Helden van Heerenveen: Foppe vs Verbeek (zaterdag 22 maart, 20:00 uur)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Re: Helden van Heerenveen: Foppe vs Verbeek (zaterdag 22 maart, 20:00 uur)

Bericht door Feanfan 1 »

Wat een fantastische avond. Gewoon prachtig dat al die grote namen de moeite nemen om de (verre) reis naar Friesland te maken. Heb echt 83 minuten genoten van spelers die geen stap te veel doen, of juist ontzettend fanatiek. De schijnbewegingen, loopacties van spitsen. Het Pipi-Langkous deuntje maakte de avond compleet
Driemaal is scheepsrecht
Nieuw talent

Bericht door Driemaal is scheepsrecht »

Fantastische avond!

Finbogasson mag nog wel 1-2 jaren mee ballen bij ons. Leuk ook om te zien dat er juist ook heel veel jeugd aanwezig was.
Skip
Invaller

Bericht door Skip »

Prachtige avond. Finnbogason, Pranjic, Nillson, Hansson, je zou ze toch zo weer willen opstellen?! Nog steeds een genot om naar te kijken. En Alves vond het zo leuk dat hij vanavond het licht uit doet. 😁
Hopelijk gaan we met Hansma, Veldman en Brugge eindelijk weer de grijze muizen en passantentijd achter ons laten en worden we weer meer herkenbaar en aansprekelijk.
jorro
Selectiespeler

Bericht door jorro »

Dikke lijven versus enthousiasme, fitte spelers versus wilskracht. Ik heb ervan genoten. Het was een heerlijke avond. Dit is mijn club en hier word ik mee wakker en ga ik mee naar bed. Alles kwam vanavond mooi naar voren onder een paraplu van clubliefde. Wat mogen wij trots zijn dat we onszelf Feanfan kunnen noemen. Forza Heerenveen!!
fuotbalgek
Superster

Bericht door fuotbalgek »

Waar was Mickey?
henkjan101
Nieuw talent

Bericht door henkjan101 »

6b28ba1a-6db1-41de-9c7e-d968c318a71d.jpeg
Van begin tot eind genoten met regelmatig kippenvel en zo nu en dan waterige oogjes. Complimenten aan de organisatie!

Wat een club 💙
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

FIDEO: Foppe vs. Verbeek en de 'Helden van Heerenveen' https://www.omropfryslan.nl/fy/nijs/173 ... heerenveen #omropfryslan
Alle ballen op Henkie!
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Heb Alves nog een hand gegeven en gezegd dat ik blij was dat hij erbij was. Vond hij heel aardig.
Wéér uit!!!!
diepFries
Wereldspeler

Bericht door diepFries »

fuotbalgek schreef: 23-03-2025 00:51 Waar was Mickey?
Wegens privé-omstandigheden op het laatste moment afwezig
In case of doubt, make it sound convincing
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler

Bericht door badfrisianboy »

Wat heb ik gisteravond een fantastische avond beleefd in een goed gevuld en sfeervol Abe Lenstra Stadion. Prachtig om die 'oude' helden van onze prachtige club weer te zien, en hen net zo te zien genieten als de supporters op de tribunes.

Oude clubliederen en goaltunes die nostalgische herinneringen naar boven brachten. De prachtige oude, voor mij ontroerende, beelden van Abe Lenstra in de 64e minuut. Alles kwam gisteravond samen in een avond die perfect was georganiseerd.

Complimenten aan de club en een ieder die heeft bijgedragen aan deze avond. Een avond die mijn clubgevoel in alle hevigheid weer naar boven liet komen en die mij weer eens liet begrijpen waarom ik fan ben van deze fantastische club.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Ik vraag me al jaren af war er behalve de sfeer in het stadion nog leuk is aan Heerenveen fan zijn. Maar op deze geweldige avond kunnen we weer evem teren. Top georganiseerd! Maar de uitzending op OF zo net even teruggekeken, maar ook dat was top. Daar kunnen we dan aan denken als we het huidige team zien spelen.
Poke
Invaller

Bericht door Poke »

Nog aan het nagenieten. Uiteindelijk een hele mooie opkomst met goed gevulde tribunes wat de avond compleet maakte, spelers die er ook duidelijk van genoten! Prachtig hoe dit georganiseerd is, pure reclame en doet je ook direct beseffen dat sc-Heerenveen niet zomaar een club is, de spelers die met veel warmte en respect terugkijken naar hun tijd hier, naar onze club die duidelijk veel voor hun heeft betekend en nog altijd betekend, daar mogen wij best wel eens bij stil staan. Alves en Popov die hun feestje maar bij de Noordtribune bleven vieren. Ik las het ergens anders ook al maar de hoeveelheid "jeugd" die aanwezig was, dat geeft ook een goed gevoel naar de toekomst......op mijn vertrouwde plekje merkte ineens op dat ik bij de oudsten behoorde terwijl ik normaal omringd ben door, veelal, leeftijdsgenoten :)
Wat mij ook opviel, de hoeveelheid meisjes/vrouwen, de club trekt duidelijk een breed publiek.
Ik krijg geen genoeg van alle interviews etc., deze wedstrijd heeft weer even een flinke "clubliefde" boost gegeven en hopelijk ook weer wat extra publiek aangeboord! Dank aan iedereen....de club/organisatie/spelers/vrijwilligers/medewerkers/publiek, ik heb genoten!!
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
hm.dr88_2023
Bankzitter

Bericht door hm.dr88_2023 »

Top!
Trots!!!
kaaskop
Verified
Bankzitter

Bericht door kaaskop »

Prachtige avond inderdaad.
Wat ik miste is een programmablad met deelnemers en vooral rugnummers.
Poke
Invaller

Bericht door Poke »

kaaskop schreef: 23-03-2025 14:11 Prachtige avond inderdaad.
Stond wellicht in dat "wedstrijd bladje", had geen tijd meer om te kopen maar denk dat t daar wel in stond?
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Terwispel
Nieuw talent

Bericht door Terwispel »

Top avond
Trevorp
Invaller

Bericht door Trevorp »

Nog even de beelden van de wedstrijd teruggekeken op omrop Fryslan. Dan zie je al die spelers toch weer net even iets beter dan in het stadion. Het was genieten, ook voor hen. Opvallend mooi vond ik hoe geliefd Maarten de Jong is bij veel van de spelers. En machtig hoe fit Pieter Bijl was, die is ook al weer 60+. Lasse Nilsson en Finbo, het leek wel of ze hier vorig jaar nog speelden. De gedrevenheid en tegelijkertijd machteloosheid van Lurling. Goran Povov, vooral innerlijk niets veranderd. Oussama Assaidi, die had ik anders waarschijnlijk nooit herkend. Sibon met zijn dochter. Foppe en GertJan.

Wat hou ik toch van deze mooie groep spelers en mensen :heart: .

Wij en de club hebben gisteren geweldige herinneringen gevierd en opnieuw een geweldige herinnering gemaakt.
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

kaaskop schreef: 23-03-2025 14:11 Prachtige avond inderdaad.
Aan die rugnummers had je niet al te veel gehad, op een gegeven moment waren er 3 nummers 21 in het zelfde team.
Maar het was een top avond, heb echt genoten.
Heel veel inzet en plezier gezien, op en rond het veld.
Skitterend.
Anti anti. :)
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

Het was een onvergetelijke avond, in alle opzichten. Het zat ook lekker vol, of het leek dat het goed verdeeld was. Naar mijn idee waren het een stuk meer dan 16.000 of 17.000.

Ik heb wel een traantje moeten wegpikken af en toe, bij de goaltune van Nilsson en de minuut klappen voor Abe.

Ik weet niet hoe het bij anderen zit, maar ik had wel echt zenuwen. Het is een dun lijntje qua plezier maar ook ongemak. Maar als je het zo zag, hadden echt alle spelers het goed naar hun zin en ik had ook het idee dat de begeleiding van de spelers goed geregeld was door de club.

Een groot compliment aan iedereen die hier aan meegewerkt heeft, want het was tot in de puntjes goed geregeld.
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Mooi dat iedereen zo'n mooie avond heeft gehad. Al met al geslaagd met een goedgevuld stadion. En er liep ook wel wat op veld. Een ex Braziliaans International, een ex speler van Barcelona, van Liverpool, van Bayern Munchen en tal van ex-internationals. Maar ook helden als Maarten de Jong, Pieter Bijl en Michel Breuer. Ondanks dat er niets op het spel stond werd er een goede sfeer gemaakt. Ik denk voor de meeste spelers een onvergetelijke avond.
Ferry Nijs
Nieuw talent

Bericht door Ferry Nijs »

Fantastische avond.

Als je deze fraaie foto bekijkt, lijkt het alsof er veel meer mensen aanwezig zijn dan de opgegeven 16.000. Dat zou betekenen dat de bezetting rond de 59% lag. Op het oog lijkt het eerder richting de 18.000 à 19.000 toeschouwers te gaan. Maar goed, de club zal de juiste cijfers uiteraard het beste weten.

Afbeelding
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Bij de aankondiging van de spelers werd 17.000 toeschouwers genoemd.
Anti anti. :)
FeanYme
Invaller

Bericht door FeanYme »

Nogsteeds aan het nagenieten. Wat een namen stonden er op het veld. Ik was als een klein jongetje enorm fan van o.a. Bosvelt, Samaras, Alves en Nilsson maar ik heb ze nauwelijks kunnen bewonderen. Daarom vond ik het geweldig dat zij er ook waren om ze toch bewust te zien spelen.

Wat ik trouwens ook een mooi detail vond was dat ze de muziek van vroeger ook afspeelde, zoals Stand up for the champions. Dat kon ik me ook nog zo goed herinneren.

Het was echt een magische avond met enorm veel pikefel momenten.
HEERENVEEN
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

pes5 schreef: 22-03-2025 09:35 Verder is Bradley trainer in Noorwegen, dus die kan ook niet.
De Bradleys zijn sinds november vorig jaar in ieder geval geen trainerskoppel meer bij Stabaek, waar ze tegenwoordig uithangen is niet echt duidelijk. Ik las van de week ergens dat ze terug gekeerd waren naar de US of A.
RvP, het waren 10 .... maanden
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

De brede glimlachen van Nilsson en Djuricic toen hun liedje gezongen werd door Nieuw Noord blijven me altijd bij. Een onvergetelijke avond alles met elkaar!
RvP, het waren 10 .... maanden
jeewee
Basisspeler

Bericht door jeewee »

Wat een prachtige avond, en wat een reclame voor onze club. Zoals ergens anders ook verwoord: een avond vol clubliefde! Trots om hier supporter van te mogen zijn!
.-
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

Het was fenomenaal. Echt groots. En wát een organisatie heeft hier in gezeten door waarschijnlijk maar een klein clubje mensen. Hulde, hulde hulde.
jorro
Selectiespeler

Bericht door jorro »

Leuk ook vanochtend op het werk. Allemaal mensen die ook zijn geweest en het geweldig hebben gevonden. Echt leuk om die enthousiaste verhalen te horen. Voor het opnieuw leven inblazen van clubliefde bij velen was dit een gouden zet door de club.
jeewee
Basisspeler

Bericht door jeewee »

Kaz_SCH schreef: 24-03-2025 09:19 Het was fenomenaal. Echt groots. En wát een organisatie heeft hier in gezeten door waarschijnlijk maar een klein clubje mensen. Hulde, hulde hulde.
Prachtige details ook. 40:00 op het scorebord, en de tijd ging even terug naar de wedstrijd tegen de Oosterburen in 2005/2006 met prachtige doelpunten van onder andere Bosvelt en Samaras.
.-
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Het was echt alsof 30 jaar clubgeschiedenis samenkwam op één avond. Een collectieve reünie van spelers, supporters en eigenlijk iedereen die in de de afgelopen decennia een rol bij onze club heeft gespeeld. Een hele bijzondere avond, dank inderdaad voor iedereen die dit heeft georganiseerd! Een grote pluim!
Plaats reactie