Wat moet je met zo'n stelling???FC Drogeham schreef: Ga naar Brabant en vraag daar 10 mensen hoe ze over Heerenveen denken. 7 van de 10 mensen zullen antwoorden dat ze het een sympathieke club vinden.
13-09-2003: sc Heerenveen-FC Groningen (1-0)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Invaller
-
- Invaller
Als ik hetzelfde beweer over de saaiheid of onechtheid van SCH dan heeft dat geen enkele waarde volgens velen op dit forum. En nu moet jouw stelling wel enkele waarde hebben.
Ik werk samen met Tukkers , Brabanders en Limburgers...de echte voetballiefhebbers en fanatieke Twente/NAC/PSV/Roda enz. vinden het bij SCH niet echt. De mensen die af en toe naar het voetbal gaan en kijken vinden het bij jullie wel leuk en aardig.
Maar zoals gezegd heeft dit geen enkele waarde!!
Ik werk samen met Tukkers , Brabanders en Limburgers...de echte voetballiefhebbers en fanatieke Twente/NAC/PSV/Roda enz. vinden het bij SCH niet echt. De mensen die af en toe naar het voetbal gaan en kijken vinden het bij jullie wel leuk en aardig.
Maar zoals gezegd heeft dit geen enkele waarde!!
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
-
- Basisspeler
- Contacteer:
Het belooft allemaal heel gezellig te worden, want op dit moment zijn er al 700 kaarten verkocht voor het uitvak. En het zal ongetwijfeld niet lang duren voordat ook de laatste 100 kaarten de deur uit zijn. Tot zaterdag, als we het ALS weer even op z'n grondvesten doen trillen (dat gebeurt tenslotte veel te weinig).
-
- Jeugdspeler
Alsof de mening van 10 Brabanders representatief is voor alle Brabanders. Het ligt er maar net aan wie je het vraagt. Beetje loze opmerking dus.Ga naar Brabant en vraag daar 10 mensen hoe ze over Heerenveen denken. 7 van de 10 mensen zullen antwoorden dat ze het een sympathieke club vinden.
Het zal in ieder geval zaterdag een leuke dag worden, hopen dat de uitslag ook nog een beetje in het voordeel van FCG zal zijn.
Tot zaterdag!
-
- Basisspeler
Met 7 van de 10 bedoel ik dus 70% van de mensen in Brabant.Jansen schreef: Alsof de mening van 10 Brabanders representatief is voor alle Brabanders. Het ligt er maar net aan wie je het vraagt. Beetje loze opmerking dus.
Het zal in ieder geval zaterdag een leuke dag worden, hopen dat de uitslag ook nog een beetje in het voordeel van FCG zal zijn.
Tot zaterdag!

-
- Jeugdspeler
FC Drogeham schreef: Het wordt niet door ons in stand gehouden, Brabanders zelf hebben dat mij verteld. De meeste mensen daar vinden Heerenveen een sympathieke club. Dat heb ik vele malen liever dan dat 'no one likes us but we don't care' imago waar jij het over hebt. Wel vreemd dat alleen suppporters van minder populaire clubs dat zo'n mooi imago vinden.
Onzin met groningen heeft alleen fans in groningen.
Ik kom uit friesland (waar ik niet heeel erg trots op ben)
En wij gaan zowieso met z'n 10 nen naar de fc.
En er zijn genoeg buiten groningen en friesland die naar de fc gaan ( N.Y.C !!!)
En dan heb ik het over echte supporters geen mooi weer supporters.
En over alle trots van h n verhaaltjes je kunt dat niet bepalen in een periode van 4/5 jaar , voordat sch daar in aanmerking zou komen (wat niet gebeurt) moeten er minstens nog een paar van die periodes in zitten wil je in de buurt komen van de echte TROTS VAN HET NOORDEN FCG.
Trouwens verder alles o.k in dry-ham city
GR een ECHTE fan nabij drogeham
-
- Jeugdspeler
Jullie hebben misschien een aardige 'aangekochte' ploeg, maar Heerenveen is natuurlijk geen 'echte' voetbalclub. De zogenaamde 2e club van heel NL, Bullshit! Jullie hebben een club waar alles zo gezapig mogelijk moet. Zingen? Mag niet. Staan? Mag niet (behalve in de rust) SCH is meer het tegenover gestelde van een voetablclub!
-
- Jeugdspeler
Zo sprak ik laatst 2 mensen uit Utrecht die Heerenveen helemaal niets vonden en 1 had niet echt een mening, dus eh 2 van de 3 mensen uit Utrecht vinden Heerenveen een waardeloze club. Oftewel bijna 67% van de bewoners van Utrecht vinden dit.Met 7 van de 10 bedoel ik dus 70% van de mensen in Brabant.
Maar goed, ik ken natuurlijk ook maar 3 mensen uit Utrecht en jij kent waarschijnlijk een paar duizend mensen uit Brabant.
-
- Basisspeler
- Contacteer:
Heb je ook nog een (betrouwbare) bron van je info, even afgezien van die grote duim van je.FC Drogeham schreef: Met 7 van de 10 bedoel ik dus 70% van de mensen in Brabant.
70% van de mensen in Brabant? Weet jij hoeveel mensen er in Brabant wonen? (ik help je even: dat zijn er 2.330.000). 70% daarvan is 1.631.000. Is toch wel een beetje veel he?
Weet je hoeveel mensen daarvan is de leeftijdscategorie 12-65 bijvoorbeeld al niet eens van voetbal houden? Of hoeveel mensen met al die clubs daar in de regio hun eigen voorkeur hebben, en zowel SCH als FCG gewoon zien als 1 van de 18 andere clubs?
Dan heb je natuurlijk ook nog een substantieel gedeelte baby's en kinderen die nog nooit van SCH danwel FCG gehoord hebben. En aan de andere kant een flink gedeelte demente bejaarden, die sowieso niks meer weten. En zo kan ik nog wel even doorgaan. En ik denk dat we lang niet uitkomen bij die aantallen die jij schetst, want er blijft niet zo heel veel over. Ter illustratie: 1% = 23300 mensen. Dat haal je al niet eens, bij lange na niet.
Het wordt de Groningers verweten, maar jij bent toch wel de koning van het aandikken! :blbl:
- Freezeman
- Superster
-
- Invaller
-
- Nieuw talent
Het is toch te zielig voor worden die FCG "supporters" 5 minuten het forum lezen en je bent toch blij dat je hier nog normaal kan reageren. Daar moet je het over klotuh friezen, vies dorp en vooral H*erenveen hebben anders ben je niet tof genoeg blijkbaar.
Voorspelling:
Heerenveen 3 - 1 Groningen :blbl:
Voorspelling:
Heerenveen 3 - 1 Groningen :blbl:
-
- Wereldspeler
Een nutteloze discussie op deze manier over wie nu de meest sympathieke club is. Laat iedereen lekker voor z'n eigen club zijn,of sympathie hebben voor een andere club (hoewel ik dat laatste ook raar vind maar dat is weer een ander verhaal).
Op het veld wordt wel bepaald wie op dit moment de beste is. Resultaten zijn objectief, sympathie niet dus zal je over het laatste nooit overeenstemming bereiken.
Op het veld wordt wel bepaald wie op dit moment de beste is. Resultaten zijn objectief, sympathie niet dus zal je over het laatste nooit overeenstemming bereiken.
-
- Superster
-
- Invaller
Hey Joepie de poepie...Lees je eigen forum...Joepjunior schreef:Aangekochte ploeg? Ik denk dat wij meer eigen jeugd in de selectie hebben dan FC Groningen. Quit, Samaras, Bakatti, Denneboom, Klompe, Venema, Hooiveld, Fledderus en dan vergeet ik er vast nog wel 1 of 2.
http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopi ... 6&start=30
Weinig eigen jeugd
-
- Invaller
Je bedoelt toch niet Joepjunior?? :blbl:COR schreef:Het is toch te zielig voor worden die FCG "supporters" 5 minuten het forum lezen en je bent toch blij dat je hier nog normaal kan reageren. Daar moet je het over klotuh friezen, vies dorp en vooral H*erenveen hebben anders ben je niet tof genoeg blijkbaar.

-
- Invaller
Dat is ik geen tolereren, het komt goed uit. Op deze manier kom je wel aan je verplichte aantal uitplaatsen zonder dat dat ten koste gaan van eigen publiek. Ja ajatollah Riemer is slim.TORCIDA schreef:
Staan, in heerenveen mag je als enige in Nederland in het uitvak staan ( en dan praat ik niet over iets tolereren) .
-
- Invaller
Jij hebt het helemaal door. Maar lekker met elkaar discuZEUREN is toch ook leuk.Arjen schreef:Een nutteloze discussie op deze manier over wie nu de meest sympathieke club is. Laat iedereen lekker voor z'n eigen club zijn,of sympathie hebben voor een andere club (hoewel ik dat laatste ook raar vind maar dat is weer een ander verhaal).
-
- Jeugdspeler
Jawel, maar een forum is om te discussieren en in Groningen zijn we het wat de saaiheid van Heerenveen betreft eigenlijk wel met elkaar eens.fcdinamo schreef:Hebben jullie Groningers geen eigen forum waar je zielig kunt doen over hoe nep en sfeerloos Heerenveen is?
Vandaar dus.

Laatst gewijzigd door Jansen op 08-09-2003 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Basisspeler
Je snapt het nog steeds niet geloof ik. Nog nooit van de uitdrukking 1 op de 10 gehoord? Dat betekent van elke 10 personen 1. Dus van de 1000x10 personen 1000. Zo moeilijk is het niet hoor.Jansen schreef: Zo sprak ik laatst 2 mensen uit Utrecht die Heerenveen helemaal niets vonden en 1 had niet echt een mening, dus eh 2 van de 3 mensen uit Utrecht vinden Heerenveen een waardeloze club. Oftewel bijna 67% van de bewoners van Utrecht vinden dit.
Maar goed, ik ken natuurlijk ook maar 3 mensen uit Utrecht en jij kent waarschijnlijk een paar duizend mensen uit Brabant.

-
- Basisspeler