Ondertussen bij andere profclubs...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Een fansite gaat toch vooral om de inhoud? De foto's op feanfans worden er toch niet anders van als er een ander plaatje bovenaan je scherm staat? Lekker makkelijk om het zo letterlijk op te vatten.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Ik denk niet dat Riemer er goed aan doet zoiets deze week door te voeren .... dan is de Riemer liefde bij veel mensen nog erger bekoeld :mrgreen:

Ach aan de ene kant snap ik het wel, maar de meeste fansites zijn juist promotie voor de club. Ik zou het niet vreemd vinden wanneer bepaalde sites (deze, feanfan en feanfans, abelenstra.com en nieuwnoord.nl) bijvoorbeeld wel het logo mogen voeren. Dit soort sites zijn voor fans door fans, goed verzorgd en kunnen het logo eigenlijk niet schaden.

Fc Utrecht zal ook wel kwalitatief hoge fansites hebben die juist promotie voor de club zijn.
Het is maar een spelletje
Poenkt
Superster
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Coolen zet Majstorovic uit Twentse selectie

27/1/2006 13:50

Rini Coolen heeft het even helemaal gehad met Daniël Majstorovic. De trainer van FC Twente zette de verdediger uit de selectie. De Zweed zal zaterdag ook niet meedoen in de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam.
Majstorovic heeft onlangs te kennen gegeven te willen vertrekken bij de Tukkers. Zijn trainer vindt dat er na die mededeling heel wat valt aan te merken op de instelling van de 28-jarige verdediger. Volgens Coolen is Majstorovic te veel bezig met een transfer en te weinig met zijn werk. Een week eerder was de verdediger betrokken bij een vechtpartij met ploeggenoot Blaise N'Kufo.

Het feit dat de Zweed vrijdag te laat op de training verscheen was de druppel die de emmer deed over lopen. Tot maandag, de dag waarop de transfermarkt weer sluit, hoeft Majstorovic zich niet te melden voor de training.
Nog een rivaal met personele problemen... :lol:
Graaijax Hamsterdam!!
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Ach. ik kan me uit het verleden ook wel enkele zaken van deze aard voor de geest halen die de FCG betroffen. Maar toegegeven, daar had ik toen ook plezier over.
En ons personele probleem is ontstaan doordat er aan een topper werd getrokken.
Kennelijk zijn Groningen - spelers, ondanks de, toegegeven, prima resultaten, nog niet zo in.
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ajax heeft vandaag met maar liefst 1-4 verloren van fc Utrecht. Weer lukte het Huntelaar niet om te scoren. En dat terwijl ajax wel een penalty kreeg. Deze werd echter gemist door Galasek. Het zal daarom weer een erg roerige week worden in Amsterdam. Hopen dat deze vorm van ajax aanhoud, en dat we aanstaande donderdag erover heen walsen!
SCH
BasH
Bankzitter

Bericht door BasH »

Het kan me geen bal intresseren hoe het met ajax gaat.Ik hoop dat ze finaal op hun bek gaan.Er is maar 1 club en dat is sch. :D :D :D :D
alves is the best better than the rest!!!!
Force
Wereldspeler

Bericht door Force »

Dan zal ik je iets nieuws vertellen; Nederland telt 38 profclubs!

Mooi dat Ajax net op dit moment voor de zoveelste keer een vormcrisis heeft!
Knap van Ramzi dat hij 3x scoort, in pas z'n 2e wedstrijd voor Fc Utrecht.
siesta
Wereldspeler

Bericht door siesta »

Alleen maar goed die vernedering, totaal geen vertrouwen hebben ze, vooral met de 4-2 in hun achterhoofd van in december, maja dat was met samaras en huntelaar :cry: :cry:
feanfans
Wereldspeler

Bericht door feanfans »

bij Nac voetbalt Leonardo nu.
die heeft ook meteen in z'n eerste duel gescoord en Nac stelde niks voor maar Leonardo was wel steeds gevaarlijk.
ik vind het een geweldige voetballer, jammer dat hij zo'n slechte mentaliteit heeft
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

feanfans schreef:bij Nac voetbalt Leonardo nu.
die heeft ook meteen in z'n eerste duel gescoord en Nac stelde niks voor maar Leonardo was wel steeds gevaarlijk.
Ik dacht dat NAC een aardig potje stond te ballen, Groningen uit is dit seizoen gewoon verrekte moeilijk en als je er met een elftal dat niet op elkaar is ingespeeld bijna een gelijkspel uit weet te slepen vindt ik dat heel knap. Ze waren beter dan wij dik twee weken geleden.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Inderdaad en dan ook nog eens een volkomen onterechte strafschop.
ZIJ hebben tenminste wel strijd geleverd.
ZKV
Nieuw talent

Bericht door ZKV »

Als ik eerlijk ben was dit een onterechte overwinning, althans, de 1e helft waren we heer en meester, maar de 2e lieten we NAC in de wedstrijd terugkomen en dan roep je het onheil over jezelf af.

