Mackan68 schreef:[
Jij bent wat mij betreft veel te angstig om de talenten voor de leeuwen te gooien. Wat nou, st.Juste kan geen hele wedstrijd spelen. Waarom niet?
Er zijn duidelijke afspraken gemaakt dat Schmidt de eerste vervanger is. Wat je ervan vindt, staat er dan helemaal buiten.
Wanneer je dit forum wat volgt, dan zal je verder zien dat ik juist iemand ben die de jeugd de kans wil geven. Echter, inherent aan de Eredivisie worden de teams steeds jonger, meer onervaren en holt het niveau achteruit. Dat gaat je vooral opbreken tegen ploegen als Ado, Nac en Utrecht. Vooral Nac zal nu strijden tegen degradatie en zal er vol opklappen. Dan kan je beter met wat meer ervaring starten dan met teveel jonge broekies. St. Juste kan je altijd later nog brengen.
Dan zie ik liever Otigba met Schmidt of De Roon centraal achterin, met V/d Berg, Thern en bijv. Bikel of Namli (die al wat ervaring hebben opgedaan) op het middenveld dan St. Juste in de verdediging, die een paar invalbeurten heeft gehad, starten. Zo'n jongen kan je juist in een wedstrijd als de komende dan ernstig beschadigen.
Dus niet angstig, maar eerder realistisch en voorzichtig. Tegen een ploeg die nergens meer omspeelt zou je zoiets kunnen uitproberen, maar tegen Nac zou ik daar niet aan beginnen.