Hattrick.org -> online CM!

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
TheArjan
Bankzitter

Bericht door TheArjan »

Fotze schreef:Ps. kunnen we Boca Juniors voorlopig niet even uitsluiten van deelname :lol:
Volgend jaar hoop ik hem op te volgen in de III, sta nu gedeeld eerste in IV :D
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Jeroen schreef:Je weet hoe het dan gaat he... alles kapot. 8)
Dan is BJ dit moment goed met dat motto bezig!! Aaron is inmiddels al bezig om de UEFA loting te beinvloeden.
Wie moet er kapot?
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

De bussen vertrekken dinsdag om 12.00 uur!
Wie moet er kapot?
mechielz
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Van het stadion naar de terrassen toch?
Is die Kansloze Jeugd van jou net op tijd lam voor de wedstrijd van 04:35 :wink:

De Bliksem Youth Crew vertrekt morgenochtend al. De coach wil het risico niet lopen dat er iemand 96 uur voor de wedstrijd nog nuchter is. Er moet doorgetankt worden! Naar verluidt gaan er 98 ton aan blikjes bier mee.
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Inderdaad Mechielz, na afloop van de wedstrijd op dinsdagochtend om 04.35 uur, zullen de bussen klaar staan om 12.00 uur.

Er wordt dan koers gezet richting Schiphol. Eerst zal er massaal belastingvrije drank ingeslagen worden. Daarna wordt koers gezet richting Colombia. De grote mannen spelen daar een oefenpot. Bij een lokale boer zullen de lijnen worden uitgezet door Aaron.

Als Aaron het goed doet, heeft hij waarschijnlijk een nieuwe partner in crime.
Wie moet er kapot?
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Please update your Danish players in the database (http://www.nt-db.net), and please state under Comments the date of the last skillraise. If you are unable to update, please send me his info by HT mail.
greetings
MsLadybird
Zal het dan nu toch een keer gebeuren dat er een international bij CC komt te spelen?

Verder lopen er behalve Jorn Salomonsen ook nog 2 andere kandidaten rond.

De Zwitser Johan Decker en de Fin Villa Loisa. Beide 18 jaar en volop kansen om ooit het nationale tricot te mogen dragen. Villa heeft vroeger als jongetje al in het shirt mogen spelen.
Wie moet er kapot?
Feanfan
Selectiespeler

Bericht door Feanfan »

Hoe hoog zit hij in de lijst bij denemarken?
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Hoe hoog zit hij in de lijst bij denemarken?
uhh...waar kan ik dat zien?
De fans van Camataru hielden hun adem in toen Aad Harder op de linkerflank aan een lange solo begon. Hij ontweek alle tackles, omspeelde de keeper en zette zo zijn team op een 1-0 voorsprong.
Eindelijk scoort Aad Harder weer een keer. Aaron is nu al trots op zijn neefje!
Wie moet er kapot?
Feanfan
Selectiespeler

Bericht door Feanfan »

Als het goed is is er een site bij denemarken waar alle talent op staat daarin zou jou speler dan ook moeten staan!
Feanfan
Selectiespeler

Bericht door Feanfan »

Ik zie net dat denemarken niet hetzelfde idee als NL u20 heeft ddaar kan je alle talent in opzoeken!
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

En ik zoeken.... haha

Ik heb gezien dat hij qua TSI op plaats 21 staat van de Deense verdedigers

Onze vriend Johan Decker staat op plaats 11 van de Zwitserse verdedigers under 21
Wie moet er kapot?
Feanfan
Selectiespeler

Bericht door Feanfan »

Doe je goed, nu maar hopen dat zij geen blessures krijgen en de concurentie wel of niet meer getraind worden!
mechielz
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Opmerkingen trainer 04-06-2007 Gerhard Ardon: Ik begrijp hem niet. Hij staat altijd vooraan om een ruzie uit te lokken!
Een echte Bliksem Boy! 8) Hoe doen de jonkies van Aaron het?
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

mechielz schreef: Een echte Bliksem Boy! 8) Hoe doen de jonkies van Aaron het?
Olaf is inmiddels vriend van Aaron geworden.
"Olaf van 't Schip: We moesten hem alweer uit een vechtpartij sleuren deze week. Dat joch leert het nooit!"
Hij speelt al een tijdje niet meer bij de jeugd. Hij is gelijk naar de tribune verwezen.
Wie moet er kapot?
Feanfan
Selectiespeler

