Feyenoord Galaxy ? Die heb ik maar een paar keer gehoord. Utrecht was in de 2e helft ook nergens meer toen het Oosterpark beetje begon te leven. Alleen PSV heeft ons er in eigen huis wel uitgezongen dit jaar. Maar ja, volgend jaar is dat allemaal weer anders.
Van Feyenoord heb ik vorig seizoen ook weinig gehoord in het Oosterpark. Utrecht begon wel lekker bij ons zeg. Het dak ging op en neer. Dat was toch een prachtig gezicht. Helaas voor Utrecht werden ze totaal weggespeeld dor de FC, waardoor ook zij zelfs bij een gelijke stand stil bleven.
Tot nu toe is iedere supportersschare zelfs stil in ons stadion, behalve wij zelf uiteraard! Bij jullie zullen wij hopelijk ook het hoogste woord hebben en de wedstrijd winnend afsluiten!
bohemians/praha schreef:toch apart galaxy, je hebt op het groningen forum maar 5 keer gepost. En hier al meer dan 250 keer. Ben je stiekem een h'veenfan?
Hey Sherlock Holmes...die Galaxy is iemand anders....En ik ben GEEN H*erenveen-fan. In tegendeel.
Heerlijk hoe jullie spelen met het internet. Goed opgelet tijdens compjoeterles! Ga zo door met jullie leuke grapjes! Komt er ook nog een schaar en een scheerapparaat voor de deur van Foppe of Riemer? Dat zou wel een verschrikkelijk goeie grap van jullie zijn.
Laten jullie alles een beetje heel ? 't Is hier geen Oosterpark.
E.D. schreef:Laten jullie alles een beetje heel ? 't Is hier geen Oosterpark.
Klopt. Wij kijken ook niet 2 wekelijks 90 minuten tegen zulke klotenpalen aan. Mr. E.D.!! En nu zijn de stoeltjes a 500 euro per stuk ook al weg...Valt er weer niets aan ons te verdienen..afgezien de Horeca in't dorp.
Laatst gewijzigd door Sharan op 10-09-2003 16:48, 4 keer totaal gewijzigd.
Gelukkig heb jij veel zinnigs te melden Jansen.
Elk jaar hetzelfde rondom de twee wedstrijden, een massa Groningenfans die hier niets anders doen dan stoken. Gelukkig zitten er een aantal tussen die nog wel wat zinnigs te melden hebben. Jammer alleen dat het elke keer over dezelfde onderwerpen gaat waar de meningen zeer verdeeld over zullen blijven.
Arjen schreef: Gelukkig zitten er een aantal tussen die nog wel wat zinnigs te melden hebben. Jammer alleen dat het elke keer over dezelfde onderwerpen gaat waar de meningen zeer verdeeld over zullen blijven.
Ik kom hier niet om iemand te bekeren of zo!! Maar ik probeer om de meeste reactie -in mijn ogen- juist te reageren. Af en toe gaat het nergens over maar dat heeft wel weer iets. En het afzeiken van welke kant dan ook valt reuze mee dacht ik als nuchtere grunniger.
Laatst gewijzigd door Sharan op 10-09-2003 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.