Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Mackan68
Forumicoon

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Bericht door Mackan68 »

Jazz schreef: 19-02-2025 10:13 Klinkt meer als een mogelijke "1 season wonder", maar ik laat mij graag verrassen
23-24 In 36 wedstrijden bij 17 goals betrokken.
22-23 In 36 wedstrijden bij 7 goals betrokken.
21-22 In 22 wedstrijden bij 17 goals betrokken.
20-21 In 33 wedstrijden bij 20 goals betrokken.
19-20 In 21 wedstrijden bij 5 goals betrokken.
18-19 In 46 wedstrijden bij 15 goals betrokken.
17-18 In 27 wedstrijden bij 18 goals betrokken.
16-17 In 37 wedstrijden bij 15 goals betrokken.
15-16 In 36 wedstrijden bij 9 goals betrokken.
14-15 In 28 wedstrijden bij 8 goals betrokken.
Hij is geen all season wonder, maar ook absoluut geen one season wonder.
Overall scoorde hij in 347 wedstrijden 109 keer en leverde 42 assists.
Ook als rechtsbuiten kan hij met 10 goals en 2 assists in 31 wedstrijden prima cijfers overleggen.
In onze huidige situatie een speler waar serieus naar gekeken en mee gesproken zou mogen worden.
Als je een speler een one season wonder wilt noemen dan hoort daar de naam Nicolaescu bij.
Deze goaltjepikker die even oud is scoorde in 200 wedstrijden 59 keer en gaf 18 assists. Zijn topseizoen beleefde hij in Israël en verder is het zeker op clubniveau niet veel soeps. Wat mij betreft zelfs nog minder dan Pelle van Amersfoort en dat is van origine niet eens een spits.
RvP, het waren 10 .... maanden
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Tristan van Gilst van De Graafschap was afgelopen winter dichtbij een overgang naar GAE en is komende zomer transfervrij. Als we toch op zoek moeten naar twee nieuwe linksbuitens zou het mooi zijn als je hem ‘gratis’ kan oppikken.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Het schijnt dat we een keniaanse spits van Byrne FK hebben aangetrokken.
Na maanden zonder club keert Alfred Scriven terug in de Eredivisie!

De Keniaanse spits heeft een akkoord bereikt met Heerenveen en zal zich deze zomer voor drie seizoenen aansluiten bij de club, na zijn bewogen vertrek bij Bryne FK
Spijt heb je morgen maar!
Schfan2
Jeugdspeler

Bericht door Schfan2 »

Ebiede schreef: 03-03-2025 09:51 Het schijnt dat we een keniaanse spits van Byrne FK hebben aangetrokken.
bron?
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Een Afrikaanse voetbalwebsite, maar bericht klopt niets van zover ik weet. En anders was het ook wel opgepikt door andere media.

Bron: https://africafoot.com/alfred-scriven-v ... eerenveen/
wilbot
Invaller

Bericht door wilbot »

Na maanden zonder club keert Alfred Scriven terug in de Eredivisie!

Waar heeft ie dan eerder gespeeld?
Schfan2
Jeugdspeler

Bericht door Schfan2 »

wilbot schreef: 03-03-2025 11:48 Na maanden zonder club keert Alfred Scriven terug in de Eredivisie!

Waar heeft ie dan eerder gespeeld?
hahaha ja dat dus
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

Qua statistieken zouden we er niet vreemd van op moeten zien als het bericht ook nog eens waar zou zijn. Per seizoen namelijk bij minder dan 15 goals betrokken. Past perfect in het plaatje wat de geleerden bij onze club voor ogen hebben😆 Zouden ze hem wel ooit echt aan het werk gezien hebben?
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

Er loopt een goede spits rond bij Sarpsborg, vandaag twee doelpunten en heeft alle voorwaarden ;)
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

SuperFrysk schreef: 30-03-2025 23:57 Er loopt een goede spits rond bij Sarpsborg, vandaag twee doelpunten en heeft alle voorwaarden ;)
Hij speelde alleen wel als rechter middenvelder volgens zijn transfermarktprofiel. Volgens Flashscore stond hij rechtsvoor.
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Als je naar zijn gemiddelde positie kijkt, dan komt hij wel heel dicht bij de diepe spits uit. Zou alleen maar mooi zijn als hij daar weer opleeft, we hebben zeer waarschijnlijk een groot doorverkooppercentage bedongen.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Hier de samenvatting van het duel - ben er zelf nog niet aan toegekomen om te kijken maar wellicht interessant. De goals zelf waren niet bijster indrukwekkend maar voor hem is het een mooi begin. Ben benieuwd wat speeltijd in combinatie met een vertrouwde omgeving voor hem gaat doen. En als hij straks weer een grote transfer maakt, pakken wij daar wat op mee dus we kunnen alleen maar hopen op een succesverhaal.
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Een intikker, die heeft hij bij ons ook wel eens gemaakt en een penalty. Niets bijzonders, het zou mij verbazen als het in Noorwegen een doelpuntenmachine wordt. Het is te hopen voor het doorverkoop % maar ik blijf sceptisch.
SuperFrysk
Wereldspeler

Mackan68 schreef: 31-03-2025 04:03 Hij speelde alleen wel als rechter middenvelder volgens zijn transfermarktprofiel. Volgens Flashscore stond hij rechtsvoor.
Ik zag het inderdaad, maar vond het te leuk om niet dit grapje te maken :lol:
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

Abenello schreef: 31-03-2025 08:56 Als je naar zijn gemiddelde positie kijkt, dan komt hij wel heel dicht bij de diepe spits uit. Zou alleen maar mooi zijn als hij daar weer opleeft, we hebben zeer waarschijnlijk een groot doorverkooppercentage bedongen.
Hij komt inderdaad in dit geval behoorlijk in de as van het veld voor de goal. Maar wat deze goal vooral aantoont is dat hij best eens een goaltje kan maken, mits hij behoorlijk vrij gelaten wordt én de bal op een presenteerblaadje krijgt. Dat kwam bij ons ook wel eens voor. Sporadisch. Op basis van fysieke voorwaarden begrijp ik het nog dat hij destijds gescout is. Op basis van scorend vermogen of leveren van assists was het een groot raadsel want dat deed hij tot dusver op dat moment absoluut niet.
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

SuperFrysk schreef: 31-03-2025 10:19 Ik zag het inderdaad, maar vond het te leuk om niet dit grapje te maken :lol:
Ja ik begrijp het, hij was ook te makkelijk om er niet op in te gaan. :)
SuperFrysk
Wereldspeler

Ik zag dat in de zomer het contract van Anthony Musaba afloopt. Ondanks dat zijn rendement nooit heel hoog was, was ik altijd wel gecharmeerd van hem. Heeft als invaller prima statistieken bij Sheffield Wednesday. Aangezien we het waarschijnlijk van transfervrije spelers moeten hebben, vind ik het wel een leuke optie. Al zal die waarschijnlijk wel wat moeten inleveren qua salaris.
Friezer
Jeugdspeler

Bericht door Friezer »

Lijkt me dat dit dan de speler is waar Hansma en Veldman laatst voor op pad waren.
Zwart Schoeisel
Bankzitter

Bericht door Zwart Schoeisel »

Hij speelde wel een wedstrijd op 5 mei. Maar van Heerenveen naar Korona Kielce is 13 uur met de auto (enkele reis). Robin zei dat hij elektrisch rijdt dus dan zou het nog iets langer zijn. Met de elf uur samen in de auto die hij aangaf, lijkt me dit wat veel. De wedstrijd was daarnaast om 19:00 's avonds en Robin gaf aan dat ze dinsdagmiddag weer getraind hadden, dus dat is wellicht wat lastig als ze naar deze wedstrijd waren gereden.
Friezer
Jeugdspeler

Bericht door Friezer »

Ik had het rekenwerk zelf niet gedaan, dus dank daarvoor😅 Het is dan in iedergeval een goed teken dat we weer live bekijken bij naar blijkt dus meerdere spelers. Goed om te horen! Dan ben ik nog wel benieuwd welke speler zij hebben bekeken en of dat de eerdergenoemde was of nog weer een ander.
SuperFrysk
Wereldspeler

Matige stats voor een linksbuiten in de Poolse competitie, dat is namelijk niet een al te hoog niveau. Als die al 2 miljoen moet kosten..
Demster
Selectiespeler

Bericht door Demster »

ABE1920SCH schreef: 18-02-2025 15:24
Zojuist gepresenteerd bij Hannover 96.
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

