Shirts 2009-2010
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
Re: Shirts 2009-2010
Als je de mouwen en die lelijke hockeysticks eraf knipt dan lijkt het net een keukenschort!
-
- Selectiespeler
Daar kun je hem denk ik het beste nog voor gebruiken ook...
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Dit shirt kan écht niet... Sjonge jonge zijn ze nu echt blind bij JAKO en het bestuur, of hebben ze gewoon geen smaak? De shirtverkoop kan wel eens heel erg tegen gaan vallen dit jaar, of zal de kritiekloze massa het toch wel kopen? Mij zul je er iig niet in zien 

-
- Superster
Denk hoogstens de successupporters die er na de bekerfinale zijn gekomen en die graag een heerenveenshirt willen hebben of ouders die misschien een shirt kopen voor hun kind omdat deze nog niet zo'n shirt heeft en graag een wil hebben omdat de oude te klein wordt ofzo.
Dit zijn de enige redenen die ik zou kunnen bedenken om het shirt te kopen
Dit zijn de enige redenen die ik zou kunnen bedenken om het shirt te kopen
-
- Superster
Als ik nu een shirt moet kopen dan koop ik het oude Jako-shirt met korting. Dat ziet er tenminste beter uit dan dit gepruts.
-
- Erelid
- Contacteer:
Om te huilen zeg... 

- Hielke
- Forumicoon
Bij Feyenoord hebben de supporters collectief een vuist gemaakt en een spuuglelijk shirtontwerp weten af te voeren. Dat is in dit geval nu te laat, maar ik vind het onbegrijpelijk dat de club zich wil gaan presenteren in dit misbaksel.
- Royce_SCH
- Wereldspeler
Verschrikkelijk lelijk...Ik ben niet snel negatief over een shirt van Heerenveen, maar hier heb ik geen goed woord voor over! 

NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
- Skopperij
- Forumicoon
Ik zie nu al uit naar onze nieuwe aankopen. Allerlei exoten uit Zweden, Roemenië en Brazilië die worden gepresenteerd in deze ouwe vaatdoek. Je zou meteen je contract weer verscheuren. Wat dat betreft is Pranjic net een seizoen te laat vertrokken.
En het meeste erge is: ook in 2010-2011 zullen die monsters van JAKO ons shirt gaan 'ontwerpen'
. Ik stel voor om zo'n gedrocht ritueel te verbranden voor de hoofdingang van het ALS.
En het meeste erge is: ook in 2010-2011 zullen die monsters van JAKO ons shirt gaan 'ontwerpen'

-
- Forumicoon
Voor dergelijke ontwerpen is het woord "broddelwerk" ooit uitgevonden. Als ik Yme straks weer eens tref zal ik het hem (of Hermanna) nog eens haarfijn uitleggen hoe het wel moet: minder is meer, geen frivoliteiten. Gewoon de basis laten zoals die vroeger was en speel hooguit met manchetten, kragen en het cyfertype.
- Caspar
- Superster
Jako mag blij zijn dat ze die vier letters uit de naam op ons shirt mogen zetten. Dit soort grappen zijn onacceptabel, en wat mij betreft laten we dat als supporters duidelijk merken. 

