Klaas-Jan Huntelaar

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Om Ebiede even te quoten:
maar als Matterazzi komt kijken is het over.
Was het niet diezelfde Huntelaar die Materazzi van hem afschudde en knap de 1-0 tegen Inter inkopte?
SCH
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

NickFey schreef:Ebiede,lekker pessimistisch ben je zeg.Gewoon vertrouwen geven in Huntelaar,nee de speler in je avatar heft het ver geschopt wou je zeggen.Beetje meer respect voor Huntelaar,die wordt een grote.
Wat heeft mijn avater met mijn opmerking over Huntelaar te maken.. Ik zeg daarnaast ook helemaal niet dat ik geen respect voor hem heb. Maar op dit moment zijn Van Nistelrooij en Kuijt beter dan hem. Dus is het juist dat hij niet opgeroepen wordt..

Ik ben er ook van overtuigd dat hij er wel komt, maar nu is hij nog niet goed genoeg..
Spijt heb je morgen maar!
rottevalle
Wereldspeler

Bericht door rottevalle »

[/quote]Was het niet diezelfde Huntelaar die Materazzi van hem afschudde en knap de 1-0 tegen Inter inkopte?[/quote]
Nee dat was Walter Samuel van Argentinie. Ik vind dat het niet uitmaakt hoe Huntelaar verder voetbalt of dat nou geod of slecht is hij scoort zijn goals toch wel.
Ik had hem een beter breekijzer gevonden dan Vennegoor. Vennegoor is nou ook niet bepaald een speler die goed mee kan voetballen.
Alderaarst!
Heerenfan
Selectiespeler

Bericht door Heerenfan »

rottevalle schreef:Vennegoor is nou ook niet bepaald een speler die goed mee kan voetballen.
En dat is nu net niet nodig voor een breekijzer, die moet er gewoon inbeuken en daar komt Huntelaar veel te kort, dus logisch dat hij niet mee is en Vennegoor wel.
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Ebiede schreef:. In Nederland goed, maar als Matterazzi komt kijken is het over.
Tegenover Matterazzi liet hij juist zien fysiek behoorlijk gegroeid te zijn. Met als goed voorbeeld de 1-0. Maar hij liet zich zeker niet aftroeven en ging volop de strijd aan.
NickFey
Nieuw talent

Bericht door NickFey »

Prcies en Materazzi kan je geen voetballer meer noemen,wat hij doet gaat gewoon te ver.Kijk maar bij youtube als je Materazzi intypt.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

NickFey schreef:Prcies en Materazzi kan je geen voetballer meer noemen,wat hij doet gaat gewoon te ver.
Aldus een feyenoord fan, die het verleden van zijn club is vergeten.
Reminder: Van Gobbel, Fraser, De Wol, Heus.
NickFey
Nieuw talent

Bericht door NickFey »

Die waren lang niet zo erg.En laat van Gobbel rust ja,hij wordt opgejaagd door de overheid. :(
sf-NN
Selectiespeler

Bericht door sf-NN »

Materazzi is toch veel erger dan van gobbel enz. Maar nu maar weer verder over Huntelaar
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Fiorentina reportedly have an agreement for Ajax starlet Klaas Jan Huntelaar, but their bid for Cristian Zaccardo seems set for failure.

The forward impressed when Ajax took on Inter in the Champions League earlier this season and became the subject of the most expensive domestic transfer in Dutch history when Ajax paid £6.2m to Heerenveen for the 22-year-old in January.

He had been linked with Juventus and Palermo, but there are now rumours that Fiorentina have a deal already lined up for the Dutch sensation.

“I want to play in an attacking side, close to goal and preferably with wing attackers,” he told UEFA.com. He was in the provisional squad for Germany 2006, but Coach Marco Van Basten preferred to go for players with more experience.

Huntelaar made up for that snub, proving decisive in Holland’s triumph at the Under-21 European Championships in May with four goals, including two in the Final.

This would suggest Luca Toni is indeed on his way to Inter, as the Nerazzurri have repeatedly hinted the Italian international wants the move.

Fiorentina have just bought Brazilian Reginaldo from Treviso, but look set to loan him out to Atalanta, while Marco Di Loreto is of interest to Empoli.

The Viola made a bid for Palermo defender Zaccardo, though that would appear to be a dead end. “I haven’t spoken to Fiorentina in two weeks,” confirmed agent Francesco Romano. “I get the feeling Zaccardo will stay at Palermo for another season, especially considering Francesco Guidolin’s return to the bench, as there’s always been a strong bond between them.”
Bron: Channel4.com
Power
Bankzitter

Bericht door Power »

Ik denk dat dit niet waar is :) wie wil er nou bij Fiorentina spelen inplaats van Ajax :?

Als het toch waar blijkt te zijn veranderd mijn hele kijk op Huntelaar; dan blijkt het gewoon een geldwolf te zijn, een egoist, jongen zonder clubgevoel en zo kan ik dan nog wel een tal van dingen opnoemen.

---------------------------------------
2002/03 PSV 1 0 Eredivisie
2002/03 De Graafschap 9 0 Eredivisie
2003/04 AGOVV Apeldoorn 35 26 Eerste divisie
2004/05 SC Heerenveen 31 17 Eredivisie
2005/06 SC Heerenveen 16 17 Eredivisie
2005/06 Ajax 15 16 Eredivisie
Totaal 107 76
---------------------------------------

5 clubs in 4 jaar tijd is meer dan genoeg :stan:
wald pyk
Wereldspeler

Bericht door wald pyk »

Is hij niet door psv verhuurd aan de graafschap en agovv?
De term geld wolf gaat dan niet op.Je hebt weinig keus als niet aan spelen toekomt bij psv.Een jonge speler wil toch zoveel mogelijk ervaring op doen?
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
steven_9
Nieuw talent

Bericht door steven_9 »

Zou als ik KJ was nog jaartje blijven bij ajax. Je bent er nog maar net, en de kans is groot volgens mij dat hij bij Fiorentina niet slaagt.
Heerenveen rules
Forumicoon

Power schreef:Ik denk dat dit niet waar is :) wie wil er nou bij Fiorentina spelen inplaats van Ajax :?
De Ialiaanse competitie is toch behoorlijk sterker dan de onze. En Fiorentina is een mooie club, dus ik zou het wel weten als ik kon kiezen!
Tman
Nieuw talent

Bericht door Tman »

Ik zou nog een jaar bij ajax blijven en daarna naar de top of sub-top in italie gaan.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Ik weet niet of dit filmpje al is gepost ... maar voor de liefhebben kan twee keer kijken waarschijnlijk geen kwaad
http://video.google.com/videoplay?docid ... heerenveen
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Ik zie het filmpje wel, maar hoor geen geluid. enig idee waar dat aan zou kunnen liggen? ik heb hetzelfde probleem bij youtube filmpjes.
Jurruh
Basisspeler

Bericht door Jurruh »

Wat een schitterende doelpunten heeft hij toch gemaakt in die korte tijd zeg! Die gaat het echt nog heel ver schoppen denk ik.. Hopelijk schiet hij ons over 2 of 4 jaar naar respectievelijk de titel bij het EK en de titel bij het WK. Hij past in ieder geval prima in de 4-3-3 opstelling met Robben en Van Persie naast zich!
Heerenfan
Selectiespeler

Bericht door Heerenfan »

Hij past in ieder geval prima in de 4-3-3 opstelling met Robben en Van Persie naast zich!
Zou kunnen maar dan moeten Robben & van Persie wel meer voor het team spelen en niet zoveel voor eigen succes gaan (vooral Robben)....
(Dit was nu ook het probleem voor V Nistelrooy, geen ondersteuning vanuit het middenveld en geen "goede" voorzetten van de zijkanten, maar dat hoort in een ander topic :wink: )
Maar ik heb het al eens eerder geroepen; Huntelaar heeft nu net 1! goed seizoen gespeelt (met veel intikkertjes dankzij goed werk van zijn medespelers) en dat staat nog niet gerand voor succes, laten we eerst eens kijken wat ie het komende seizoen klaar speelt, vooral internationaal!! (champ L of uefa) dan kunnen we beoordelen of ie in het Ned 11tal thuis hoort....
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Zie hem liever bij Fiorentina spelen dan bij Ajax. Hadden we niet eerer een aanvaller die in de belangstelling stond van Fiorentina?
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Kan de beste jongen beter even de perikelen rond het omkoopschandaal afwachten ... Fiorentina staat ook in het beklaagdenbankje.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

steven_9 schreef:Zou als ik KJ was nog jaartje blijven bij ajax. Je bent er nog maar net, en de kans is groot volgens mij dat hij bij Fiorentina niet slaagt.
Hoewel ik eigenlijk ook van mening ben dat hij beter nog bij Ajax kan blijven, moet ik toch zeggen
dat hij zich op elk "nieuw nivo " tot nu toe verrassend snel waar heeft gemaakt, waar lang niet alle " kenners " van te voren van overtuigd waren. Sinds hij in de thuiswedstrijd tegen INTER ( een soort toelatingsexamen ) prima overeind bleef vertrouw ik hem eigenlijk alles toe.Zijn mankementen ( geen indrukwekkende ( start ) snelheid en geen echte actie in de lengterichting van het veld ) worden ruimschoots gecompenseerd door een aantal andere (sterke ) punten.
Ik denk overigens niet, dat Ajax ( ik doet maar even of het meer is dan een gerucht ) hem nu al zou laten gaan.
cross
Selectiespeler

Bericht door cross »

Huntelaar flirt met aanvoerdersrol

Klaas-Jan Huntelaar staat naar eigen zeggen open voor de aanvoerdersrol bij Ajax. De 22-jarige spits zegt dat in het Parool, als reactie op de beslissing van trainer Henk ten Cate nog even te wachten met de beslissing.
"Meestal wordt een verdediger of een middenvelder als captain aangewezen. Hoewel het niet vaak voorkomt dat een spits de aanvoerdersband draagt, kan het wel. Als ik word gevraagd, doe ik het", sprak de regerend topscorer van de Eredivisie. Huntelaar voegde eraan toe in de A-jeugd van PSV als eens de rol van aanvoerder te hebben vervuld: "Dat beviel goed."

Naast Huntelaar lijkt ook Jaap Stam een goede kandidaat. De 34-jarige verdediger kan terugkijken op een succesvolle internationale loopbaan en straalt bovendien natuurlijk gezag uit. Voorlopig lijkt er echter nog geen beslissing te worden genomen, omdat Ten Cate de tijd wil nemen voor zijn keuze.
Cross-Side on tour
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Moet ie niet doen, op deze leeftijd gewoon lekker op het voetbal concentreren en voor de rest geen gezeik. Dat lijkt me nog altijd het beste voor zo'n nog jonge speler.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Slaat hem nu een beetje in de bol... die Klaas-jan..
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Ben het met Kor eens, nog te jong voor het leiderschap. Laat Stam het daar maar worden.
SCH
Heerenveen rules
Forumicoon

Laten we ons eens bezig gaan houden met wie er aanvoerder wordt van Ajax. :mrgreen: :mrgreen:
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Het zal mij eens benieuwen of de club (en Gert-Jan) nog contact met KJH hebben .. :wink:
Toch erg erg jammer dat hij niet meer voor ons speelt!
SCH
cross
Selectiespeler

Bericht door cross »

hij is echt heel erg goed! leuk om te zien hoe hij vanavond speelde
Cross-Side on tour
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Ook leuk om te zien hoe sommige forumleden hun twijfels hadden bij het aantrekken van Klaas-Jan.
SCH
Plaats reactie