02-04-2005: sc Heerenveen-Ajax (2-1)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Bankzitter
Hmm hier: http://ofa.ictgroup.nl/image.asp?id=5720
Daar zie je ook gelijk die 2 vlaggen, maar 1 vlag daarvan werd weggehaald en volgens mij van een Feanfan, maar aangezien er 2 vlaggen hangen van ajax, twijfel ik toch...Ik zat trouwens iets rechts van die paal, dus kon het niet helemaal volgen wat er allemaal gebeurde met de vlag...
Daar zie je ook gelijk die 2 vlaggen, maar 1 vlag daarvan werd weggehaald en volgens mij van een Feanfan, maar aangezien er 2 vlaggen hangen van ajax, twijfel ik toch...Ik zat trouwens iets rechts van die paal, dus kon het niet helemaal volgen wat er allemaal gebeurde met de vlag...
Flean op!
-
- Bankzitter
Het probleem met uitsupporters in de heerenveenvakken komt volgend seizoen volgens mij niet meer voor. Nu zijn er allemaal losse kaarten te koop voor het nieuwe gedeelte, maar met ingang van volgend seizoen zullen daar toch wel de nieuwe seizoenkaarthouders komen te zitten, dus zal er veel minder losse verkoop zijn en helemaal al geen grote hoeveelheid plekken bij elkaar.
Ik val onder klapvee!!
-
- Jeugdspeler
ja jullie hebben toch een wachtlijst voor seizoenskaarten? respect, volgens mij als enige club van nederland. Al vind ik dat iedereen de kans moet kunnen hebben om een scc aan te schaffen
vreemd dat er dan altijd zo weinig uitsupporters mee gaan man
vreemd dat er dan altijd zo weinig uitsupporters mee gaan man

kom allemaal ook eens gezellig forummen op http://www.voetbalkroeg.nl
- the rockII
- Selectiespeler
Ter info:
Gisteravond was er een overleg tussen de supp.club, Nieuw Noord en de directie. We hebben het verhaal over de uitsupporters in Heerenveenvakken naar voren gebracht.
Tegen Ajax had een sponsor 300 kaarten gekregen voor de nieuwe zuidtribune. Men gaat ervan uit dat hier de ajax supporters vandaan komen. Men zal er beter op letten en er zullen meer stewards op zuid komen te staan. De directie deelde de mening van de andere aanwezigen dat vlaggen en spandoeken van de bezoekende club niet in Heerenveenvakken mogen hangen. Hier zal tegen opgetreden worden.
Gisteravond was er een overleg tussen de supp.club, Nieuw Noord en de directie. We hebben het verhaal over de uitsupporters in Heerenveenvakken naar voren gebracht.
Tegen Ajax had een sponsor 300 kaarten gekregen voor de nieuwe zuidtribune. Men gaat ervan uit dat hier de ajax supporters vandaan komen. Men zal er beter op letten en er zullen meer stewards op zuid komen te staan. De directie deelde de mening van de andere aanwezigen dat vlaggen en spandoeken van de bezoekende club niet in Heerenveenvakken mogen hangen. Hier zal tegen opgetreden worden.
-
- Superster
- Contacteer:
Ik heb wat andere ajax sites bekeken en het waren echt niet alleen "bobo's". Zat ook een clubje die het maar vreemd vond dat ze niet werden aangevallen en hadden dat graag gewild. Maar goed dat terzijde.the rockII schreef:Ter info:
1 sponsor had 300 kaarten gekregen? Dat zal me een sponsor zijn. Kan het me aan de ene kant wel voorstellen dat heerenveen gezien de krapte van sponsorplaatsen zulke acties houdt maar 300 stuks, dat is me nog al wat.
-
- Invaller
De SC heeft er wel heel snel werk van gemaaktthe rockII schreef:Ter info:
er zullen meer stewards op zuid komen te staan

In elk geval goed dat ze iets doen, zeker wat betreft die spandoeken. Hopelijk selecteren ze die nieuwe stewards wat beter. Bij mij stond zo'n doos die ging zeuren over een jas die half op het gangpad lag, terwijl iets later op bijna diezelfde plek rustig een paar supporters (idd, voor Ajax) konden gaan zitten! En 300 sponsorkaarten is zeker heel veel, en dan ook nog verspreid over geheel Nieuwzuid? Apart.sc Heerenveen zoekt stewards
06 april 2005
Het Abe Lenstra Stadion wordt fors uitgebreid. Als in 2006 de uitbreiding is voltooid zullen 26.000 mensen de wedstrijden in het stadion kunnen volgen. In verband daarmee zoekt sc Heerenveen stewards.
Als steward ben je gastheer/-vrouw van sc Heerenveen. Je controleert, patrouilleert of wijst plaatsen toe tijdens wedstrijden en evenementen in het Abe Lenstra Stadion. Stewards worden ingezet in het stadion of op de parkeerterreinen. Heb je belangstelling? Neem dan contact op met Annet Hoekstra (06 22 37 85 37).
-
- Forumicoon
Sponsors gaan allang niet meer zelf naar het voetbal. Die geven hun kaarten aan het personeel. En tussen de werknemers in Amsterdam zullen vast wel een paar fanatieke ajaxsupporters zitten.
Of sponsors verkopen hun kaarten door, aan supporters, gebeurt ook vaak genoeg.
Alleen in de skyboxen zul je nog de echte bobo's tegenkomen.
Of sponsors verkopen hun kaarten door, aan supporters, gebeurt ook vaak genoeg.
Alleen in de skyboxen zul je nog de echte bobo's tegenkomen.
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Zoveel zijn dat er niet. En ik kan me best voorstellen dat je dat eenmalig doet, bij bijvoorbeeld een bedrijf (uit Amsterdam) wat mee heeft gewerkt met de verbouwing. En hoe het dan verdeeld wordt kun je niet zoveel aan doen als club zijnde.TORCIDA schreef:volgens mij hebben we de verkeerde sponsors, wat zijn dit voor infiltreer acties ?
een sponsor met 300 kaarten ? onhuur zeg waar gaat dit over.
Misschien een idee om naast het uitvak nog een vak te maken voor dat soort ideeen van de SC?
Ik bedoel ik kan me voorstellen dat ze zulke acties willen doen bij de sponsors, maar of het handig is weet ik niet....
Ik geloof ook dat de meeste mensen hier bij sponsors alleen aan BOBO's denken, maar dat is natuurlijk de grootste onzin, bedrijven sponsoren en deze bedrijven hebben werknemers....zoals jij en ik...ja, het is echt waar!

-
- Nieuw talent
- Contacteer:
- fcdinamo
- Selectiespeler
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Ik heb mij toen best vermaakt in 1 van die bussen! Anderen in de bus vonden het 'volleyballen' met een opgeblazen condoom, van iets minder hoogstaand nivo geloof ik...hahahafcdinamo schreef:Als ik me niet vergis waren er die wedstrijd ook wat onvriendelijkheden op de tribuneVolgens mij zaten de philipsmedewerkers tussen de fanatiekere PSV-ers en die vonden de 1-1 en de daarop volgende festiviteiten niet erg leuk
Was 1 van de eerste keren dat ik met Heerenveen in aanraking kwam trouwens....
- Steurder
- Invaller
Fantastisch toen om de verbaasde gezichten van de PSV supporters te zien toen de gelijkmaker werd gescoord. Dat er zoveel 'undercover' supporters aanwezig waren dat hadden ze niet verwacht. Veel van de meegereisde medewerkers van Phillips hadden ook al gejuigd bij de 1-0. Tja, maar dat waren nog andere tijden.
Reboelje!! Fan bugjen frjemd.
- the rockII
- Selectiespeler
Ik wist niet dat ze zo dichtbij hingen. Ik meende aan de achterzijde van de tribune. Sta voor de uitgang ernaast en als die vlaggen daar hadden gehangen...dan niet lang.Hmm hier: http://ofa.ictgroup.nl/image.asp?id=5720
Waarom heeft daar niemand die vlaggen van het hek getrokken

-
- Basisspeler
Op http://www.DIPO.tv interviews tezien van GJV,Samaras,Seip,Vonk en Heitinga.
-
- Superster
- Contacteer: