Shirts 2009-2010
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
Re: Shirts 2009-2010
Toen het contract afliep bij Umbro dacht ik die nemen Adidas, Nike, Lotto, of in ieder geval een groot merk. Niet 1 of ander beunhaas bedrijf.
-
davp Verified
- Wereldspeler
Maar dat '1 of andere beunhaas bedrijf' wilde wel zowat het dubbele aan sponsorgeld betalen dan de overige (grote) merken.Lardy schreef:Toen het contract afliep bij Umbro dacht ik die nemen Adidas, Nike, Lotto, of in ieder geval een groot merk. Niet 1 of ander beunhaas bedrijf.
Toch blijft het zonde dat Jako niet wat betere ontwerpers in huis heeft.
-
- Wereldspeler
Vanavond zal er ook een link op forzaheerenveen.nl volgen.
Tijdens oefenwedstrijden onze mening maar eens duidelijk maken ?
Tijdens oefenwedstrijden onze mening maar eens duidelijk maken ?
-
- Forumicoon
Jako is Duits, niet Belgisch
-
- Superster
- Skopperij
- Forumicoon
Klopt, maar het lullige voor Heerenveen is dat niemand dit shirt gaat kopen. En dus is dat dubbele aan sponsorgeld ook als sneeuw voor de zon verdwenen.davp schreef:Maar dat '1 of andere beunhaas bedrijf' wilde wel zowat het dubbele aan sponsorgeld betalen dan de overige (grote) merken.
-
- Forumicoon
Kortom: omdat de kans relatief groot is dat er niets gaat gebeuren hoef je niets te ondernemen? Nú zal het misschien geen effect hebben, ook al sluit ik niets uit. Bij diverse clubs zijn de ontwerpen tenslotte al eens aangepast na negatieve reacties van de supporters. Maar goed, ongeacht het effect van deze actie moeten ‘we’ gewoon doorzetten. Over een jaar komen er nieuwe ontwerpen en met deze actie in het achterhoofd zal de club best bepaalde voorwaarden stellen. Doe je nu niets, dan zit je over een jaar wéér met zo’n ontwerp.Feanatieke schreef:Wat denken we?
Dat er snel even een nieuw shirt wordt ontworpen?
- mitrita
- Superster
de LC vandaag
Wisselende reacties
op shirt Heerenveen
De één vindt het een vaatdoek, de ander een badpak en weer een ander vindt het nieuwe shirt van Heerenveen mooier dan het
vorige. De reacties op het nieuwe tricot lopen uiteen. Op het forum Sc.heerenveen. org vindt de meerderheid van de bezoekers
de outfit afgrijselijk. ,,Dat snap ik niet’’, zegt Marcel Annema, voorzitter van de supportersclub Fean Fan. ,,Ik vind dit shirt mooier dan het vorige. Ik snap niet dat mensen dit vergelijken met een badlaken. Ik hoop alleen dat de kwaliteit beter is, zodat Michel Breuer niet meer met een gescheurd shirt hoeft rond te lopen, zoals tijdens de bekerfinale.’’ Oane de Boer, ook een aanhanger van Heerenveen, reageerde vanochtend in een mailtje aan deze krant als volgt: ,,De ontwerpers van Jako hebben ons traditionele shirt vakkundig om zeep gebracht. Iedereen ziet dit, alleen ons bestuur wil niet ingrijpen. Maar luisteren naar de fans doen ze toch niet.’’ Chris de de Vos, voorzitter van de supportersvereniging Nieuw Noord vindat dat zijn favoriete club buigt voor de commercie. ,,Dit shirt wijkt teveel af van het traditionele. Er staat teveel reclame op.’’ Volgens
directeur Yme Kuiper hebben tot nu toe een man of zes hun beklag gedaan bij de club. ,,Dat falt dus wol wat ta.” Volgens
Kuiper doen alle ontwerpers van voetbalshirts hetzelfde. ,,De shirts binne koarter as foarhinne en ûnder de earms sitte ynhammen.” Misschien denken de kritische supporters anders over het tricot als de spelers de bijpassende broeken dragen. ,,We ha ien kear mei de nije shirts spile, yn de lêste thúswedstryd tsjin Den Haach. Doe wie de broek der noch net by.” Heerenveen zal het nieuwe ontwerp niet laten aanpassen. ,,De clubkleuren blau en wyt binne goed fertsjintwurdige en de pompeblêden steane der deeglik op. Dat is in keihurde eask. Ferline jier wie it shirt neffens guon fans te read, foarige
kearen wie it te wyt. It sil altyd wol ûnderwerp fan diskusje bliuwe. Dit is it shirt dêr’t wy yn spylje''
-
- Superster
Vorig jaar verkocht Cambuur maar 50 shirts, en ik hoop dat Heerenveen dit jaar ook zo'n getal haalt.
- Willyfean
- Invaller
Volgens mij kun je beter vragen om een actievere rol als supporters bij het ontwerpen van een shirt. Uit je ongenoegen maar vraag om meer betrokkenheid. En daarbij, hoeveel mensen geven het hier nu aan, 20? 30? Dat is nog steeds peanuts hoor.
-
- Selectiespeler
Wat een domme, slappe reactie....,,Dat snap ik niet’’, zegt Marcel Annema, voorzitter van de supportersclub Fean Fan. ,,Ik vind dit shirt mooier dan het vorige. Ik snap niet dat mensen dit vergelijken met een badlaken. Ik hoop alleen dat de kwaliteit beter is, zodat Michel Breuer niet meer met een gescheurd shirt hoeft rond te lopen, zoals tijdens de bekerfinale.’’

Flauw "grapje" maken over de kwaliteit..
En misschien krijgen we andere meningen als we het broekje zien jongens! Als het de broek is zoals die op de ontwerpen staat word het allemaal nóg erger!
- Caspar
- Superster
Er is vorig jaar aan de NN ledenvergadering toegezegt dat het clubbestuur hier naar zou kijken, maar er is nooit een reactie gekomen.Willyfean schreef:Volgens mij kun je beter vragen om een actievere rol als supporters bij het ontwerpen van een shirt. Uit je ongenoegen maar vraag om meer betrokkenheid. En daarbij, hoeveel mensen geven het hier nu aan, 20? 30? Dat is nog steeds peanuts hoor.
Overigens hoef ik helemaal geen inspraak, en vind ik ook dat supporters niet over alles moeten zeuren. Maar dit shirt is wel héél erg lelijk.
Edit: verduidelijkt.
Ladies and gentleman: We've got him!
-
- Superster
Natuurlijk kan je niet alle fans tevreden stellen. Dat er altijd discussie is, is ook inderdaad een feit.
De één wil een "modern" shirt, anderen wil terug naar het ouderwetse en het kraagje met veters.
Wat ik mij afvraag is wat het broekje verandert aan het ontwerp van het shirt? Naar mijn mening verandert dat toch echt niets aan de lelijkheid van het shirt.
Vorig seizoen was er hier ook veel discussie over het nieuwe ontwerp. Het ging toen echter wel over een discussie. Nu is iedereen het hier volgens mij met elkaar eens wat toch vrij uniek is hier op het forum
Wanneer Yme als enige eisen stelt dat er blauw, wit en pompebleden op zitten is er wel heel veel mogelijk. Zit nu eigenlijk alweer te wachten op volgend seizoen wanneer het nieuwe shirt dan bekend wordt. Jako heeft het nu voor elkaar gekregen om er een enorm lelijk shirt te ontwerpen, zouden ze dit volgend seizoen weten te overtreffen?
De één wil een "modern" shirt, anderen wil terug naar het ouderwetse en het kraagje met veters.
Wat ik mij afvraag is wat het broekje verandert aan het ontwerp van het shirt? Naar mijn mening verandert dat toch echt niets aan de lelijkheid van het shirt.
Vorig seizoen was er hier ook veel discussie over het nieuwe ontwerp. Het ging toen echter wel over een discussie. Nu is iedereen het hier volgens mij met elkaar eens wat toch vrij uniek is hier op het forum

Wanneer Yme als enige eisen stelt dat er blauw, wit en pompebleden op zitten is er wel heel veel mogelijk. Zit nu eigenlijk alweer te wachten op volgend seizoen wanneer het nieuwe shirt dan bekend wordt. Jako heeft het nu voor elkaar gekregen om er een enorm lelijk shirt te ontwerpen, zouden ze dit volgend seizoen weten te overtreffen?
-
xander Verified
- Superster
Sow dit gaat veels tever ook die reacties van de club. Petitie tetekend en een brief naar yme gestuurd.
A.s. seizoen komt er vast nog wel een actie.
A.s. seizoen komt er vast nog wel een actie.
Alle ballen op Henkie!
-
Verified
- Forumicoon
Wat gaat nergens over? Dat de supporters zich druk maken over dit gedrocht of gaat het shirt nergens over?Caspar schreef:Maar dit gaat toch nergens over
Spijt heb je morgen maar!
- Caspar
- Superster
Ik doel op het shirt, mocht dat niet duidelijk zijn.Ebiede schreef:Wat gaat nergens over? Dat de supporters zich druk maken over dit gedrocht of gaat het shirt nergens over?
Ladies and gentleman: We've got him!
-
- Jeugdspeler
Dit shirt lijkt niet eens op een Heerenveen shirt 

-
- Jeugdspeler
Wat mij betreft houden we het shirt wat we nu hebben. Dat is veel mooier dan het nieuwe. Niet te geloven van Jako dat ze hiermee aan komen zetten

-
- Wereldspeler
Waarom moet we eigenlijk elk jaar een nieuw shirt hebben ?
Alleen omdat het wat meer centen oplevert ?
Alleen omdat het wat meer centen oplevert ?
-
- Forumicoon
Gezien de reacties op de LC website zien sommigen het witte zijkant niet op de witte achtergrond en denken dus dat het een zeer getaileerd model is. Ik heb trouwens ook de petitie ondertekend hoewel ik normaal niet zo van de petitieondertekenige ben. Als Abe niet gecremeerd was zou hij zich omdraaien in zijn graf!
-
- Beheerder
Petitie getekend.
Shirt met hockeysticks op de zijkant, hoe verzinnen ze het?!?
Shirt met hockeysticks op de zijkant, hoe verzinnen ze het?!?
-
- Selectiespeler
En een blauw streepje hier, en een lijntje daar, verschrikkelijk dit. Zoonlief was toe aan een nieuw shirt, maar we slaan maar even een jaartje over (in de hoop dat Jako het volgend jaar wel snapt...).
Laatst gewijzigd door dekoning op 06-06-2009 00:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja....
- Voorstopper
- Superster
- Contacteer:
Echt een lelijk vod. Doe gewoon een redelijk simpel traditioneel shirt. Schoonheid zit wat dat betreft vaak in eenvoud (zoals hier al gepost is).
The two most powerful warriors are patience and time.
- CSKA_BULGARIA
- Nieuw talent
Damn...what is this shirt ?! This shirt look's like woman dress ... how u can expect to win in this dress ?! I'm fan , this is ridiculous!!!
-
- Forumicoon
Here are the results of the Bulgarian jury: JAKO zero points!
- Flying Tilster
- Forumicoon
Petitie getekend.
Welke respectabele voetballer wil er nu in zo'n foeilelijk ding rondlopen?
Ik wacht nog wel even tot er een anders shirtsponsor komt die het wel snapt..
Welke respectabele voetballer wil er nu in zo'n foeilelijk ding rondlopen?
Ik wacht nog wel even tot er een anders shirtsponsor komt die het wel snapt..

Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
- ItFean82
- Forumicoon
Getekend, wordt dit ook even naar de regionale media gemaild? (Friesch Dagblad, Leeuwarder Courant) Dan wordt het misschien wat breder opgepakt.
Overigens waar kan je zien hoeveel mensen al getekend hebben?
Edit: Zie dat het al op de website van de lc staat, goede zaak.
Overigens waar kan je zien hoeveel mensen al getekend hebben?
Edit: Zie dat het al op de website van de lc staat, goede zaak.
Op naar het volgende seizoen....
-
- Forumicoon
Men is wel poeplaat met die petitie, had dat dan direct na Ado thuis gedaan, nu ligt dat shirt al in de feansjop.
- Hielke
- Forumicoon
Als je naar de petitie gaat kun je het kopje 'signatures' aanklikken. Dan krijg je de lijst te zien. Inmiddels staat-ie op 252.ItFean82 schreef:Overigens waar kan je zien hoeveel mensen al getekend hebben?
- Flying Tilster
- Forumicoon
Better let as net.Lipton schreef:Men is wel poeplaat met die petitie, had dat dan direct na Ado thuis gedaan, nu ligt dat shirt al in de feansjop.
Heb dat stuk op FeanOnline ook even gelezen. De voorzitter van FeanFan vindt hem zelfs mooier dan het vorige shirt.
Is die man nou echt blind?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen