Aanvallers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Selectiespeler
Re: Aanvallers (geruchten in de media)
Als Haller naar Utrecht komt zitten ze daar ook met 4 centrumspitsen. Descotte en Ohio zijn ook nog erg jong en onervaren. David Min heeft iets meer ervaring, maar daar zal Utrecht ook wel weer meer dan een miljoen voor vragen.
In de categorie ervaren pinchhitters zonder contract heb je nog Bas Dost en Lars Veldwijk. Waarbij het bij Dost natuurlijk vooral de vraag is of zijn lichaam nog profvoetbal aankan.
In de categorie ervaren pinchhitters zonder contract heb je nog Bas Dost en Lars Veldwijk. Waarbij het bij Dost natuurlijk vooral de vraag is of zijn lichaam nog profvoetbal aankan.
- jeewee
- Basisspeler
Veldwijk is recent geopereerd aan een hernia, herstel schijnt wel voorspoedig te gaan maar hoe hij daar uit komt weet je ook nooit...Abenello schreef: ↑09-01-2025 11:56 Als Haller naar Utrecht komt zitten ze daar ook met 4 centrumspitsen. Descotte en Ohio zijn ook nog erg jong en onervaren. David Min heeft iets meer ervaring, maar daar zal Utrecht ook wel weer meer dan een miljoen voor vragen.
.-
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Ik heb het idee dat we naar andere opties aan het kijken zijn dan een Min, Eddahchouri en Veldwijk. Uiteindelijk wil je van een speler op zo'n positie een 'cashcow' maken zoals we eerder al probeerden met Karlsbakk. De genoemde namen zijn daarvoor eigenlijk al te oud.
-
- Bankzitter
Een spits, een linksbuiten en een creatieve tien hebben we nodig. En een gooie CV naast Hopland. Maar ja, wij hebben Ferry de Haan..
.
.
- zweed1
- Wereldspeler
Marça schreef: ↑09-01-2025 14:31 Ik heb het idee dat we naar andere opties aan het kijken zijn dan een Min, Eddahchouri en Veldwijk. Uiteindelijk wil je van een speler op zo'n positie een 'cashcow' maken zoals we eerder al probeerden met Karlsbakk. De genoemde namen zijn daarvoor eigenlijk al te oud.
Op zich eens maar dan moet ons scoutingsapparaat veel beter. Bij de onder 17 loopt al een sterke spits die moet je goed begeleiden. Nico is op weg naar de uitgang, die Serviër is een tijdelijke passant en Rialllys komt nog tekort. Zou eigenlijk een jaartje in de verhuur moeten richting KKD. Dan zijn Min of Eddachouri goede opties voor ons.
-
- Beheerder
-
- Selectiespeler
Prioriteit is wat mij betreft een technisch vaardige buitenspeler met een passeerbeweging en een goede voorzet. Dan komen als het goed is spelers onze spitsen ook beter uit de verf. Die krijgen nu wel erg weinig ballen. Sebaoui maar terug naar Feyenoord (ik ben blij dat hij gehuurd wordt, Feyenoord vroeg 5 miljoen toch?). Dan heb je met Trenskow en Jahanbakhsh de bezetting aardig op orde. Jahanbakahsh na de zomer weg en kijken of je een goed talent kan oppikken om hem te vervangen. Staat er gelijk iets meer kapitaal op het veld.
Een extra verdediger hoeft van mij niet. In tegenstelling tot velen vind ik Kersten wel prima spelen. Komt misschien niet heel snel en behendig over, maar ik vind hem wel solide. Als er een kans is, dan prima, anders even zo laten.
Een spits en een 10 zou leuk zijn, maar niet zo belangrijk als een goede buitenspeler. Als er een kans zich voordoet prima natuurlijk. Qua spits zou een kopsterke en fysiek sterke spits mooi zijn. Beetje type Dost, van Hooijdonk, etc. Iemand die ook de buitenspelers beter laat spelen (al vond ik dat bij Sidney matig). En qua 10, ik hoop dat Smans zich nog goed gaat ontwikkelen.
Een extra verdediger hoeft van mij niet. In tegenstelling tot velen vind ik Kersten wel prima spelen. Komt misschien niet heel snel en behendig over, maar ik vind hem wel solide. Als er een kans is, dan prima, anders even zo laten.
Een spits en een 10 zou leuk zijn, maar niet zo belangrijk als een goede buitenspeler. Als er een kans zich voordoet prima natuurlijk. Qua spits zou een kopsterke en fysiek sterke spits mooi zijn. Beetje type Dost, van Hooijdonk, etc. Iemand die ook de buitenspelers beter laat spelen (al vond ik dat bij Sidney matig). En qua 10, ik hoop dat Smans zich nog goed gaat ontwikkelen.
-
- Wereldspeler
Eens, we hebben 3 spitsen en 'maar' twee goede buitenspelers. Daar moet er eentje bij zodat je met een wissel nog wat teweeg kan brengen. Het liefst een echte buitenspeler inderdaad. Trenskow heeft een goede trap en voetbalt redelijk mee, maar heeft geen actie buitenom of binnendoor.