Ladies and gentleman: We've got him!
-
Verified
- Forumicoon
Ik heb gisteren de LC gemaild en hen gewezen op dit forum en wat er leeft bij ons betreffende het shirt. Ze gaan er vandaag aandacht aan besteden in de krant.
Of het wat uithaalt weet ik niet. De club reageert niet op de klachten dus dan maar via de pers.
Of het wat uithaalt weet ik niet. De club reageert niet op de klachten dus dan maar via de pers.
Spijt heb je morgen maar!
- Skopperij
- Forumicoon
Schitterend!Ebiede schreef:Ik heb gisteren de LC gemaild en hen gewezen op dit forum en wat er leeft bij ons betreffende het shirt. Ze gaan er vandaag aandacht aan besteden in de krant.
Het zou leuk zijn als we vanuit het forum meer van dergelijke acties op touw kunnen zetten. Wellicht kan teamplayer een mooi stukje schrijven als clubreporter in het AD?
-
- Forumicoon
Bron: Leeuwarder Courant-siteDe één vindt het een vaatdoek, de ander een badpak en weer een ander vindt het nieuwe shirt van Heerenveen mooier dan het vorige. De reacties op het nieuwe tricot lopen uiteen. Op het forum http://www.sc.heerenveen.org vindt de meerderheid van de bezoekers de outfit afgrijselijk.
Marcel Annema, voorzitter van de supportersclub Fean Fan, vindt het shirt,,mooier dan het vorige'' Hij hoopt alleen dat het stevig is, ,,zodat Michel Breuer niet meer met een gescheurd shirt hoeft rond te lopen, zoals tijdens de bekerfinale.’’
Volgens Heerenveenaanhanger Oane de Boer is het Heerenveenshirt ,,vakkundig om zeep gebracht''. Bij directeur Yme Kuiper hebben een man of zes hun beklag gedaan bij de club. ,,Dat falt dus wol wat mei.” Over nieuwe shirts is altijd veel discussie, weet hij.
-
- Basisspeler
5/6 man hebben hun beklag gedaan.
Nou waar moeten die mails heen.
Het is gewoon belachelijk zo lelijk shirt.
Hier wil je toch niet mee gezien worden.
Nou waar moeten die mails heen.
Het is gewoon belachelijk zo lelijk shirt.
Hier wil je toch niet mee gezien worden.
NN gekkenhuis
-
- Wereldspeler
Niet verrassend dat Feanfan positief is hierover, een kritisch verhaal richting Heerenveen zal daar meestal niet vandaan komen.
Je zou je toch haast niet durven vertonen in een dergelijk gedrocht.
Waar is de tijd gebleven dat Heerenveen het shirt als ´heilig´beschouwde. Geen grote reclameuitingen op het shirt en weinig fratsen. Maar nu mag / moet alles opzij voor de commercie het het design van Jako! Zoals eerder aangegeven is het niet Jako die bepaald maar moet Heerenveen dat doen. Het ontwerp van Jako is niet leidend maar het traditionele shirt / ontwerp van Heerenveen moet dat zijn!
Deze outfit is echt afgrijselijk.
Wellicht wil Heerenveen nog wat meer reacties, nou die kunnen ze krijgen! Ik zal de mail vandaag nog versturen (en krijg de standaard reactie die eerder geplaatst is vast terug namens de directie).

