Klaas-Jan Huntelaar

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
menjo
Basisspeler

Bericht door menjo »

Naar oranje , of naar Heerenveen toen der tijd?
NN gekkenhuis
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Heerenveen. Waar wil je anders onze forumleden zien posten?
SCH
palle mulder
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door palle mulder »

Hoeveel zou Huntelaar nu ongeveer waard zijn? Krijgt SC Heerenveen 10 of 15% van de transfer van Ajax naar een andere club? :D
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Ik had destijds ook mijn twijfels, en heb toen ook geopperd om Allback terug te halen. Zodat je een ervaren spits achter de hand had. Achteraf gezien is dat vanaf de eerste competitieronde nooit nodig gebleken.

Vanavond schopte hij er weer gewoon 2 in. Volgens mij loopt ie tot nu toe in zijn carriëre 1 op 1.

9 miljoen is een schijntje voor zo'n topspits!
Laatst gewijzigd door Riverside op 17-08-2006 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.
menjo
Basisspeler

Bericht door menjo »

Je had ook kunnen bedoelen dat hij bij het Nederlands elftal werd gehaald.

Ik vond het geweldig als je de topscoorder van de goudengids divisie erbij kunt halen doe je het goed. En klaas -Jan scoorde overal. Dus was toen ook niet bang dat hij het niet ging halen. Dat het zo goed en zo snel met hem gaat had denk ik neimand verwacht.
NN gekkenhuis
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Súrhusterfeanfans schreef:Ook leuk om te zien hoe sommige forumleden hun twijfels hadden bij het aantrekken van Klaas-Jan.
Wat wil je hier nu mee zeggen dan? Het is toch logisch dat als je een speler uit de Toto divisie haalt je twijfels hebt. De snelheid waarmee Huntelaar nu over de velden werveld had niemand kunnen voorzien.

On topic: Ik heb van hem genoten gister en niet alleen de goals, hij kan prima mee voetballen en er waren enkele momenten dat hij zich heel goed vrij liep en dat dan de ballen een keer niet komen doet dan niet terzake.
SUPER FRIES 23
Invaller

Bericht door SUPER FRIES 23 »

Ja KJH is errug goed! Ben benieuwd hoelang ie nog in NL speelt.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Stond wel mooi in de VI van vorige week: Hiddink verkocht Huntelaar voor 100.000 euro en kocht Sibon voor 750.000 euro. Eigenlijk is hij dus onze grootste sponsor. :D
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Wat is nou de officiële doelpunten stand voor Huntelaar sinds 17-08-2005? Volgens mij loopt ie 1 op 1, alle semi-officiele wedstrijden meegeteld.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Onedayflyer
Basisspeler

Bericht door Onedayflyer »

Nou als we een 25% van een transferssom krijgen als hij wordt verkocht hebben we een leuk bedragje.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Yeti
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door Yeti »

Venderwel schreef:Wat is nou de officiële doelpunten stand voor Huntelaar sinds 17-08-2005? Volgens mij loopt ie 1 op 1, alle semi-officiele wedstrijden meegeteld.
Imponerende reeks van Huntelaar
Geschreven door Arjan van den IJssel op donderdag, 17 augustus om 11:49

Klaas Jan Huntelaar is bezig aan een imponerende reeks, in zijn laatste 58 officiële wedstrijden maakte de Ajax-aanvaller liefst 59 doelpunten. Deze treffers maakte Huntelaar in wedstrijden voor Heerenveen, Ajax en Oranje.

In seizoen 2005/06 scoorde Huntelaar twintig treffers in negentien wedstrijden voor Heerenveen. In de winterstop maakte The Hunter de overstap naar Ajax, voor de Amsterdammers maakte hij tot op heden zesentwintig doelpunten in even zoveel wedstrijden.

Vorig seizoen kwam Huntelaar twaalf wedstrijden in actie voor Jong Oranje en scoorde hierin elfmaal, gisterenavond maakte hij zijn debuut voor het Nederlands elftal en scoorde meteen tweemaal.

bron voetbalzone

aub
Poenkt
Superster
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Onedayflyer schreef:Nou als we een 25% van een transferssom krijgen als hij wordt verkocht hebben we een leuk bedragje.
Volgens mij ligt dat percentage meestal rond de 5 %?
Graaijax Hamsterdam!!
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Toch leuk om te zien dat de bijnaam 'The Hunter' zelfs al doorgedrongen is tot NOS Teletekst.

