Algemeen muziektopic
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
-
- Superster
- Contacteer:
ZO. WEER THUIS. EN.... sorry. Ik zal niet meer schreeuwen. Ja echt, Beetle was er ook.
Man. Was me dat even een zonovergoten editie deze keer zeg. Was achteraf zeer blij dat de datum was verzet van 17 juni naar 1 juli. De oude datum viel samen met de open dag van de vliegbasis Leeuwarden. Ik geef toe, dat had een behoorlijk mooi gezicht zijn geweest als de vliegtuigen even een omweg zouden maken naar de oostkant van Leeuwarden. De editie van 1 juni moest het doen met een verdwaalde ballon, die even afdaalde om de mensen in het mandje toe te kunnen zwaaien. Koddig gezicht, al die metalheads die naar een ballon zwaaien.
Programma was vrij doorsnee maar wat er stond speelde strak. Geen muzikanten die laveloos over de instrumenten lagen zoals 2 jaar geleden bij Cradle of Filth. Hardste act van vandaag was met afstand Nile. dahr wass niiit veul vahn tuh vurstahn. Veel structuur ook niet in die songs. Man, het leek wel hardcore death metal jazz. Hahaha!!!
Alice in Chains. Nooit verwacht dat Layne Staley zo goed kon worden neergezet door die nieuwe zanger. Deed je je ogen dicht dan hoorde je Layne zingen. Echt een verrassing voor iemand als ik die de metal niet op de voet volgt. De uitsmijter was natuurlijk "Would". Dat blijft een monster van een nummer. Kan ik niet vaak genoeg horen.
Stone Sour, da's Slipknot zonder maskers.
Y&T vond ik zelfs behoorlijk uit de toon vallen. Niet dat ze slecht speelden of zo, het deed me niet veel. Dit leek meer op AOR en blues dan op metal.
Soulfly was goed. Zeer energiek en de heren gaven een hoop.
Afsluiter, Lemmy en zijn twee companen. Als je Motörhead boekt weet je wat je kunt verwachten. Teleurstellen zal hij je niet, al is hij al dik in de 60!!
Net onder de douche geweest. Eerste keer vandaag dat ik een spiegel zag. Oei, alles doet pijn. Volgende keer de zonnebrand créme niet vergeten.
Om met Marco Borsato te speken.
"#Vandaag is rood, de kleur van mijn lichaam....."
Man. Was me dat even een zonovergoten editie deze keer zeg. Was achteraf zeer blij dat de datum was verzet van 17 juni naar 1 juli. De oude datum viel samen met de open dag van de vliegbasis Leeuwarden. Ik geef toe, dat had een behoorlijk mooi gezicht zijn geweest als de vliegtuigen even een omweg zouden maken naar de oostkant van Leeuwarden. De editie van 1 juni moest het doen met een verdwaalde ballon, die even afdaalde om de mensen in het mandje toe te kunnen zwaaien. Koddig gezicht, al die metalheads die naar een ballon zwaaien.
Programma was vrij doorsnee maar wat er stond speelde strak. Geen muzikanten die laveloos over de instrumenten lagen zoals 2 jaar geleden bij Cradle of Filth. Hardste act van vandaag was met afstand Nile. dahr wass niiit veul vahn tuh vurstahn. Veel structuur ook niet in die songs. Man, het leek wel hardcore death metal jazz. Hahaha!!!
Alice in Chains. Nooit verwacht dat Layne Staley zo goed kon worden neergezet door die nieuwe zanger. Deed je je ogen dicht dan hoorde je Layne zingen. Echt een verrassing voor iemand als ik die de metal niet op de voet volgt. De uitsmijter was natuurlijk "Would". Dat blijft een monster van een nummer. Kan ik niet vaak genoeg horen.
Stone Sour, da's Slipknot zonder maskers.
Y&T vond ik zelfs behoorlijk uit de toon vallen. Niet dat ze slecht speelden of zo, het deed me niet veel. Dit leek meer op AOR en blues dan op metal.
Soulfly was goed. Zeer energiek en de heren gaven een hoop.
Afsluiter, Lemmy en zijn twee companen. Als je Motörhead boekt weet je wat je kunt verwachten. Teleurstellen zal hij je niet, al is hij al dik in de 60!!
Net onder de douche geweest. Eerste keer vandaag dat ik een spiegel zag. Oei, alles doet pijn. Volgende keer de zonnebrand créme niet vergeten.
Om met Marco Borsato te speken.
"#Vandaag is rood, de kleur van mijn lichaam....."
Wéér uit!!!!
-
- Wereldspeler
Zo geweldig vond ik Motörhead niet als afsluiter, Helloween was daar wat mij betreft veel geschikter voor geweest. Devil Driver, Trivium, Stone Sour en Soulfly waren gewoon goed (leuk dat Corey nog even langskwam tijdens het optreden van Soulfly) en Y&T vond ik eigenlijk best wel relaxed na het strakke optreden van After Forever.
- KingBee
- Wereldspeler
Ik vond vooral Soulfly erg strak! Voor de rest gewoon weer een heerlijk festival dagje gehad daar in Burgum, en eindelijk eens echt lekker weer erbij! Wat foto's voor de liefhebbers: http://www.kingbee.nl
Net fan dat benaude!
- Pranjicfan
- Jeugdspeler
- Contacteer:
-
- Beheerder
- Teppie Superfries
- Selectiespeler
- g3r4rd
- Invaller
Gearard schreef:Ik hou absoluut niet van trance, maar ik moet toch wel toegeven dat ik Boten Anna een zeer lekker zomerhitje vindt! Tenminste, voor zolang het duurt. Ken 'm trouwens al een tijdje, had 'm eerder verwacht in Nederland.
Ken je de gebroeders Ko versie al? die is pas lagge

net stinne, mar winne!
- forza heerenveen
- Selectiespeler
-
- Basisspeler
Dit kun je toch geen trance noemenGearard schreef:Ik hou absoluut niet van trance, maar ik moet toch wel toegeven dat ik Boten Anna een zeer lekker zomerhitje vindt! Tenminste, voor zolang het duurt. Ken 'm trouwens al een tijdje, had 'm eerder verwacht in Nederland.

