Foppe de Haan
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Feanfan
- Selectiespeler
-
- Forumicoon
Wat een meelijwekkend gejank.......Gekko schreef:Op Omrop Fryslan meldde Foppe nog dat FC Groningen zich bij de KNVB had beklaagd over het feit dat er een assisitent (Dusseldorp)en een materiaalman (M de Jong)bij Jong Oranje werken die ook aan Heerenveen verbonden zijn. DIt zou de objectiviteit in gevaar brengen. Foppe (en ik) vond het onzin.

Hebben ze ook bij de KNVB geklaagd toen van Basten en van 't Schip bij Ajax werden weggehaald en nog twee assistenten met een Ajax verleden meenamen?
-
- Superster
- Contacteer:
- Ruud Huntbäck
- Basisspeler
Nee, kom eens aan Jans.........
Het is toch ook van de zotte dat Groningen uberhaubt klaagt bij de KNVB over een assistent en een materiaalman (die ooit nog voor de FC heeft gespeeld) van Jong Oranje, omdat dit de objectiviteit zou beinvloeden.
Ik hou het maar op komkommertijd bij de FC, want waarom zou je je hier druk om maken?

Het is toch ook van de zotte dat Groningen uberhaubt klaagt bij de KNVB over een assistent en een materiaalman (die ooit nog voor de FC heeft gespeeld) van Jong Oranje, omdat dit de objectiviteit zou beinvloeden.
Ik hou het maar op komkommertijd bij de FC, want waarom zou je je hier druk om maken?
- Currahee
- Wereldspeler
Nah poenkt meestal vind ik dat je wel gelijk heb maar dit keer slaat het inderdaad toch helemaal nergens op of wel soms. Foppe mag toch zelf weten met wie hij gaat werken in zijn staf of niet soms.Poenkt schreef:Hahaha!!![]()
Komt niet aan Fopke en SCH....
En ik ben meestal de eerste die wel tegen wat kritiek kan maar ik dit is echt :s. Maar wat wij hebben met SCH en Foppe heb jij met FCG anders reageer jij niet zo.
-
- Forumicoon
-
- Superster
- Contacteer:
En echt bewust tegen jou....gek he?Heerenveen rules schreef: Says who.................... (dat juist jij dat zegt is echt humor).

Ik heb er persoonlijk geen problemen mee, hoor. Dat EK in Portugal kan mijn nog minder boeien dan het WK in Duitsland. Ik heb net zoveel problemen met de Heerenveen(rulesCurrahee schreef:En ik ben meestal de eerste die wel tegen wat kritiek kan maar ik dit is echt :s. Maar wat wij hebben met SCH en Foppe heb jij met FCG anders reageer jij niet zo.

Vind het wel vreemd dat Omroep Fryslan het alleen meldt en ik het nergens anders hoor of lees?
Graaijax Hamsterdam!!
- Frisian Viking
- Superster
Jij loopt zometeen net zo hard mee in de polonaise als Nederland het EK of het WK wint, maak je maar geen zorgen.Poenkt schreef:Ik heb er persoonlijk geen problemen mee, hoor. Dat EK in Portugal kan mijn nog minder boeien dan het WK in Duitsland. Ik heb net zoveel problemen met de Heerenveen(rules)-clan bij Foppes boys, dan bij de Ajax-clan bij Marco's babes...
Iemand moet de eerste zijn.Vind het wel vreemd dat Omroep Fryslan het alleen meldt en ik het nergens anders hoor of lees?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
-
- Superster
- Contacteer:
Sorry, daar ben ik in 1990 mee gestopt.Ik bekijk wel de wedstrijden in Duitsland(in Portugal niet!!) wel op TV, maar zonder de oranje poespas.Frisian Viking schreef:Jij loopt zometeen net zo hard mee in de polonaise als Nederland het EK of het WK wint, maak je maar geen zorgen.
Mocht NL de EK voor kids winnen, dan ligt er niemand van wakker en de WK voor de grote jongens winnen ze sowieso niet.

En de enige?Frisian Viking schreef:Iemand moet de eerste zijn.
Graaijax Hamsterdam!!
-
- Superster
- Contacteer:
Freeze schreef:Onder die links naar het interview met Foppe staat een link naar een interview met Ron Jans;
http://www.voetbalprimeur.nl/artikel_bekijk.php?id=485
Ik vond Jans altijd al een zeer sympathiek persoon... en dit laat maar weer eens zien waarom
michel schreef:topic over
FOPPE DE HAAN!
Zo!! Ben jij ook weer wakker!!
Graaijax Hamsterdam!!
- Mars
- Bankzitter
Gelezen in de Sp!ts en op http://www.nieuws.nl :

Zouden ze nou werkelijk de illusie hebben gehad dat Foppe in Arnhem was komen trainen? Ik kan me niet voorstellen dat hij er ook maar een seconde serieus over nagedacht heeft. Anders zou ik het ook een hele rare en onvergeeflijke actie gevonden hebben.Vitesse deed vergeefs beroep op Foppe de Haan
Uitgegeven op maandag 22 mei 2006 om 23:38:59
(Novum) - De zoektocht van Vitesse naar een nieuwe trainer is vooralsnog vruchteloos. De Arnhemse club heeft Foppe de Haan tevergeefs gevraagd volgend seizoen hoofdcoach te worden, meldt Voetbal International deze week. De 62-jarige coach van Jong Oranje besloot de KNVB trouw te blijven. "Ik ben een man van mijn woord", verklaart hij in het weekblad.
Bij Vitesse is Edward Sturing na het afgelopen seizoen gestopt als hoofdcoach. In Jan Boskamp dacht de club een nieuwe coach gevonden te hebben. Omdat hij niet over de vereiste trainersdiploma's beschikt, stak de KNVB een stokje voor zijn komst.
Volgens Voetbal International heeft De Haan het aanbod van Vitesse serieus overwogen. De Haan begon twee jaar geleden als coach van Jong Oranje, na 505 competitieduels op de bank te hebben gezeten als coach van sc Heerenveen. Jong Oranje speelt woensdag de eerste wedstrijd op het Europees kampioenschap in Portugal tegen Oekraïne.

-
- Superster
- Contacteer:
Inmiddels 2 dagen verder...Nergens iets gelezen of gehoord? Een dikke friesche duim?Gekko schreef:Op Omrop Fryslan meldde Foppe nog dat FC Groningen zich bij de KNVB had beklaagd over het feit dat er een assisitent (Dusseldorp)en een materiaalman (M de Jong)bij Jong Oranje werken die ook aan Heerenveen verbonden zijn. DIt zou de objectiviteit in gevaar brengen. Foppe (en ik) vond het onzin.

Graaijax Hamsterdam!!
- Ruud Huntbäck
- Basisspeler
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Forumicoon
Foppe de Haan naar Brondby? Of begrijp ik het niet goed?Foppe de Haan har ikke hørt fra Brøndby
Dansk: Den hollandske succestræner Foppe de Haan roser Brøndby, men afviser, at han er blevet kontaktet angående jobbet som Michael Laudrups afløser.
Af Morten Kiersgaard Espersen i Porto onsdag 7. juni 2006 , 10:50
På fredag spiller Brøndby mod Hviding den sidste kamp med Michael Laudrup og John Faxe Jensen i spidsen. Om mindre end en måned starter træningen til den nye sæson, og Brøndby har stadig ikke offentliggjort en afløser. Lars Olsen er af mange udpeget som det naturlige valg, men også udenlandske trænere har været i spil, og her har hollandske Foppe de Haan været et af de hedeste navne. Forza mødte Foppe de Haan i Porto.
I Danmark er Michael Laudrup stoppet som træner for Brøndby, og du bliver nævnt som en af kandidaterne, hv...?
- Nå, hvorfor er han stoppet?
Han kunne ikke blive enig om kontraktens længde og vil vist gerne prøve en større klub. Hvad er din kommentar til, at du nævnes som ny træner i Brøndby?
- Der bliver jo skrevet så meget.
Men ville du være interesseret i jobbet, hvis du fik det tilbudt?
- Der kan ske så meget i fodbold, men jeg kender Brøndby som et meget godt hold, og jeg elsker Danmark. Du er fra Danmark kan jeg forstå.
Men er du blevet kontaktet af Brøndby?
- Nej, det er jeg ikke, men du ved aldrig, hvad der kan ske i fodbold, siger de Haan og skynder sig videre.
62-årige De Haan har netop vundet U/21-EM med Holland, men er ellers kendt som træner for Heerenveen, hvor han senest var cheftræner fra 1992-2004 og blandt andet førte spillere som Jon Dahl Tomasson og Ruud van Nistelrooy frem. Ellers har han mest arbejdet som ungdomstræner i Heerenveen, hvor han også selv spillede som ung.
-
- Forumicoon
De vertaling:
Foppe de Haan weet niks van interesse Brøndby IF
De Nederlandse succestrainer Foppe de Haan wordt in verband gebracht met de positie als coach van Brøndby IF, de club waar Michael Laudrup na afgelopen seizoen vertrok.
Op vrijdag speelt Brøndby tegen Hviding de laatste wedstrijd met Michael Laudrup en John Faxe Jensen langs de kant. Over minder dan een mand starten de trainingen voor het nieuwe seizoen, maar vooralsnog heeft Brøndby nog geen nieuwe trainer aangesteld. Lars Olsen is als opvolger in beeld maar ook is er interesse naar een buitenlandse coach. De naam van Foppe de Haan gaat voornamelijk rond. Forza ontmoette Foppe de Haan in Porto.
In Denemarken is Michael Laudrup opgestapt als trainer van Brøndby, en u bent genoemd als grote kandidaat.- Zeg, waarom is hij gestopt dan?
Hij kon niet tot een overeenkomst komen met de club en wil graag naar een grotere club. Wat is uw commentaar op het gerucht dat u de opvolger zult zijn?- Dat is vooralsnog niet bekent.
Maar bent u geïnteresseerd in een vertrek naar de Deense club?- Er kan veel gebeuren in het voetbal, maar ik ken Brøndby als een goeie club en ik hou van Denemarken. U komt uit Denemarken en dat versta ik.
Maar heeft u contact gehad met Brøndby?- Nee, dat heb ik niet, het voetbal is groot, ik heb niks van ze gehoord.
De 62-jarige De Haan is terug van het EK -21 met Nederland, maar ook is hij trainer geweest van Heerenveen, waar hij tussen 1992 en 2004 coach is geweest en heeft daar samengewerkt met sterspelers zoals Jon Dahl Tomasson en Ruud van Nistelrooy.
-
Verified
- Wereldspeler
- Makkum8
- Basisspeler
Van Basten afvallen? Verklaar je nader, het is mij niet duidelijk op wat voor manier Foppe van Basten afvalt. Misschien heb ik wat gemistKaz_SCH schreef: Nou ja, het is tenminste geen ja knikker, ze hebben beide een uitgesproken mening, en dat mag.

Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!