Klaas-Jan Huntelaar

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Wat is verrassend? Die 12 goals of dat hij mee gaat? Dat 1e vind ik ook verrassend, maar was natuurlijk een geintje. Dat laatste vind ik niet meer dan normaal. Die jongens is op weg 1 van de beste spitsen ter wereld te worden.
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

ALS 26.000 schreef:Die jongens is op weg 1 van de beste spitsen ter wereld te worden.
Zo niet de beste. Zijn kwaliteiten zijn ongekend. Binnen de 16 is hij dodelijk. Elke schot, van waar ook, is op doel. Hij blijft onder alle omstandigheden uiterst koel. En hij weet wat ie wil.

Ik heb het al vaker gezegd, maar hij gaat veel beter dan Van Nistelrooy worden. Huntelaar word een speler die in zijn carrière records gaat breken, net zoals Ruudje dat dat doet en heeft gedaan. KJ zal er alleen nog een schepje bovenop gooien.

Het is een supertalent en ik wacht met smart op de dag dat ze bij PSV toe gaan geven dat ze het helemaal fout met hem hebben gehad.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Zola
Selectiespeler

Bericht door Zola »

Huntelaar is woensdag na de wedstrijd door de supporters van Ajax uitgeroepen tot "speler van het jaar" Toch knap in 1 seizoenshelft!
Criz
Wereldspeler

Bericht door Criz »

Zola schreef:Huntelaar is woensdag na de wedstrijd door de supporters van Ajax uitgeroepen tot "speler van het jaar" Toch knap in 1 seizoenshelft!
Dat bewijst de kwaliteit van het huidige Ajax.
Zola
Selectiespeler

Bericht door Zola »

Dat bewijst de kwaliteit van het huidige Ajax.[/quote]

dat kan je ook omdraaien,zie de prestaties van sch na zijn vetrek.... :oops:
feanfans
Wereldspeler

Bericht door feanfans »

zo, hij flikt het toch maar weer.
2x scoren in de finale.
Ik heb er bewondering voor en nu zal hij bijna wel zeker zijn van z'n WK
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Wel weer lucky ajax hor.
Maar wat floot die Vink toch slecht, die rode kaarten ongelofelijk wat een fout :urgs:
Een onderschrift: wat is dat?
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Hij flikt het toch weer he 'onze' Klaas- Jan! Het is toch erg vreemd om hem voor die club uit 020 te zien schitteren.
Het wordt een leuk WK met onze KJH :D
Laatst gewijzigd door Surhuisterveen op 07-05-2006 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
SCH
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

010

Anders kijk je even in het telefoon boek :wink:
Een onderschrift: wat is dat?
Force
Wereldspeler

Bericht door Force »

Heerlijk interview ook zonet, met die nuchtere Huntelaar.
Een goeie 1e goal, en de 2e goal was een grootse fout van Ball. Die veel te nonchalant naar de ball toe ging, en daardoor Huntelaar ervoor kwam.
Maar Klaas Jan staat er toch maar, en kan dus wel degelijk tegen topclubs scoren..
Gerrits
Selectiespeler

Bericht door Gerrits »

Heeft iemand de VI gezien met daarin het interview met KJH? Daarin zegt hij dat hij Heerenveen een gezellige en warme club vind maar Ajax ook :urgs: Dan spoor je toch niet? Ajax is veel meer een fabriek dan Heerenveen.

Verder vind ik het wel mooi dat hij zoveel scoort. Ik vond Ajax altijd niet bijzonder maar nu Klaasjan bij Ajax speelt volg ik hem ajax ook wel een beetje. Vandaag 2 kansen gehad en twee keer raak. Klasse tor!!!

Ook raar dan met nu zegt dat hij bij Ajax THE HUNTER genoemd word terwijl in Heerenveen werd hij al zo genoemd.
Ajax pakt leuke namen af.
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Niet alleen de namen, maar ook de stadionsongs of niet Harris en Poenkt? :wink: :mrgreen:
SCH
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Gerrits schreef:Heeft iemand de VI gezien met daarin het interview met KJH? Daarin zegt hij dat hij Heerenveen een gezellige en warme club vind maar Ajax ook :urgs: Dan spoor je toch niet? Ajax is veel meer een fabriek dan Heerenveen.
Jij hebt inside informatie bij Ajax?

Geweldig dat ie er weer twee in peert. Hij lijkt meer en meer op Abe (als ik de verhalen mag geloven). De hele wedstrijd hem niet zien, maar wel scoren aan de lopende band :D .
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Owja? Ik meende dat met in de naastgelegen oosterse provincie de eersten waren. Sorry.
SCH
Onedayflyer
Basisspeler

Bericht door Onedayflyer »

Gerrits schreef:Heeft iemand de VI gezien met daarin het interview met KJH? Daarin zegt hij dat hij Heerenveen een gezellige en warme club vind maar Ajax ook :urgs: Dan spoor je toch niet? Ajax is veel meer een fabriek dan Heerenveen.
Denk je echt dat hij gaat zeggen dat Ajax een enorm koude club is waar het niet leuk werken is.....?
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Force
Wereldspeler

Bericht door Force »

Gerrits schreef: Ook raar dan met nu zegt dat hij bij Ajax THE HUNTER genoemd word terwijl in Heerenveen werd hij al zo genoemd.
Ajax pakt leuke namen af.
Wat boeit dat nou, of hij net zoals hier; 'The Hunter' wordt genoemt, of dat ze hem daar 'konijnenkop' noemen, wij hebben er toch niks meer of minder om? Gezeur om niks, dat is gewoon zijn bijnaam hier en als ze dat zonodig bij Ajax ook willen; klaar.
chrissie
Basisspeler