Je zou je toch haast niet durven vertonen in een dergelijk gedrocht.
Waar is de tijd gebleven dat Heerenveen het shirt als ´heilig´beschouwde. Geen grote reclameuitingen op het shirt en weinig fratsen. Maar nu mag / moet alles opzij voor de commercie het het design van Jako! Zoals eerder aangegeven is het niet Jako die bepaald maar moet Heerenveen dat doen. Het ontwerp van Jako is niet leidend maar het traditionele shirt / ontwerp van Heerenveen moet dat zijn!
Deze outfit is echt afgrijselijk.
Wellicht wil Heerenveen nog wat meer reacties, nou die kunnen ze krijgen! Ik zal de mail vandaag nog versturen (en krijg de standaard reactie die eerder geplaatst is vast terug namens de directie).
-
- Forumicoon
Overigens nog even een inhoudelijke reactie van mij: je kunt een signaal afgeven door het versturen van mails, maar ik betwijfel of je daarmee verder komt. De club wil het natuurlijk positief houden en kan heel makkelijk stellen dat er ‘maar een paar reacties zijn binnengekomen’. Je moet met iets komen waar de club niet omheen kan. Denk aan een soort handtekeningenactie. Het beste is nog om dat online te doen, want in de zomerstop bereik je daar nog de meesten mee. Willen we echt iets realiseren, dan is dat naar mijn mening de beste optie.
-
- Wereldspeler
Wat wil Kuiper hier nou mee zeggen? Dat we een volgende keer massaal de club gaan bestoken met mails? Blijkbaar wel, dan moet dat maar. Als ik aan het eind van de middag wat meer tijd heb stuur ik ook nog maar een mailtje.Bij directeur Yme Kuiper hebben een man of zes hun beklag gedaan bij de club. ,,Dat falt dus wol wat mei.” Over nieuwe shirts is altijd veel discussie, weet hij.
We staan gewoon voor lul in dit sjeurt. Bah! Supporters van andere clubs lachen ons er gewoon om uit. Wat ook nog eens terecht is overigens. Het Heerenveen shirt moet onze trots zijn en dat is het nu absoluut niet!
- jeewee
- Basisspeler
Misschien zoiets beginnen?
http://www.petities.nl/start_een_petitie/
OOk een soort van handtekeningen actie...
http://www.petities.nl/start_een_petitie/
OOk een soort van handtekeningen actie...
.-
- Hielke
- Forumicoon
Een paar weken geleden heb ik de directie een mailtje gestuurd met deze klacht, en niet eens antwoord gekregen. Het lijkt er op dat de club de bezwaren in dit geval totaal niet serieus neemt. Logisch ook. Ze hebben mijns inziens een grote fout gemaakt door dit verrommelde shirtontwerp te accepteren, maar kunnen nu moeilijk toegeven dat het inderdaad broddelwerk is. Dat zou gezichtsverlies zijn, dat snap ik ook wel. Vandaar dat gebagatelliseer.Arjen schreef:Wellicht wil Heerenveen nog wat meer reacties, nou die kunnen ze krijgen! Ik zal de mail vandaag nog versturen (en krijg de standaard reactie die eerder geplaatst is vast terug namens de directie).
-
- Superster
- Tysken
- Nieuw talent
- Contacteer:
@Geert: misschien even het seizoen veranderen in 2009-2010?
Tekenen met die petitie en Yme voor het blok zetten met zijn 5 a 6 personen die tegen het shirt zijn!
Tekenen met die petitie en Yme voor het blok zetten met zijn 5 a 6 personen die tegen het shirt zijn!
Het is leuk scouten bij Real Madrid...
-
- Superster
Zal ik doenTysken schreef:@Geert: misschien even het seizoen veranderen in 2009-2010?

- Tysken
- Nieuw talent
- Contacteer:
Net als het complete nieuwe thuisshirt....geert. schreef:Zal ik doenfoutje

-
- Superster
Zijn er ook supporterssites en dergelijke die deze link willen plaatsen? Bij voorbaat dank
- Skopperij
- Forumicoon
Mee eens. Als we iets openbaars kunnen bedenken, dan moeten we dat zeker niet nalaten. Die paar mailtjes die doorsijpelen naar Yme Kuiper zullen het verschil niet maken. Spandoeken 'Wij willen ons shirt terug!' tijdens de oefenwedstrijden?Superfries88' schreef:Overigens nog even een inhoudelijke reactie van mij: je kunt een signaal afgeven door het versturen van mails, maar ik betwijfel of je daarmee verder komt. De club wil het natuurlijk positief houden en kan heel makkelijk stellen dat er ‘maar een paar reacties zijn binnengekomen’. Je moet met iets komen waar de club niet omheen kan. Denk aan een soort handtekeningenactie. Het beste is nog om dat online te doen, want in de zomerstop bereik je daar nog de meesten mee. Willen we echt iets realiseren, dan is dat naar mijn mening de beste optie.
-
Verified
- Forumicoon
yme.kuiper@sc-heerenveen.nlfeanfans schreef:
Wat wil Kuiper hier nou mee zeggen? Dat we een volgende keer massaal de club gaan bestoken met mails? Blijkbaar wel, dan moet dat maar. Als ik aan het eind van de middag wat meer tijd heb stuur ik ook nog maar een mailtje.
Spijt heb je morgen maar!
-
- Superster
ja de feanfans zullen het eens ergens niet mee eens zijn, slappe hap, slappe voorzitter. Je kunt toch niet menen dat je dit shirt mooi vindt. Dit is een aanfluiting van het eens zo mooie heerenveen shirt
Hier heb ik geen woorden voor
- Tysken
- Nieuw talent
- Contacteer:
Geachte heer Kuiper, beste Yme,
Op de site van de Leeuwarder Courant is vandaag een bericht geplaatst over een onderwerp wat al langere tijd speelt onder de Heerenveen-supporters (of toeschouwers zoals uw collega dhr. Pama schetst), te weten het ontwerp voor het nieuwe thuisshirt in het seizoen 2009-2010.
Uw laat weten dat u slechts een ¨handjevol¨ opmerkingen heeft mogen ontvangen m.b.t. het nieuwe shirt. Graag zou ik u erop willen attenderen dat dit handjevol toch een behoorlijk groter aantal is, wat te verifiëren valt op het forum van de fans van SC Heerenveen:
viewtopic.php?f=2&t=4184&st=0&sk=t&sd=a
alsmede op de vandaag gestarte petitie a.d.h.v. uw commentaar in de LC:
http://www.ipetitions.com/petition/anti-thuisshirt/
Nu zult u wellicht denken dat het terugroepen van dit thuisshirt, wat al in de Feansjop ligt, niet te bewerkstelligen is. Als mijn geheugen mij niet in de steek laat: enkele seizoenen geleden hebben we gespeeld in een thuisshirt met UPC in zwarte letters, hetgeen na enkele weken in een lopende competitie veranderd is in UPC in rode letters. Een dergelijk scenario is ook nu te bedenken, sterker nog, we zitten nog in een veel eerder stadium!
Graag zie ik uw reactie tegemoet, niet namens mij alleen, maar namens een grote schare supporters (wat dat zijn we)!
Op de site van de Leeuwarder Courant is vandaag een bericht geplaatst over een onderwerp wat al langere tijd speelt onder de Heerenveen-supporters (of toeschouwers zoals uw collega dhr. Pama schetst), te weten het ontwerp voor het nieuwe thuisshirt in het seizoen 2009-2010.
Uw laat weten dat u slechts een ¨handjevol¨ opmerkingen heeft mogen ontvangen m.b.t. het nieuwe shirt. Graag zou ik u erop willen attenderen dat dit handjevol toch een behoorlijk groter aantal is, wat te verifiëren valt op het forum van de fans van SC Heerenveen:
viewtopic.php?f=2&t=4184&st=0&sk=t&sd=a
alsmede op de vandaag gestarte petitie a.d.h.v. uw commentaar in de LC:
http://www.ipetitions.com/petition/anti-thuisshirt/
Nu zult u wellicht denken dat het terugroepen van dit thuisshirt, wat al in de Feansjop ligt, niet te bewerkstelligen is. Als mijn geheugen mij niet in de steek laat: enkele seizoenen geleden hebben we gespeeld in een thuisshirt met UPC in zwarte letters, hetgeen na enkele weken in een lopende competitie veranderd is in UPC in rode letters. Een dergelijk scenario is ook nu te bedenken, sterker nog, we zitten nog in een veel eerder stadium!
Graag zie ik uw reactie tegemoet, niet namens mij alleen, maar namens een grote schare supporters (wat dat zijn we)!
-
- Superster
info@jako-teamsport.be
ook maar even naar jako, stelletje belgische prutsers.
Het lullige is dat ik via via heb vernomen dat de directie ook niet echt enthousiast is over het shirt, alleen ze doen er niets aan, het interesseerd ze gewoon geen zak. Wanneer geven ze eens iets toe en herstellen ze dit?
ook maar even naar jako, stelletje belgische prutsers.
Het lullige is dat ik via via heb vernomen dat de directie ook niet echt enthousiast is over het shirt, alleen ze doen er niets aan, het interesseerd ze gewoon geen zak. Wanneer geven ze eens iets toe en herstellen ze dit?
Hier heb ik geen woorden voor