[UEFA Cup] Loting 2e ronde
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Satyr
- Superster
Re: ee
Can you write this in Dutch too?ScHfan schreef:ik schat dat Boekarest en Sofia ongeveer even goed zijn miss iets minder dan Dinamo Zagreb een Kissi weet wel hoe goed Sofia is heeft er zelf tgen gevoetbald toch?? maarre ik denk dat H'veen wel kan winne van Marseille want ze doen het niej goed een CSKA als ze daar van winne dan kan miss wel of teminste gelijk spel en de rest proberen te winne!!!:P
Opstelling:
doel:
Vandenbussche
verdedeging:
Seip
Breuer of Derveld
Hansson
Drost
middenveld:
Pranjic
Bosvelt
Kissi
Yildirim of Yildirim in de aanval
aanval:
Samaras
Huntelaar
wissels:
Waterman
Nilsson
Derveld of Breuer
Norregaard
Hansen
Larssen of Bruggink = ok optie voor basis
Prager die moet er eigenlijk ok in maar gezien zijn blesure en Bakatti
en dan hebben we nog Steur die kan wel mee omdat we toch niet kunne beschikken over Samaras alleen Steur is wel goed op dreef in het 2de van H'veen alleen in het eerst moet het nog komen hij si ok naar maar 21 volgens mij duzz:P
trouwens mag Kissi wel spelen?? in uefa cup
ik vind dat Kissi de missende schakel was op het midden veld. jmmr dat Tarvajarvi niet speel gerechig ismaja en
- michel
- Wereldspeler
En toch (noem me maar te optimistisch), binnen deze loting, ben ik wel blij met het
wedstrijdschema. Moskou thuis ben ik blij mee evnals sofia (scheelt de 2 verste reizien),
L'OM uit is een wedstrijd waarvan ik niet weet wat ik ermee moet, Beerschot schopte het
tot penalties daar maar das een heel andere wedstrijd uiteraard. Bukarest uit, we (ze) zijn
er eerder geweest.
edit: wat doet die opstelling hier nou weer???
wedstrijdschema. Moskou thuis ben ik blij mee evnals sofia (scheelt de 2 verste reizien),
L'OM uit is een wedstrijd waarvan ik niet weet wat ik ermee moet, Beerschot schopte het
tot penalties daar maar das een heel andere wedstrijd uiteraard. Bukarest uit, we (ze) zijn
er eerder geweest.
edit: wat doet die opstelling hier nou weer???

Laatst gewijzigd door michel op 04-10-2005 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerenveen: superbia ex septentrio
- Satyr
- Superster
Heb je de samenvatting tegen GBA gezien? Het had 8-0 voor Marseille moeten zijn, maar die keeper was goed van GBA.michel schreef:En toch (noem me maar te optimistisch), binnen deze loting, ben ik wel blij met het
er eerder geweest.
- Arnoud
- Wereldspeler
Red je nooit Fotze zover werkt je navigatiesysteem niet.
Maar serieus, Boekarest zal wel met de club moeten. Vorige keer was een een handjevol supporters mee (6 om precies te zijn) en de reis was betaalbaar voor de dubbel-modale beurs. Zeker omdat wij uiteindelijk in een goedkoper hotel zaten dan de spelers en de sponsors. Dus wellicht een hernieuwde kennismaking met Boekarest ?
Marseille uit moeten we maar even over brainstormen. Vliegen op Nice - TGV naar Marseille vanaf Lille - auto - busje : alles opties zijn open.
Maar serieus, Boekarest zal wel met de club moeten. Vorige keer was een een handjevol supporters mee (6 om precies te zijn) en de reis was betaalbaar voor de dubbel-modale beurs. Zeker omdat wij uiteindelijk in een goedkoper hotel zaten dan de spelers en de sponsors. Dus wellicht een hernieuwde kennismaking met Boekarest ?
Marseille uit moeten we maar even over brainstormen. Vliegen op Nice - TGV naar Marseille vanaf Lille - auto - busje : alles opties zijn open.
- Voorstopper
- Superster
- Contacteer:
-
- Erelid
- Contacteer:
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Min of meer off dan wel on topic:
20.10.2005
Dnipro Dnipropetrovsk (UKR)
AZ
03.11.2005
Vrij
24.11.2005
AZ
Middlesbrough FC (ENG)
30.11/01.12.2005
PFC Litez Lovech (BUL)
AZ
14/15.12.2005
AZ
Grasshopper-Club (SUI)
Van de AZ site....
20.10.2005
Dnipro Dnipropetrovsk (UKR)
AZ
03.11.2005
Vrij
24.11.2005
AZ
Middlesbrough FC (ENG)
30.11/01.12.2005
PFC Litez Lovech (BUL)
AZ
14/15.12.2005
AZ
Grasshopper-Club (SUI)
Van de AZ site....
