Klaas-Jan Huntelaar

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

willemweetniet schreef:
Wat een grap, sorry hoor, maar dan snap je er toch ook niks van. Als je Huntelaar bij Bayern vindt passen :huh: (ik heb het over Magath natuurlijk)
Nou leg jij ons dan es uit waarom hij er niet zou passen, ben erg benieuwd.
SCH-4-LIVE
Selectiespeler

Bericht door SCH-4-LIVE »

Krijgen wij ook een precentage bij een eventuele doorverkoop? Dit is vaak wel gebruikelijk, maar ik weet niet of er iets bekend over zulke clausules? :D
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
willemweetniet
Nieuw talent

Bericht door willemweetniet »

Squerrel schreef: Nou leg jij ons dan es uit waarom hij er niet zou passen, ben erg benieuwd.
Ik meen mij te herinneren dat Bayern een beetje op de counter speelt, met types als Maakaay en zo. Nou ja in ieder geval spelen ze 4-4-2. Huntelaar is meer een spits van de bal vasthouden en de rug naar de goal. Hij is vrij sloom en is niet het type dat met een bal de diepte kan worden ingestuurd.
Eigenlijk zijn allerlei dingen die een spits voor bayern nodig heeft niet bij Klaas-Jan aanwezig. Zijn enige 'Bayern-dingetje' is in de laatste minuut scoren of uit het niets scoren.
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

KJ was gisteren bij Studio Voetbal. Ze lieten een bandje van hem zien met mooie doelpunten enzo...

Ik weet niet hoe het bij anderen zit, maar ik begin me er meer en meer van bewust te worden dat er 1,5 jaar lang een spits van wereldniveau in het pompeblêdenshirt rond heeft gelopen. Ik heb dat om de één of andere manier meer met KJ dan met Ruudje. Misschien komt het wel doordat dat al bijna 10 jaar terug is. Maar Huntelaar gaat absoluut een spits van wereldformaat worden, dat straalt hij aan alle kanten uit.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Jeroen schreef:Huntelaar ligt op koers om de 30 doelpunten te gaan halen. Vanavond ook weer fenomenaal in een verder matige ploeg. Werkt, sleurt, draait, kapt, scoort. Heerlijk om te zien. We leveren flink in na de winter.
Om mezelf maar eens te quoten van een paar maanden terug. En ja, ik maak me er nog steeds kwaad over als ik eraan denk waar we dit seizoen mét Huntelaar hadden kunnen eindigen. :angry:
g3r4rd
Invaller

Bericht door g3r4rd »

net stinne, mar winne!
rodion
Basisspeler

Bericht door rodion »

Feyenoord heeft begin dit seizoen een bod van PSV om Kalou te ruilen voor Huntelaar en een onbekend geldbedrag in de wind geslagen. Dit meldde PSV-voorzitter Rob Westerhof vandaag tegenover Radio Rijnmond. De huidige topscorer van de Eredivisie speelt sinds de winterstop bij Ajax.

PSV was op zoek naar een geschikte aanvaller. De interesse in de geboren Ivoriaan was zeer concreet en de landelijke kranten kwamen wekenlang met verschillende miljoenenboden op de proppen. Maar Kalou bleef uiteindelijk bij Feyenoord en diens landgenoot Arouna Koné werd door Guus Hiddink aangetrokken.

Hiddink zou bereid zijn geweest om Klaas Jan Huntelaar plus een onbekend bedrag te betalen voor de diensten van Kalou. Maar de Rotterdammers weigerden het voorstel en hadden als belangrijkste prioriteit om het gevaarlijke aanvalskoppel Kuyt-Kalou intact te houden.

Bron: Voetbalzone
Edmanian Devil
Basisspeler

Bericht door Edmanian Devil »

Zo wilde Heerenveen Van Nistelrooij terughalen. Riemer had Man U in ruil Michael Ballack aangeboden, maar om een of andere duistere reden is de transfer niet doorgegaan :|
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Kaka
Selectiespeler

Bericht door Kaka »

Hoe kon PSV Huntelaar nou aanbieden aan Feyenoord, terwijl ze maar 15% van de rechten van hem hadden? Lijkt me toch een beetje raar..
Zweed
Nieuw talent

Vreemd verhaal

Bericht door Zweed »

Dit is een vreemd bericht. Zoiets als Heerenveen wil Nevland van Groningen en wil hem ruilen met N'Kufo van Twente.

Bericht slaat volgens mij nergens op. Als er een kern van waarheid in zit dan bezat PSV meer rechten op KJH dan de altijd genoemde 15%. Dat zou kunnen verklaren waarom H'veen niets heeft gedaan in december. Het geld ontbrak gewoon !!!

Als dat waar zou zijn dan vrees ik het ergste voor het Bestuur van H'veen.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Die 15% was alleen bij doorverkoop. Maar volgens Westerhof had PSV dus ook de optie om Huntelaar tussentijds voor een bepaald bedrag weer terug te kopen. Dit basseer ik dus op de berichten die ik hierover lees, maar hoe betrouwbaar zoiets is weet ik ook niet.
Bericht slaat volgens mij nergens op. Als er een kern van waarheid in zit dan bezat PSV meer rechten op KJH dan de altijd genoemde 15%. Dat zou kunnen verklaren waarom H'veen niets heeft gedaan in december. Het geld ontbrak gewoon !!!
Het was toch al duidelijk dat PSV de optie had om het eerst met Huntelaar te praten? Dus ik denk dat er best een kern van waarheid in zal zitten.
Edmanian Devil
Basisspeler

Bericht door Edmanian Devil »

VI schreef:'Feyenoord wees PSV-ruil Kalou-Huntelaar af'

14/4/2006 19:51

PSV heeft Klaas-Jan Huntelaar aangeboden in een poging Salomon Kalou los te weken bij Feyenoord. Het plan mislukte.
PSV-voorzitter Rob Westerhof vertelde tegen Radio Rijnmond over dit opmerkelijke voorstel, dat PSV afgelopen zomer neerlegde bij Feyenoord. De Rotterdammers konden naast Huntelaar ook nog een geldbedrag tegemoet zien, als ze wilden meewerken aan deze ruil.

Feyenoord zag niets in deze ruil met bijbetaling. Het aanbod is extra opvallend omdat Huntelaar op dat moment onder contract stond bij SC Heerenveen, dat de spits had overgenomen van PSV. De Eindhovense club had bij de overgang wel een optie Huntelaar terug te kopen.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
willemweetniet
Nieuw talent

Bericht door willemweetniet »

Hem eerst afschrijven en dan als slaaf weer doorverkopen, dat doe je niet met een 21-jarige, trouwens met niemand. Schande! Het idee alleen al is belachelijk.
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

GVD, hier kan ik woest om worden. Wat een eerste klas eikels zijn het daar bij PSV. De arrogantie die het op dit moment uitstraalt is ongelooflijk, zelfs de Amsterdammers halen dit niveau, niet te geloven zeg.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
schfries1989
Selectiespeler

Bericht door schfries1989 »

Klaas Jan Huntelaar heeft de zaakjes al vroeg goed geregeld. De spits van Ajax kreeg bij zijn overgang van SC Heerenveen naar Amsterdam liefst twee miljoen euro. Dit beweert de voorzitter van de Friese club.

"Twintig procent krijgt Huntelaar zelf", verklaarde Riemer van der Velde in de Leeuwarder Courant. "Dat is niet gebruikelijk, maar dat had hij zo bedongen toen hij bij ons tekende. Vijftien procent gaat naar PSV, ook zo afgesproken. Vijf procent vloeit naar de solidariteitskas van de clubs."

Uiteindelijk verdiende Heerenveen 5,5 miljoen euro bij de transfer en streek Huntelaar een gedrag van twee miljoen op.
Superfriezen!!!!
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

ZEIST (ANP) - Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar is opgenomen in de voorlopige WK-selectie van Marco van Basten. De coach van het Nederlands voetbalelftal maakte vrijdag een lijst van 33 spelers bekend, van wie er uiteindelijk 23 zullen meegaan naar Duitsland. Op 15 mei volgt de definitieve keuze. Huntelaar heeft nog nooit een interland gespeeld en kan niet meer worden getest door Van Basten omdat er voor 15 mei geen oefenduels zijn.

Een aantal van de 33 spelers komt van 9 tot en met 12 mei bijeen in Noordwijk voor een extra trainingsstage. Dat zijn de spelers die reeds uitgespeeld zijn in hun competities. Middenvelder Edgar Davids maakt ook deel uit van de voorlopige selectie. Voor onder anderen Roy Makaay, Clarence Seedorf en Pierre van Hooijdonk is het doek in Oranje definitief gevallen. Van dat drietal was alleen Makaay er onder Van Basten nog regelmatig bij.
Terecht 8) .
forza heerenveen
Selectiespeler

Bericht door forza heerenveen »

ik snap niet dat ze dat eerder hebben gedaan gvd bij ons deed hij het toch ook goed of niet dan
Feanfan
Selectiespeler

Bericht door Feanfan »

Hadden ze beter makaay mee kunnen nemen! the Hunter heeft nog nooit een wedstrijd voor het grote oranje gespeeld. Het komt alleen maar doordat ie nu voor ajax speelt.
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

En misschien omdat ie 33 keer gescoord heeft in de competitie..?
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Jeroen schreef:En misschien omdat ie 33 keer gescoord heeft in de competitie..?
Kan me niet voorstellen dat dit de reden is :?
SCH-4-LIVE
Selectiespeler

Bericht door SCH-4-LIVE »

Even realistisch blijven mensen. Huntelaar werd pas echt "hot" sinds de goal tegen NAC. Kort daarna is er tegen Italië gevoetbald, dat is toch geen reden om hem al te selecteren?