Persoonlijk vind ik het een erg matig nummer. 12 in een dozijn nummer.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil 

-
- Beheerder
- mechielz
- Basisspeler
- Contacteer:
-
- Basisspeler
Praat toch geen poep, man, het busje komt zo..........Ik wil niet offtopic gaan, maar dan doe ik liever mijn fijne rubberen kaplaarzen aan.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
- Satyr
- Superster
Beetle, StoneSour is Slipknot zonder masker?!? Haben Sie uberhaupt wel verstand van muziek?!?. Als je die twee bands niet kunt onderscheiden... 
NILE was schitterend, ik stond vooraan vastgepind tegen het hek. Ben nu nog blauw, hehe. Gelukkig kende ik de nummers, want het was soms pruttelende erwtensoep qua geluid.
Voor de rest was alleen After Forever (mijlpaal: voor de 50e keer gezien) de moeite waard, ik vind Waldrock steeds minder worden helaas.

NILE was schitterend, ik stond vooraan vastgepind tegen het hek. Ben nu nog blauw, hehe. Gelukkig kende ik de nummers, want het was soms pruttelende erwtensoep qua geluid.
Voor de rest was alleen After Forever (mijlpaal: voor de 50e keer gezien) de moeite waard, ik vind Waldrock steeds minder worden helaas.
- forza heerenveen
- Selectiespeler
- Teppie Superfries
- Selectiespeler
-
- Basisspeler
-
- Jeugdspeler
Bij Waldrock was voor mij Nile de beste band. Alleen jammer van het slechte geluid. Bij brute death metal is een goed geluid een vereiste. StoneSour maakte op mij een goede indruk. Heb vandaag hun nieuwe CD gekocht en dat is een grote stap voorwaarts in vergelijking met hun vorige. StoneSour en Sipknot zijn niet met elkaar te vergelijken. Ze liggen op muzikaal vlak te ver uitelkaar.
"Nothing is true, everything is permitted"
-
- Superster
- Contacteer:
Aanbevolen downloads!
http://prosac.sitesled.com/
Een site van de Zweedse DJ Prosac. Deze gast uit Stockholm zet thuis heerlijke mixen in elkaar. Luister vooral naar Natasha Beddingfield/Chicane en FSOL/Benassi/underdog projec/Samantha mumba.
http://prosac.sitesled.com/
Een site van de Zweedse DJ Prosac. Deze gast uit Stockholm zet thuis heerlijke mixen in elkaar. Luister vooral naar Natasha Beddingfield/Chicane en FSOL/Benassi/underdog projec/Samantha mumba.
Wéér uit!!!!
-
- Beheerder
Even een topic-kick!
Vorige maand 'Score' van Dream Theater gehaald. Fantastische DVD.
Ze spelen het eerste uur van elk album één nummer, uitgezonderd 2 nummers van Octavarium, en het 2e uur spelen ze met een groot orkest (waar kennen we dat nog meer van?).
Optreden was in Radio City Music Hall in New York en was de afsluiting van hun 20th year's anniversary tour.
Vorige maand 'Score' van Dream Theater gehaald. Fantastische DVD.
Ze spelen het eerste uur van elk album één nummer, uitgezonderd 2 nummers van Octavarium, en het 2e uur spelen ze met een groot orkest (waar kennen we dat nog meer van?).
Optreden was in Radio City Music Hall in New York en was de afsluiting van hun 20th year's anniversary tour.
- Edmanian Devil
- Basisspeler
-
- Beheerder
Mika, mooie naam trouwens! Ken de muziek niet, maar geloof wel dat ie nu een flinke hit te pakken heeft. Heb net Grace Kelly gezien op youtube. Denk alleen dat het weer zo'n typische one-hit wonder is, waar je na een jaar niets meer van hoort.
Ik ben nog in afwachting van de cd's van Neal Morse, Dream Theater en Pain of Salvation. Progressive rock is dat. Dit jaar ga ik naar Fields of Rock en misschien Waldrock.
Meer mensen die nog wat te vertellen hebben over hun muziek? Want ja, in dit topic is de laatste niet zoveel meer in gepost.
Ik ben nog in afwachting van de cd's van Neal Morse, Dream Theater en Pain of Salvation. Progressive rock is dat. Dit jaar ga ik naar Fields of Rock en misschien Waldrock.
Meer mensen die nog wat te vertellen hebben over hun muziek? Want ja, in dit topic is de laatste niet zoveel meer in gepost.

-
- Wereldspeler
Mika,goede artiest mijns inziens. Kheb wat nummers opgezocht en kvindt het leuk:)
Ik luister verder naar van alles, hier wat van mijn nummers:
Mika:
Grace Kelly
Interpretation
Stuck in the middle
Happy Ending
Love today
Relax, take it easy
Tom Snare
Philosophy
The Postal Service
Such great hights