Verdedigers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Jeugdspeler
Re: [centraal] Verdedigers en keepers
we zullen zien wie ze als 2e keeper halen. maar het moet idd wel iemand zijn die steppe uit de basis wil halen. dan krijg je gezonde concurentie, dan worden ze beide beter!
-
- Superster
Seliga laat een aardige Vandenbussche zien in de samenvatting 
Maakt verder wel een goede, betrouwbare indruk en één zeer goede reflex.

Maakt verder wel een goede, betrouwbare indruk en één zeer goede reflex.
-
- Basisspeler
Zo sympathiek is hij trouwens niet, zie hem regelmatig bij blunders van hem toch nog zijn verdediging verrot schelden. Eigelijk doet hij dat bij zo beetje elke tegengoal..Peter schreef:Ik wil niet aan vooroordelen doen, dat is inderdaad niet goed. Uitstraling heeft Verhoeven absoluut niet. Ik heb heb ook wel degelijk een flink aantal blunders zien begaan, meer nog dat Vandenbussche. Om iemand te halen omdat hij zo sympathiek overkomt lijkt me in de voetballerij een echte dooddoener, zo in de trent van: "nou we nemen je wel, want je komt zo sympathiek over".
Lijkt me dat Heerenveen een 2e keeper moet hebben die er voor gaat om 1e keeper te kunnen worden. Waar iedereen van de spelersgroep ook zo iets heeft van, "Oké, Steppe is er vandaag even niet bij, maar dat maakt niet heel veel uit, want x staat nu in het doel en dat maakt niet veel uit". Dat betekend dus een keeper met doorgroei potentie.
Al dat soort zaken spreekt niet in het voordeel van Verhoeven. Ik heb hem al een aantal jaren gevolgd en ik heb echt zo iets van wat zal er nu weer gebeuren. Zelfs regelmatig lachtwekkend.
Sorry voor iedereen die Verhoeven een warm hart toe draagt, dit kan echt niet.
-
- Forumicoon
En die smoesjes dat hij nooit in de snackbar komt kennen we nu ook allemaal wel.
Verhoeven is gewoon een slechte keeper, maar die net als Platje door de media de hemel in geprezen worden.
Verhoeven is gewoon een slechte keeper, maar die net als Platje door de media de hemel in geprezen worden.
-
Verified
- Forumicoon
Ben ik totaal niet met je eens. Verhoeven is een meer dan modale eredivisie keeper. Echter door zijn uiterlijk staat hij in de belangstelling en niet door zijn kwaliteiten..Lipton schreef:En die smoesjes dat hij nooit in de snackbar komt kennen we nu ook allemaal wel.
En dat hij bij tegengoals op zijn verdedigers scheld, dat doet elke keeper (Ik snapt dat ook wel met Boots en Bakens voor me

PS Ajax heeft belangstelling om Verhoeven.
Spijt heb je morgen maar!
- TWR22
- Superster
Mee eens. Als je zag hoe hij bij ons stond te keepen, dat was echt prima. Hij heeft de schijn tegen door zijn uiterlijk inderdaad, maar ik was verbaasd wat voor een ballen hij kan pakken.Ebiede schreef:Ben ik totaal niet met je eens. Verhoeven is een meer dan modale eredivisie keeper. Echter door zijn uiterlijk staat hij in de belangstelling en niet door zijn kwaliteiten.
100% achter Marco van Basten!
-
- Wereldspeler
Vind je Verhoeven beter dan Vdb, TWR?
Verhoeven heeft zich dit jaar aardig in de kijker kunnen spelen, omdat hij als doelman van een degradatiekandidaat de ene bal na de andere kreeg. Hij heeft het inderdaad redelijk goed gedaan - had ook nog wat foutjes die mensen kennelijk liever vergeten - maar bij Heerenveen zou hij veel vaker zijn doel uit moeten komen. Hoge ballen moeten nog wel lukken vanwege zijn lengte, maar hij komt echt niet overtuigend zijn doel uit door gebrek aan snelheid. Aardige lijnkeeper, maar that's it.
Verhoeven heeft zich dit jaar aardig in de kijker kunnen spelen, omdat hij als doelman van een degradatiekandidaat de ene bal na de andere kreeg. Hij heeft het inderdaad redelijk goed gedaan - had ook nog wat foutjes die mensen kennelijk liever vergeten - maar bij Heerenveen zou hij veel vaker zijn doel uit moeten komen. Hoge ballen moeten nog wel lukken vanwege zijn lengte, maar hij komt echt niet overtuigend zijn doel uit door gebrek aan snelheid. Aardige lijnkeeper, maar that's it.
-
- Jeugdspeler
Erg grote kans dat hij komt en maar goed ook want we moeten toch minstens 2 goede doelmannen hebben wil je nog een beetje trainings partijtje op niveau hebbenSeliga maakt indruk op Heerenveen
Aleksander Seliga heeft een uitstekende indruk achter gelaten tijdens zijn proefperiode bij sc Heerenveen. De doelman krijgt op korte termijn te horen of hij in aanmerking komt voor een contract, zo meldt Sportweek.
De 29-jarige Sloveen is in beeld om Brian Vandenbussche op te volgen, die wil vertrekken en onderhandelt met Sparta Rotterdam. Tijdens twee oefenwedstrijden maakte Seliga een uitstekende indruk op de technische staf, al is een transfer nog niet zeker.
"We weten nu wat hij kan, hebben een goed beeld van zijn kwaliteiten", aldus algemeen directeur Yme Kuiper. "Maar er zijn meer opties en die gaan we nu tegen elkaar afwegen."
Kenny Steppe is volgend seizoen de eerste doelman in Friesland. Na het vertrek van Hans Vonk (Ajax Cape Town) en het vrijwel zekere vertrek van Vandenbussche wilde coach Trond Sollied er echter nog graag een ervaren tweede keeper bij hebben. (voetbalprimeur.nl)

