Verdedigers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Selectiespeler
Re: [centraal] Verdedigers en keepers
Op de dramawedstrijd in Enschede na was het toch meer dan behoorlijk hoor. Deze jongen is nog jong en met een goede centrumverdediger erbij zie ik genoeg verdedigende stabiliteit om Janmaat een kans te geven persoonlijk
...
-
- Bankzitter
Op het volendamforum zijn ze aardig lovend over Koning. Ze noemen hem de beste en constantste speler van de selectie. Wie weet verrast hij nog. Hij kan links en rechtsback uit de voeten en heeft vaak rushes naar voren.
-
- Wereldspeler
We horen nu een paar dagen niets over die Joegoslavische/ Servische verdediger en dan is ie al binnen voordat er meer clubs achteraan gaan. Net als bij Papadopulos.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
Zeinstra had 10 juni al bijgetekend. Maar omdat Vonk nu vertrekt wordt het opeens bekend gemaakt. Dit om ons als supporters gerust te stellen. Want vandaag werd ook bekend gemaakt dat Vonk weg ging en er waarschijnlijk geen andere keeper bij komt. Persoonlijk vind ik dat er zeker een nieuwe keeper bij moet. Heb niet zoveel vertrouwen dat Zeinstra het nu al kan doen als dat nodig is. Weer hetzelfde als vorig jaar weer je ervaren doelman kwijt! Ik begrijp wel dat ze Vonk laten gaan hoor en ik gun het hem wel maar hoop wel dat ze nog een goede keeper erbij halen die de strijd aan kan gaan. En niet Sinouh of Timmer
FORZA SC HEERENVEEN
-
- Jeugdspeler
misschien is die paul verheagh van vitesse wel een goede rechtsachter voor SC!
- Skopperij
- Forumicoon
Als bankzitter? Janmaat is voor aardig wat centjes naar hier gekomen. Als je Janmaat op de bank zet weet je één ding zeker: daar wordt hij niet beter van. Wat mij betreft zijn Janmaat en Popov onze backs, met Breuer en Koning als backup.
-
- Wereldspeler
ik zou echt watertanden wanneer h'veen Melberg zou kunnen halen. zo'n centrale verdediger zou ik wel willen!
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
-
Verified
- Forumicoon
teamplayer schreef:ik zou echt watertanden wanneer h'veen Melberg zou kunnen halen. zo'n centrale verdediger zou ik wel willen!

Spijt heb je morgen maar!
-
- Nieuw talent
stojkovic of el hadari, wat keepte hij gisteren goed zeg tegen italie.
-
- Forumicoon
Zo lang de keepers in ons forum nog een ondergeschoven kindje zijn bij de verdedigers moeten we maar niet te veel dromen over goede keepers 

-
- Jeugdspeler
Naar mijn mening zal je vanuit achteruit het eerst moeten neerzetten. Dat begint dus bij de keeper, op dit moment kan het niet anders dat VDB met zijn onzekerheden gaat vertrekken richting het zuiden en zal Heerenveen er goed aan doen om er een mooi strikje er om te doen! Blijft in mijn ogen maar 1 keeper over en dat is steppe. Steppe zal de kans moeten krijgen, maar als je een doelman aantrekt, zal dat niet wederom voor de breedte zijn neem ik aan. Goeie Keepers zijn op dit moment schaars. Naar mijn mening moet een keeper bij heerenveen rust in het elftal kunnen brengen, omdat je altijd ver van je goal voetbalt en in de meest van de gevallen wil opbouwen. Dit betekend dus dat de keeper het liefst Nederlands moet spreken, Goeie trap moet hebben, Coachend zijn spelers neerzet en goed moet kunnen uitkomen. Dit allen naast het balletje uit de goal halen natuurlijk. Ik zou hier niet een overhaaste beslissing in nemen, aangezien steppe zich hierin nog kan ontwikkelen en wij nog niet alles van deze keeper hebben gezien!
