Volledig artikelIt was different in Holland; it wasn’t my fault that I didn’t play. I have two of my games for them recorded; in both of them I came in in the second half and the coach was extremely satisfied with my performance, he said that he’d rarely seen a player that would improve the team so much coming off the bench. I don’t know why I wasn’t given more chances. They didn’t count on me, then I got injured and that’s how my Dutch adventure ended.
Contract Venema en Klompe niet verlengd
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Vincent
- Fanmaster
- Contacteer:
Re: de vertrokken spelers...
Matusiak:
- Hielke
- Forumicoon
Daar slaat hij de spijker op zijn kop. Zelden zo'n topspits gezien. Ik herinner me zijn invalbeurt tegen de opgewarmde lijken in Venlo, waarmee ik tot het selecte groepje Heerenveensupporters behoor dat hem een eredivisiegoal heeft zien maken.
- ItFean82
- Forumicoon
Zo die vent lult even een portie uit zijn nek, rare gozer is het.
Op naar het volgende seizoen....
- Skopperij
- Forumicoon
Een moment om te koesteren: je hebt de grote Radek Matusiak een intikkertje op precies 15,78 centimeter van de doellijn zien maken. Knap ingeschoten ook.Hielke schreef:Daar slaat hij de spijker op zijn kop. Zelden zo'n topspits gezien. Ik herinner me zijn invalbeurt tegen de opgewarmde lijken in Venlo, waarmee ik tot het selecte groepje Heerenveensupporters behoor dat hem een eredivisiegoal heeft zien maken.
-
- Superster
Hij heeft ook zeker eenmaal in de basis gestaan.Vincent schreef:Matusiak:
...
Als ik het wel heb thuis in de verloren wedstrijd tegen de Graafschap ( 2 - 3 ).
De beide optredens waarop hij doelt waren de thuiswedstrijd tegen Utrecht en de uitbeurt bij Feyenoord.
Daarnaast waren er nog enkele andere korte invalbeurten, waaronder inderdaad die in Venlo.
Met zijn geheugen is toch ook het een en ander mis.
Zoveel geslaagde acties herinner ik me niet van hem.
Hij had zich overigens onsterfelijk kunnen maken door pal voor tijd de winnende te scoren tegen Utrecht, in plaats daarvan trok Utrecht op de valreep aan het langste eind.
Had hij die grote kans benut ( en niet tegen de onderkant van de lat geschoten ), dan was zijn carriere hier mogelijk anders gelopen.
-
- Forumicoon
Matusiak heeft genoeg kansen gehad, maar meer dan een paar goede invalbeurten was het niet. In de voorbereiding kreeg hij bijvoorbeeld een tweede kans en daar heeft hij werkelijk helemaal niets mee gedaan! Ik kan me nog herinneren dat hij in zowel Oudemirdum als Buitenpost gewoon een wanprestatie leverde, zó slecht.
Zelf heb ik meerdere malen gezegd dat ik niet geloof dat Matusiak niet tot meer in staat is. Daar sta ik nog steeds achter, dus ik denk dat er meer speelde (geruchten gingen destijds ook). Maargoed, voetballend heeft hij weinig gebracht en dat mag hij zichzelf best aanrekenen.
Zelf heb ik meerdere malen gezegd dat ik niet geloof dat Matusiak niet tot meer in staat is. Daar sta ik nog steeds achter, dus ik denk dat er meer speelde (geruchten gingen destijds ook). Maargoed, voetballend heeft hij weinig gebracht en dat mag hij zichzelf best aanrekenen.
-
- Superster
Laat nu zijn enige goal in de Serie A bij Palermo ook een dergelijk intikkertje zijn geweest!Skopperij schreef:Een moment om te koesteren: je hebt de grote Radek Matusiak een intikkertje op precies 15,78 centimeter van de doellijn zien maken. Knap ingeschoten ook.
-
- Superster
Doelpunt van Alves in de bekerwedstrijd bij Wolverhampton Wanderers, die Middlesbrough met 1 - 2 won.
Marvin Emnes maakte de winnende, 7 minuten voor tijd.