- Ironis
- Wereldspeler
Ik denk dat ze hem niet halen als VdB er niet met Sparte uit komt. Daarom wachten ze nog met het definitieve antwoord.ForzaFean schreef:Erg grote kans dat hij komt en maar goed ook want we moeten toch minstens 2 goede doelmannen hebben wil je nog een beetje trainings partijtje op niveau hebben. Als Vandenbussche straks toch blijft heeft Sollied trouwens alsnog zijn gewenste 3de doelman.
Yme heeft al aangegeven geen 3 doelmannen te willen hebben. Dus als VdB niet vertrekt, zal Seliga niet komen.
-
- Forumicoon
Onyewu naar AC Milan, zijn we wéér afgetroefd! 

-
- Selectiespeler
Erg geestigJeroen schreef:Onyewu naar AC Milan, zijn we wéér afgetroefd!
- Ironis
- Wereldspeler
Ben je Ajacied dan? Wist niet dat H'veen naar hem op jacht was.. Alleen Ajax dacht ik..Jeroen schreef:Onyewu naar AC Milan, zijn we wéér afgetroefd!
-
- Forumicoon
Ik dacht dat interesse van onze club geen criterium was om afgetroefd te worden? We zijn ook afgetroefd bij Westerveld, Gentenaar, Verhoeven, etc.
Bovendien is Onyewu regelmatig genoemd in dit topic, vandaar dat ik besloot even te posten.
Toevoeging: lees vooral pagina 80 van dit topic nog even terug over Onyewu. Lachen.

Bovendien is Onyewu regelmatig genoemd in dit topic, vandaar dat ik besloot even te posten.
Toevoeging: lees vooral pagina 80 van dit topic nog even terug over Onyewu. Lachen.

-
Verified
- Forumicoon
@ Jeroen, jammer dat de mensen je opmerking niet gelijk begrepen..
Laatst gewijzigd door Ebiede op 07-07-2009 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forumicoon
Ach, er zijn meer groten der aarde nooit begrepen. Het geeft dus wel enige status als men je niet begrijpt.
-
- Invaller
Maar wat doet Ajax nu Onyewu naar ACM gaat? Wij hebben hier nog een heel goede centrale verdediger rondlopen die ik liever niet de deur uit zie gaan.. 

- zweed1
- Wereldspeler
Wie bedoel je ?? Als we nog wat kunnen krijgen voor Bak en Dingsdag dan is dat mooi meegenomen. Erg matige spelers.Johanson16 schreef:Maar wat doet Ajax nu Onyewu naar ACM gaat? Wij hebben hier nog een heel goede centrale verdediger rondlopen die ik liever niet de deur uit zie gaan..
Bak bovendien erg vaak geblesseerd, Dingsdag maakt erg veel sloridige fouten.
Ik zou er niet rouwig om zijn.
Bij Ajax zijn ze niet helemaal gek, die zien dat ook wel.
-
- Invaller
Ik doel specifiek op Bak, ik zie 'm liever niet gaan. Blessuregevoeligheid blijft een discussiepunt, ik vertrouw erop dat hij op de eerste wedstrijden na het hele seizoen blessurevrij blijft en zie de blessure die hij nu heeft als toeval / voortvloeiend uit de vorige blessure.
Bak is mijnsinziens ook zeker niet matig te noemen, heeft een geweldig karakter en is een killer zoals wij die nodig hebben centraal achterin. Bovendien wint hij, ondanks zijn lengte bijna elk kopduel. Dingsdag daarentegen is niet mijn favoriet, voor zijn positie hoop ik op Djuric. Mochten die Amsterdammers Dingsdag willen halen zou ik me ziek lachen
Bak is mijnsinziens ook zeker niet matig te noemen, heeft een geweldig karakter en is een killer zoals wij die nodig hebben centraal achterin. Bovendien wint hij, ondanks zijn lengte bijna elk kopduel. Dingsdag daarentegen is niet mijn favoriet, voor zijn positie hoop ik op Djuric. Mochten die Amsterdammers Dingsdag willen halen zou ik me ziek lachen