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
- Satyr
- Superster
Marseiile, dat is vanuit Heerlen nog maar de helft qua afstandNielshh schreef: Daar komt jouw jarenlange werkervaring in Frankrijk en met Fransen mooi van pas natuurlijk!![]()
Ik vrees trouwens dat er dit keer geen uitwedstrijdje voor mij in zit...

-
- Erelid
- Contacteer:
-
- Wereldspeler
Als het ipv van Marseille, Slavia Praag was geweest, dan was het drama compleet geweest!
Always look on the bright side of life!!! Tegen de huidige bekerwinnaar thuis is toch een aardig affiche en een ploeg waar eer tegen te behalen valt. Marseille uit is gewoon prachtig, nog niet zolang geleden Europa cup 1 winnaar en een legendarische aanhang. Boekarest uit mag je sowieso niet verliezen. En tegen Sofia thuis dan maar een feestje bouwen

- Forza Willem II
- Nieuw talent
Allereerst nog van harte gefeliciteerd met het behalen van de tweede ronde!
Boekarest is vanuit Nederland goedkoop te bereiken met de lowcostmaatschappij Blue Air. Die vliegt vanaf Maastricht op Boekarest!
http://www.blueair-web.com/index.php?LA ... ht_booking
En Hapag Lloyd vliegt vanaf Keulen goedkoop op Marseille:
http://www.hlx.com/en/index.html
Boekarest is vanuit Nederland goedkoop te bereiken met de lowcostmaatschappij Blue Air. Die vliegt vanaf Maastricht op Boekarest!
En Hapag Lloyd vliegt vanaf Keulen goedkoop op Marseille:
http://www.hlx.com/en/index.html
- Satyr
- Superster
Vanuit Friesland eerst naar Maastricht en dan nog een keer naar Boekarest? Is dat niet te omslachtig? Ikzelf ga wel even informeren...Forza Willem II schreef:Allereerst nog van harte gefeliciteerd met het behalen van de tweede ronde!

- Voorstopper
- Superster
- Contacteer:
- michel
- Wereldspeler
- Voorstopper
- Superster
- Contacteer:
- Forza Willem II
- Nieuw talent
Van mij mag je. Ik wilde alleen een tip geven. Tegenwoordig zijn er een hoop acties bij NS (zoals nu Herfsttour) waardoor je met de trein goedkoop naar Maastricht kan.Satyricon schreef: Vanuit Friesland eerst naar Maastricht en dan nog een keer naar Boekarest? Is dat niet te omslachtig? Ikzelf ga wel even informeren...
Je mag ook KLM proberen vanaf Schiphol hoor.....
- Satyr
- Superster
Ik woon in Heerlen, ik ga wel op de fiets naar Maastricht.Forza Willem II schreef: Van mij mag je. Ik wilde alleen een tip geven. Tegenwoordig zijn er een hoop acties bij NS (zoals nu Herfsttour) waardoor je met de trein goedkoop naar Maastricht kan.
Je mag ook KLM proberen vanaf Schiphol hoor.....
-
- Selectiespeler
-
- Jeugdspeler
Ik vind de loting voor AZ nog zwaarder...
Heerenveen tegen CSKA Moskou, Olympique Marseille, Levski Sofia en Dinamo Boekarest
We kunnen zeker derde worden in deze poule. Thuis kan ik Heerenveen wel zien stunten tegen CSKA, uit wordt lastiger. Olympique is een mooie tegenstander, Levsi en Dinamo ken ik niet echt, maar zijn dacht ik makkelijker te bestrijden dan CSKA en OM, al zijn oostblok landen meestal vervelend om tegen te spelen.
Heerenveen tegen CSKA Moskou, Olympique Marseille, Levski Sofia en Dinamo Boekarest
We kunnen zeker derde worden in deze poule. Thuis kan ik Heerenveen wel zien stunten tegen CSKA, uit wordt lastiger. Olympique is een mooie tegenstander, Levsi en Dinamo ken ik niet echt, maar zijn dacht ik makkelijker te bestrijden dan CSKA en OM, al zijn oostblok landen meestal vervelend om tegen te spelen.
- paparazzi
- Superster
-
- Selectiespeler
Heerenveen: zware poule met CSKA Moskou
4/10/2005 13:20
SC Heerenveen trof het niet bij de loting van de groepsronde van de UEFA Cup. De Friezen treffen de winnaar van vorig jaar CSKA Moskou en de verliezend finalist van 2004: Olympique Marseille.
CSKA Moskou verraste vorig seizoen door de UEFA Cup te winnen. De manier waarop maakte indruk. Zo speelde de ploeg van coach Gazzajev onder meer AJ Auxerre aan flarden. En klopten de Russen topfavoriet Sporting Lissabon, nota bene in het eigen José Alvalade stadion.