En inderdaad leverde NAC wél strijd, in tegenstelling tot Heerenveen, daar heb ik mezelf eigenlijk vandaag nog wel het meest over verbaasd: hoe makkelijk het tegen een betere ploeg ging in vergelijking tot deze keer.
iffit kantko lijkkit sjoet, it sjoetko lijkkit kan
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Jaap Stam naar Ajax?...Volgens het Sportjournaal.
Georgios Samaras
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door Georgios Samaras »

Ajax haalt Jaap Stam
30 januari 2006, 19:11
Door: Jelmer Geerds
Ajax heeft zich nu reeds verzekerd van de diensten van Jaap Stam. De verdediger verruilt komende zomer het shirt van AC Milan voor dat van de Amsterdammers.
Later meer...
Bron: voetbalprimeur.nl

Ook voetbalprimeur meld dat Jaap Stam naar Ajax gaat!
Edmanian Devil
Basisspeler

Bericht door Edmanian Devil »

Typisch, velen vonden de overstap van Huntelaar van Heerenveen naar Ajax opmerkelijk, omdat van echte sportieve verbetering op dit moment weinig sprake is.

De transfer van Perez naar Ajax is des te opmerkelijker: hoe is het mogelijk dat een van de bepalende spelers van het topelftal AZ overstapt naar het zwalkende schip Ajax?! Kiest Perez voor het geld, wil hij weleens iets anders of is er meer aan de hand: het begin van de ontmanteling van het (tijdelijke) topteam AZ?
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik denk inderdaad dat Perez één van de eersten is van een aantal bepalende spelers die AZ zal gaan verlaten. Of ze dat kunnen opvangen is afwachten denk ik.

Structureel is Ajax natuurlijk een topclub, en dat zal AZ niet kunnen realiseren. Daarvoor mist het gewoon die uitstraling van een topclub. Dat laatste speelt voor buitenlandse spelers toch nog steeds een rol en aangezien Perez toch echt een Deen is...

Plus dat het geld in Amsterdam vast nog veel beter is dan in Alkmaar.
siesta
Wereldspeler

Bericht door siesta »

AZ ontkent overeenkomst met Ajax over Perez
Uitgegeven op dinsdag 31 januari 2006 om 21:15:06

(Novum) - AZ heeft nog geen overeenstemming bereikt over de transfer van Kenneth Perez naar Ajax. De Alkmaarse club meldt in een persbericht zeer ontstemd te zijn over het tijdstip en de manier waarop Ajax de mogelijke transfer heeft gepubliceerd, namelijk vlak voor de bekerwedstrijd van AZ tegen MVV.

Op de website van Ajax was vanaf dinsdagmiddag te lezen dat Kenneth Perez deze zomer de overstap maakt naar Ajax. AZ wil het bericht pas bevestigen als een definitief akkoord bereikt is.
bron: http://www.nieuws.nl/164209/AZ_ontkent_ ... over_Perez

haha geweldig, domme ajax!!
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

of is er meer aan de hand: het begin van de ontmanteling van het (tijdelijke) topteam AZ?
Laten we het hopen! Ik heb een schijt hekel aan de houding van die club, net zoals de uitstraling/houding van Ajax.
SCH
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Peter Bosz wordt na dit seizoen technisch manager van Feyenoord lees ik zojuist. Lijkt me een grote aderlating voor Heracles, aangezien hij het team erg goed op de rails had staan.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Rini Coolen stapt per direct op bij FC Twente

1/2/2006 17:37

Hij zou na dit seizoen sowieso vertrekken, maar Rini Coolen heeft nu besloten al per direct op te stappen bij FC Twente. De slechte resultaten en de negatieve sfeer hebben tot het vertrek van de 38-jarige trainer geleid.
Het rommelt al het hele seizoen bij FC Twente. Met een dertiende plaats in de Eredivisie presteren de Tukkers teleurstellend en de sfeer in de spelersgroep is niet best. Een ruzie tussen de steunpilaren Blaise N'Kufo en Daniël Majstorovic werd breed uitgemeten in de pers en had als gevolg dat de Zweedse verdediger vertrok.

FC Twente meldt op zijn website dat Coolen terugtreedt om een bijdrage te leveren aan een mogelijk herstel. Het seizoen zal worden afgemaakt door assistent-trainer Jan van Staa, die op zijn beurt assistentie krijgt van Erik ten Hag.