Rechtsback staat bij mij niet te discussie dit seizoen en dat moet janmaat worden, alhoewel je dan samen met Popov (op links) wel een heel aanvallend duo op de backs hebt en misschien qua verdedigende kwaliteiten aardig gaat inleveren. Breuer heeft het op het laatst weer goed opgepakt en verdiend gewoon respect. Janmaat kan zich bij Heerenveen goed ontwikkelen en brengt voetballend veel meer dan Breuer.
Bak Nielsen valt opbouwend de laatste tijd VOLLEDIG door de mand, deze jongen is verdedigend ijzersterk alleen opbouwend laat elke club (vooral op het laatst in de competitie) hem volledig vrij in de opbouw. Vaak lost Bak Nielsen dit op door een doelloze lange bal naar voren te peren. Dit pas naar mijn mening totaal niet bij Heerenveen. Daarom zeg ik dat djuric van mij op deze plek mag plaatsnemen en hier het eens mag proberen, waardoor je aardig wat centjes kan vangen voor bak nielsen, die volgens mij op de nominatie staat om naar ajax te vertrekken!
Dingsdag heeft zijn foutjes, maar naar mijn mening is dit de man die rust brengt in een elftal, goed kan voetballen en altijd overzicht heeft en hierdoor de medespelers beter laat voetballen. Dingsdag heeft overigens ook een goeie lange pass in huis die hij ook durft te gebruiken. Verdedigend is het misschien iets minder als Bak Nielsen, maar naar mijn mening hoeft hier geen vervanging voor! Kopic kan zich ontwikkelen als een goede back up.
Popov staat zoals hij voetbalde op het laatst van de competitie niet ter discussie, ook al vind ik Koning een zeer aangename versterking, snel wendbaar en aanvallend draagt hij zijn steentje bij.
Een rechtsbenig centrale verdediger, of rechtsback is dus nog welkom Voor in de breedte.
Rechtsback staat bij mij niet te discussie dit seizoen en dat moet janmaat worden, alhoewel je dan samen met Popov (op links) wel een heel aanvallend duo op de backs hebt en misschien qua verdedigende kwaliteiten aardig gaat inleveren. Breuer heeft het op het laatst weer goed opgepakt en verdiend gewoon respect. Janmaat kan zich bij Heerenveen goed ontwikkelen en brengt voetballend veel meer dan Breuer.
Bak Nielsen valt opbouwend de laatste tijd VOLLEDIG door de mand, deze jongen is verdedigend ijzersterk alleen opbouwend laat elke club (vooral op het laatst in de competitie) hem volledig vrij in de opbouw. Vaak lost Bak Nielsen dit op door een doelloze lange bal naar voren te peren. Dit pas naar mijn mening totaal niet bij Heerenveen. Daarom zeg ik dat djuric van mij op deze plek mag plaatsnemen en hier het eens mag proberen, waardoor je aardig wat centjes kan vangen voor bak nielsen, die volgens mij op de nominatie staat om naar ajax te vertrekken!
Dingsdag heeft zijn foutjes, maar naar mijn mening is dit de man die rust brengt in een elftal, goed kan voetballen en altijd overzicht heeft en hierdoor de medespelers beter laat voetballen. Dingsdag heeft overigens ook een goeie lange pass in huis die hij ook durft te gebruiken. Verdedigend is het misschien iets minder als Bak Nielsen, maar naar mijn mening hoeft hier geen vervanging voor! Kopic kan zich ontwikkelen als een goede back up.
Popov staat zoals hij voetbalde op het laatst van de competitie niet ter discussie, ook al vind ik Koning een zeer aangename versterking, snel wendbaar en aanvallend draagt hij zijn steentje bij.
Een rechtsbenig centrale verdediger, of rechtsback is dus nog welkom Voor in de breedte.
-
- Superster
Als er een centrale verdediger bij komt is het Dingsdag die plaats moet maken, niet Bak Nielsen! Zoals je zegt, het moet van achter uit opgebouwd worden, dus eerst moet het verdedigend in orde zijn. En zolang Dingsdag daar staat gaat dit hem niet worden.lu4pje schreef:Naar mijn mening zal je vanuit achteruit het eerst moeten neerzetten. (...)