-
- Forumicoon
Twee goede buitenspelers? Wie dan? Ik vind onze vleugelspelers echt heel slecht. Trenskow heeft geen versnelling, geen passeeractie en geen passie. Wat is dat een doodse speler. Je speelt al 2 wedstrijden met 10 man. Alireza had zaterdag een complete off-day, maar is verder wel een toegevoegde waarde. Al komt ook hij geen man voorbij.
Dus een snelle speler met diepgang en een actie hebben we nodig.
Ik vind het best knap van de club. Vleugelspitsen aantrekken zonder actie en spitsen halen die het niveau niet hebben. Knap werk!
Dus een snelle speler met diepgang en een actie hebben we nodig.
Ik vind het best knap van de club. Vleugelspitsen aantrekken zonder actie en spitsen halen die het niveau niet hebben. Knap werk!
-
- Wereldspeler
Trenskow heeft 5 goals en 3 assists in 18 wedstrijden, dat kan je moeilijk slecht noemen. Wat had je dan verwacht 10 goals en 6 assists? Sahraoui had geen betere cijfers en ik denk dat er weinig buitenspelers in de eredivisie zijn met betere statistieken. Trenskow heeft een gouden schot in zijn linkerbeen, het is helaas geen dribbelaar met een actie. Jahanbakhsh is voor ons een belangrijke speler met zijn ervaring en voetbalgogme. De wedstrijd tegen Groningen was de eerste wedstrijd dat hij geen voldoende leverde, in de overige wedstrijden is hij een prima aanwinst gebleken.Heerenveen rules schreef: ↑27-01-2025 06:48 Twee goede buitenspelers? Wie dan? Ik vind onze vleugelspelers echt heel slecht.
-
- Jeugdspeler
Als je een goede linksbuiten haalt, zou Trenskow misschien ook een optie kunnen zijn op 10 aangezien hij niet de pure snelheid heeft die je van een buitenspeler zou (moeten) verwachten.
Met de 3,1 miljoen voor Ejuke zou er toch nog iets mogelijk moeten zijn de laatste week van deze transfer periode?
Met de 3,1 miljoen voor Ejuke zou er toch nog iets mogelijk moeten zijn de laatste week van deze transfer periode?
-
- Wereldspeler
Die 3,1 miljoen zijn helaas al uitgeven in het verleden. Er is dus rekening mee gehouden dat we het nog zouden ontvangen. Oftewel, er was een groot probleem geweest als we het niet hadden ontvangen. Voor de liquiditeit, dat is in hoeverre je in staat bent om aan je kortlopende betaalverplichtingen te voldoen, is het zeer welkom. Maar het is dus geen 3,1 miljoen 'extra' die we nu kunnen uitgeven.
-
- Superster
Is dit niet het topic voor dingen in de media?
Het is maar een spelletje
- zweed1
- Wereldspeler
Volgens mij niet Ferry noemde van de zomer dit als argument dat er niet veel mogelijk was.Alfred schreef: ↑27-01-2025 12:56 Die 3,1 miljoen zijn helaas al uitgeven in het verleden. Er is dus rekening mee gehouden dat we het nog zouden ontvangen. Oftewel, er was een groot probleem geweest als we het niet hadden ontvangen. Voor de liquiditeit, dat is in hoeverre je in staat bent om aan je kortlopende betaalverplichtingen te voldoen, is het zeer welkom. Maar het is dus geen 3,1 miljoen 'extra' die we nu kunnen uitgeven.
-
- Wereldspeler
Dat had te maken met liquiditeit. Helaas heeft de club kunstgrepen moeten toepassen en andere transferinkomsten naar voren moeten halen. Die 3,1 miljoen is niet extra. Het was niet afgeschreven. Het beleid in de laatste jaren is gemaakt op basis van het ontvangen van de ontbrekende Ejuke miljoenen.
-
- Wereldspeler
Ferry zegt dit denk ik vooral om zichzelf geen druk op te leggen voor deze transferwindow. Tuurlijk zit er een kern van waarheid in het liquiditeitstekort, maar als hij nu zou zeggen dat er een budget beschikbaar is en een transfer uiteindelijk niet doorgaat, dan is iedereen teleurgesteld. Olsson en Karlsbakk zijn ook verkocht, dus er moet rond de 4-5 miljoen euro binnengekomen zijn.
Ze halen deze transferwindow allemaal spelers, omdat ze denken dat de play-offs voor Europees voetbal haalbaar zijn. Daarom denk ik dat ze nog wel kijken naar een linksbuiten of een creatieve middenvelder. Of zeg ik nou iets heel geks?
Ze halen deze transferwindow allemaal spelers, omdat ze denken dat de play-offs voor Europees voetbal haalbaar zijn. Daarom denk ik dat ze nog wel kijken naar een linksbuiten of een creatieve middenvelder. Of zeg ik nou iets heel geks?
-
- Basisspeler
Dat is wel te hopen Superfrysk. Als een wedstrijd op slot zit hebben wij geen spelers achter de hand die een wedstrijd open kunnen breken. Met alle respect maar Nunnely en Sebaoui gaan dat niet voor ons doen, zoals Ferry dat dan zegt zijn die wat mij betreft wel ‘uitgecheckt’.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Tristan van Gilst is zeker een interessante vleugelspeler (21, bijna 22), valt wekelijks positief op bij De Graafschap. Nu zeven goals en twee assists in 17 wedstrijden. Speelde in de jeugd van PEC Zwolle tot 2023 en dus een relatieve laatbloeier. Zou in ons straatje passen en komende zomer transfervrij.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Eddachchouri is hier en in de media ook genoemd, maar die gaat een mooie stap maken naar Deportivo La Coruna. Ik ga er voor het gemak vanuit dat we niet serieus met hem zijn bezig geweest, anders hadden ze Lukovic wel laten lopen en Eddahchouri gehaald. Zal niet veel meer dan een paar ton hebben gekost met een aflopend contract.
-
- Selectiespeler
Moest volgens mij 3 ton kosten, maar Ferry de Haan had eind vorig jaar al aangegeven hem niet als spits voor Heerenveen te zien.
-
- Basisspeler
Go Ahead heeft zich inmiddels voor hem gemeld, zien in hem de opvolger van Edvardsen.Marça schreef: ↑30-01-2025 14:34
Tristan van Gilst is zeker een interessante vleugelspeler (21, bijna 22), valt wekelijks positief op bij De Graafschap. Nu zeven goals en twee assists in 17 wedstrijden. Speelde in de jeugd van PEC Zwolle tot 2023 en dus een relatieve laatbloeier. Zou in ons straatje passen en komende zomer transfervrij.
Denk dat wij het nog een halfjaartje met Sebaoui en Nunnely moeten doen helaas.
Maar wie weet wil Van Gilst zelf het seizoen afmaken bij de Graafschap en kunnen wij hem alsnog transfervrij oppikken.
-
- Superster
Wanneer hij kan kiezen voor Go Ahead en ons dan is hij gek wanneer hij voor ons kiest.
Go Ahead is op dit moment al een paar seizoenen beter
Go Ahead is op dit moment al een paar seizoenen beter
Het is maar een spelletje
-
- Wereldspeler
-
- Nieuw talent
Dus nu is van Gilst opeens dé vleugelspeler uit de KKD die we moeten halen? Afgelopen zomer werd de topspeler uit de KKD gehaald en iedereen was lyrisch, omdat Sebaoui het uitstekend gedaan had bij Dordrecht...
Sebaoui valt toch enigszins tegen op eredivisie=niveau. Net als Smans die fysiek moeite heeft om aan te haken.
Ik denk dat we spelers als van Gilst en ook Eddachchouri niet te snel moeten ophemelen. Ze kunnen zeker de stap maken, maar om ze directe versterking neer te zetten gaat mij nu wat te ver.
Sebaoui valt toch enigszins tegen op eredivisie=niveau. Net als Smans die fysiek moeite heeft om aan te haken.
Ik denk dat we spelers als van Gilst en ook Eddachchouri niet te snel moeten ophemelen. Ze kunnen zeker de stap maken, maar om ze directe versterking neer te zetten gaat mij nu wat te ver.
- ABE1920SCH
- Nieuw talent
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Gratis past wel bij ons budget in ieder geval
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
In theorie lijkt me dit een goede opvolger voor Nicolaescu, daar kun je dan nog een 1-1,5 miljoen euro voor krijgen en dan zijn opvolger 'gratis'. Maar deze jongen zit nu natuurlijk in een luxepositie en kan zo'n beetje overal tekenen.
Eerlijk gezegd denk ik dat Cracovia (ook kijkend naar de tijd van Van Amersfoort daar) een vergelijkbare club is als de onze - en dan zal hij sneller een stap hogerop willen maken in plaats van opzij. De Eredivisie staat hoger aangeschreven maar wij zijn daarin natuurlijk maar een stabiele middenmoter.
Eerlijk gezegd denk ik dat Cracovia (ook kijkend naar de tijd van Van Amersfoort daar) een vergelijkbare club is als de onze - en dan zal hij sneller een stap hogerop willen maken in plaats van opzij. De Eredivisie staat hoger aangeschreven maar wij zijn daarin natuurlijk maar een stabiele middenmoter.
-
- Forumicoon
Als hij net zo goed is als Matusiak, direct doen..
-
- Selectiespeler
Naast 12 doelpunten, ook 7 assists. 1,82 lang, rechtsbenig. 27 interlands voor Finland, 7 goals.
Vorig seizoen 33 wedstrijden, 9 goals en 7 assists
Seizoen daarvoor 34 wedstrijden, 6 goals en 1 assist.
Beetje een laatbloeier lijkt het.
Vorig seizoen 33 wedstrijden, 9 goals en 7 assists
Seizoen daarvoor 34 wedstrijden, 6 goals en 1 assist.
Beetje een laatbloeier lijkt het.
-
Verified
- Beheerder
Klinkt meer als een mogelijke "1 season wonder", maar ik laat mij graag verrassen
Heerenveen fan in Leiden