Dit jaar neemt CSKA de tweede plaats in achter Lokomotiv Moskou. Met nog vijf duels op het programma moet de voormalige legerclub proberen twee punten goed te maken, om te voorkomen dat de ploeg net als vorig jaar als tweede eindigt achter Lokomotiv.
Olympique Marseille bereikte in 2004 nog de finale van de UEFA Cup, maar daarin bleek Valencia te sterk. Daar kon zelfs Didier Drogba niets aan veranderen. Dit jaar hebben de Fransen het moeilijk in eigen land. De ploeg van coach Jean Fernandez neemt de tiende positie in. In de eerste ronde had L'OM het erg moeilijk met Germinal Beerschot, dat via strafschoppen werd verslagen.
Levski Sofia is de huidige nummer vier van Bulgarije en sloot het vorige seizoen af als nummer twee, vlak achter CSKA Sofia. Levski maakte indruk in door AJ Auxerre in de eerste ronde uit te schakelen.
Ook Dinamo Boekarest kwalificeerde zich ten koste van een aansprekende opponent. Everton kreeg in Roemenië met 5-1 klop en kon dat in Liverpool niet meer rechtzetten. Dinamo is zowel de nummer twee van dit seizoen als van vorig seizoen, beide competities moet het kampioen Steaua met een punt meer boven zich dulden.
http://www.vi.nl
Boekarest heeft dus wel een aardig team...Everton met 5-1 naar huis sturen is niet mis...
4/10/2005 13:20
SC Heerenveen trof het niet bij de loting van de groepsronde van de UEFA Cup. De Friezen treffen de winnaar van vorig jaar CSKA Moskou en de verliezend finalist van 2004: Olympique Marseille.
CSKA Moskou verraste vorig seizoen door de UEFA Cup te winnen. De manier waarop maakte indruk. Zo speelde de ploeg van coach Gazzajev onder meer AJ Auxerre aan flarden. En klopten de Russen topfavoriet Sporting Lissabon, nota bene in het eigen José Alvalade stadion.
Dit jaar neemt CSKA de tweede plaats in achter Lokomotiv Moskou. Met nog vijf duels op het programma moet de voormalige legerclub proberen twee punten goed te maken, om te voorkomen dat de ploeg net als vorig jaar als tweede eindigt achter Lokomotiv.
Olympique Marseille bereikte in 2004 nog de finale van de UEFA Cup, maar daarin bleek Valencia te sterk. Daar kon zelfs Didier Drogba niets aan veranderen. Dit jaar hebben de Fransen het moeilijk in eigen land. De ploeg van coach Jean Fernandez neemt de tiende positie in. In de eerste ronde had L'OM het erg moeilijk met Germinal Beerschot, dat via strafschoppen werd verslagen.
Levski Sofia is de huidige nummer vier van Bulgarije en sloot het vorige seizoen af als nummer twee, vlak achter CSKA Sofia. Levski maakte indruk in door AJ Auxerre in de eerste ronde uit te schakelen.
Ook Dinamo Boekarest kwalificeerde zich ten koste van een aansprekende opponent. Everton kreeg in Roemenië met 5-1 klop en kon dat in Liverpool niet meer rechtzetten. Dinamo is zowel de nummer twee van dit seizoen als van vorig seizoen, beide competities moet het kampioen Steaua met een punt meer boven zich dulden.
http://www.vi.nl
Boekarest heeft dus wel een aardig team...Everton met 5-1 naar huis sturen is niet mis...
-
- Selectiespeler
Weet je zo ook waar ik online tarieven kan bekijken van deze vliegtuigmaatschappij?paparazzi schreef:Forza willem2 heeft gelijk! Vanaf MAA (Maastricht Aachen airport) Spotgoedkoop met BLUE AIR naar Boekarest.
Bovendien kun je voor weinig geld naar Marseille vliegen. Nee, die loting is lang zo gek nog niet!
- paparazzi
- Superster
pyter schreef: Weet je zo ook waar ik online tarieven kan bekijken van deze vliegtuigmaatschappij?
Even kijken op de site van http://www.maa.nl kijken.
Miereneukert!
-
- Jeugdspeler
Een tip misschien voor jullie;
http://www.skyeurope.com heeft ook goedkope vluchten naar oostbloklanden. Vorig jaar naar Polen (Legia Warschau) bijvoorbeeld maar 70 euro. Een nadeel; je moet dan wel via Bratislava naar Boekarest.
http://www.skyeurope.com heeft ook goedkope vluchten naar oostbloklanden. Vorig jaar naar Polen (Legia Warschau) bijvoorbeeld maar 70 euro. Een nadeel; je moet dan wel via Bratislava naar Boekarest.