Marvin Emnes maakte de winnende, 7 minuten voor tijd.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Voor de liefhebbers: de goals van Alves en Emnes..
- diepFries
- Wereldspeler
Lekker afgemaakt door Alves (na een briljante pass van Tuncay). Goed om te zien dat hij de laatste weken wat regelmatiger het net weet te vinden. Het zijn dan niet meteen de sterkste tegenstanders, hij kan echter veel meer dan wat er tot dusver is uit gekomen dit seizoen. Nu hopen dat hij het ook in de EPL wat meer laat zien de tweede seizoenshelft
In case of doubt, make it sound convincing
-
- Superster
Re: Niklas Tarvajärvi
Gaat maar lekker met hem. Competitiewedstrijden missen om internationaal een vriendschappelijke wedstrijd te spelen.ARNHEM - Niklas Tarvajärvi mist de komende duels van Vitesse tegen Willem II en Heerenveen.
De spits is opgeroepen voor de vriendschappelijke uitwedstrijd van Finland op woensdag 4 februari tegen Japan. Hij vertrekt donderdag al voor een trainingskamp richting Helsinki.
Vitesse speelt zaterdag tegen Willem II en neemt het drie dagen later op tegen Heerenveen. Tarvajärvi is wel weer beschikbaar voor de thuiswedstrijd van zondag 8 februari tegen Ajax.
- ItFean82
- Forumicoon
Hij zit bij Vitesse toch op de tribune, Bos ziet het niet in hem zitten. Dus zo erg zal hij het niet vinden om even weg met Finland.
Update:
Update:
egenover Omroep Gelderland verklaart Tarvajärvi in deze transferperiode te willen vertrekken bij Vitesse. "Tegen NEC zat ik op de tribune. Dat zegt genoeg. We spelen nu met twee spitsen, dat zou gunstig moeten zijn voor mij. Maar de trainer ziet het kennelijk niet in mij zitten. Mijn situatie is moeilijk", legt hij zijn huidige situatie uit.
De trip met het nationale elftal komt voor hem dan ook als geroepen. "Een mooie kans me in de kijker te spelen en me te tonen aan de bondscoach voor de WK-kwalificatie", aldus Tarvajärvi. "Want over een maand zijn er kwalificatieduels. Dit is eigenlijk meer een B-ploeg die naar Japan afreist, omdat het geen reguliere interland-week is."
"Het lijkt me interessant. ik ben nog nooit in Japan geweest. Misschien kan een Japanse club me wel kopen", hoopt de fysiek sterke aanvaller stiekem iets mooi aan de lange reis richting het verre oosten over te houden.
-
- Superster
Is Niklas nou van Vitesse of nog van ons?
Toch jammer, hij komt overal tekort. Is misschien toch meer speler voor niveau Volendam of top eerstedivisie.
Toen hij net kwam was ik wel een beetje fan van hem, zoals de meesten denk ik, maar hij heeft zich nauwelijks ontwikkeld.
Toch jammer, hij komt overal tekort. Is misschien toch meer speler voor niveau Volendam of top eerstedivisie.
Toen hij net kwam was ik wel een beetje fan van hem, zoals de meesten denk ik, maar hij heeft zich nauwelijks ontwikkeld.
-
- Forumicoon
Tarva staat nog onder contract bij Heerenveen, t/m 2011 om precies te zijn.
Hier meer over zijn situatie: klik.
Hier meer over zijn situatie: klik.
-
- Superster
Vitesse heeft op al zijn gehuurde spelers, dus ook Drost en Tarvajärvi, een optie tot koop bedongen. Gezien het feit dat beide spelers niet het vertrouwen van Bos lijken te hebben, is de kans aannemelijk dat ze komende zomer weer in Heerenveen zullen arriveren.
-
- Superster
Ik had het stuk over zijn vertrek naar zijn nationaal elftal eerst ook in zijn eigen topic gezet omdat hij nog wel van heerenveen is en dus niet echt "vertrokken".
Zijn topic was ook nog gewoon open maar een van de moderators vond het blijkbaar beter in dit topic passen.
Hoop voor hem dat hij nog lekker kan spelen bij een club van zijn niveau waar hij wel speeltijd krijgt.
Gun hem veel plezier maar voor het niveau van heerenveen komt hij op dit moment in elk geval tekort.
Zijn topic was ook nog gewoon open maar een van de moderators vond het blijkbaar beter in dit topic passen.
Hoop voor hem dat hij nog lekker kan spelen bij een club van zijn niveau waar hij wel speeltijd krijgt.
Gun hem veel plezier maar voor het niveau van heerenveen komt hij op dit moment in elk geval tekort.
- TWR22
- Superster
Boy Waterman ... wat een ongelooflijk triest en sneu verhaal wordt dit. Van Heerenveen naar AZ, daar op de bank, zou 1e keeper ADO worden, op de bank, schreeuwt hoog van de toren in de VI, krijgt dan zijn kans en dan dit ... ik denk dat het volledig einde carriere Boy Waterman is, terwijl de carriere erg veelbelovend was. Maximaal Jupiler League.
100% achter Marco van Basten!
- Hielke
- Forumicoon
Het is geen toeval meer dat Waterman keer op keer als verliezer uit een concurrentiestrijd komt. Het ADO-publiek ziet graag Swinkels op doel, dus staat er druk op de ketel. Als je dan zo'n onvoorstelbaar zwakke indruk maakt op het moment dat je er móét staan is dat veelzeggend. Triest dat een loopbaan op zo'n manier uit elkaar spat.
-
- Forumicoon
Waterman is mentaal niet 100% en ik ben ook niet onder de indruk van zijn kwaliteiten. Neem de 0-2 van Nkufo. Ik hoorde Atteveld zeggen dat Boy kansloos was, maar daar ben ik het niet mee eens. Het is natuurlijk geen fout en zo’n bal kan binnen vallen, alleen pakt een goede keeper regelmatig zo’n bal wel. Bij Waterman heb ik de indruk dat hij zelden/nooit een echt moeilijke bal pakt.
Jammer voor Waterman, want ik gun hem het beste. Helaas gaat hij het niet ver schoppen, vrees ik.
Jammer voor Waterman, want ik gun hem het beste. Helaas gaat hij het niet ver schoppen, vrees ik.
-
Verified
- Forumicoon
Gebrek aan Karakter en instelling. Hoe is van nature veel te nonchalant en alles is komen aanwaaien. Nu het op knokken aankomt weet hij niet hoe dat moet.
Spijt heb je morgen maar!
-
- Nieuw talent
Tijdens de concurentie strijd dus tussen Vandenbussche en Waterman kan ik mij herinneren dat ik deze zin eerder heb gehoord. Ik weet alleen echter niet meer wie dit zei. Hij (of zij) zei tenminste precies hetzelfde en voegde er aan toe: 'het lijkt wel alsof hij liever de bal er naast kijkt.'Superfries88' schreef:Bij Waterman heb ik de indruk dat hij zelden/nooit een echt moeilijke bal pakt.
-
- Superster
Ik ben vereerd dat mijn woorden soms blijven hangenRandom schreef:Tijdens de concurentie strijd dus tussen Vandenbussche en Waterman kan ik mij herinneren dat ik deze zin eerder heb gehoord. Ik weet alleen echter niet meer wie dit zei. Hij (of zij) zei tenminste precies hetzelfde en voegde er aan toe: 'het lijkt wel alsof hij liever de bal er naast kijkt.'

- Voorstopper
- Superster
- Contacteer:
Ik hoop voor Waterman dat ie a la Ten Rouwelaar ooit nog terug kan komen via een omweg, maar ik ben bang dat hij het keeperstalent ook ontbeert. Natuurlijk is een deel ook mentaliteit en zelfvertrouwen, maar hij pakt, zoals hiervoor al gepost, echt geen punten voor je. Hij heeft de uitstraling van Buffon, de trap van Edwin van der Sar, maar de stramme botten van Gusatu. Ik heb hem niet vaak de hoek zien halen als hij duikt en ik vraag me na al die jaren nog af of het niet willen of niet kunnen is. Het doelpunt van Kufo was gisteren weer een prima voorbeeld. Bal wordt ingeschoten, maar zeker niet helemaal in de hoek. Waterman duikt en haalt die bal nog bij lange na niet. Bij AZ was dit ook geregeld het geval. Houdbare ballen worden door hem over het algemeen al niet of met veel moeite gehouden (gisteren ook weer een hele rare stuiterbal van zijn borst), laat staan zeer moeilijk houdbare ballen.
Verder zeer aardige goal van Denneboom gisteren.
Verder zeer aardige goal van Denneboom gisteren.
The two most powerful warriors are patience and time.
-
- Forumicoon
Bron: VitesseVitesse heeft overeenstemming bereikt met het Franse Saint-Etienne over de huur van Lasse Nilsson (27). Vitesse bedong tevens een eenzijdige optie tot koop na de huurperiode, die op 30 juni 2009 afloopt.
Vrijdagochtend meldt de Zweed zich met zijn zaakwaarnemer in Arnhem. Wanneer club en speler het eens worden over de arbeidsvoorwaarden, volgt ’s middags een medische keuring.
De Nederlandse competitie is Lasse Nilsson niet vreemd. Hij kwam eerder uit voor sc Heerenveen. In zijn vaderland Zweden speelde Nisson voor IF Elfsborg en IK Brage. In augustus 2007 maakte hij de overstap van de Friezen naar Saint-Etienne.
Indien Vitesse met Nilsson overeenstemming bereikt en ook de medische keuring goed verloopt, dan is hij dinsdag inzetbaar in de thuiswedstrijd van Vitesse tegen sc Heerenveen.
-
Verified
- Forumicoon
Gaat goed met de man die hier uitgeleerd was, zakt steeds verder weg.
Spijt heb je morgen maar!
- Voorstopper
- Superster
- Contacteer:
Hij zit nu gewoon op het niveau waar hij hoort denk ik. Ben wel benieuwd of ie nog steeds zulke praatjes heeft, voor de Franse Ligue 1 kwam hij zwaar tekort en dat zal hem toch fiks tegengevallen zijn. Bij Vitesse kan hij hopelijk weer wat aan zijn gedeukte imago werken.
Heeft bij Heerenveen iets boven zijn stand gepresteerd, daar ben ik wel van overtuigd (Hij heeft zijn waarde wel ontegenzeggelijk gehad, in het half jaar met M.de Vries en aan de zijde van Alves als assistgever). Opvallend hoeveel "ex-basisklanten" snel afglijden: Waterman, Yildirim, Nilsson...
Heeft bij Heerenveen iets boven zijn stand gepresteerd, daar ben ik wel van overtuigd (Hij heeft zijn waarde wel ontegenzeggelijk gehad, in het half jaar met M.de Vries en aan de zijde van Alves als assistgever). Opvallend hoeveel "ex-basisklanten" snel afglijden: Waterman, Yildirim, Nilsson...
The two most powerful warriors are patience and time.
-
- Wereldspeler
Ik hoop alleen niet dat hij meedoet tegen heerenveen...daar ex spelers vaak altijd scoren tegen hun oude club!
-
- Invaller
Nou heeft vitesse mijns inziens toch echt een goede voorhoede, namelijk kolk en nilsson dat zijn geen slechten hoor.
- TWR22
- Superster
Ik had Nilsson graag bij ons terug gehad! Zal nooit vergeten hoe sterk ie was na het vertrek van Samaras en Huntelaar; hij stond er meteen. Hij is bij ons altijd gevaarlijk geweest en was "ineens" weg.
Vitesse gaat veel plezier aan hem beleven!
Vitesse gaat veel plezier aan hem beleven!
100% achter Marco van Basten!
- ItFean82
- Forumicoon
Nou dat moet ik eerst nog maar eens zien. Ik weet nog goed dat ik me destijds net zo ergerde als ik tegenwoordig bij Henrique doe. Elke keer proberen de man te passeren en dan simpel balverlies. Ik ben heel erg benieuwd wat het gaat worden met Nilsson, maar ik denk persoonlijk dat het een grote flop wordt.TWR22 schreef: Vitesse gaat veel plezier aan hem beleven!