Jong Oranje
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Forumicoon
-
- Forumicoon
Nou, Afonso doet heel andere dingen met een bal dan Babel.
Die gaat een beetje solo het hele veld over zonder eens te kijken naar een andere mogelijkheid dan zich zelf.
Zo is Afonso eigenlijk helemaal niet, en als hij vaak een bal afspeelt word hij gemist o.i.d.
Maar dat is offtopic.
Het was allemaal wat slordig, maar in de tweede helft was het toch veel soepeler allemaal.
Die Drenthe is echt een klasbak, maar verspeelt soms op hele knullige manier de bal.
Zuiverloon en Jong a Pin zeker niet slecht, Gianni en Calvin lieten verdedigend helemaal geen steken vallen, knap!
De Ridder viel overigens ook helemaal niet slecht in, deed het eins veel beter dan Jenner de hele wedstrijd deed, net in minne jonge.
Die gaat een beetje solo het hele veld over zonder eens te kijken naar een andere mogelijkheid dan zich zelf.
Zo is Afonso eigenlijk helemaal niet, en als hij vaak een bal afspeelt word hij gemist o.i.d.
Maar dat is offtopic.
Het was allemaal wat slordig, maar in de tweede helft was het toch veel soepeler allemaal.
Die Drenthe is echt een klasbak, maar verspeelt soms op hele knullige manier de bal.
Zuiverloon en Jong a Pin zeker niet slecht, Gianni en Calvin lieten verdedigend helemaal geen steken vallen, knap!
De Ridder viel overigens ook helemaal niet slecht in, deed het eins veel beter dan Jenner de hele wedstrijd deed, net in minne jonge.
-
- Superster
Tsja, de wedstrijd was slecht alleen Nederland had het geluk dat Israel nog slechter is. Alleen Drenthe viel in positieve manier op, Aisatti speelde ook aardig tot hij werd gewisseld.
Publiek was een drama, de hele wedstrijd lang mensen die even een hamburgertje gaan halen. De act in de pauze was beneden alle peil, die twee gasten zouden per direct een stadionverbod moeten krijgen. De wave inzetten terwijl het voetbal om te huilen is ... hopelijk is de finale beter.
Publiek was een drama, de hele wedstrijd lang mensen die even een hamburgertje gaan halen. De act in de pauze was beneden alle peil, die twee gasten zouden per direct een stadionverbod moeten krijgen. De wave inzetten terwijl het voetbal om te huilen is ... hopelijk is de finale beter.
Het is maar een spelletje
- Edmanian Devil
- Basisspeler
Het publiek was inderdaad ontzettend triest. Staan er ergens achter me een paar volwassen kerels in oranje apenpakkies die Hela-hela-holala begonnen te zingen en de wave inzetten na een half uur bij 1-0. Als dan een deel van het publiek niet meewaved, dan zingen ze "zitten doe je thuis ole ole". Twee minuten later gaat zo'n kale knakker in oranje tuinbroek de tribune af naar beneden, om vervolgens weer naar boven te komen met kleine oranje vlaggetjes die hij tijdens het voetbal gaat lopen uitdelen! En maar weer een wave inzetten. Zeggen vier van die sukkels (begin twintig) achter me: "Goh, wat een sfeertje, hè!" met een grote gelukzalige glimlach op het gezicht. Vervolgens laat een van die jongens zo'n twee-tegen-mekaar-aan-slaan-dat-maakt-geluid ballon knappen en kijkt ie heel trots om zich heen.
Zaterdag moet ik weer
.
Zaterdag moet ik weer

All clubs are equal, but some are more equal than others 

- Currahee
- Wereldspeler
-
- Beheerder
En van je hela hela hela holala!
Die gast waar Edmanian het over had leek wel te zijn ingehuurd door de KNVB om voor 'sfeer'te zorgen. En maar om de paar minuten de wave inzetten...
Wedstrijd was een beetje matig, gelukkig bracht Drenthe in de tweede helft wat teweeg. Meeste spelers in dit elftal hadden bij aanwezigheid van geblesseerde, spelers die zich afmelden voor dit toernooi, ook niet in de basis gestaan.
Over de organisatie door de Uefa; zelfs de containers van BFI werden afgeplakt...

Die gast waar Edmanian het over had leek wel te zijn ingehuurd door de KNVB om voor 'sfeer'te zorgen. En maar om de paar minuten de wave inzetten...
Wedstrijd was een beetje matig, gelukkig bracht Drenthe in de tweede helft wat teweeg. Meeste spelers in dit elftal hadden bij aanwezigheid van geblesseerde, spelers die zich afmelden voor dit toernooi, ook niet in de basis gestaan.
Over de organisatie door de Uefa; zelfs de containers van BFI werden afgeplakt...
-
- Superster
Ik zou de argumenten van Foppe wel eens willen horen, waarom hij niet meteen begon met Jong - a - Pin op linksachter en Drenthe in een meer naar voren geschoven positie.
Het was toch van te voren min of meer duidelijk dat dat laatste beter zou uitpakken? Ben benieuwd hoe hij dat volgende keer regelt.
Het was toch van te voren min of meer duidelijk dat dat laatste beter zou uitpakken? Ben benieuwd hoe hij dat volgende keer regelt.
-
- Forumicoon
-
- Selectiespeler
tempo lag veel te laag, op het middenveld stonden te veel voetbalartiesten ( Aisatti, Maduro en Mudajanin) waarbij ik Medunjanin een drama vond. Hij vertraagde het spel alleen maar. Voorin had Jenner zijn dag ook niet en ik snap al helemaal niet wat ene Rigters in het elftal heeft te zoeken. Gelukkig stond het achterin goed zodat de openingswedstrijd toch winnend werd afgesloten.
Al met al vond ik het gezien de prijs voor het kaartje (10 euro) een redelijke prijs/kwaliteit verhouding.
Al met al vond ik het gezien de prijs voor het kaartje (10 euro) een redelijke prijs/kwaliteit verhouding.
uitsupporters in het gastenvak!!!
-
- Superster
Jenner was inderdaad niet effectief, de Ridder viel goed in. Mendunjamin was een drama vanaf zijn eerste balcontact, Drenthe op links met JAP erachter is m.i. de beste optie. Rigters begreep ik ook niet helemaal, maar hij speelde zeker niet onverdienstelijk, alhoewel ik eerder een type spits als Janssen naast babel zou zetten. Vlaar en Donk is verdedigend erg sterk, vooral vlaar zat er vaak goed tussen, Maduro stond ook goed opgesteld en speelde vooral sober maar ook heel goed en het was zonde dat Bakkal erin kwam voor de geblesseerde Aissati, waar Aissati het spel maakte was Bakkal vrij onzichtbaar. maar man van de wedstrijd was Zuiverloon speelde verdedigend sterk en had in de 2e helft ook nog een aardig briljante actie in huis, zoals bij Heerenveen nog nooit door hem vertoond30plus schreef:tempo lag veel te laag, op het middenveld stonden te veel voetbalartiesten ( Aisatti, Maduro en Mudajanin) waarbij ik Medunjanin een drama vond. Hij vertraagde het spel alleen maar. Voorin had Jenner zijn dag ook niet en ik snap al helemaal niet wat ene Rigters in het elftal heeft te zoeken. Gelukkig stond het achterin goed zodat de openingswedstrijd toch winnend werd afgesloten.

-
- Forumicoon
http://www.uefa.com/competitions/under2 ... index.html
Op bovenstaande link is wat info te lezen over Heerenveen (plaats, club enz.) Er staat een oude foto bij van ons stadion.
Op bovenstaande link is wat info te lezen over Heerenveen (plaats, club enz.) Er staat een oude foto bij van ons stadion.
-
- Selectiespeler
-
- Bankzitter
-
- Jeugdspeler
dag allemaal. deze zaterdag komen wij met een bus Belgische supporters onze jonge talentvolle duivels aanmoedigen. Ik had een practische vraag daaromtrent. Kunnen wij ons gewoon laten afzetten in het centrum van heerenveen, of toch ergens waar er kroegen en sfeer te vinden is. Rond de middag zullen wij al arriveren. is het dan ver om te voet naar het staduion te wandelen of is er een pendelbus voorzien? of kan je je best laten afzetten op een van de parkings en dan pendelen naar stad en daarna stadion? of is dat dan 2 maal betalen voor de bus?
bedankt alvast
bedankt alvast
- paparazzi
- Superster
@ Raf : Gewoon naar `t centrum komen! Gezellig veel barretjes etc.... Stadion is op loopafstand van de cafe`s (ongeveer 10 a 15 min)
Cafe`s e.d. vind je in het centrum zelf op de oude koemarkt [ kun je niet missen]
Check deze url maar even : http://www.stappeninheerenveen.nl/introSIH.html
Zeker GEEN rellen !! ....Tot dan en een goeie wedstrijd!
Cafe`s e.d. vind je in het centrum zelf op de oude koemarkt [ kun je niet missen]
Check deze url maar even : http://www.stappeninheerenveen.nl/introSIH.html
Zeker GEEN rellen !! ....Tot dan en een goeie wedstrijd!

Miereneukert!
-
- Wereldspeler
-
- Wereldspeler
- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
-
- Bankzitter
- Flying Tilster
- Forumicoon
Foppe heeft de zaakjes weer goed voor elkaar. Vorig jaar Europees Kampioen. Dit jaar weer de Halve Finale gehaald...
Foppe voor bondscoach Nederlands Elftal?
Zuiverloon speelde een hele goede wedstrijd. Voornamelijk in de 1e helft werd er zo'n druk op Portugal gezet dat ze zelfs op de eigen 16 zowat vastgezet werden.
Foppe voor bondscoach Nederlands Elftal?
Zuiverloon speelde een hele goede wedstrijd. Voornamelijk in de 1e helft werd er zo'n druk op Portugal gezet dat ze zelfs op de eigen 16 zowat vastgezet werden.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
-
- Superster
- Frisian Viking
- Superster
Zuiverloon speelde de laatste maanden sowieso al ontzettend goed. In het begin van het seizoen was het niet fantastisch, maar hoe langer het seizoen loopt des te beter hij begint te spelen.Flying Tilster schreef:Zuiverloon speelde een hele goede wedstrijd. Voornamelijk in de 1e helft werd er zo'n druk op Portugal gezet dat ze zelfs op de eigen 16 zowat vastgezet werden.
En natuurlijk fantastisch voor en van Foppe. Schitterend wat hij presteert.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
-
- Forumicoon
Prachtig resultaat tegen een erg goed Portugal. Die Hugo Almeida heeft al goed naar Figo gekeken, wat een kwalletje zeg. Nani belooft veel goeds maar de eindpass was nog niet goed genoeg. Verder wel gezellig in het stadion, niet zoveel oranjetokkies gezien als hierboven voor gewaarschuwd was gelukkig. 
Zeer goed resultaat van Foppe, die is nog lang niet klaar. Die moet na de Spelen het stokje van Van Basten overnemen.

Zeer goed resultaat van Foppe, die is nog lang niet klaar. Die moet na de Spelen het stokje van Van Basten overnemen.
-
- Jeugdspeler