Laat maar komen!!
Aanvallers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Nieuw talent
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Re: Aanvallers (geruchten in de media)
Onzinbericht. Logisch ook, als je erover nadenkt dat Trenskow op zijn positie een van onze betere spelers is.
-
- Nieuw talent
Zou dat wel jammer vinden, iedere impuls aan de aanval kunnen we goed gebruiken.
Tot een volgende keer.
-
- Bankzitter
- jeewee
- Basisspeler
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Erg bijzondere ontwikkeling. Hoorde vanochtend dat er geen sprake van is maar als Ferry het zelf gaat erkennen... Wat mij betreft niet een echte versterking en sowieso een dure kracht omdat hij niet een EU-paspoort heeft (of inmiddels wel verkregen?).
- jeewee
- Basisspeler
Volgens Transfermarkt.nl heeft hij inmiddels ook de Nederlandse nationaliteit, desondanks zal hij niet de goedkoopste zijn
.-
-
- Selectiespeler
Het lijkt me duidelijk dat er paniek in de tent is. En dat is meer dan terecht.
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Apart, er zijn toch wel andere posities waar ik liever versterking zou willen zien.
-
- Bankzitter
Als je niks creëert zul je ook nooit scoren. Winterperiode kun je van mooi wat spelers afscheid nemen en dan versterking voor de andere posities zoeken. Maar voor nu hebben we echt wel een aanvallende impuls nodig.
-
Verified
- Beheerder
Contact =/= Interesse, meneer de Boer
Heerenveen fan in Leiden
- zweed1
- Wereldspeler
Volgens bronnen rond Telstar is er interesse voor Zacharia Eddachouri de topscorer van de KKD met 9 goals.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
-
AMDJ Verified
- Beheerder
-
- Bankzitter
- zweed1
- Wereldspeler
- ABE1920SCH
- Nieuw talent
-
- Wereldspeler
Toch wel bijzonder als je op 18-jarige leeftijd als spits aanvoerder bent van het elftal, een laagvlieger in Servië in dit geval. Scoorde daar ook prima. Wel nog een jonge gozer en platte huur. Op deze manier hebben we wel weinig gasten voorin waar wat aan te verdienen valt, eigenlijk alleen Trenskow en vast ook wel wat aan Nicolaescu.
-
- Jeugdspeler
Als deze jongeman komt moet je het komende half jaar Rallis verhuren aan een kkd club
-
- Wereldspeler
Lekker voor Rallis..
-
- Selectiespeler
Hier kan ik me wel in vinden, dit zou een win-win situatie kunnen opleveren, aangezien je in het merendeel van de potjes wel zag dat bij Rallis het tempo en handelen voor nog wel te hoog ligt op Eredivisie niveau.
Over deze Milos Lukovic, heb paar keer wat van hem voorbij zien komen en dus wel enig beeld van hem gekregen, interessante speler! Bewegelijke spits die vrij explosief is. En voor zijn leeftijd al heel slim in het positie kiezen, merendeel van zijn goals (scoorde echt betrekkelijk veel) waren wel penals, maar is in algemeen erg eager naar de goal. Mee voetballende gedeelte is het wel behoorlijk wisselvallig, heeft meer fysiek vermogen dan Rallis in het weerstand bieden tegen zijn verdedigers, (Servische competitie erg fysiek) maar moet vaster worden in zijn balbehandeling en vervolg acties.
Verwacht dus niet gelijk dat je hier je gewenste kapstokspits binnen mee hebt ala Bas Dost of Sibon, daarvoor moet hij nog wel wat constanter worden in het meevoetballen. Dus in dat opzicht ben ik benieuwd hoe dit zich zal verhouden tot de Eredivisie, waar je minder echte mannetjesputters als verdedigers hebt.
In de Nederlandse manier van spelen zal er wel met hem aan de slag worden gegaan op het gebied van meevoetballen, denk dat we daardoor ook zo'n soort speler (die toch veel waarde vertegenwoordigd) hebben kunnen verleiden tot de Eredivisie. Mooi van Persie project!
Om maar containerbegrippen te gebruiken ''de voorwaarden zijn aanwezig qua profiel'' maar waar hebben we dit ook alweer eerder gehoord..
-
Verified
- Wereldspeler
Dit slaat alleen ergens op als Karlsbakk vertrekt tegen elk aannemelijk bod en Rallis zonder optie verhuurd wordt aan minimaal een middenmoter in de KKD. Nico en deze gozer een half jaar de minuten verdelen, dan in de zomer Nico verkopen.
- Trevorp
- Invaller
Ik zie eerlijk gezegd het grote voordeel nog niet zo. Kale huur moet vooral vaak ook een noodoplossing zijn lijkt me. Je bent dat een half jaar bezig om hem wedstrijdritme en -fitheid te laten krijgen, en dan kan ie weer weg. Dan is dat project van van Persie vooral gunstig voor Strasbourg.
Maar ik zal wel iets missen qua info.
Maar ik zal wel iets missen qua info.
- Trevorp
- Invaller
Volgens Sander de Vries zou het inmiddels rond zijn, op het papierwerk na.
-
- Selectiespeler
Ik ga er ook niet vanuit dat we hier later nog iets aan over gaan houden. Zodra hij goed genoeg is wordt hij naar moederclub Chelsea getransfereerd. De transfersom wordt dan bepaald aan de hand van wat op dat moment handig is om aan alle financiële regeltjes te voldoen. Hij zou dus net zo goed voor 0 euro als voor 30 miljoen euro kunnen vertrekken. Het is om cynisch van te worden, maar daarom denk ik niet dat ze aan een (klein) doorverkooppercentage willen vastzitten. Strasbourg zal wel een groot deel van het salaris blijven betalen. Het enige voordeel is dus dat je een dure speler 'goedkoop' bij je hebt rondlopen.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
De enige manier om wellicht wel zo'n constructie te doen is als er speeltijd/goals aan verbonden zijn. Als hij hier alles gaat spelen, heeft Chelsea/Strasbourg daar profijt van. Normaal gesproken wil Heerenveen met huurspelers altijd wel het deel van de opleidingsvergoeding (feitelijk de 'solidariteitsbijdrage') overnemen. Voor een halfjaar zou dat 0,25% betekenen van alle toekomstige transfersommen. Maar dan zal daar wel speeltijd tegenover moeten staan, daar zou je afspraken over kunnen maken.Abenello schreef: ↑06-01-2025 08:48 Ik ga er ook niet vanuit dat we hier later nog iets aan over gaan houden. Zodra hij goed genoeg is wordt hij naar moederclub Chelsea getransfereerd. De transfersom wordt dan bepaald aan de hand van wat op dat moment handig is om aan alle financiële regeltjes te voldoen. Hij zou dus net zo goed voor 0 euro als voor 30 miljoen euro kunnen vertrekken. Het is om cynisch van te worden, maar daarom denk ik niet dat ze aan een (klein) doorverkooppercentage willen vastzitten. Strasbourg zal wel een groot deel van het salaris blijven betalen. Het enige voordeel is dus dat je een dure speler 'goedkoop' bij je hebt rondlopen.
-
Verified
- Wereldspeler
Afspraken over speeltijd lijken me echt hele linke soep, dan maak je je staf vleugellam en het is de doodsteek voor de motivatie van concurrenten in de selectie.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Zulke afspraken hoeven natuurlijk niet bindend te zijn, maar voor beide partijen een soort van prikkel om het tot een succes te maken. Garanties op speeltijd gaan we niemand geven, dat lijkt me uit sportief oogpunt ook enorm onwenselijk.
-
- Selectiespeler
Als straks 2 van onze spitsen echt weg gaan in deze transferperiode zou ik toch proberen om Sydney van Hooijdonk te halen voordat ie naar Nac Breda gaat.
Straks 2 jonge jongens van 19 die talent hebben maar die moeten eerst maar laten zien.
Je kon zeggen wat je wilt maar Sydney kan wel goal maken.
Ik ben benieuwd wat er nog bij komt.
Straks 2 jonge jongens van 19 die talent hebben maar die moeten eerst maar laten zien.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
-
- Invaller
hij moet het ook van de aanvoer hebben, en laten we daar nou niet sterk in zijn.boy waterman schreef: ↑09-01-2025 11:44 Als straks 2 van onze spitsen echt weg gaan in deze transferperiode zou ik toch proberen om Sydney van Hooijdonk te halen voordat ie naar Nac Breda gaat.