Coolen heeft de Twentse selectie anderhalf seizoen onder zijn hoede gehad. In het seizoen 2004/05 eindigde de ploeg op de zesde plaats, de hoogste klassering in vijf seizoenen.
Force
Wereldspeler

Bericht door Force »

Vitesse is woensdag flink opgeschrikt door de val van één van de megascoreborden in stadion Gelredom. Het drie ton zware beeldscherm hing boven de zuidtribune en kwam woensdag plotseling naar beneden zetten.
Gelukkig vielen daarbij geen slachtoffers. Toch had de situatie wel levensgevaarlijk kunnen zijn wanneer het incident zou hebben plaatsgevonden tijdens een wedstrijd. "We zijn wel blij dat het niet tijdens een wedstrijd is gebeurd", reageert woordvoerster Ester Bal in de Gelderlander. "Iedereen was op tijd weg en het bord hing in de takels, maar is wel onherstelbaar beschadigd."

Daardoor loopt Vitesse flinke financiële schade op. Niet alleen kostte het bord zo'n driehonderdduizend euro, maar waren er tevens reclameuitingen verkocht die tijdens het thuisduel met FC Twente zouden worden getoond. Vitesse stelt niet nalatig te zijn geweest bij de controle en bevestiging van de borden.
Het zal maar gebeuren tijdens het wedstrijd. (Weet niet of het het juiste topic is)
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Dit las ik net op voetbalzone.nl:
De gemeente Arnhem en Vitesse zijn ontsnapt aan een grote ramp. Deze week viel een van de twee grote schermen in het Gelredome naar beneden. Het drie ton wegende object kwam op de zuidtribune terecht.

Er vielen geen slachtoffers, aangezien er geen mensen in de buurt waren. Toch had het heel anders kunnen aflopen als het incident tijdens een wedstrijd had plaatsgevonden. "Iedereen was op tijd weg en het bord hing in de takels, maar is wel onherstelbaar beschadigd", aldus woordvoerster Ester Bal.
Hebben wij ook niet een dergelijk ding hangen op de Zuid-tribune? Gelukkig dat dit niet tijdens een wedstrijd is gebeurt. Want dat zou echt een grote ramp betekenen.

Onderstaande deed mijn wenkbrauwen nog wel fronsen:
Bij Vitesse was men blij dat er geen slachtoffers zijn gevallen, maar aan de andere kant heerst er teleurstelling over het financiële verlies. Het scorebord had een waarde van ruim driehonderdduizend euro. Bovendien loopt de club reclame-inkomsten voor het duel met FC Twente en mogelijk meer duels mis.
Gatverdamme! Hoe kan men dan nog denken aan euro's?? Wees blij dat dit nu gebeurde. Wat boeien die misgelopen inkomsten in hemelsnaam?? Ik zou goed misselijk worden als ik Vitesse-supporter was, na bovenstaande te hebben gelezen.
Sito
Bankzitter

Bericht door Sito »

Jeuzes! Zo'n mega tv op je harses! Tering, denk eerder aan kilo's dan aan euries! Gaan ze het nog onderzoeken? Misschien dat Heerenveen dr ook nog ff naar kan kijken voor zondag.
Ik lach om mijn 'avatar'...
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Lachen, al in de 2e minuut een goal van Henk Vos bij Willem II - RBC: 0-1... :mrgreen:
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Helaas heeft Rbc met 3-1 verloren. De 2-1 was echt een cadeautje van Jol. Ik zie Rbc hier echt niet meer boven op komen.
SCH
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

03-02-2006 Gerucht: "Ware reden" onenigheid Vd Vaart en Zlatan

Dat het niet boterde tussen Vd Vaart en Zlatan was al geruime tijd bekend. De reden daarvoor was lange tijd onduidelijk. Er waren wel wat geruchten, maar niets concreets. Welingelichte bronnen rond Ajax vertelden ons echter onlangs de werkelijke reden van de strijd tussen de twee voormalige Ajacieden.

De reden waarom Vd Vaart en Zlatan elkaar niet konden uitstaan, of beter gezegd Vd Vaart zo’n hekel aan Zlatan had, is gelegen in het feit dat enkele maanden voordat Vd Vaart een serieuze verhouding met Silvie Meis kreeg, zij het bed heeft gedeeld met Zlatan. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Vd Vaart niet de beste maatjes met Zlatan was.

Wat echter de verhouding helemaal op scherp zette en eigenlijk een onwerkbare sfeer in het team creëerde is dat Zlatan, om Vd Vaart te sarren, in een volle kleedkamer kreungeluiden van Silvie Meis nabootste. Zlatan was dus echt een scorende spits!"
Bron:Anoniem
Dat is wel een heel pikant gerucht. Sylvie is inderdaad de hoer van 020! :mrgreen:
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

En wij maar denken dat die Hagenezen zo dom waren :mrgreen:
Een onderschrift: wat is dat?
André
Wereldspeler

Bericht door André »

Praat voor je zelf man! :upto:
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Voelt er zich hier iemand aangesproken?? :lol: :lol:
bombats
Jeugdspeler
Contacteer:

Bericht door bombats »

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: hehe die satan :twisted: :twisted: :twisted:

(sorry zlatan :upto: )
heerenveen !! ??
Plaats reactie