Wat zo'n simpel spandoekje toch al niet kan opleveren! :mrgreen:
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Je bent me net voor Nielshh,
Ik wou net typen; is de naam 'The Hunter' niet ons ingevoerd?
SCH
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Zeker! Opeens had ik het: The HUNTElaaR. Samen met André een ontwerpje gemaakt, een b lik verf gepakt en zie daar.
Poenkt
Superster
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

En hebben jullie de rechten ook? $$€€€!!
Graaijax Hamsterdam!!
Onedayflyer
Basisspeler

Bericht door Onedayflyer »

Poenkt schreef: Volgens mij ligt dat percentage meestal rond de 5 %?
Ik las ergens anders 25%. Maar dit kan ook een deel van de clausule zijn die in zijn contract staat? Jammer dat zoiets niet bekend is.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Poenkt
Superster
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

De Engelse topclub Manchester United heeft zijn zinnen gezet op goaltjesdief Klaas-Jan Huntelaar. De 21-jarige speler heeft nog een doorlopend contract bij zijn huidige club Ajax en zou hem dus niet zo maar laten gaan.

Manchester United is op zoek naar een vervanger voor de Nederlander Ruud van Nistelrooy. Klaas-Jan Huntelaar zou, als hij vertrekt naar Manchester, de aanval leiden samen met de Engelsman Wayne Rooney.

Ondanks dat Klaas-Jan Huntelaar beweert graag te willen blijven bij Ajax lijkt Manchester United er toch alles aan te doen om de spits aan te trekken.

Na de prestatie van Huntelaar in het Nederlands elftal, twee goals en twee assits in zijn debuutwedstrijd, lijken er wel meer topclubs geïnteresseerd te zijn in de diensten van de Ajacied.

Hoe dan ook lijkt een kans op een vertrek erg klein, aangezien Ajax de speler zeker niet zomaar laat vertrekken wegens zijn fantastische prestaties en nog doorlopende contract.
Ga maar vast aan het rekenen. :lol:
Graaijax Hamsterdam!!
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Ik verwacht niet dat Heerenveen op veel kan rekenen. Ten eerste zal er geen doorverkoopclausule in zitten, en zeker geen 25% :lol: . Ten tweede zien wij weinig van die 5% regeling van de UEFA omdat dat tot je 21ste geldt, en volgens mij was KJH al 21 toen hij hier kwam.
Forza
Wereldspeler

Bericht door Forza »

Met die 5% is het volgens mij zo dat alle clubs die hem hebben opgeleid van zijn 12e tot zijn 23e (!) jaar dat bedrag mogen verdelen. We hebben dus waarschijnlijk recht op een achtste deel van 5% of zo. Dat schiet dus niet echt op.
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Jeroen schreef:Ik verwacht niet dat Heerenveen op veel kan rekenen. Ten eerste zal er geen doorverkoopclausule in zitten, en zeker geen 25% :lol: . Ten tweede zien wij weinig van die 5% regeling van de UEFA omdat dat tot je 21ste geldt, en volgens mij was KJH al 21 toen hij hier kwam.
Volgens mij geld die regel tot en met je 23e. Het is wel zo dat hoe ouder je word, des te minder geld je voor de club verdiend op deze manier. Vandaar bijvoorbeeld ook dat Den Bosch erg veel geld kreeg van de transfer van Van Nistelrooy.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Van mij mag Huntelaar nu wel naar het buitenland verkassen, dan gaat hij tenminste niet de geschiedenis in als een ajaxspits. Hoewel ik moet toegeven dat hij in die zin ook niet echt een heerenveen spits is.
simplythebest
Nieuw talent

Bericht door simplythebest »

RESPECT voor deze jongen!
Ze kunnen beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen!
Mars
Bankzitter

Bericht door Mars »

simplythebest schreef:RESPECT voor deze jongen!
Waarom heeft iedereen het nou altijd over "respect". Waarom nou respect? Of ben ik de enige die daar zo over denkt? :roll:

Ik vind dat KJ het goed gedaan heeft en ik ben er ook trots op dat ie fantastische dingen heeft laten zien in het Heerenveenshirt. Maar altijd dat eeuwige en populaire <respect>....

Ik kan daar niet zo goed tegen. Als bekende mensen iets leuks doen, goeds doen of liever nog doodgaan. dan weten sommigen ineens niet hoe vaak ze moeten zeggen dat ze <RESPECT> voor diegene hebben... Hierbij vraag ik me dan vaak af of ze ook op de knieen gaan als ze dat uitspreken... :huh:

Maar goed, verder zal ik iedereen vanavond in zijn waarde laten... Nu maar weer on-topic :mrgreen:
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Mars schreef: Waarom heeft iedereen het nou altijd over "respect". Waarom nou respect? Of ben ik de enige die daar zo over denkt? :roll:

Ik vind dat KJ het goed gedaan heeft en ik ben er ook trots op dat ie fantastische dingen heeft laten zien in het Heerenveenshirt. Maar altijd dat eeuwige en populaire <respect>....