Dingsdag heeft zijn foutjes, maar naar mijn mening is dit de man die rust brengt in een elftal, goed kan voetballen en altijd overzicht heeft en hierdoor de medespelers beter laat voetballen. Dingsdag heeft overigens ook een goeie lange pass in huis die hij ook durft te gebruiken. Verdedigend is het misschien iets minder als Bak Nielsen, maar naar mijn mening hoeft hier geen vervanging voor! Kopic kan zich ontwikkelen als een goede back up. (...)
- Sahu
- Selectiespeler
- Contacteer:
SCOOP:
Aanstaande maandag worden er 2 spelers gekeurd.
Mijn bron wist niet te vertellen welke spelers het betreft maar een van beide zal m.i. Koning zijn en de andere zou, als ik de meest hardnekkige geruchten volg, de servische Djuric wel eens kunnen zijn.
Nog een paar dagen geduld dan maar weer...
Aanstaande maandag worden er 2 spelers gekeurd.
Mijn bron wist niet te vertellen welke spelers het betreft maar een van beide zal m.i. Koning zijn en de andere zou, als ik de meest hardnekkige geruchten volg, de servische Djuric wel eens kunnen zijn.
Nog een paar dagen geduld dan maar weer...

http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Voor de leukste banen in Friesland..
- Eric
- Superster
Een centrale verdediger moet IMO ook niet kunnen opbouwen, maar verdedigen. En dat kan hij.ak Nielsen valt opbouwend de laatste tijd VOLLEDIG door de mand, deze jongen is verdedigend ijzersterk alleen opbouwend laat elke club (vooral op het laatst in de competitie) hem volledig vrij in de opbouw.
Wanneer in balbezit gewoon de bal bij de VM of backs inleveren en daar ligt het probleem bij Heerenveen. Wanneer Bak Nielsen de bal aan Breuer geeft ben je ook al verzekerd van balverlies of geen bal vooruit. Gewoon 2 sterke verdedigers, 2 voetballende backs en een mannetjesputter op de VM en je bent verzekerd van weinig tegendoelpunten.
- Janneman
- Superster
En die spelers hebben we wel in huis met Janmaat en Popov op de backs. Met daarvoor Svec of Roorda moet het als een huis (kunnen) staan.Eric schreef:Een centrale verdediger moet IMO ook niet kunnen opbouwen, maar verdedigen. En dat kan hij.
Wanneer in balbezit gewoon de bal bij de VM of backs inleveren en daar ligt het probleem bij Heerenveen. Wanneer Bak Nielsen de bal aan Breuer geeft ben je ook al verzekerd van balverlies of geen bal vooruit. Gewoon 2 sterke verdedigers, 2 voetballende backs en een mannetjesputter op de VM en je bent verzekerd van weinig tegendoelpunten.
scheerenveen.supporterswereld.nl
-
- Wereldspeler
Precies. Zo denk ik er ook over en dit is ook de visie van Sollied.Eric schreef:Gewoon 2 sterke verdedigers, 2 voetballende backs en een mannetjesputter op de VM en je bent verzekerd van weinig tegendoelpunten.
Een blok van 3 man in het centrum en echte voetballers er omheen.
Sollied heeft het vorig jaar (te) lang geprobeerd met Dingsdag voor de verdediging. Dat werkte niet maar nu zou Svec die rol uitstekent kunnen vervullen.
Ik pleit ervoor om een CV te halen voor Dingsdag, wat toch niet echt een pure verdediger is.
Ik ken die Djuric nog niet goed genoeg om daar een waardig oordeel over te geven maar ik hoop dat dat een echte beul is. Hij heeft z'n lengte iig mee.
------Svec--------
Djuric---- Bak Nielsen
Met deze 3 mannen staat er een stevig blok. Met Popov en Janmaat op de backs en een degelijke keeper (Steppe) zie ik het helemaal goed komen.
Het zou helemaal fantastisch zijn dat we dan ook de hele voorbereiding met een complete selectie kunnen spelen. Hierdoor hebben we de afgelopen jaren ook teveel punten laten liggen. Er was wel een voorbereiding maar in principe stond het team pas na een aantal wedstrijden.
- Hoho
- Bankzitter
Het schijnt allemaal rond te zijn met Djuric volgens de Servische media, men is daar niet helemaal overtuigd van zijn kwaliteiten, lees:
it's basically a done deal. Igor Djuric from Vojvodina is a strong defender, not a great footballer, but a bit like Vidic, robust, strong in the air, obviously not as good. Called up to the National Team recently which has surprised people, but Heerenveen would be a good move for him.
Let maar op, morgen is het rond
it's basically a done deal. Igor Djuric from Vojvodina is a strong defender, not a great footballer, but a bit like Vidic, robust, strong in the air, obviously not as good. Called up to the National Team recently which has surprised people, but Heerenveen would be a good move for him.
stop staring at my avatar
- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
Nou ik weet het niet met deze speler! als je deze site mag geloven speelde hij daar bijna nooit.http://www.fkvojvodina.com/rezultati.php
Dus ja wat halen we dan weer binnen. Eerst al de aankoop Kopic. Zal misschien best wel een goede worden maar hij heeft gewoon wat tijd nodig. Ik had nu verwacht dat ze een ervaren leider er bij zouden halen. Dat is waar Sollied om heeft gevraagd!
Verwacht dat er morgen twee spelers bij komen en 1 weg gaat. Dan vlak voor het sluiten van de transfermarkt kopen ze nog een keeper en ik hoop RUIZ
Dus ja wat halen we dan weer binnen. Eerst al de aankoop Kopic. Zal misschien best wel een goede worden maar hij heeft gewoon wat tijd nodig. Ik had nu verwacht dat ze een ervaren leider er bij zouden halen. Dat is waar Sollied om heeft gevraagd!
Verwacht dat er morgen twee spelers bij komen en 1 weg gaat. Dan vlak voor het sluiten van de transfermarkt kopen ze nog een keeper en ik hoop RUIZ
FORZA SC HEERENVEEN
-
- Superster
Vlak voor het sluiten van de transfermarkt?
Zijn we dan al niet zo'n 5 speelronden verder?
Zijn we dan al niet zo'n 5 speelronden verder?
-
- Forumicoon
Dit verhaal klinkt toch prima. Een sterke verdediger, robuust en sterk in de lucht. En hij is international. Zo'n type hebben we nodig. Ben dan wel echt benieuwd wie dan buiten de basis valt. Dingsdag of Bak want twee CV"s zonder opbouwende kwaliteiten is niet een topcombinatie.Hoho schreef:it's basically a done deal. Igor Djuric from Vojvodina is a strong defender, not a great footballer, but a bit like Vidic, robust, strong in the air, obviously not as good. Called up to the National Team recently which has surprised people, but Heerenveen would be a good move for him.
En Mart, een 24 jarige international is aardig ervaren. En kan nog wat opleveren (dat moet natuurlijk bij SCH

- JayT
- Wereldspeler
welke media? Dit is trouwens de reactie van 1 iemand. Hoewel we - net als in de vorige post al wordt genoemd - we eigenlijk gewoon een pure mandekker moeten hebben. Een sterk centraal blok, aanvallende impulsen op de flanken en een CVM in de persoon van Svec/ Roorda die de bal verder naar voren moet gaan verzorgen.Hoho schreef:Het schijnt allemaal rond te zijn met Djuric volgens de Servische media, men is daar niet helemaal overtuigd van zijn kwaliteiten, lees:
No offense, but....Defense! Defense!
- Janneman
- Superster
Het wordt dan ook tijd want morgen is de 1ste training en Sollied heeft graag de selectie van te voren compleet om het spelpatroon en dergelijke er nog meer in te slijpen. Ik ben benieuwd hoelang het nog duurt. Opzich moet het toch niet al te moeilijk te zijn om een goede CV te vinden?
scheerenveen.supporterswereld.nl
- zweed1
- Wereldspeler
Snap het transferbeleid inzake keepers niet echt goed. Ze hebben de ervaren Vonk laten gaan ook (4e keeper) Etamadi is verhuurd.
Brian heeft nog steeds geen nieuwe club en ze hebben 2 talentjes uit de A junioren een nieuw contract gegeven.
Op deze kwetsbare positie hebben we tot nu toe aardig ingeleverd, willen zo met deze doelmannen verder ??? Een rustige ervaren doelman erbij is naar mijn mening dringend noodzakelijk.
Ik zou Brian dringend verzoeken wat anders te gaan doen en een gelijkwaardige keeper aantrekken als Steppe (bv. Zwinkels, Verhoven of Babos).
Brian heeft nog steeds geen nieuwe club en ze hebben 2 talentjes uit de A junioren een nieuw contract gegeven.
Op deze kwetsbare positie hebben we tot nu toe aardig ingeleverd, willen zo met deze doelmannen verder ??? Een rustige ervaren doelman erbij is naar mijn mening dringend noodzakelijk.
Ik zou Brian dringend verzoeken wat anders te gaan doen en een gelijkwaardige keeper aantrekken als Steppe (bv. Zwinkels, Verhoven of Babos).
-
- Jeugdspeler
Volgens de club forum van Vojvodina, wordt de transfer van Igor Djuric spoedig afgerond.
De forum bevat een aantal nieuws berichten omtrent de transfer van Djuric naar Heerenveen.
Een aantal daarvan heb ik vertaald, tenminste zover dat kon met een vertaalmachine.
Link naar de club forum:http://www.fkvojvodina.com/forum
De forum bevat een aantal nieuws berichten omtrent de transfer van Djuric naar Heerenveen.
Een aantal daarvan heb ik vertaald, tenminste zover dat kon met een vertaalmachine.

Link naar de club forum:http://www.fkvojvodina.com/forum
Kwam naar Costa, de Philippi
Journalist: M. P., fotojournalist:
Hoewel samen de dag vóór, voetbal vandaag Vojvodina zal officieel beginnen met de voorbereiding, en de verwachting is dat de eerste dag van het hoofd van het beroep Novosađanima Dragoslav Stepanović mededeling, al te beginnen met team prestaties in de kwalificatie voor een verblijf in Europa League FC "Vujadin Boškov of de geplande vertrek buiten de stad.
Te oordelen naar dat is gepland voor negen uur, het zou niet moeten verzamelruimten svečarski een speciaal karakter, met de eerste vergadering die zal deel uitmaken van dat is gerelateerd aan predsavljanje nieuwe spelers, die zouden kunnen worden gevonden voor de Portugees Paulo Costa, die kwam tot de onderhandelingen. Als het einde van zijn naam, voor elk geval moet u ten minste een klein vraagteken, omdat het meer izbegavao antwoord op de vraag of de overeenkomst viel, bepaalde dat er geen dilemma als het gaat om de twee voormalige voetballers esdoorn.
Vojvodina zal vandaag predsaviti 24-jaar oude recht Miroslav Beka Vulićevića, evenals spelers manevra, 23-jarige Naemeka Adjurua. Naar alle waarschijnlijkheid, met hen in de samenleving, althans nu, zullen ze niet vinden van een Braziliaanse Filipe, waarvan men zou kunnen leren zo veel dat is al uitgevoerd in de eerste competitie van Brazilië, alsook om voetbal te spelen op de positie van de interface.
Aan de andere kant, najizvesnije naar de prozivci niet weergegeven Igor Djuric, die op zoek is naar ispisnicu een einde te maken aan de onderhandelingen met een nieuw team.
- Onze vertegenwoordigers wil blijven zijn carrière in het buitenland, en verwachten dat ze Herenvenu - zegt directeur sport Miodrag Pantelic. - Verlangen naar de club en sprak zijn Macedonische vertegenwoordigers Vlatko Grozdanoski, die geïnteresseerd is in Rijeka.
Echter, zoals opgemerkt Pantelić, Rijeka geen voer in contact met Novi Sad in het rood en wit, maar ze worden aangekondigd, om het geval te zijn deze dagen.
- JayT
- Wereldspeler
nou, das duidelijke taal!
We zullen wel zien. Áls de speler(s) komt(en) - vandaag - zou hij dan meteen meetrainen???
We zullen wel zien. Áls de speler(s) komt(en) - vandaag - zou hij dan meteen meetrainen???
No offense, but....Defense! Defense!
-
- Jeugdspeler
Nog een interessant feit trouwens:
Dit is ook vertaald, het staat raar, maar wat het volgens mij betekent is dat de huidige club van Djuric maar 50% van de transferkosten ontvangt, en de overige 50% gaat naar zaakwaarnemers of iets dergelijks.Vergeet niet dat de overdracht van Đurićevog onze 50%
-
- Forumicoon
Er stond een speler uit de balkan te kijken bij de eerste training, die volgens pap nagenoeg rond is met sc Heerenveen.
En dit was Djuric niet.
En dit was Djuric niet.
Laatst gewijzigd door Lipton op 22-06-2009 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- mitrita
- Superster
LC vandaag
Heerenveen legt Servische verdediger Djuric vast
HEERENVEEN – SC Heerenveen hervatte vanmiddag de training. Tegelijkertijd werd Igor Djuric medisch gekeurd. De Servische verdediger moet het met Heerenveen nog eens worden over de laatste voorwaarden in het meerjarige contract, maar zijn club Vojvodina Novi Sad en Heerenveen hebben al een akkoord bereikt over de hoogte van de transfersom. De 24-jarige Djuric is een centrale verdediger van 1.92 meter. Hij speelde vier keer voor de nationale ploeg van Servië. Samen met de Tsjechische spits Michal Papadopulos vormt Djuric de door trainer Trond Sollied gewenste versterking van de selectie, die zo goed als
zeker verder gaat zonder aanvaller Donovan Deekman. Hij heeft deze week een gesprek met de Belgische eersteklasser Lokeren. Hij heeft een doorlopend contract. Heerenveen hoopt rond €200.000 voor hem te ontvangen. Heerenveen en Bayern München hebben nog altijd geen akkoord bereikt over de transfer van Danijel Pranjic. De Kroaat is allang rond met de Duitse topclub, maar de clubs steggelen nog over de transfersom. Heerenveen wil ongeveer €8 miljoen ontvangen. De Kroatische middenvelder heeft verklaard erg boos te zijn op de leiding van Heerenveen. Directeur Yme Kuiper ligt van dat laatste niet wakker. ,,Het is logisch dat er nu wat spanning op hem staat, hij wil dolgraag naar Bayern. Alle mensen bij Heerenveen
gunnen Danijel deze transfer, maar dan wel op zakelijke voorwaarden. Ach, dit is het bekende patroon in zo’n kwestie.’’
Als er volgende week nog geen akkoord is, verwacht Heerenveen Pranjic op de training. De internationals hebben nog een week vakantie. Heerenveen (dat keeper Diederik Bangma onder contract nam) hoopt dat dan ook Samir Vazli kan aanschuiven. De Macedonische tiener wacht nog op een verblijfsvergunning.
-
- Beheerder
Mooi dat het rond is met Djuric. Nu nog een linksback en dan lijken mij alle posities achterin prima bezet.
-
- Forumicoon
Zeker mooi dat het rond is. Mooi op tijd in ieder geval. Ze hebben versterking gehaald op de posities waar het nodig was en ze hebben pranjic op tijd verkocht. Goed bezig!Gearard schreef:Mooi dat het rond is met Djuric. Nu nog een linksback en dan lijken mij alle posities achterin prima bezet.