Klaas-Jan Huntelaar
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
- Frisian Viking
- Superster
Zo niet de beste. Zijn kwaliteiten zijn ongekend. Binnen de 16 is hij dodelijk. Elke schot, van waar ook, is op doel. Hij blijft onder alle omstandigheden uiterst koel. En hij weet wat ie wil.ALS 26.000 schreef:Die jongens is op weg 1 van de beste spitsen ter wereld te worden.
Ik heb het al vaker gezegd, maar hij gaat veel beter dan Van Nistelrooy worden. Huntelaar word een speler die in zijn carrière records gaat breken, net zoals Ruudje dat dat doet en heeft gedaan. KJ zal er alleen nog een schepje bovenop gooien.
Het is een supertalent en ik wacht met smart op de dag dat ze bij PSV toe gaan geven dat ze het helemaal fout met hem hebben gehad.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
-
- Wereldspeler
-
- Forumicoon
- Contacteer:
Hij flikt het toch weer he 'onze' Klaas- Jan! Het is toch erg vreemd om hem voor die club uit 020 te zien schitteren.
Het wordt een leuk WK met onze KJH
Het wordt een leuk WK met onze KJH

Laatst gewijzigd door Surhuisterveen op 07-05-2006 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
SCH
-
- Wereldspeler
-
- Wereldspeler
-
- Selectiespeler
Heeft iemand de VI gezien met daarin het interview met KJH? Daarin zegt hij dat hij Heerenveen een gezellige en warme club vind maar Ajax ook
Dan spoor je toch niet? Ajax is veel meer een fabriek dan Heerenveen.
Verder vind ik het wel mooi dat hij zoveel scoort. Ik vond Ajax altijd niet bijzonder maar nu Klaasjan bij Ajax speelt volg ik hem ajax ook wel een beetje. Vandaag 2 kansen gehad en twee keer raak. Klasse tor!!!
Ook raar dan met nu zegt dat hij bij Ajax THE HUNTER genoemd word terwijl in Heerenveen werd hij al zo genoemd.
Ajax pakt leuke namen af.

Verder vind ik het wel mooi dat hij zoveel scoort. Ik vond Ajax altijd niet bijzonder maar nu Klaasjan bij Ajax speelt volg ik hem ajax ook wel een beetje. Vandaag 2 kansen gehad en twee keer raak. Klasse tor!!!
Ook raar dan met nu zegt dat hij bij Ajax THE HUNTER genoemd word terwijl in Heerenveen werd hij al zo genoemd.
-
- Forumicoon
- Contacteer:
- Frisian Viking
- Superster
Jij hebt inside informatie bij Ajax?Gerrits schreef:Heeft iemand de VI gezien met daarin het interview met KJH? Daarin zegt hij dat hij Heerenveen een gezellige en warme club vind maar Ajax ookDan spoor je toch niet? Ajax is veel meer een fabriek dan Heerenveen.
Geweldig dat ie er weer twee in peert. Hij lijkt meer en meer op Abe (als ik de verhalen mag geloven). De hele wedstrijd hem niet zien, maar wel scoren aan de lopende band

In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
-
- Forumicoon
- Contacteer:
-
- Basisspeler
Denk je echt dat hij gaat zeggen dat Ajax een enorm koude club is waar het niet leuk werken is.....?Gerrits schreef:Heeft iemand de VI gezien met daarin het interview met KJH? Daarin zegt hij dat hij Heerenveen een gezellige en warme club vind maar Ajax ookDan spoor je toch niet? Ajax is veel meer een fabriek dan Heerenveen.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil 

-
- Wereldspeler
Wat boeit dat nou, of hij net zoals hier; 'The Hunter' wordt genoemt, of dat ze hem daar 'konijnenkop' noemen, wij hebben er toch niks meer of minder om? Gezeur om niks, dat is gewoon zijn bijnaam hier en als ze dat zonodig bij Ajax ook willen; klaar.Gerrits schreef: Ook raar dan met nu zegt dat hij bij Ajax THE HUNTER genoemd word terwijl in Heerenveen werd hij al zo genoemd.
-
- Superster
-
- Basisspeler
-
- Erelid
- Contacteer:
-
- Nieuw talent
-
- Forumicoon
Van Nistelrooij is zeker van een plaats neem ik aan. Kuyt speelde ook vaak op de vleugel en zal ook wel bij de selectie horen, terwijl MvB vrijwel zeker een type Vennegoor wil meenemen als breekijzer. Ik durf daarom bijna te wedden dat Huntelaar die afvaller gaat worden.Ruud van Nistelrooy, Dirk Kuyt, Jan Vennegoor of Hesselink of Klaas-Jan Huntelaar? Eén spits moet er afvallen, zo liet bondscoach Marco van Basten dinsdagavond na afloop van de eerste training van het Nederlands Elftal in Katwijk weten. "Ik wil slechts drie van de vier spitsen meenemen", aldus Van Basten.
"Ik ga eens rustig kijken wie er moet afvallen. Ik kijk niet naar namen. Ik kijk wie er een goede indruk maakt. Daar gaat het mij om."
Hoe denken jullie daarover?
- Kaka
- Selectiespeler
Ik dacht dat Van Basten Kuyt mee zou nemen als rechtsvoor en dat hij daarnaast nog 3 centrumspitsen mee zou nemen. Lijkt me opzich ook wel de meest logische oplossing, aangezien we rechtsvoor weinig hebben en Kuyt beter is en de voorkeur krijgt boven Castelen en Meerdink. In dat geval zou KJH dus wel meekunnen, wat ik overigens ook wel verwacht. Ook tegen PSV was hij weer super en hij is toch de spits van de toekomst.
-
- Wereldspeler
-
- Invaller
- Contacteer:
-
- Invaller
- Contacteer:
Foppe zei laatst in een intervieuw op tv(geloof Cafe de Sport) dat late afvallers voor de selectie van het grote Oranje nog wel in de Ek-selectie kunnen en dat het zeer waarschijnlijk is dat dat gaat om alle jongens die jong genoeg zijn voor dat EK, dus ook Klaas Janrjb schreef:Het lijkt mij idd ook wel logisch, maar de termijn is wel kort. Dus tussen de definitieve selectie van van Basten en de start van het WK. En hij heeft ze niet opgenomen in zijn voorlopige selectie.
-
- Erelid
- Contacteer:
Foppe neemt Huntelaar absoluut zeker mee als Van Basten hem niet meeneemt. Komende maandag moeten zowel Van Basten als De Haan de selecties bekend maken, dus dat is geen probleem.
En als ik dat zo lees, dan gaat Huntelaar inderdaad niet mee. Zonde op zich, maar voor Jong Oranje wel een heel goede zaak. Met hem hebben ze zeker een kans in Portugal. Zonder hem missen ze toch een echte killer voorin.
En als ik dat zo lees, dan gaat Huntelaar inderdaad niet mee. Zonde op zich, maar voor Jong Oranje wel een heel goede zaak. Met hem hebben ze zeker een kans in Portugal. Zonder hem missen ze toch een echte killer voorin.