Bericht door Feanfan »

Hoe doet jullie jeugd het? Mijn jeugd gaat voorspoedig over het hele veld 37,5 ster als maximum in 1 wedstrijd!
Feanfan
Selectiespeler

Bericht door Feanfan »

Ik ben na gister ook al bijna zeker van promotie, als ik volgende week win dan ben ik er!
rottevalle
Wereldspeler

Bericht door rottevalle »

Mijn jeugd gaat redelijk maar heb na 7 wedstrijden nog steeds geen keeper gevonden.
Wel een speler die 5 ster haalde.
Alderaarst!
Feanfan
Selectiespeler

Bericht door Feanfan »

Die van 5 sterren heb ik ook wel. Ik heb er 3 in de spits staan! mijn beste haalde afgelopen zondag 6,5 sterren! die andere 5 en 5,5. Over de ratings van mijn aanval heb ik niet te klagen:

Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval uitstekend (hoog)
Linkeraanval matig (heel laag)

Vooral het centrum is wel goed! Beter dan in mijn A team!
mechielz
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Feanfan denk je echt dat een jeugdspeler van 15/16/17 briljant/wonderbaarlijk of iets in die richting op scoren heeft? De sterren in de jeugd zijn dus niet hetzelfde als bij de 'senioren'. Volgens mij is het maximale wat een jeugdspeler bij promotie kan hebben uitstekend, maar dit weet ik niet 100% zeker.
Feanfan
Selectiespeler

Bericht door Feanfan »

Sommige spelers kan je pas op latere leeftijd pullen, ik heb ergens gelezen dat ze hoger dan uitstekend kunnen zijn dan! Alleen het zijn scheve verhoudingen over de sterren. Alles zal in de 1e week van het nieuwe seizoen wel te voorschijn komen als de 1e pulls gedaan worden!
Boegyman (NL)
Wereldspeler

Bericht door Boegyman (NL) »

Hattrick schreef:20-06-2007 Help het WK voetbal voor daklozen!
Als Hattrick-speler heb je geluk. Je hebt de tijd en de mogelijkheden om een internetspel te spelen en daarmee overal ter wereld vrienden te maken. Dat is natuurlijk geweldig, maar niet iedereen heeft die kans. Dat beseffen we maar al te goed. Hattrick kan en wil meer betekenen. Daarom vragen we de Hattrick Gemeenschap om ook in de echte wereld iets te veranderen.

De mensen van het WK voetbal voor daklozen http://www.homelessworldcup.org hebben ons om steun gevraagd. Ze vertegenwoordigen een geweldige organisatie die daklozen helpt door nationale en internationale voetbaltoernooien voor ze te organiseren.

En met succes; mede dankzij de motivatie en coaching die ze door deze evenementen hebben gekregen, heeft zo’n 70% van de voormalige deelnemers zijn leven kunnen veranderen. Ze hebben een einde gemaakt aan verslaving, werkloosheid of dakloosheid! Dit jaar vindt het WK plaats in Kopenhagen, in juli. Wij willen proberen om via Hattrick genoeg geld in te zamelen om het team uit Afghanistan mee te kunnen laten doen aan dit toernooi. Als dat lukt, zullen ze een voetbalwedstrijd spelen tegen een lokaal Hattrickteam en natuurlijk hun uiterste best doen om het WK te winnen!

Draag je steentje bij aan dit goede doel via http://www.justgiving.com/hattrick. Er is in totaal 7000 Pond nodig. Alle beetjes helpen!
Afbeelding
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

CC is voor 99% zeker van lijfsbehoud in klasse VI.

6 punten voor met nog 2 wedstrijden te gaan en een doelsaldo van +12 t.o.v. de degradatieplaats.

Helaas is mijn topverdediger afgelopen week geblesseerd geraakt. Nu dien ik nog 1 jaar extra te trainen op verdedigen. Aan het einde van het seizoen maar even conditie op peil brengen bij de mannen.

Verder hoop ik dat volgend jaar een speler zijn 300ste wedstrijd voor CC zal gaan spelen. Hij staat nu op 264. Iemand enig idee wat het meeste aantal wedstrijden voor een club ooit is?
Wie moet er kapot?
Feanfan
Selectiespeler

Bericht door Feanfan »

Dat zou je op het forum daar kunnen vragen! Ik ben nu al zeker van promotie naar VI, nu alleen het kampioenschap nog!
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Ik ben van 8 naar 9 gedegradeerd. Mijn team is echt wel goed, maar mijn Divisie is helaas één van de sterkste van Nederland. 4e van de 2048: http://alltid.org/league/45098/index/
TheArjan
Bankzitter

Bericht door TheArjan »

Gister ben ik weer (officieus) kampioen geworden in de IV. Over twee weken maar zien of er een promotie naar de III in zit :D
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Kampioen in een V. Promotie wordt lastig, door het verlies van afgelopen zondag. (De nummer 2 verloor gelukkig ook..)
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Bij mij in de competitie is het nog lekker spannend. Ik ( Kâtsje FB ) kan kampioen worden.
AFC Baby moet punten verspelen of ik moet met ongeveer 13-0 winnen. Ik sta met rust 5-0 voor en AFC baby staat met 2-1 voor helaas. Denk niet dat ik het wordt in de VIII divisie.
1. A.F.C Baby 13-33 62-15 ---- 14-34 65-18
2. Kâtsje FB 13-33 52-15 ---- 14-36 61-15
3. Samolarea Savalianx 13-31 74-16 ---- 14-32 77-19

Edit:

Ik heb 9-0 gewonnen en die ander wedstrijd is in 3-3 geeindigd. Ik ben gepromoveerd naar de VII klasse. Had ik niet verwacht. Handhaving is doelstelling volgend siezoen.
Laatst gewijzigd door Feanfan 1 op 01-07-2007 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Feanfan
Selectiespeler

Bericht door Feanfan »

Ik sta momenteel 1-1 in de VII ik moet nog 3 keer scoren wil ik kampioen worden, maar ik ben al zeker van promotie!
diepFries
Wereldspeler

Bericht door diepFries »

Afgelopen maandag dan ook eindelijk (niet eerder ivm tentamens, e.d.) eens een keer met Hattrick begonnen (na me een week of drie eerder al te hebben aangemeld). Team SC diepFries (#1295088). Voorlopig ben ik me veelal aan het inlezen op forum en FAQ. Er valt genoeg te ontdekken, daar ben ik na 3 dagen wel achter :P

Ik probeer alles zoveel mogelijk zelf uit te vogelen, heb al een aantal spelers gekocht, wat mensen ontslagen en aangetrokken en ben druk bezig m'n trainersdiploma te halen :) In ieder geval m'n 1e friendly met 4-5 (in verlenging) weten te winnen tegen een VIII-B-team (na 0-3 voorsprong bij rust).

Zijn er nog meer 'beginners' hier, of speelt iedereen al jaren/seizoenen mee??

En zijn er nog zaken die ik absoluut moet weten/doen?? Tips/hints, e.d. zijn natuurlijk altijd welkom :)

Een ieder natuurlijk veel succes in zijn/haar competitie, misschien komen we elkaar nog wel eens tegen :D
In case of doubt, make it sound convincing
Douwe80
Nieuw talent

Bericht door Douwe80 »

eindelijk weer kampioen met een positief doelsaldo van +55, ga nu naar divisie VII.
Hopen dat ik het deze keer langer kan volhouden in deze divisie :D

als iemand into friendly is mijn nummer is 771120
Beauty is in the eye of the beholder
Plaats reactie