Demster schreef: 20-05-2025 11:40 Zojuist gepresenteerd bij Hannover 96.
Te laat heeft getekend bij Hannover 96, 2e Bundesliga. Snel Vente binnenhalen anders straks ook te laat.
SuperFrysk
Wereldspeler

Iemand deze speler wel eens live bekeken? Past niet bij de Nederlandse competitie namelijk.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

SuperFrysk schreef: 20-05-2025 13:20 Iemand deze speler wel eens live bekeken? Past niet bij de Nederlandse competitie namelijk.
Kun je dit misschien wat meer toelichten? Daar is dit forum op zich een mooie plek voor. Moet ik dan bijv. denken aan dat hij teveel speelt op fysieke kracht en inzet, en tekort komt op technisch vlak?
SuperFrysk
Wereldspeler

Marça schreef: 20-05-2025 13:49 Kun je dit misschien wat meer toelichten? Daar is dit forum op zich een mooie plek voor. Moet ik dan bijv. denken aan dat hij teveel speelt op fysieke kracht en inzet, en tekort komt op technisch vlak?
Eerste seizoen dat die goede stats haalt, in een erg zwakke competitie.
Geen atletische bouw, veel te stevig. Inderdaad niet technisch genoeg.

Ook speelt Cracovia vaak in vrij aparte systemen, eigenlijk altijd zonder echte buitenspelers. Hij is wel redelijk in druk zetten (relatief veel intercepties hoog op het veld) maar dat compenseert niet met de rest.

Misschien mis ik iets hoor, maar vooral qua postuur zul je zo'n spits niet zo snel in de eredivisie zien. Ik zou dan veel eerder voor Vente of El Kachati gaan, die voetballend veel begaafder zijn.
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

SuperFrysk schreef: 20-05-2025 14:09 Eerste seizoen dat die goede stats haalt, in een erg zwakke competitie.
Geen atletische bouw, veel te stevig. Inderdaad niet technisch genoeg.

Ook speelt Cracovia vaak in vrij aparte systemen, eigenlijk altijd zonder echte buitenspelers. Hij is wel redelijk in druk zetten (relatief veel intercepties hoog op het veld) maar dat compenseert niet met de rest.

Misschien mis ik iets hoor, maar vooral qua postuur zul je zo'n spits niet zo snel in de eredivisie zien. Ik zou dan veel eerder voor Vente of El Kachati gaan, die voetballend veel begaafder zijn.
Helemaal eens !
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

SuperFrysk schreef: 20-05-2025 14:09 Misschien mis ik iets hoor, maar vooral qua postuur zul je zo'n spits niet zo snel in de eredivisie zien. Ik zou dan veel eerder voor Vente of El Kachati gaan, die voetballend veel begaafder zijn.
Dank voor de toelichting. De interesse voor Kallmann was me bekend maar heb hem nooit zien spelen of beelden van hem bekeken. :)
SuperFrysk
Wereldspeler

Marça schreef: 20-05-2025 15:02 Dank voor de toelichting. De interesse voor Kallmann was me bekend maar heb hem nooit zien spelen of beelden van hem bekeken. :)
Er was dus wel serieuze interesse vanuit de club? Ik dacht eerlijk gezegd dat het om namedropping ging vanuit zijn zaakwaarnemer
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Tubantia schreef:sc Heerenveen wil Younes Taha

Heerenveen heeft interesse in Younes Taha. De 22-jarige aanvaller kwam twee jaar geleden over van PEC Zwolle, maar is er bij FC Twente nog niet in geslaagd een basisplaats af te dwingen. Door een beenbreuk miste Taha een groot deel van het voorbije seizoen. Na een revalidatie van zeven maanden keerde hij op het eind van de competitie terug in de selectie. Taha viel meerdere keren in en scoorde de winnende treffer in de verlenging van de halve finale van de play-offs tegen NEC.

Taha wil nog altijd slagen bij FC Twente, maar beseft ook dat hij dit seizoen minuten moet gaan maken in de eredivisie.
Via Tubantia. Taha speelde bij Zwolle vaak op 10 maar bij Twente vaker op rechtsbuiten. Wel een interessante speler, heeft een bepaalde flair over zich die me wel aanspreekt.
Plaats reactie