Bas Dost

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Calimero
Forumicoon

Re: Bas Dost

Bericht door Calimero »

Prima, die 20 goals houden we hem aan. Das een mooi transfersommetje volgend seizoen :mrgreen:
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Knipecity schreef:Vergeet niet dat onze concurrenten niet sterker zijn en wij hebben nu gewoon van de beste aanvallen van Nederland, een goed middenveld. 1 goede centrale verdediger erbij en je hebt een heel aardig team.
We moeten het niet te vaak eens gaan worden :mrgreen: , maar we hebben zeker 1 van de beste aanvallen en met 1 leider in de verdediging kom je een heel eind als je Breuer dan op back zet, maar ons middenveld is nog niet goed. Ons middenveld wordt snel overlopen en ze schakelen te langzaam om. Het is erg kwetsbaar. Daar heb je wel een fysiek sterke speler nodig die de verdediging ondersteunt. Graag ten koste van Elm.
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Bas Dost schreef:
En toen ging de wekker Bassie.
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Nou Bassie, dan moet je misschien eerst je ogen es open doen als je een bal op het doel kopt. Scheelt misschien een paar goaltjes
Bedankt Torcida:-)
Lardy
Superster

Bericht door Lardy »

Squerrel schreef:Nou Bassie, dan moet je misschien eerst je ogen es open doen als je een bal op het doel kopt. Scheelt misschien een paar goaltjes
Hij gaat daar echt wel in de buurt van komen, als hij tegen de kleintjes in de competitie er 2 inlegt en af en toe een goaltje meepikt dan zit je al gauw aan 20 goals.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Waar zouden die 20 goals vandaan moeten komen?
Tegen NEC een half ( kop)kansje, meer niet.
Rednax
Wereldspeler

Bericht door Rednax »

Ik denk dat Bas wat scheidsrechters heeft omgekocht om wat strafschoppen te geven aan Heerenveen, anders zie ik Dost echt niet 20 maken dit soeizoen.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
1983
Forumicoon

Bericht door 1983 »

oldtimer schreef:Waar zouden die 20 goals vandaan moeten komen?
Tegen NEC een half ( kop)kansje, meer niet.
Hij heeft er vorig jaar 13 gemaakt terwijl hij lang niet alles gespeeld heeft. Als hij dit jaar wel gewoon alles speelt zie ik niet in waarom hij niet in de buurt van de 20 zou kunnen komen. Of hij die 20 ook daadwerkelijk haalt is een tweede. Om dan de wedstrijd tegen NEC als graadmeter te nemen is erg flauw, er komen nog genoeg wedstrijden waarin hij (veel) meer kansen gaat krijgen en hij zal ook gerust nog wel de nodige goals gaan maken.
Crash
Superster

Bericht door Crash »

Superfries1983 schreef: Hij heeft er vorig jaar 13 gemaakt terwijl hij lang niet alles gespeeld heeft. Als hij dit jaar wel gewoon alles speelt zie ik niet in waarom hij niet in de buurt van de 20 zou kunnen komen. Of hij die 20 ook daadwerkelijk haalt is een tweede. Om dan de wedstrijd tegen NEC als graadmeter te nemen is erg flauw, er komen nog genoeg wedstrijden waarin hij (veel) meer kansen gaat krijgen en hij zal ook gerust nog wel de nodige goals gaan maken.
20 doelpunten in de Nederlandse competitie is met zijn kwaliteiten in dit elftal (mits het enigzins draait) best mogelijk. Wie werd er vorig jaar ook maar weer topscorer van Nederland? Ik bedoel maar...
dechiever
Nieuw talent

Bericht door dechiever »

Bassie scoort niet 20 in t seizoen...

Als matavs en doedelzak van psv al geen 20 maakten in een jaargang....waarom bassie dan wel ?
zaterdag eens op hem gelet: er werd gescoord..en meneer komt er aan lopen, duwt ze om en loopt als een speer in zijn eentje naar de middenstip...
Ik vraag me ook af of de buitenspelers hem wel een bal gunnen.
Alles wat hij krijgt gaat meteen zelfde snelheid weer terug.
En als spits zijnde moet jezelf ook het nodige creeeren, en ik zie hem nog geen pupil voorbij gaan met bal.
Hij staat er puur voor t laatste tikje....en daar zit het probleem ook als je elke keer verkeerd positie kiest.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

De ontwikkeling van Dost is een interessante. Zijn doel is om zeven doelpunten meer te maken, maar tegelijkertijd focust hij zich meer op het teamspel. Dat vreet meer discipline en energie. Het zou waanzinnig knap zijn als hij in staat blijkt om twintig keer te scoren én in het teamspel waardevol wordt. Ik ben benieuwd of die combinatie te maken is, en ik ben een klein beetje bang voor een scenario waarin zijn huidige rol nog niet afdoende blijkt en het wel ten koste gaat van zijn scherpte voor het doel. Dat moet sowieso vermeden worden.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Gezien het komende zeer zware programma zou het best zo kunnen zijn dat hij na 4-5 wedstrijden nog steeds op 0 staat en dan zouden de bekende frustraties van vorig seizoen best eens terug kunnen komen. Intussen hoop ik natuurlijk op een andere ontwikkeling, dat is duidelijk.
Otsje P
Verified
Superster

Bericht door Otsje P »

Superfries88' schreef:De ontwikkeling van Dost is een interessante. Zijn doel is om zeven doelpunten meer te maken, maar tegelijkertijd focust hij zich meer op het teamspel. Dat vreet meer discipline en energie. Het zou waanzinnig knap zijn als hij in staat blijkt om twintig keer te scoren én in het teamspel waardevol wordt. Ik ben benieuwd of die combinatie te maken is, en ik ben een klein beetje bang voor een scenario waarin zijn huidige rol nog niet afdoende blijkt en het wel ten koste gaat van zijn scherpte voor het doel. Dat moet sowieso vermeden worden.
Goed gesproken. Hij moet er om blijven denken dat hij na een geslaagde combinatie niet gaat staan kijken hoe de rappe mannen het er vervolgens afbrengen. Hij moet zorgen dat hij direct door beweegt, en weer op tijd in de 16 is om eventueel de afmaker van de aanval te zijn. Hij probeert meer en beter mee te voetballen, daar is hij nu nog erg bij aan het nadenken. Het zou zo moeten zijn dat het straks automatisch gaat, waardoor hij beide zou moeten kunnen.