-
- Jeugdspeler
Bak een matige speler?Wie bedoel je ?? Als we nog wat kunnen krijgen voor Bak en Dingsdag dan is dat mooi meegenomen. Erg matige spelers.
Bak bovendien erg vaak geblesseerd, Dingsdag maakt erg veel sloridige fouten.
Ik zou er niet rouwig om zijn.
Bij Ajax zijn ze niet helemaal gek, die zien dat ook wel.

-
- Superster
Zwwed1 is zo ongeveer de enige op dit forum die Bak matig vindt. Misschien niet genoeg wedstrijd gekeken, of alleen de samenvattingen waar je hem meestal bij tegengoals alleen in beeld ziet. Bak is absoluut met afstand de beste verdediger het afgelopen seizoen!
-
- Jeugdspeler
Even een reactie op Zweed1.
Ik ben het volledig met je eens. Bak heeft te vaak communicatie fouten waardoor er regelmatig een tegen doelpunt is gekomen. Ook staat me de reactie van hem nog bij de scheidsrechter nog vers in mn geheugen, toen hij op zn knieen ging smeken. Te triest gewoon. Wel mans je kop kaal scheren en dan als een klein kind op je knieen.
Toch moet ik eerlijk zijn en heeft hij ook fantastische wedstrijden gespeelt zoals tegen Ajax. Helaas is het te vaak niet goed vooral wanneer hij de bal aan de voet heeft is het drama.
Als Heerenveen serieus beter wil worden zeker in de laatste linie, dan zou ik eerder Bak weg doen en Dingsdag houden alls anders om. Heb liever een Nederlander die blijft dan dat er weer een buitenlander voor in de plaats komt. Het verschil tussen Bak en Dingsdag is niet groot, zie alleen in Dingsdag meer perspectief.
Ik ben het volledig met je eens. Bak heeft te vaak communicatie fouten waardoor er regelmatig een tegen doelpunt is gekomen. Ook staat me de reactie van hem nog bij de scheidsrechter nog vers in mn geheugen, toen hij op zn knieen ging smeken. Te triest gewoon. Wel mans je kop kaal scheren en dan als een klein kind op je knieen.
Toch moet ik eerlijk zijn en heeft hij ook fantastische wedstrijden gespeelt zoals tegen Ajax. Helaas is het te vaak niet goed vooral wanneer hij de bal aan de voet heeft is het drama.
Als Heerenveen serieus beter wil worden zeker in de laatste linie, dan zou ik eerder Bak weg doen en Dingsdag houden alls anders om. Heb liever een Nederlander die blijft dan dat er weer een buitenlander voor in de plaats komt. Het verschil tussen Bak en Dingsdag is niet groot, zie alleen in Dingsdag meer perspectief.
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Als heerenveen serieus beter wil worden zeker in de laatste linie, dan zou ik eerder bak weg doen en dinsdag houden alls anders om.
Heb liever een nederlander die blijft dan dat er weer een buitenlander voor in de plaats komt.
Het verschil tussen bak en dinsdag is niet groot, zie alleen in dinsdag meer perspectief.

Ik vind het persoonlijk echt onbegrijpelijk dat mensen Dingsdag boven Bak Nielsen plaatsen. Je kan ze ook net zoals Zweed1 allebei te min vinden, het is maar net hoe hoog je de lat legt. Ik vind Bak Nielsen voorlopig alleen wel goed genoeg, want ik verlang niet van Heerenveen dat we landskampioen moeten worden of minimaal kwartfinale EL moeten halen...
-
- Selectiespeler
erwinh schreef: Ook staat me de reactie van hem nog bij de scheidsrechter nog vers in mn geheugen, toen hij op zn knieen ging smeken. Te triest gewoon. Wel mans je kop kaal scheren en dan als een klein kind op je knieen.
Toch moet ik eerlijk zijn en heeft hij ook fantastische wedstrijden gespeelt zoals tegen Ajax.

Volgens mij was dat trouwens in een wedstrijd tegen Ajax en het was ook nog eens een schwalbe van Urby ofzo...
Ik vind Bak op dit moment gewoon een goede mandekker maar hij heeft inderdaad wel zijn foutjes..communicatiefoutjes lijken dit te zijn maar hij kan zich toch aardig verstaanbaar maken, ook in het nederlands. Of deze foutjes dus zullen verdwijnen is de vraag. Vooralsnog vind ik hem goed genoeg voor Heerenveen en staat hij niet ter discussie.
Dingsdag maakt verdedigend veel meer fouten maar is weer stukken beter in de opbouw. Ik denk dat je zeker een goed voetballende centrale verdediger moet hebben, dus Dingsdag mag ook blijven. De vraag is of Djuric goed op kan bouwen, is dit het geval, dan mag hij de plek van Dingsdag wel innemen.
-
- Forumicoon
Bak is een goede mandekker maar ik vind hem wel te onrustig. Hij is soms wat te overijverig. Iets meer rust uitstralen mag wel..... En opbouwend is het natuurlijk niet best. Dus ik vraag me af hoe een centrum Djuric/Breuer zou werken
-
- Basisspeler
Hier ben ik het mee eens, al is het smeken bij een scheidsrechter niet zo heel erg. Soms moet je die ook manipuleren. Wel is Bak door veel mensen overschat. Kale kop en beetje woest kijken en flink zwaaien met de armen als hij een sprintje trekt.. Hierdoor denken mensen vaak dat hij een topmentaliteit heeft. Terwijl het vaak gespeeld is en hij juist regelmatig het 1 en ander laat lopen. Ook door interviews krijgen mensen dit beeld tevens gaf hij vorig seizoen al aan hogerop te willen terwijl Hveen altijd veel geduld heeft getoond met zijn blessures... Niet erg dankbaar.. Maar echt slecht is hij natuurlijk ook niet.. Maar dat is Dingsdag ook niet. Ben benieuwd wie er dit seizoen centraal achterin staan..
[/quote]
[/quote]
-
- Superster
Bak heeft ook gewoon een topmentaliteit, hij is namelijk de enige die ten koste van alles goals probeert te voorkomen. Hij gooit zijn hele lijf er regelmatig voor om een schot te blokken. Dat vind ik top. De manier waarop Dingsdag altijd maar staat te kijken naar anderen irriteer ik me mateloos aan.rust schreef:Hier ben ik het mee eens, al is het smeken bij een scheidsrechter niet zo heel erg. Soms moet je die ook manipuleren. Wel is Bak door veel mensen overschat. Kale kop en beetje woest kijken en flink zwaaien met de armen als hij een sprintje trekt.. Hierdoor denken mensen vaak dat hij een topmentaliteit heeft.
Zijn zwakke punt is duidelijk zijn fitheid. Hopelijk kan men hem topfit krijgen rond de competitiestart en staat hij er vanaf het begin. Met Dingsdag en Breuer ben je te kwetsbaar.
-
Verified
- Forumicoon
Ik heb niets aan te merken op Bak's mentaliteit. Echter die mentaliteit brengt hem vaak onnodig in posities waar hij niet hoort te zijn..
VB het maken van een slididng is op het zicht heel spectaculair. Maar eigenlijk is een slidding een laaste optie. 9 van de 10 keer maak je dus een slidding omdat je verkeerd stond of te laat was.
VB het maken van een slididng is op het zicht heel spectaculair. Maar eigenlijk is een slidding een laaste optie. 9 van de 10 keer maak je dus een slidding omdat je verkeerd stond of te laat was.
- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
Lees net dat Sollied nog 2 keepers wil bekijken! Goede zaak vind ik dat. Die Seliga is een redelijke doelman. Hij kan denk ik een redelijke 2/3 doelman zijn. Toch vind ik het goed dat ze nog even verder gaan kijken. Persoonlijk vind ik dat je tweede doelman ook een goede keeper moet zijn. Met talent en die nog beter kan worden. Kijk naar ploegen als ajax, psv, twente en az die hebben ook zeker 2 goede keepers onder contract staan. En eventueel nog een ervaren derde doelman!
FORZA SC HEERENVEEN
-
- Forumicoon
Koeman zei laatst terecht ergens dat een topclub drie goede keepers onder contract heeft staan.
-
Verified
- Forumicoon
Dat is wel de laatste waar ik iets van aan neem.Heerenveen rules schreef:Koeman zei laatst terecht ergens dat een topclub drie goede keepers onder contract heeft staan.
Enige talent wat deze man heeft is het naar de afgrond brengen van clubs waar hij gewerkt heeft.