[UEFA Cup] Loting 2e ronde
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Bankzitter
- Contacteer:
- mechielz
- Basisspeler
- Contacteer:
-
- Nieuw talent
- Contacteer:
CSKA was vorig jaar nog winnaar van de UEFA Cup, dus inderdaad een grote club.Arjen schreef:Marseille is echt wel een grote club en CSKA Moskou ook. Misschien is de laatste niet aansprekend maar een grote club is het zeker.
Mijn enige vrees is nu dat er uitwedstrijden uitrollen naar Moskou en Sofia.
- michel
- Wereldspeler
Ja want uit tegen oostblokploegen doen we het altijd goedmechielz schreef:Ik kan er wel mee leven. Alleen Moskou uit word waarschijnlijk niet haalbaar, de rest waarschijnlijk wel. Marseille + Boekarest of Sofia uit, is toch niet zo heel erg raar vind ik.
Vind de poule wel zwaar, word nog lastig om door te gaan.

Heerenveen: superbia ex septentrio
-
- Nieuw talent
- Contacteer:
Interessante stad, ben er drie keer geweest (vakantie). Kon wel eens een koude wedstrijd worden, als het inderdaad een uitwedstrijd wordt.Fotze schreef:Het zal me benieuwen wie er nu nog allemaal mee gaan naar de eventuele uitwedstrijden.
Moskou is bij de klm voor 299,00 te doen. Minimaal verblijf 3 dagen.
Laatst gewijzigd door Tal op 04-10-2005 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Voorstopper
- Superster
- Contacteer:
Vergis je niet, deze poule is sterker dan je denkt... Vorig jaar hadden we (als we echt eerlijk zijn) gewoon mazzel met de 3 punten op Stuttgart en de 2-2 bij Dinamo Z..... Beveren kon er werkelijk niets van. Zo'n team zit er dit jaar niet bij. Levski schat ik hoger in dan Beveren.... Dinamo Bucharest is gewoon een verdomde kutploeg met snelle spitsen die op de counter spelen......
CSKA hoeven we het niet over te hebben. De titelverdediger heeft een fantastisch team op het veld staan....
Marseille is Frans = sterk
CSKA hoeven we het niet over te hebben. De titelverdediger heeft een fantastisch team op het veld staan....
Marseille is Frans = sterk
The two most powerful warriors are patience and time.
- Eastermar
- Wereldspeler
- Contacteer:
De loting is idd niet best. Waarom altijd Oost-Europa?? Hopen dat we Marseille-uit loten. Hebben we in iedergeval nog een leuk reisje op het programma staan. De uitwedstrijden in Oost-Europa zal ik waarschijnlijk aan mij voorbij moeten laten gaan omdat dat simpelweg niet te betalen is. Voor 200 á 300 euro heb je volgens mij geen reisje naar één van deze landen.
- michel
- Wereldspeler
Ik put nog wel een beetje moed uit de 1e ronde die onze tegenstanders gespeeld hebben.
en @Eastermar, enige kans op een betaalbaar reisje naar O-europa is als je direct boekt,
zijn vaak nog wel goedkope vliegreizen die kant op (da's ook het enige voordeel)
en @Eastermar, enige kans op een betaalbaar reisje naar O-europa is als je direct boekt,
zijn vaak nog wel goedkope vliegreizen die kant op (da's ook het enige voordeel)
Laatst gewijzigd door michel op 04-10-2005 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Okselfris
- Nieuw talent
-
- Beheerder
Geen interessante loting nee. CSKA thuis is wel leuk, vorig jaar de Cup gewonnen, dus een redelijk aansprekende tegenstander. Voor de mensen die het kunnen betalen is Marseille is leuk reisje. Tsja, en Levski of Dinamo uit of thuis... zal weinig verschil uitmaken. Velen hier hopen op Levski en Dinamo thuis, maar volgens mij is dat niet mogelijk. Van pot 1/2 krijg je eentje thuis, net als van pot 4/5. Dus niet beide.
Dinamo schakelde Everton uit (5-1 thuis, 1-0 uit)
Marseille had zeer veel moeite met Germinal Beerschot
CSKA is bij de meesten wel bekend van vorig jaar.
Levski Sofia weet ik nagenoeg niets van, CSKA Sofia zit ook in de Uefa-Cup. Geen idee welke van de twee we beter hadden kunnen treffen.
Dinamo schakelde Everton uit (5-1 thuis, 1-0 uit)
Marseille had zeer veel moeite met Germinal Beerschot
CSKA is bij de meesten wel bekend van vorig jaar.
Levski Sofia weet ik nagenoeg niets van, CSKA Sofia zit ook in de Uefa-Cup. Geen idee welke van de twee we beter hadden kunnen treffen.
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Wereldspeler
Klote loting.
Marseille uit lijkt me echt wel super. Ik heb al even gekeken op internet en voor 5 personen met de trein ernaartoe kost je zo'n 200 euro p.p. (uitgaande van 5 personen). Maar dan ben je er nog maar natuurlijk. Bij Marseille uit is de kans groot dat ik ga. Bij de rest moet ik het nog maar zien. Bovendien is Marseille een leuke stad. Ben 4 weken aan het backpacken geweest tussen vooral Marseille en Monaco. Supermooi stadion ook.
Edit: met KLM is het slechts 200 euro. Dus dat is weer interessaner lijkt mij. En herbergen zat daar.
Marseille uit lijkt me echt wel super. Ik heb al even gekeken op internet en voor 5 personen met de trein ernaartoe kost je zo'n 200 euro p.p. (uitgaande van 5 personen). Maar dan ben je er nog maar natuurlijk. Bij Marseille uit is de kans groot dat ik ga. Bij de rest moet ik het nog maar zien. Bovendien is Marseille een leuke stad. Ben 4 weken aan het backpacken geweest tussen vooral Marseille en Monaco. Supermooi stadion ook.
Edit: met KLM is het slechts 200 euro. Dus dat is weer interessaner lijkt mij. En herbergen zat daar.
Laatst gewijzigd door Roelof op 04-10-2005 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- mechielz
- Basisspeler
- Contacteer:
-
- Erelid
- Contacteer:
Velodrôme is super, maar niet als het halfvol zit natuurlijk...
Ik heb die gasten echt veel liever thuis! Dan heb je echt een kans. Marseille draait namelijk als een vierkant wiel op het moment.
Als we uit Oost-Europees spelen zie ik mezelf geen reisje maken en ook naar Marseille wordt lastig denk ik, ook vanwege stage...
Ik heb die gasten echt veel liever thuis! Dan heb je echt een kans. Marseille draait namelijk als een vierkant wiel op het moment.
Als we uit Oost-Europees spelen zie ik mezelf geen reisje maken en ook naar Marseille wordt lastig denk ik, ook vanwege stage...
- Viking woman
- Bankzitter
- michel
- Wereldspeler
en wat een onzin staat die michel weer te verkondigen.... Alleen resultaat van Ol.Marseillemichel schreef:Ik put nog wel een beetje moed uit de 1e ronde die onze tegenstanders gespeeld hebben.
spreekt me aan. Levski schakelt auxerre uit en ook Bucresti deed het lang niet slecht.
-
- Nieuw talent
Levski heeft Auxerre uitgeschakeld, al weet ik niet of dat een heel goede prestatie is...
AZ won daar vrij gemakkelijk van vorig jaar..
We zullen met Levski en Boekarest om de 3e plaats moeten strijden..
Maar misschien dat we tegen Marseille kunnen stunten
Ik heb er zin in, ga de thuiswedstrijden er weer voor zitten
AZ won daar vrij gemakkelijk van vorig jaar..
We zullen met Levski en Boekarest om de 3e plaats moeten strijden..
Maar misschien dat we tegen Marseille kunnen stunten

Ik heb er zin in, ga de thuiswedstrijden er weer voor zitten
- Eastermar
- Wereldspeler
- Contacteer:
- Venderwel
- Superster
- Contacteer: