Bas Dost

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gekko
Forumicoon

Re: Bas Dost

Bericht door Gekko »

Jongens, wat een drukte. Vonden wij niet ook dat het beter is dat hij gaat na al het gedoe van afgelopen seizoen? Als de prijs goed is en hij een leuke club vindt, is het toch prima? Wat die Nienhuis roept is alleen maar inn lijn met het doel om hem weg te brengen. Als een labiele Dost een verkeerde keuze maakt onder invloed van Nienhuis, is dat zijn probleem, niet dat van ons. Nienhuis is een oude Groningse boer uit vergane tijden. Die heeft maar één doel: er financieel beter van worden. Niet druk om maken. Dost verdient geen betere zaakwaarnemer.
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Dat is waar, maar Dost is de zoveelste enorme teleurstelling voor ons. Het toptalent werd voor veel geld naar Heerenveen gehaald en in plaats van mooie goals en acties, hebben we frustraties en ellende gekregen. Na een goed seizoen was Dost slechts een voetnoot geweest. Na een 12e plaats voelt dit gedonder slecht, als één van de oorzaken daarvan.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Klopt dus snel een streep eronder en verder met jongens die hier willen (en kunnen) voetballen. Er is al veel te veel negatieve energie in en rond de club.
Otsje P
Verified
Superster

Bericht door Otsje P »

In de Leewarder Courant worden er nu weer uitspraken genuanceerd.
Onder leiding van trainer Ron Jans begint sc Heerenveen op donderdag 23 juni aan het nieuwe seizoen. In principe zal ook de veelbesproken Bas Dost zich in Langezwaag melden voor de eerste training. Volgens zaakwaarnemer Henk Nienhuis is dat zonder problemen mogelijk.

De oud-spits van FC Emmen en Heracles Almelo zou 'helemaal opnieuw willen beginnen' bij een andere club. "Dat is uit zijn verband gerukt", nuanceert zaakwaarnemer Nienhuis in de Leeuwarder Courant zijn eerdere uitspraken. "Als clubs als Sporting en Feyenoord interesse hebben, is Bas altijd geïnteresseerd. Hij heeft namelijk in alle leuke clubs interesse. Maar geen van die clubs heeft zich tot dusver bij Heerenveen gemeld, anders had ik wel een seintje gekregen."

Het contract van Dost loopt nog vier jaar door. Heerenveen vraagt derhalve een flinke som geld voor de aanvaller, waardoor geïnteresseerde clubs wellicht aan het twijfelen worden gebracht. Nienhuis ziet dat niet als een probleem. "Als er geen concreet aanbod komt, blijft Bas gewoon bij Heerenveen. Hij heeft bewust gekozen voor een langdurig contract en gaat er vanuit dat hij volgende week gewoon in Heerenveen aan de training begint."

Volgens Nienhuis voelt Dost zich momenteel goed. "Hij traint op zijn vakantieadres elke avond voor zichzelf. Als hij in Heerenveen blijft, zal dat geen problemen opleveren. Bas is mentaal ijzersterk. Dat moet wel, anders was hij die moeilijke periode rond zijn arbitragezaak niet doorgekomen. Hij gaat zijn uiterste best doen en dat is hij richting de club ook verplicht. De club heeft besloten met Jans door te gaan en spelers hebben zich niet met het clubbeleid te bemoeien."

bron: Feanfan
Hielke
Forumicoon

Bericht door Hielke »

Vermoeiende speler. Om te zien spelen, met altijd dat misbaar, maar ook vanwege zijn gebrekkige mentaliteit. Is puur en alleen met zichzelf bezig en speelt met tegenzin voor onze club. Sinds de winterstop heeft hij wat mij betreft afgedaan. Een vertrek zou ik toejuichen. Speelt Heerenveen eindelijk weer met z'n elven.
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Altijd maar dat weer nuanceren van eerder gedane uitspraken, ook daar word je erg moe van. Gedane zaken nemen geen keer Bassie, lekker opzouten hier. Ik ben wel bang dat we er een mindere speler voor terug krijgen maar dat mut dan maar.
Bedankt Torcida:-)
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

Squerrel, volledig met je eens! Wel moet er een spits dan terugkomen, al is ie minder, er moet wel iemand staan natuurlijk ... Papadoupoulos ofzo :D In ieder geval komt er beweging in maar 1 ding is zeker: Dost gaat het niet meer worden bij ons!
100% achter Marco van Basten!
Calimero
Forumicoon

Bericht door Calimero »

Het interesseert me langzaam geen ruk meer wat die jongen wilt of zegt. Schiet er volgend seizoen maar 20 in en verkas dan voor een hoop geld naar een of andere club, dan vind ik het allemaal wel prima.
Royce_SCH
Wereldspeler

Bericht door Royce_SCH »

Deze jongen moet nooit weer een Heerenveen shirt dragen. Gewoon verkopen voor minimaal 4,5 miljoen en dan een dikke vette streep onder de naam Dost. Bah, wat een vervelende vent(met zijn zaakwaarnemer erbij) zeg!
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Korneev
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door Korneev »

De club heeft besloten met Jans door te gaan en spelers hebben zich niet met het clubbeleid te bemoeien
"

steek onder water.... het spel is op de wagen
opsodemieteren wat mij betreft
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

http://www.vi.nl/Nieuws-item/201997/Spo ... rs-aan.htm

Ik plaats het hier maar even want Sporting was ook in de markt voor Bas ?
Hoeveel centen hebben ze daar nog. Ook nog genoeg voor ons wonderkind ?

Nu heeft AZ in elk geval ook weer wat centjes. Komt misschien de binnenlandse spelerstrein ook op gang want PSV blijft ook maar zitten op zijn 14 miljoen.
Samen maken we de club sterk.
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Wishful thinking: Sporting Lissabon is hard bezig op de Nederlandse markt. Schaars zit net als Dost bij Sport Promotion. Er is dus contact geweest tussen Dosts management en Sporting. Wellicht is Dost zijdelings ter sprake gekomen. Bovendien kostte Schaars niet de hoofdprijs dus is er genoeg geld. Zou het?
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

Ze hebben er geld genoeg, maar waarom zou je Dost halen als je al Van Wolfswinkel hebt, dus 2 spitsen, waarbij ik Van Wolfswinkel veel hoger inschat dan Dost want die kan nog een actie maken, beter combineren etc.
Crash
Superster

Bericht door Crash »

Sporting zou inmiddels een oogje hebben laten vallen op Bendtner van Arsenal. Ben bang dat we nog wel even aan Bas vast zitten.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Volgens Dost is er van een transfer naar Sporting géén sprake. Hij deed voorkomen alsof hij zich het komend seizoen wil revancheren, maar die frustratie zit nog steeds in zijn spel. Meest typerende voorbeeld: tijdens een partijspel ging hij onderuit, daarop schreeuwde hij luid om vervolgens Oosterhof bijna neer te willen slaan.. :roll:
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Jongen is gewoon niet goed in zijn hoofd.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

Was met de training ook al te merken...
Alle ballen op Henkie!
tha boelie
Basisspeler

Bericht door tha boelie »

Terwijl hij juist buiten het veld vaak met Oosterhof samen is.
camataru
Wereldspeler

Bericht door camataru »

Dost kijkt in de spiegel: 'Ik heb teveel naar anderen gewezen'

Bas Dost en zijn zaakwaarnemer Henk Nienhuis zitten niet op één lijn. Laatstgenoemde gaf eerder deze maand aan dat zijn cliënt op zoek is naar een nieuwe club en dat hij een buitenlands avontuur daarbij niet uitsloot. Dost zegt niet op een transfer te azen en zegt in ieder geval ‘nee’ tegen het buitenland: “Ik wil in Nederland blijven. Ik zit niet op het buitenland te wachten.”

De aanvaller weigert een transfer uit te sluiten, maar weet dat Feyenoord (dat interesse heeft) geen geld heeft om hem te halen. Voor volgend seizoen is Dost in ieder geval uit op revanche: “Het is duidelijk dat het beter moet dan vorig seizoen”, zegt hij in De Telegraaf. “Ik heb een doelpunt minder gemaakt dan in mijn laatste jaar bij Heracles. Dat was wel het laatste dat ik had verwacht. Ik wil laten zien wat ik waard ben en heb wat recht te zetten.

Dost lag in het afgelopen seizoen in de clinch met Ron Jans, maar wil dit hoofdstuk afsluiten: “We hebben genoeg gesproken. Het verschil tussen ons is ook niet zo groot. Hij wil dat ik goals maak, en dat wil ik ook”, zei Dost, die de afgelopen weken in de spiegel heeft gekeken. “Ik neem het mezelf kwalijk dat ik vorig seizoen teveel naar anderen heb gewezen. Ik moet naar mezelf kijken.
Bas dost is aan het wakker worden, dit beloofd wat aanomend seizoen.
Wij zijn Heerenveen.
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Als Dost er 13 maakt in een slecht seizoen dan maakt hij er minstens 20 in een goed seizoen. Zo'n spits wil ik wel hebben. De neuzen moeten allemaal de juiste kant op.
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

Typisch gevalletje van "Ik moet dit zeggen van mijn zaakwaarnemer om mijn imago iets te verbeteren want ik moet toch bij Heerenveen blijven".
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Dat negatieve beeld heeft Dost zelf veroorzaakt. Daarnaast zijn die uitspraken vooral clichématig en weinig overtuigend. Ik stond gisteren mee te luisteren naar zijn verhaal, maar ik zag geen overtuiging in zijn houding en blik.

Het feit dat hij zich tijdens een ontspannende eerste training direct al denkt te moeten misdragen, is voor mij een bewijs dat er steekjes loszitten bij die jongen. Als er deze zomer een goed bod komt moet je gewoon toehappen.
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

Superfries88' schreef:Dat negatieve beeld heeft Dost zelf veroorzaakt. Daarnaast zijn die uitspraken vooral clichématig en weinig overtuigend. Ik stond gisteren mee te luisteren naar zijn verhaal, maar ik zag geen overtuiging in zijn houding en blik.

Het feit dat hij zich tijdens een ontspannende eerste training direct al denkt te moeten misdragen, is voor mij een bewijs dat er steekjes loszitten bij die jongen. Als er deze zomer een goed bod komt moet je gewoon toehappen.
Ik ben er ook niet gerust op. Goed om uit eerste hand een verhaal te lezen.
Samen maken we de club sterk.
Zola
Selectiespeler

Bericht door Zola »

Alle uitspraken van Dost neem ik met een korreltje zout, hij heeft inmiddels teveel domme teksten gesproken, domme akties gedaan om hem nog serieus te nemen. Eerst maar eens zien, dan geloven. Vind hem behoorlijk labiel over komen.
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Henk Nienhuis is niet eens officieel spelersmakelaar, daar heeft hij geen licentie voor. Bas beste jongen, afscheid nemen van zulke personen. Nienhuis wil hem maar wat graag naar Portugal brengen.
Mark85
Jeugdspeler

Bericht door Mark85 »

Wat gebeurde er dan bij de 1e training?

Sibon weer terug, die zou wel eens meer minuten kunnen gaan maken dan hij nu denkt...
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Volgens het AD is Feyenoord toch echt van plan, mits de investeerders hun fiat geven, om Dost naar Rotterdam te halen.
Bedankt Torcida:-)
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

Squerrel schreef:Volgens het AD is Feyenoord toch echt van plan, mits de investeerders hun fiat geven, om Dost naar Rotterdam te halen.
3 miljoen en wegwezen! Halen wij een betere terug voor 1 miljoen zoals De Ridder. En ik weet een hele goede Zweedse back, dan halen we die ook en dan staat er echt meer dan vorig jaar.
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

TWR22 schreef:3 miljoen en wegwezen! Halen wij een betere terug voor 1 miljoen zoals De Ridder. En ik weet een hele goede Zweedse back, dan halen we die ook en dan staat er echt meer dan vorig jaar.
Ja, leuk, De Ridder als vleugelspits ipv Dost.....
dirkj
Invaller

Bericht door dirkj »

Superfries88' schreef:Het feit dat hij zich tijdens een ontspannende eerste training direct al denkt te moeten misdragen,....
wat is er gebeurd?
Plaats reactie