Nieuw Noord Vak

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
chrissie
Basisspeler

Bericht door chrissie »

vak-27 schreef: Het is al vaker gezegd, er komt genoeg geluid vanaf zuid, maar zolang noord niet de kleppen ;-) dicht houdt, kunnen jullie ons ook niet horen.
Moet idd zeggen dat Zuid een aantal keren songs heeft ingezet! en ook aanhield, alleen het volume laat te wensen over omdat de groep te klein is, maar het is een kwestie van tijd! Volhouden en dan gaan steeds meer mensen er om heen mee doen, ben ik zeker van.
Ik zit in 18 en kan beide kanten dus horen (niet altijd verstaan hoor :wink: ), maar is leuk dat het nu van 2 kanten komt. Aanhouder wint!
(alleen ik in mijn eentje krijg vak 18 nog niet mee 8) )
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

Gearard schreef: Ik denk dat het er indrukwekkender had uitgezien wanneer je het wat meer verdeeld.
Maar goed, daar ga ik niet over.
Dit is toch veel mooier dan dat wanneer je alles netjes op een rij hebt!
Lekkere chaos in het vak is nooit verkeerd
Nieuw Noord
Il prima Capo!
Invaller

Bericht door Il prima Capo! »

Als het een beetje bijelkaar staat zorgt dat wel voor een leuke chaos. Maar omdat het nu helemaal bovenin het vak zit, valt het inderdaad een beetje weg. Ik ben benieuwd of alle banners nog eens uit de kast komen. Volgens mij zijn er nu wel 200 als alle oude er ook nog zijn tenminste. Die zou je best eens in het vak onder NN kunnen verspreiden. Is maar een idee.

Wel grote complimenten aan degenen die werderom veel moois hadden gemaakt. Sneeuwt toch een beetje onder door het rellen en het voetbal. Vooral voor dat laatste is dat nogal zonde natuurlijk. :lol:
Patrick
Invaller
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Il prima Capo! schreef: Die zou je best eens in het vak onder NN kunnen verspreiden. Is maar een idee.
Zou op zich zeker een mooi plaatje geven om werkelijk alles uit de kast te halen. Dus alle vlaggen en alle bandirie's...helaas leert het verleden dat er heel veel mensen niet begrijpen dat je de spullen na afloop niet mee naar huis mag nemen..
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

casparD schreef:Zijn gister alle vlaggen enzo teruggekomen? Ik heb na de wedstrijd vanaf de omloop nog een vlag teruggebracht die daar was achtergelaten door iemand.
Er was zelfs iemand die de helft van de trap oversloeg en direct de uitgang indook. De PVC buis was al dubbelgevouwen. Er liep nog iemand van het NN-bestuur achteraan. Het was verdomme ook gewoon een totaal witte vlag, wat een kneus. Vraag je moeder of zij een hoeslaken op een pvc buis wil doen.

Ik ben voor GPS :mrgreen:
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Misschien hadden de gemeente banners beter rondom het doek gekund. Als mensen in vak 12/13 bereid zijn onder een megadoek te zitten, willen ook vast wel even banner omhoog houden.

NN heeft erg veel vlaggen/banners en weet ik veel wat, en als je dat allemaal in het staanvak propt, vallen veel dingen in het niet. Ik denk dat het er indrukwekkender had uitgezien wanneer je het wat meer verdeeld.
Banners en megadoek waren anders bedacht dan uiteindelijk uitgevoerd. Dat alles met een reden.

Mensen onder het NN-vak willen echt niet massaal een banner omhoog houden. Kom op zeg, niet zo naïef. Met een megadoek hebben ze weinig keus, helaas voor hen. Zondag merkte je het ook. Het kan een halve minuut duren, maar dan begint het volkslied en willen ze weten wat er op het veld gebeurt en gaat dat doek opzij.

Tot slot: op elkaar gepropt is zoveel mooier. Totale chaos, heerlijk. Eigenlijk pas echt compleet met wat bengaals vuurwerk en rook. Maar zo moet het! Niet het geheel uitspreiden, dan valt het hele effect weg. So what als er eens een vlag voor een banner langs gaat o.i.d. Het moet een groot blok banners, vlaggen e.d zijn!

Althans, dat vind ik... :mrgreen:
elp
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door elp »

Feit blijft dat het bovenin het NN-vak wat wegvalt (al helemaal als het wat donkerder wordt). Ik weet het, er is niets aan te doen maar toch.
Eala Frisia!
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Je zou er wat 'grotere lichten' neer kunnen zetten of wat minder duistre figuren. :D Maar serieus: ik vind het zo slecht nog niet wat NN brengt dit jaar.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Ging trouwens best wel goed geloof ik Zondag met het doorgeven van de vlaggen naar voren. :stan:
Il prima Capo!
Invaller

Bericht door Il prima Capo! »

Mensen onder het NN-vak willen echt niet massaal een banner omhoog houden. Kom op zeg, niet zo naïef.
Niet zo negatief. Dat valt best mee. Ik ben het verder best met je eens, een mooie chaos creeeren is leuk. Maar als je nou eens alle banners en vlaggen eens gebruikt, dan is het NNvak te klein. En inderdaad, hoe je het ook went of keert, de banners en vlaggen vielen nu weg. Dan denk ik, al die moeite en inzet voor vele mooie banners, laat ze dan ook zien.
fcdinamo
Selectiespeler

Bericht door fcdinamo »

sch4-live schreef:Ging trouwens best wel goed geloof ik Zondag met het doorgeven van de vlaggen naar voren. :stan:
Vertel mij wat :!: Volgens mij heb ik elke vlag in handen gehad die naar voren ging :stan:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Edmanian Devil
Basisspeler

Bericht door Edmanian Devil »

Werkelijk schitterend megadoek zondag. Ik snap dat het vanwege brandveiligheid en waarschijnlijk ook de afmetingen niet in de omloop achter NN kan hangen, maar is het geen optie om het ontwerp daar op de muur te schilderen?
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Er is al een ontwerp voor de omloop, die binnenkort uitgevoerd gaat worden. We hopen dat die net zo in de smaak zal vallen. :stan:
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Gelukkig spelen we zaterdag tegen Ajax en niet zondag. Zondags vind ik de sfeer in het NN vak vaak toch maar mat en tam.
menjo
Basisspeler

Bericht door menjo »

fcdinamo schreef: Vertel mij wat :!: Volgens mij heb ik elke vlag in handen gehad die naar voren ging :stan:
De vlaggen de geblokte, mogen de volgende keer wel in het vak blijven,(tijdens de wedstrijd) dan kunnen we onder de wedstrijd , ook nog even mooi sfeertje creeren, mocht de stand en de sfeer er naar zijn. Er is toch niks mooiers dan, bewegende vlaggen in een zingend en springend vak. :mrgreen:

De overige artikelen banners enz. die kunnen wel naar beneden gebracht worden, na de tifo actie.
NN gekkenhuis
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Wil ik daar nog wel even op inhaken: als we een megadoek hebben of andere spullen gebruiken leggen we dat momenteel in eerste instantie in de bufferzone onder het vak. Nu wil het nog ens zo zijn dat de rokers onder ons hun peuk daar neer gooien. Doe dat a.u.b. niet!

Natuurlijk ruimen wij de spullen ook graag z.s.m. op, maar ook het sfeerteam ziet natuurlijk graag iets van de wedstrijd. 8)
Jornnn
Jeugdspeler

Bericht door Jornnn »

Idd, dat over dat over die peuken. Was vrij zonde dat door een peuk een paar gaten in het doek van Riemer en Annie waren gebrand. Maar niks meer aan te doen, en we zullen hem waarschijnlijk toch niet meer gebruiken ;) In het vervolg is dit wel een goede tip inderdaad :)

Donderdag tegen Odense neem ik mijn grote geblokte vlag mee, deze zal ik tijdens elke thuis wedstrijd gebruiken ;)
H`veen
Jeugdspeler

Bericht door H`veen »

je zou wel met banners en vlaggen onderaan gaan staan en aan mensen die er 1 willen vasthouden of mee willen vlagen uitdelen. Zodat het beter verspreid wordt.
Andrew
Jeugdspeler

Bericht door Andrew »

Je kunt er beter voor zorgen dat er meer mensen op nieuw noord komen. Eventueel ernaast om voor meer sfeer te zorgen.
Persoonlijk vind ik dat er ondanks zoveel mensen op nieuw noord in verhouding weinig sfeer is!
Neem een voorbeeld aan Utrecht, Twente of het Cambuur van 5 jaar geleden!
Daar gaat het er lekker fanatiek aan toe, iets wat ik bij Heerenveen wel een beetje mis.
Als je zo'n grote groep hebt op nieuw noord, moet er toch veel meer lawaai te produceren zijn lijkt me!
Ik ben zelf cambuursupporter en zo'n 5-10 jaar geleden was de sfeer daar echt geweldig, iets wat nu bij jullie ook wel mogelijk moet zijn.
Arjen
Wereldspeler

Bericht door Arjen »

Nielshh schreef:Wil ik daar nog wel even op inhaken: als we een megadoek hebben of andere spullen gebruiken leggen we dat momenteel in eerste instantie in de bufferzone onder het vak. Nu wil het nog ens zo zijn dat de rokers onder ons hun peuk daar neer gooien. Doe dat a.u.b. niet!
Misschien ook een idee om een megadoek achter in het vak te leggen. Daar is meestal ook genoeg ruimte.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

Jornnn schreef:Idd, dat over dat over die peuken. Was vrij zonde dat door een peuk een paar gaten in het doek van Riemer en Annie waren gebrand. Maar niks meer aan te doen, en we zullen hem waarschijnlijk toch niet meer gebruiken ;) In het vervolg is dit wel een goede tip inderdaad :)

Donderdag tegen Odense neem ik mijn grote geblokte vlag mee, deze zal ik tijdens elke thuis wedstrijd gebruiken ;)

Sta je in NN dan (sorry voor oneliner)
FRL
Jeugdspeler
Contacteer:

Bericht door FRL »

Arjen schreef: Misschien ook een idee om een megadoek achter in het vak te leggen. Daar is meestal ook genoeg ruimte.
Als we de spullen achter in het vak kwijt kunnen, lijkt dit ook mij een beter idee.
sc Heerenveen Fanzone: http://www.sc-heerenveen.co.nr
Onedayflyer
Basisspeler

Bericht door Onedayflyer »

Als er straks skyboxen op Noord komen gewoon een NN Skybox afhuren als opslaghok :wink:
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

sch4-live schreef:

Sta je in NN dan (sorry voor oneliner)
Daarvoor hebben ze nou de Afbeelding uitgevonden.
Je zal een heleboel mensen een plezier doen om die eens te gebruiken voor dergelijke uiterst boeiende vragen.
Anti anti. :)
tim-SCH
Jeugdspeler

Bericht door tim-SCH »

nou dan doe ik dat tog
sorry hoor wist ik ook niet
en wist ook niet dat jullie zo agresief zouden reageren
nogmaals sorry

mvg tim
Laatst gewijzigd door tim-SCH op 04-11-2006 20:08, 2 keer totaal gewijzigd.
wald pyk
Wereldspeler

Bericht door wald pyk »

tim-SCH schreef:ik vind zelf dat rook bommen en bongaals vuurwerk
altijd voor een goeie sfeer zorgt(met een hoop lawaai er bij dan he)
ik vind wel dat er wel wat vaker een rook bom enzo mag komen
wrm is het er niet zo vaak??
te duur??warom maken julli het dan niet zelf
heel eenvoudig met produckten uit de super markt en het tuin centrum
als je een link wilt met de beschrijfing hoe je er zoon 1tje maakt
moet je me maar ff een pbtje stuuren

mvg tim
Het is verboden door de eufa, fifa en de knvb om vuurwerk/rookbommen het stadion mee binnen te nemen.Daarom gebeurt het niet zo vaak.Bij het betrappen op het afsteken van vuur staat een straf van 18 stadion verbod.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
giny
Jeugdspeler

Bericht door giny »

mvg tim
Wat let je dat zelf te doen. Hopelijk wordt je direct opgepakt en permanet uit het ALS verwijderd. Gekochte spullen kan ik al niet goedkeuren maar zelfgemaakt rommel vind ik werkelijk een permanent stadionverbod waard. Als je slim bent verwijder je deze post snel.
supporter voor alle dagen...... behalve de play offs
Fean Fan Drachten
Selectiespeler

Bericht door Fean Fan Drachten »

mvg tim
Zet de volgende keer gewoon ff je telefoonnummer en adres hier neer, dat maakt het voor anderen wat makkelijker om je op te zoeken als het een keer fout gaat met die rommel. Het mag gewoon niet in het stadion, mafkees. En zolang het bestuur van onze club er niet mee akkoord gaat, stel ik voor om dit soort dingen hier niet te gaan roepen.
tim-SCH
Jeugdspeler

Bericht door tim-SCH »

sorry hier voor heb het al verwijdert en er wat anders neer gezet
nogmaals sorry maar wist dat ook niet

mvg tim
wie in de boven staande tekst typ fouten ziet mag ze houden
Edmanian Devil
Basisspeler

Bericht door Edmanian Devil »

Ja Tim, dat was niet zo slim. In het vervolg moet je, voordat je iets post, eerst even de voorgaande bladzijden lezen, zodat je weet wat er over het onderwerp besproken is.

Ik ben het trouwens best met je eens dat het er mooi uitziet, maar van de bonden mag het niet, omdat ze het te gevaarlijk vinden. Bij fakkels of rookbommen kun je daaraan twijfelen, bij zelfgemaakte helemaal niet. Als je je handen kwijt wilt of iemand naast je invalide wilt maken, dan moet je vooral zelf een bom maken! Niet doen dus.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Plaats reactie