die op die glasen sloegen werden die aangesproken wawnt er gingen 2 heen.het liedje van duitsland duitsalnd venlo hoort er bij vondft ik ook erg leuk.vvv supporters niet echt gehoord zelfs dat we helemaal niets songen.
Wat was er met die mensen die op die glasen sloegen werden die aangesproken wawnt er gingen 2 heen.het liedje van duitsland duitsalnd venlo hoort er bij vondft ik ook erg leuk.vvv supporters niet echt gehoord zelfs dat we helemaal niets songen.
Wat kan voetbal toch mooi zijn
-
- Forumicoon
Scherp Eatermar! Ik sta altijd in vak 10, maar nu zat ik in vak 18. Daar heerste een grafstemming. Vak 10 was goed te horen! Dus ik heb helemaal geen kritiek op vak 10. Wat heel erg opvalt is dat er verder nergens anders wordt gezongen.
Als het dak straks vergoogd is boven het sfeervak, dan is het nog beter te horen. Want het geluid uit het uitvak komt veel beter over.
Als het dak straks vergoogd is boven het sfeervak, dan is het nog beter te horen. Want het geluid uit het uitvak komt veel beter over.
-
- Bankzitter
- Contacteer:
Wederom een knappe overwinning van de mannen. De zoveelste wedstrijd in kort tijdsbestek, dan is het altijd afwachten hoe het uitpakt. Natuurlijk moeten velen van de supporters ook iedere dag naar hun werk, maar dat is toch wel even wat anders dan voetbal op dit niveau.
Daarom ben ik gewoon tevreden, ook zonder spektakel deze keer.
(Ligt het aan mij of zijn er meer mensen die aan het einde van de wedstrijd dachten dat ze in thialf waren i.pv. het ALS? DRAMATISCH; ' ga staan voor Heerenveen ' en dan ook nog de wave in durven zetten......
)
Daarom ben ik gewoon tevreden, ook zonder spektakel deze keer.
(Ligt het aan mij of zijn er meer mensen die aan het einde van de wedstrijd dachten dat ze in thialf waren i.pv. het ALS? DRAMATISCH; ' ga staan voor Heerenveen ' en dan ook nog de wave in durven zetten......

Petter Hansson, rots in de branding.
-
- Wereldspeler
Ik zat dus de 1e helft met m'n voetbalcub tegen het uitvak aan, en ik zag dat er mot was tussen venlo supporters. Was wel een grappig gezicht, maar het was maar van korte duur want toen kwamen de stewards ertussen.
En verder was de wedstrijd niet geweldig, maar dat is ook wel logisch na zo'n druk speelschema. Nu op naar Rkc waalwijk!
En verder was de wedstrijd niet geweldig, maar dat is ook wel logisch na zo'n druk speelschema. Nu op naar Rkc waalwijk!
-
- Jeugdspeler
Mensen zeggen dat ze ons niet hebben gehoord, maar tegenovergesteld ook niet. Heerenveen hoorde je echt niet aan de overkant.
Eerst helft matig van onze kant en de tweede helft gaven we jullie zowaar even voetballes
, maar zonder het creeeren van kansen, maar wat geeft het.
Onterechte penalty gegeven (zie SBS maar), handsbal van jullie doelman ook niet bestrafd en een handsbal in het strafschopgebied van jullie kant ook niet.
De scoren had hoger kunnen uitvallen.
See you next year!
Eerst helft matig van onze kant en de tweede helft gaven we jullie zowaar even voetballes

Onterechte penalty gegeven (zie SBS maar), handsbal van jullie doelman ook niet bestrafd en een handsbal in het strafschopgebied van jullie kant ook niet.
De scoren had hoger kunnen uitvallen.
See you next year!
-
- Wereldspeler
Ik hoorde ze toch echt wel een paar keer duidelijk! Misschien wilden jullie vakkie 10 niet horen?Papa Bouba schreef:Mensen zeggen dat ze ons niet hebben gehoord, maar tegenovergesteld ook niet. Heerenveen hoorde je echt niet aan de overkant.

Hoop ook tot volgend jaar. Het zal waarschijnlijk in de competitie al gebeuren, want kampioen worden jullie vast!
-
- Jeugdspeler
-
- Superster
- Contacteer:
- forzaSCH
- Jeugdspeler
mooie sfeer was het gister in vakie 10
vooral de 2e helft!!!! voor een evrslag kijk op
--> http://feanplace.web-log.nl/log/

--> http://feanplace.web-log.nl/log/
- Giusto
- Nieuw talent
Ja maar kan je dan misschien ook uitleggen waarom dat soort liedjes KJH niet toekomen? Ik zou het niet weten namelijk..Johnny '86 schreef:Ik snap persoonlijk niet helemaal waarom iedereen liedjes als "KJ is een superfries" en "We love u KJ" zongen. Heb het niet meegezongen, zou ik wel doen voor iemand die zoiets toekomt, ik noem een Samaras. Maar daar dacht het grootste gedeelte van 10 dus anders over
Tis nou eenmaal zo dat de akoestiek vrij matig is in het ALS.. Wordt beter als ook Noord verhoogd wordt..Ik hoorde ze toch echt wel een paar keer duidelijk! Misschien wilden jullie vakkie 10 niet horen?![]()
-
- Bankzitter
- Contacteer:
Beetje jammer van het optreden van de stewards van vak 12. Zaten met 40 man in vak 12 omdat we niet met een groep in vak 10/11. Dus dachten zo mooi mee te kunnen doen met de sfeer van vak 10 en 11. Helaas mochten wij niet staan maar moesten we verplicht zitten.. Jammer dat het sfeer maken in een stadion niet gewardeerd...
- Teppie Superfries
- Selectiespeler
Volgende keer gewoon in vak 10 gaan staan, dan word het meestal wel gewardeerd.Strukeduker schreef:Beetje jammer van het optreden van de stewards van vak 12. Zaten met 40 man in vak 12 omdat we niet met een groep in vak 10/11. Dus dachten zo mooi mee te kunnen doen met de sfeer van vak 10 en 11. Helaas mochten wij niet staan maar moesten we verplicht zitten.. Jammer dat het sfeer maken in een stadion niet gewardeerd...
-
- Jeugdspeler
Een groepje zong Klaas-Jood Huntelaar en k*t k*nk*r Huntelaar en iemand was er boos over.Force schreef:Weet jij misschien meer van dat "relletje" binnen het uitvak? Toch wel benieuwd naar
Beetje zielig van die persoon die boos werd, want dit weet je als je naar het voetbal gaat.
Trouwens hij zei ook nog dat de niet echt kwetsende teksten over de scheids ook onder andere zijn kwaadheid veroorzaakte..

- Jazzy F.
- Invaller
Helemaal niet zielig.. Juist respect voor die gast wie er wat over zei.Papa Bouba schreef: Een groepje zong Klaas-Jood Huntelaar en k*t k*nk*r Huntelaar en iemand was er boos over.
Beetje zielig van die persoon die boos werd, want dit weet je als je naar het voetbal gaat.
Trouwens hij zei ook nog dat de niet echt kwetsende teksten over de scheids ook onder andere zijn kwaadheid veroorzaakte..![]()
-
- Superster
- Contacteer:
- michel
- Wereldspeler
Dan weet je nu dat als je naar het voetbal gaat dit ook door veel mensen niet gepikt wordt.Een groepje zong Klaas-Jood Huntelaar en k*t k*nk*r Huntelaar en iemand was er boos over.
Mensen die dergelijke dingen vinden te moeten roepen (en dan heb ik het echt niet over dat
kut) zijn imo zielig en behoorlijk wereldvreemd.
Heerenveen: superbia ex septentrio
- michel
- Wereldspeler
inderdaad poenkt, en ook jij bent hier bij sc heerenveen, bevalt het nog steeds?Poenkt schreef:Papa Bouba je bent hier bij sc Heerenveen,
Als het aan mij ligt zijn een aantal dingen (en dat zijn er echt verdomd weinig bij mij)daar mag je geen kwetsende dingen zingen
absoluut not done, bovenstaande is daar idd een voorbeeld van.
Heerenveen: superbia ex septentrio
-
- Superster
- Contacteer:
Potverdorie toch. Ik vond die yell van: Klaas J**d Huntelaar wel grappig.Met name de middelste naam is heel toepassend, aangezien deze mensen als echte handelaren bekend staan en het is daarom ook nog de geuzennaam van Ajax. Ik heb maar ff de censuur er overheen gegooid, ik ben hier per slot van rekening te gast bij sc Heerenveen.michel schreef: Als het aan mij ligt zijn een aantal dingen (en dat zijn er echt verdomd weinig bij mij)
absoluut not done, bovenstaande is daar idd een voorbeeld van.

Graaijax Hamsterdam!!
-
- Selectiespeler
HUNTELAAR, held van Heerenveen. Omdat hij nu weg wil is het helemaal niets meer. Gelukkkig is de meerderheid er wel over uit dat Huntelaar nog steeds van toegevoegde waarde is voor ons. Mooi trouwens dat die paar die zo scholden op Huntelaar overstemt werden door de rest.
Huntelaar, Bedankt voor die vele goals en hopelijk komt Riemer er niet uit met Ajax!!!!!!!!!
Huntelaar, Bedankt voor die vele goals en hopelijk komt Riemer er niet uit met Ajax!!!!!!!!!
Tink om de beam!!!!!
-
- Superster
- Contacteer:
Dat met al die k's....wees blij dat je niet in Den Haag woont...Ik gebruik het woord zelf ook wel eens, ondanks dat ik er familieleden aan heb verloren. Zo'n moraalridder ben ik ook weer nietmichel schreef:Ik had het niet over het woord Jood poenkt, de rest mag je zelf in gaan vullen.
Graaijax Hamsterdam!!
- FryslanFoppe
- Invaller
-
- Jeugdspeler
- wald pyk
- Wereldspeler
Moet je dat dan maar goed keuren?Die hagenezen weten niet beter.Heb zelf ook een dierbare aan die ziekte verloren.Ook ik zal dat woord niet gebruiken.
Over de wedstrijd kan je kort zijn,zakelijk zonder met de krachten te smijten.
Nu de accu maar weer opladen voor rkc en ajax.
Sfeer in het vak was redelijk.Maarja wat wil je dan met zoveel wedstrijden op een rij.
Over de wedstrijd kan je kort zijn,zakelijk zonder met de krachten te smijten.
Nu de accu maar weer opladen voor rkc en ajax.
Sfeer in het vak was redelijk.Maarja wat wil je dan met zoveel wedstrijden op een rij.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
- forzaSCH
- Jeugdspeler
foto,s-> h,veen-vvv
Foto's staan op http://www.feanplace.tk !!!!
- Freezeman
- Superster