Sigthorsson van Ajax lijkt alles al op intuïtie te kunnen, dat is erg knap. Daarbij is die ook wat atletischer dan Dost natuurlijk.
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Voor vandaag heeft Dost respijt; de dood van een leeftijdsgenoot is niet niets om te verwerken.

Maar die gele kaart was onprofessioneel en de tirade bij zijn wissel deed verdacht veel denken aan vorig seizoen. Dat moet er beslist uit. Ik ben benieuwd hoe Dost volgende week op het veld staat.
VeurAltiedEmmn
Selectiespeler

Bericht door VeurAltiedEmmn »

Wie is er overleden dan?
diepFries
Wereldspeler

Bericht door diepFries »

VeurAltiedEmmn schreef:Wie is er overleden dan?
Berry Schepers, oud-speler van Emmen (begin juli 2011, 24 jaar jong)
In case of doubt, make it sound convincing
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

Net interview gezien met Dost op SS, maar volgens mij zag Bas ze vliegen. Hij keek alleen maar naar boven en vrijwel niet naar interviewer... :?
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Knipecity schreef:Net interview gezien met Dost op SS, maar volgens mij zag Bas ze vliegen. Hij keek alleen maar naar boven en vrijwel niet naar interviewer... :?
Ach waarom altijd zo negatief? Jij hebt zelden een positieve inbreng over onze topscoorder van seizoen 2010/2010.
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

Ik hou me bij de feiten. Zou je ook eens moeten doen. Heb je interview gezien?
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Feit is ook dat een goede vriend van hem overleed. Dan mag je van mij zo voor de camera staan. Dat gescheld van vanmiddag is vergeven, ik ben benieuwd hoe hij het tegen Twente doet.
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

Dat van die vriend hoor je me niet over, maar het interview ging wat langer door en ik heb toch geleerd dat je iemand aankijkt met wie je praat.
VeurAltiedEmmn
Selectiespeler

Bericht door VeurAltiedEmmn »

diepFries schreef:Berry Schepers, oud-speler van Emmen (begin juli 2011, 24 jaar jong)
Ja, dat wist ik. Maar dat is nu inderdaad ongeveer een maand geleden dus ik dacht even dat het misschien over iets anders ging. Maar ik lees nu inderdaad dat Dost een t-shirt van/voor Berry Schepers heeft laten zien na zijn doelpunt tegen Ajax. Maar bedankt voor je antwoord.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Hij had dat t-shirt vorige week tegen NEC ook al aan, maar toen scoorde hij niet
blauwekater
Invaller

Bericht door blauwekater »

Knipecity schreef:Dat van die vriend hoor je me niet over, maar het interview ging wat langer door en ik heb toch geleerd dat je iemand aankijkt met wie je praat.
Dat viel mij ook al enorm op, maar blijkbaar is dat iets wat men nu niet meer leert. Kijk maar eens hoeveel spelers de andere kant op kijken of constant aan hun haren of neus zitten. Dat laatste viel bij Dost nog mee :roll:
mitrita
Superster

Bericht door mitrita »

Skopperij schreef:Maar die gele kaart was onprofessioneel .
Klopt, het verlies en het verdriet zal groot zijn maar dat is geen excuses om deze kaart te pakken.
Deze privézaak hoef je niet ten koste te laten gaan van het team.
Een dergelijke kaart kan je later in de wedstrijd of later in het seizoen opbreken.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Echt triest dat hierover gepraat wordt. Dost heeft een vriend verloren en had dit afgesproken. Er zijn belangrijkere dingen dan voetbal. Schijt aan die kaart zou ik zeggen. Lekker belangrijk allemaal.
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Knipecity schreef:Ik hou me bij de feiten. Zou je ook eens moeten doen. Heb je interview gezien?
Volgens mij probeerde Dost zich groot te houden voor de camera, waardoor hij wat raar keek. Een vriend verliezen is zeker niet niks.

Ik begreep zijn wissel niet, en al helemaal niet dat hij plaats moest maken voor Sibon. Wat een farce.
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

En waarom begreep je dat niet? Sibon is een betere speler voor het team dan Dost. Je staat 3-1 achter en mentaal is Dost dan een speler waar je niet veel meer aan hebt. Sibon kan een balletje vasthouden etc.
rust
Basisspeler

Bericht door rust »

Knipe? Heb je Sibon een bal zien vast houden? Hij struikelde alleen maar over zn lange poten, als de bal in de buurt kwam. Daarnaast zie je trouwens wel dat het een gezellige kerel is. Hij maakte regelmatig een praatje met ajacieden, die om hem konden lachen.
Boegyman (NL)
Wereldspeler

Bericht door Boegyman (NL) »

Ja leuk...een bal vasthouden. Maar dat is niet de essentie van het spelletje. Spits moet bal in netje schieten.
Afbeelding
Plaats reactie