Seizoenskaarten SFEERVAK

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Ja, we moeten wel afgezonderd worden natuurlijk. We zijn ook heel uitzonderlijk in het ALS. :twisted: Ronduit belachelijk zou dat zijn!
Johnny '86
Wereldspeler

Bericht door Johnny '86 »

Ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die het absoluut niet zien zitten om in zo'n 'thuisvak' te staan waar je wordt afgeschermd van je eigen supporters...persoonlijk vind ik het geen probleem, alhoewel toch een groot deel van de supporters (die niet weten dat 'het niet is wat het lijkt' :| )een verkeerd beeld krijgen van de NN-ers omdat ze worden afgeschermd van de rest...
rottevalle
Wereldspeler

Bericht door rottevalle »

Ze merken snel genoeg wat NN echt is :D
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Kunnen we mooi op die wand slaan als er een goal valt! Werkte bij Vitesse uit ook goed! :mrgreen:
Wie moet er kapot?
Patrick
Invaller
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Is dit echt serieus ?! :shock: Gaat echt nergens over..!! Net of we niet bij de rest van de supporters horen, zal lekker zijn voor de reputatie van NieuwNoord. Ben er niet echt blij mee dus, maar goed.. ik wil hoe dan ook een een seizoenkaart in dat vak!!
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Het is zo te lezen alleen maar voor de KNVB om een scheiding tussen staan en zit tribune te maken. Als het aan de club zelf ligt gaan die wanden er wel uit .... lijkt me :D
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Vrieskist schreef:Het is zo te lezen alleen maar voor de KNVB om een scheiding tussen staan en zit tribune te maken. Als het aan de club zelf ligt gaan die wanden er wel uit .... lijkt me :D
Wat wil je nu zeggen?
Patrick
Invaller
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Net een bevestiging van seizoenkaart gekregen van Heerenveen!! Helemaal uit m'n dak hier, nu is het helemaal zeker, rij en stoelnummer staan erbij en week 21 wordt het geld afgeschreven, ik ben dik tevreden,.. :)
rottevalle
Wereldspeler

Bericht door rottevalle »

Rijnummer en zitplaats????
mechielz
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Is dit voor het NN sfeervak?
Of kom je in een ander vak, want wat heb je nou aan rij en stoelnummers in een stavak.
Sneeuwbal
Invaller

Bericht door Sneeuwbal »

Ik heb de brief ook gekregen. Bij tribuneplaats staat: vak 10 rij VRIJ stoel VRIJ.
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

heb ik ook maar dat zal we zo makkelijk zijn want anders moeten ze voor 1 vak weer een ander systeem in de computer hebben.
Nieuw Noord
Roelof
Wereldspeler

Bericht door Roelof »

Je kunt ook een afscheiding maken door er een klein hekje te plaatsen. Je staat gewoon voor lul als je tussen die platen staat.
mechielz
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mechielz »

rolandos schreef:heb ik ook maar dat zal we zo makkelijk zijn want anders moeten ze voor 1 vak weer een ander systeem in de computer hebben.
Wat heb jij ook, rij en stoelnummer of juist niet?

Wat jou systeem verhaal betreft, dat gaat ook niet op. Gewoon bijhouden hoeveel er voor het vak verkocht zijn, is nu ook al zo met de NN vakken tijden Uefa cup wedstrijden.
Patrick
Invaller
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Ja, vroeg me dat ook al af, ook m'n broertje heeft de brief gehad en ook hij heeft een rij en stoelnummer,... Vak 10 is toch gewoon het sfeervak, dat klopt dus wel.. Lekker belangrijk ook, neem aan dat je gewoon kunt gaan staan waar je maar wil in dat vak!
Heerenveen rules
Forumicoon

Het is wel duidelijk dat vak 10 het sfeervak is, maar ik vind het wel vreemd dat er dan bij mij op de brief staat vak 10, rij vrij, stoel zit.
Sneeuwbal
Invaller

Bericht door Sneeuwbal »

Oja dat had ik niet eens gezien. Bij mij staat er ook stoel ZIT. En over die wanden dat zou ik erg jammer vinden als die blijven. Ze moeten toch weg na dit seizoen, en zo veel zal zo'n kleine aanpassing toch niet gaan kosten?
Strukeduker
Bankzitter
Contacteer:

Bericht door Strukeduker »

Ik en een van me vrienden hebben wel rij en stoelnummer op onze bevestiging staan, maar iemand anders hier niet... :? Iets bekend over het verschil tussen beide?? Of maakt het niets uit...?? :roll: Ben wel benieuwd waarom de een wel nummers heeft en de ander alles vri heeft....
Wij zijn Fries, Wij zijn één, wij zijn Sc Heerenveen!!! :stan:
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

mechielz schreef: Wat heb jij ook, rij en stoelnummer of juist niet?

Wat jou systeem verhaal betreft, dat gaat ook niet op. Gewoon bijhouden hoeveel er voor het vak verkocht zijn, is nu ook al zo met de NN vakken tijden Uefa cup wedstrijden.
heb ook stoel en rij erop staan.
enja dat met die computer bedoelde ik van dat ze het dan weer anders bij moeten houden dan alle andere vakken.
Nieuw Noord
Jesper
Invaller

Bericht door Jesper »

Dom dat de rij en stoelnummer erbij staan, je gaat toch gewoon staan waar je wil?!
zolang het vak 10 is maakt het mij niet uit.
Wat?
hoorn1987
Jeugdspeler

Bericht door hoorn1987 »

jaah vreemd is dat...ik heb rij 12 stoel 46...maar normaal staat iedereen altijd door elkaar dus is dat toch niet nodig..en hoe kan iemand anders nou VRIJ hebben staan??
Teppie Superfries
Selectiespeler

Bericht door Teppie Superfries »

Betkend het als je geen bevestiging hebt gekregen vandaag dat je dan geen seizoenskaart hebt? Of kan dat deze hele week nog komen? Heb mijn formulier al een tijdje de deur uit, maar heb geen bevestiging gekregen... :(
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

als je de formulieren wel hebt ingeleverd dan komt het wel goed.
Nieuw Noord
Akkrum fan
Invaller

Bericht door Akkrum fan »

Ik heb de brief ook binnen alleen bij mij is het vak 10 rij 7 stoel 47 :urgs: of heeft iedereen een plaats nummer ????
hoorn1987
Jeugdspeler

Bericht door hoorn1987 »

jaah dan zal het wel kloppe als iedereen een nummer heeft
gewoon door elkaar staan bij wie je wilt..
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ook ik heb de brief gekregen. Vak 10 rij 5 stoel 47. Is inmiddels ook al op de bus
SCH
fcdinamo
Selectiespeler

Bericht door fcdinamo »

Navraag bij Heerenveen heeft opgeleverd dat je niet teveel naar de rij-en stoelnummers moet kijken. Gewoon negeren eigenlijk. Het komt nu steeds dichterbij :) :stan: :stan: :stan: :stan: :stan:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Hannuzz
Jeugdspeler

Bericht door Hannuzz »

heb ook net alles op de bus gedaan....en als er iemand op mijn plek gaat staan grrrrr, rij 1 plaats 52 is van mij!!!!! :roll:

misschien stomme vraag, maar hebben wij bij eventuele europese en beker wedstrijden ook voorrang op een kaartje voor dit vak????
Heerenveen rules
Forumicoon

Weer even nieuwsgierig: op hoeveel aanmeldingen zit NN?
Plaats reactie