Ik kan daar niet zo goed tegen. Als bekende mensen iets leuks doen, goeds doen of liever nog doodgaan. dan weten sommigen ineens niet hoe vaak ze moeten zeggen dat ze <RESPECT> voor diegene hebben... Hierbij vraag ik me dan vaak af of ze ook op de knieen gaan als ze dat uitspreken... :huh:

Maar goed, verder zal ik iedereen vanavond in zijn waarde laten... Nu maar weer on-topic :mrgreen:
Respect voor deze openhartigheid en deze respectvolle houding!
Frisian Viking
Superster

Mars schreef: Waarom heeft iedereen het nou altijd over "respect". Waarom nou respect? Of ben ik de enige die daar zo over denkt? :roll:
JoUw gAt nIeT HeLeMaL MeT DeZ3 vEtE TiJd mE!!1!!11 hIhI LoL DuZz *OnE LuV* rEsP3Ct iS En dOpE WoRd mAn1!11!!!! lOl dUzZ *oNe lUv* WaT Bn jOuW WeL NiEt vOr eN NoB1!1!1!!! HiHi lOl *OnE LuV* tSs$!11! DuZz *OnE LuV*

Of terwijl, Breezah taal.

Overigens. Huntelaar is de beste speler die ik ooit in het Heerenveenshirt heb zien spelen. Misschien wel de beste speler die ik ooit in het echt heb zien spelen (waar ik me bewust van ben dan). Daar ben ik me zo langzamerhand wel bewust van.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Frisian Viking schreef: Overigens. Huntelaar is de beste speler die ik ooit in het Heerenveenshirt heb zien spelen. Misschien wel de beste speler die ik ooit in het echt heb zien spelen (waar ik me bewust van ben dan). Daar ben ik me zo langzamerhand wel bewust van.
Zeg je dat nu of zei je dat ook al toen hij bij Heerenveen speelde? Vreemd genoeg ben ik nooit echt een fan geweest toen hij in het Heerenveen-shirt speelde. Op het laatst wel natuurlijk, maar daar kon je ook niet meer onderuit.
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Dat zegt dan meer over jou Heerenveenrules dan over de ander. Dat KJ erg goed was heb ik vanaf wedstrijd 1 (in langezwaag) kunnen zien. Maar goed, dat hebben de mensen die er een beetje kijk op hebben kunnen zien, maar daar zijn er op de tribune niet zoveel van.
Frisian Viking
Superster

Heerenveen rules schreef: Zeg je dat nu of zei je dat ook al toen hij bij Heerenveen speelde? Vreemd genoeg ben ik nooit echt een fan geweest toen hij in het Heerenveen-shirt speelde. Op het laatst wel natuurlijk, maar daar kon je ook niet meer onderuit.
Ik zeg dat ik me daar steeds meer bewust van begin te raken. Met Huntelaar hebben we echt een uniek talent gehad die onze clubkleuren verdedigde. Zo'n speler zul je niet, of niet vaak meer in het pompeblêdenshirt rond zien lopen. Huntelaar is een speler met exceoptionele kwaliteiten. Elk schot is op doel, met links of rechts, maakt niet uit. Alles wat hij doet is dreigend. Elke bal die hij speelt is bijna tot in de perfectie goed.

Vrijwel ieder talent krijgt in zijn carrière een terugslag, maar ik twijfel of Huntelaar die terugslag wel krijgt.

Ik was overigens altijd al een fan van Huntelaar. Komt omdat ik altijd CM01/02 speelde. Iedereen die dat spel kent weet dat je op de één of andere manier 'gehecht' raakt aan een speler. Ik had dit met Huntelaar. Heb hem vanaf toen ook steeds gevolgd.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

ALS 26.000 schreef:Dat zegt dan meer over jou Heerenveenrules dan over de ander. Dat KJ erg goed was heb ik vanaf wedstrijd 1 (in langezwaag) kunnen zien. Maar goed, dat hebben de mensen die er een beetje kijk op hebben kunnen zien, maar daar zijn er op de tribune niet zoveel van.
Doe niet zo arrogant man! In het begin liep het helemaal niet met Huntelaar en er werd in de voorbereiding zelfs aan getwijfeld of hij het wel aankon. Dus kom jij nu niet zeggen dat jij dat vanaf wedstrijd 1 al kon zien. Maar goed, jij ziet ze volgens mij wel vaker vliegen........
Plaats reactie