Als hij er bij Heerenveen was gebleven, en hij had er 33 in geschoten, werd hij ook geselecteerd. Alleen het is zo typisch dat dat net moet gebeuren wanneer hij bij ajax speelt..
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

" misschien beter Makaay meenemen."
Als er iemand is die zich inmiddels allang heeft gedisqualificeerd voor het Nederlands Elftal is hij dat wel. Hij heeft daar nooit iets laten zien.
Ook bij zijn club loopt het intussen van geen kant meer.
Je krijgt op dit moment haast medelijden met hem als je hem ziet spelen.
Een paar balcontacten per wedstrijd en, krijgt hij eens een kans, dan Fehlanzeige.
Piras
Nieuw talent

Bericht door Piras »

Mooi voor Klaassie,hoop alleen dat íe die 020 maniertjes snel weer afleert.
Ik vond de manier waarop hij gisteren 2 Feyenoorders een rode kaart aansmeerde niet echt de schoonheidsprijs verdienen.....
Why those little hearts on your shirt?
Are you a gay club?
''Pippi'' Nilsson
Invaller

Bericht door ''Pippi'' Nilsson »

Piras schreef:Mooi voor Klaassie,hoop alleen dat íe die 020 maniertjes snel weer afleert.
Ik vond de manier waarop hij gisteren 2 Feyenoorders een rode kaart aansmeerde niet echt de schoonheidsprijs verdienen.....
Bij die laatste is hij doorgebroken, en wordt hij smerig onderuit gelopen door Castelen, niks geen aansmeren..
Liever een mooie onliner, dan een moeilijk verhaal!
Piras
Nieuw talent

Bericht door Piras »

''Pippi'' Nilsson schreef: Bij die laatste is hij doorgebroken, en wordt hij smerig onderuit gelopen door Castelen, niks geen aansmeren..
Als jij vallen omdat je een arm op je schouder krijgt smerig onderuit lopen vindt,had je denk ik een gekleurde bril op?
Why those little hearts on your shirt?
Are you a gay club?
davp
Verified
Wereldspeler

Bericht door davp »

iedere wereld spits doet dat, een inzaghi, etoó of een schevchenko zou zich op dat moment ook laten vallen.. (het is en blijft niet netjes, maar zoveel dingen in het moderne profvoetbal zijn discutabel)
Yeti
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door Yeti »

Van Basten: 'Huntelaar maakt 12 goals op WK'

25/4/2006 9 :35

Klaas-Jan Huntelaar gaat mee naar de eindronde van het WK. Bondscoach Marco van Basten bekende maandag dat de spits van Ajax deel uitmaakt van de Oranje-selectie.
Van Basten deed deze uitspraak tijdens een persconferentie die speciaal was georganiseerd voor kinderen. Een van de jongeren bleek erg bijdehand en kreeg van de bondscoach een antwoord, dat geen enkele professionele journalist tot nu toe van Van Basten had gekregen.

'Hoeveel doelpunten gaat Klaas-Jan Huntelaar dit WK maken?', zette de aspirant-verslaggever de bondscoach op het verkeerde been. 'Ik denk twaalf', hapte Van Basten toe, die direct de volgende vraag moest incasseren. 'Gaat-ie dus mee naar het WK?' Lachend gaf de bondscoach zich gewonnen: 'Ik denk het wel, hè.'

Huntelaar heeft nog geen interland gespeeld, maar is dit seizoen dé sensatie in de Eredivisie. Namens SC Heerenveen en Ajax kwam hij in totaal tot 33 competitiegoals. En in de play-offs heeft hij er ook alweer twee in liggen. Toch was het nog niet zeker of er voor hem een plaats in de WK-selectie was, omdat Van Basten niet al te veel spitsen mee zou willen nemen.
bron: vi.nl

verrassend!
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

Ja super dat hij meegaat.Ik denk dat hij nog een verrasing kan worden.En dat hij niet geselecteerd is toen hij bij heerenveen voetbalde en nu wel..Simpel hij heeft nu laten zien dat hij het ook bij ajax kan en dat hele team nog een beetje heeft opgepipmd dit seizoen.Dat is ook een kwaliteit.
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Plaats reactie