Cross, jij weet geen eens wie bij jou in t team spelen . En heb van Sahu en Damaster gehoord dat zij toch toe zijn gelaten dus wordt je weer niet 1e . Dan hoeven er toch ook geen bekers te komen of wel .
Laatst gewijzigd door Riemer op 15-01-2004 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Sahu en Damaster doen mischien nietr eens met ons toernooi mee omdat ze bang zijn te verliezen van het eerste divisie waardige zaalteam van de cs op zondag
Zondags een bijna onpaseerbare keeper in de goal en een laatste man die je bijna niet voorbij komt.
Komen hendrik en ik nog in de spits en Grie er nog bij als enkelbijter en we lopen zo naar de finale.
Zuidje is geblesseerd, heeft nog steeds last van gekneusde ribbûh.
Ik heb Cross getried te bellen, maar die neemt volgens mij geen telefoons meer aan!!
Sterkte morgen, misschien laat ik mien kop wol efkes zien!!
ONS 4 kanaal ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Zijn er ook nog mensen die in het FEC gevoetbald hebben afgelopen week? En misschien zelfs doorgestroomd zijn tot de finales van morgen? Erg leuk om daar eens te kijken namelijk. Ik ben er morgen weer om er verslag van te doen. Er wordt op 6 velden gespeeld en er zitten soms echt hoogstandjes bij.
In het verleden heb ik wl op het fries kampioenschap gespeeld, als 2e klasser bij golden oldie's,verder met vv de Wâlden (4e klasse toendertijd) de kwartfinales gehaald met zelf 9 doelpunten in 4 wedstrijden.
Ik hoop ,met het NN toernooi in 4 wedstrijden 5x te scoren minimaal,,,
Cross79 schreef:In het verleden heb ik wl op het fries kampioenschap gespeeld, als 2e klasser bij golden oldie's,verder met vv de Wâlden (4e klasse toendertijd) de kwartfinales gehaald met zelf 9 doelpunten in 4 wedstrijden.
Ik hoop ,met het NN toernooi in 4 wedstrijden 5x te scoren minimaal,,,
10x zou je scoren toch cross. je krabbelt al terug??
Cross, had je toch nog ff geluk dat je de beker ff mocht aanraken . Dacht dat je er zo van overtuigd was dat je 1e zou worden? Maar als je geeneens van de laatste 2 kunt winnen heb je er ook geen recht op :blbl: .
En Jelle leuke zoon heb je, mij een beetje een gele kaart aansmeren . Maar al met al een leuke middag gehad ook al kan ik nu niet meer lopen en heb overal blauwe plekken.
Nieuw Noord heeft op overtuigende wijze het NN zaalvoetbaltoernooi op zijn naam geschreven. Tijdens het prima verlopen, gezellige toernooi, onder leiding van twee prima scheidsen bleek NN baas op eigen toernooi. De eerste wedstrijd was het even wennen voor de NNers maar daarna werd er dan ook niets meer weggegeven. Daar de andere tegenstanders wel steken lieten vallen was het dan ook zeer terecht dat Nieuw Noord met de eer en de beker naar huis gingen. Het deed het bestuur dan ook zeer goed dat onze aller Tubbie zo sportief was om de beker te overhandigen aan het team van NN daar het ietwat verwaand zou zijn om te beker aan jezelf te overhandigen. Zo mocht hij er toch even van de beker genieten, en wij van hem.
De uitslagen:
CS1 - CS2 3-3
VAW - Deerhunters 4-2
NN - CS1 4-7
CS2 - VAW 2-6
Deerhunters - NN 1-6
CS1 - VAW 7-1
CS2 - Deerhunters 0-2
NN - VAW 6-4
Deerhunters - CS1 2-2
NN - CS2 8-5
Dit resulteerde in de volgende einsdatand: