Michel Vlap
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Selectiespeler
Re: Michel Vlap
Twente heeft het bod van Spartak trouwens van tafel geveegd en wil 5 miljoen euro ontvangen voor Vlap. Dat zou ons 225.000 euro opleveren. Samen met de 125.000 euro die Dumfries wellicht nog gaat opleveren is dat toch weer een mooie aanvulling op de 1,5 miljoen die nog te besteden zou zijn.
-
- Basisspeler
Had dit niet verwacht van Michel Vlap. Zo zie je maar weer, geld is een raar ding. Belangrijkste voor ons is dat we een leuk percentage krijgen van het transferbedrag.
-
Verified
- Wereldspeler
Gaat het echt om 12 miljoen netto? Dat heb ik nog niet ergens kunnen zien. Bizarre bedragen natuurlijk.
EDIT: Het lijkt te gaan om 3 seizoenen en 1,5 miljoen netto per jaar. Dus 4,5 miljoen. Bij Twente verdient hij in die periode ongeveer 1,2 miljoen netto. Als hij ergens transfervrij kan tekenen kun je daar vast ergens tussenin uit komen.
Vraag is dus eigenlijk: Laat je fysiek, mentaal en moreel alles voor 3 jaar achter, voor 3,2 miljoen euro. Inclusief je kleine baby.
- hm.dr88_2023
- Bankzitter
Wat mij betreft: compleet Koekoek!!
Mijn inziens, einde (morele) carriere en dan praat ik niet eens over het voetballen alleen.
Welke adviseur hem dit in de maag heeft gesplitst?
Compleet Koekoek!
Mijn inziens, einde (morele) carriere en dan praat ik niet eens over het voetballen alleen.
Welke adviseur hem dit in de maag heeft gesplitst?
Compleet Koekoek!
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Dit is het kort samengevat inderdaad wel; wetende dat je daarna geen financiële zorgen meer hebt. Nu investeren in een toch moeilijke tijd, maar om er daarna des te meer van te kunnen genieten. Zijn kindje is nu nog te klein om alles mee te krijgen, dus wat dat betreft kan ik Michel wel begrijpen. Zo vaak als je kan teruggaan in de vakanties en dan maar zien hoe lang je het volhoudt.
- hm.dr88_2023
- Bankzitter
Als financiële kaders alles bepalend zijn voor zijn keuzes, tja dan meer mogelijkheden om binnen te lopen.Marça schreef: ↑11-07-2025 13:36 Dit is het kort samengevat inderdaad wel; wetende dat je daarna geen financiële zorgen meer hebt. Nu investeren in een toch moeilijke tijd, maar om er daarna des te meer van te kunnen genieten. Zijn kindje is nu nog te klein om alles mee te krijgen, dus wat dat betreft kan ik Michel wel begrijpen. Zo vaak als je kan teruggaan in de vakanties en dan maar zien hoe lang je het volhoudt.
Ik kan hem absoluut niet hierin begrijpen.
-
- Wereldspeler
Welke mogelijkheden? Ik heb ook wel interesse, maar helaas geen mogelijkheid om een grote zak geld op te halen in een dubieus land.hm.dr88_2023 schreef: ↑11-07-2025 14:37 Als financiële kaders alles bepalend zijn voor zijn keuzes, tja dan meer mogelijkheden om binnen te lopen.
Ik kan hem absoluut niet hierin begrijpen.
-
Verified
- Wereldspeler
Maar financiële zorgen zijn nu ook al echt superonwaarschijnlijk voor het gezin Vlap.. daar wringt het. En het gaat er niet alleen om of je kindje het meekrijgt. Het gaat er ook om wat je zelf allemaal mist, maanden, jaren die je nooit meer terug kan krijgen als je kinderen groot zijn. Dat alles voor die rotcenten, terwijl je al vorstelijk verdient. Ik gun het hem van harte dat hij zich bedenkt.Marça schreef: ↑11-07-2025 13:36 Dit is het kort samengevat inderdaad wel; wetende dat je daarna geen financiële zorgen meer hebt. Nu investeren in een toch moeilijke tijd, maar om er daarna des te meer van te kunnen genieten. Zijn kindje is nu nog te klein om alles mee te krijgen, dus wat dat betreft kan ik Michel wel begrijpen. Zo vaak als je kan teruggaan in de vakanties en dan maar zien hoe lang je het volhoudt.
-
- Wereldspeler
En wat als hij morgen zijn enkel breekt? Dan is het in één klap voorbij. Volgend jaar loopt zijn contract af en misschien staat er dan niemand meer voor hem in de rij. Zo werkt de voetballerij.Kaz_SCH schreef: ↑11-07-2025 15:37 Maar financiële zorgen zijn nu ook al echt superonwaarschijnlijk voor het gezin Vlap.. daar wringt het. En het gaat er niet alleen om of je kindje het meekrijgt. Het gaat er ook om wat je zelf allemaal mist, maanden, jaren die je nooit meer terug kan krijgen als je kinderen groot zijn. Dat alles voor die rotcenten, terwijl je al vorstelijk verdient. Ik gun het hem van harte dat hij zich bedenkt.
En je doet alsof zijn leven stopt als hij naar Rusland gaat, terwijl zijn kind gewoon mee kan. Moskou is een moderne, levendige stad. Het is heus niet zo dat daar elke dag de bommen om je oren vliegen.
Sterker nog: dit is misschien wel het beste wat hij voor zijn kind kan doen. Een financiële klapper maken, zodat zijn gezin nooit iets tekortkomt. Zodat zijn kind later een vliegende start heeft of zelfs helemaal niet meer hoeft te werken.
Ik zei het gister al; Het is heel makkelijk roepen en oordelen, maar niemand van jullie komt ooit in zo'n positie. Dan is het lekker makkelijk om te zeggen wat jij in zo'n positie zou doen.
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Hij kan ook gewoon een baan zoeken na zijn carriere, denk dat de meesten dat hier op het forum ook moeten tot hun pensioen. Maar als ik zo zijn salaris lees dat hij bij Twente verdient, dan zal hij ook wel met een part-time baantje toe kunnen.SuperFrysk schreef: ↑11-07-2025 17:59 En wat als hij morgen zijn enkel breekt? Dan is het in één klap voorbij. Volgend jaar loopt zijn contract af en misschien staat er dan niemand meer voor hem in de rij. Zo werkt de voetballerij.
En je doet alsof zijn leven stopt als hij naar Rusland gaat, terwijl zijn kind gewoon mee kan. Moskou is een moderne, levendige stad. Het is heus niet zo dat daar elke dag de bommen om je oren vliegen.
Sterker nog: dit is misschien wel het beste wat hij voor zijn kind kan doen. Een financiële klapper maken, zodat zijn gezin nooit iets tekortkomt. Zodat zijn kind later een vliegende start heeft of zelfs helemaal niet meer hoeft te werken.
Ik zei het gister al; Het is heel makkelijk roepen en oordelen, maar niemand van jullie komt ooit in zo'n positie. Dan is het lekker makkelijk om te zeggen wat jij in zo'n positie zou doen.
Het argument dat wij niet in zo'n positie zouden komen vind ik persoonlijk kul. Uit principe zou ik nu voor geen goud naar Rusland, Israel of de VS gaan. Principes kosten je soms wellicht geld, maar dan heb je tenminste je eigenwaarde.
We zijn als Europa in principe "in oorlog" met Rusland via Oekraine, en dan gaat een voetballer daar lekker wat centjes ophalen. Daar vind ik wel wat van. Nou is er nog niks officieel, maar ik hoop dat hij hier vanaf ziet. Het was mooi om hem te zien bij de heldenwedstrijd, maar iemand die vies geld uit Rusland haalt hoeft wat mij betreft (lees: mijn mening) niet weer een uitnodiging te krijgen.
- Trevorp
- Invaller
Het hele land heeft moeite met het opvangen van vluchtelingen uit Oekraïne. Dat kost ons met zijn allen miljarden euros, waardoor wij het gemiddeld gezien slechter hebben dan voorheen. We zullen enorm moeten bezuinigen om dit allemaal te kunnen bekostigen. En mijnheer Vlap zou dan gewoon even naar het land van de Agressor vertrekken voor zijn eigen gewin.
Helemaal met Vrieskist eens, voor mij is hij in dat geval held af.
Helemaal met Vrieskist eens, voor mij is hij in dat geval held af.