Bericht door chrissie »

Hij is wel snel ingeburgerd. Hij zorgt er zelfs voor dat Ajax zijn naam eer aan blijft doen "lucky Ajax". Scoort gewoon de winnende goal in blessure tijd :D
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

chrissie schreef:Hij is wel snel ingeburgerd. Hij zorgt er zelfs voor dat Ajax zijn naam eer aan blijft doen "lucky Ajax". Scoort gewoon de winnende goal in blessure tijd :D"
" Lucky "? Ja, maar niet onverdiend ditmaal.
chrissie
Basisspeler

Bericht door chrissie »

oldtimer schreef: " Lucky "? Ja, maar niet onverdiend ditmaal.
Nee, niet onverdiend, dat ben ik met je eens. Hadden meer overtredingen bestraft kunnen worden. Gomez die toch naar mijn mening zijn been iets te graag naar het hoofd laat gaan van Sneyder (rood) en 3x hands PSV niet bestraft.
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Toch elke keer weer leuk als je die bijnaam voorbij ziet/ hoort komen! Daar hadden we copyright op moeten laten leggen André... Goudmijntje! :mrgreen:
willemweetniet
Nieuw talent

Bericht door willemweetniet »

Hij scoorde ook voor dat hij bij Ajax kwam vaak in de slotfase. Bijvoorbeeld tegen Finland en NAC-uit, pffffff was dacht ik 96ste minuut ofzo.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Ruud van Nistelrooy, Dirk Kuyt, Jan Vennegoor of Hesselink of Klaas-Jan Huntelaar? Eén spits moet er afvallen, zo liet bondscoach Marco van Basten dinsdagavond na afloop van de eerste training van het Nederlands Elftal in Katwijk weten. "Ik wil slechts drie van de vier spitsen meenemen", aldus Van Basten.

"Ik ga eens rustig kijken wie er moet afvallen. Ik kijk niet naar namen. Ik kijk wie er een goede indruk maakt. Daar gaat het mij om."
Van Nistelrooij is zeker van een plaats neem ik aan. Kuyt speelde ook vaak op de vleugel en zal ook wel bij de selectie horen, terwijl MvB vrijwel zeker een type Vennegoor wil meenemen als breekijzer. Ik durf daarom bijna te wedden dat Huntelaar die afvaller gaat worden.

Hoe denken jullie daarover?
Kaka
Selectiespeler

Bericht door Kaka »

Ik dacht dat Van Basten Kuyt mee zou nemen als rechtsvoor en dat hij daarnaast nog 3 centrumspitsen mee zou nemen. Lijkt me opzich ook wel de meest logische oplossing, aangezien we rechtsvoor weinig hebben en Kuyt beter is en de voorkeur krijgt boven Castelen en Meerdink. In dat geval zou KJH dus wel meekunnen, wat ik overigens ook wel verwacht. Ook tegen PSV was hij weer super en hij is toch de spits van de toekomst.
Force
Wereldspeler

Bericht door Force »

Ik ben bang dat je gelijk krijgt. Of hij neemt Kuyt alleen mee voor de vleugel, en laat Castelen afvallen, maar die mogelijkheid streept hij zelf in dat 'interview' al door.

Denk dus net als Superfries dat 'The hunter' afvalt, al hoe jammer ik het voor hem vind.
rjb
Nieuw talent

Bericht door rjb »

Gaat hij dan nog wel mee naar het EK, mocht hij afvallen?
Patrick
Invaller
Contacteer:

Bericht door Patrick »

rjb schreef:Gaat hij dan nog wel mee naar het EK, mocht hij afvallen?
Ja, Foppe laat hem in dat geval echt niet thuis. Hij mag op dat toernooi uitkomen en er zijn geen betere spitsen in die leeftijdscategorie voor handen.
rjb
Nieuw talent

Bericht door rjb »

Het lijkt mij idd ook wel logisch, maar de termijn is wel kort. Dus tussen de definitieve selectie van van Basten en de start van het WK. En hij heeft ze niet opgenomen in zijn voorlopige selectie.
Patrick
Invaller
Contacteer:

Bericht door Patrick »

rjb schreef:Het lijkt mij idd ook wel logisch, maar de termijn is wel kort. Dus tussen de definitieve selectie van van Basten en de start van het WK. En hij heeft ze niet opgenomen in zijn voorlopige selectie.
Foppe zei laatst in een intervieuw op tv(geloof Cafe de Sport) dat late afvallers voor de selectie van het grote Oranje nog wel in de Ek-selectie kunnen en dat het zeer waarschijnlijk is dat dat gaat om alle jongens die jong genoeg zijn voor dat EK, dus ook Klaas Jan
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Foppe neemt Huntelaar absoluut zeker mee als Van Basten hem niet meeneemt. Komende maandag moeten zowel Van Basten als De Haan de selecties bekend maken, dus dat is geen probleem.

En als ik dat zo lees, dan gaat Huntelaar inderdaad niet mee. Zonde op zich, maar voor Jong Oranje wel een heel goede zaak. Met hem hebben ze zeker een kans in Portugal. Zonder hem missen ze toch een echte killer voorin.
Jurruh
Basisspeler

Bericht door Jurruh »

Ik denk gewoon dat hij iedereen mooi voor de gek houdt en inderdaad als argumentatie geeft dat hij Kuyt meeneemt als rechtsvoor.
Plaats reactie