Hulde!
--------
Fotoreportage Ajax- SC Heerenveen online
http://www.feanfans.nl
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Idd, je bent fan van één club, misschien nog een lokale amateur ploeg ofzo, maar je kan niet fan zijn van ajax en heerenveen
Ermm... een "echte" heerenveen fan met een ajax hart? ... nee, dat slaat eigelijk helemaal nergens op hè? ... Nu moet je het zelf nog even inzien hoe fout je eigelijk bezig bentCross79 schreef:Ach..... ik denk dat het merendeel die mij kent hier op het forum wel weet dat het zo is.
Kan er ook niks aan doen.
Oude liefde roest niet.
En dat geldt zeker voor deze wedstrijd! Wat een zaad wedstrijd zeg. Gelukkig klom die jongen op de scheidingswand, viel er toch nog wat te beleven!roelof de vries schreef:Ook zoiets, die Ajacied die op die scheidingswand klom. Tja, geen groot probleem toch. Die jongen eraf halen en klaar. Maar nee hoor, doordat de politie hem meteen in de boeien sloeg, kwamen zijn maten natuurlijk in opstand. Als de politie die jongen gewoon naar benenden had gehaald en verder niks had gedaan (die jongen was echt niks van plan verder hoor), dan was het ook niet uit de hand gelopen.
(soms zijn randverschijnselen boeiender ja!)
Hoho Roelof iets te voorbarig. Er is zeker iets van gezegd tegen die "supporters" en niet al te vriendelijk ook. Meer kun je in mijn ogen ook niet doen. Verder eens met je betoog.roelof de vries schreef:Het viel me trouwens nog mee. Bij de doelpunten van Ajax waren er twee groepjes die opstonden. Zeven man of zo. Als ik er naast gezeten had (ik zag dat je er vlakbij zat Jaap) had ik er zeker wel wat van gezegd. Leun en aardig trouwens, al die mensen die zich storen aan de Ajaxsupporters, maar ik vraag me af of er daadwerkelijk ook wat van gezegd wordt. Als er iemand met Ajax spullen langs mij loopt, of eger nog, bij me in de bus zit, dan trek ik mijn bek wel open. Kom op zeg, provocerend gedrag. Wel een leuk spandoek (10-0) weghalen met als argument provocerend gedrag, maar dit wel toelaten? Kansloos zeg. Maaar goed stewards zijn over het algemeen al kansloos. En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die boven ze staan.
Ook zoiets, die Ajacied die op die scheidingswand klom. Tja, geen groot probleem toch. Die jongen eraf halen en klaar. Maar nee hoor, doordat de politie hem meteen in de boeien sloeg, kwamen zijn maten natuurlijk in opstand. Als de politie die jongen gewoon naar benenden had gehaald en verder niks had gedaan (die jongen was echt niks van plan verder hoor), dan was het ook niet uit de hand gelopen. Maar ach, ze moeten toch wat te doen hebben hè. Net als bij Zwolle-uit, niks aan de hand, maar zodra er politie bij staat, gebeurt er iets.
Dat moest er even uit. Oh ja, 3-0 verloren. Klote...
(soms zijn randverschijnselen boeiender ja!)
Ik wou dat je gelijk had en dat ik er niks van gezegd had. Cor en ik hadden voor de wedstrijd al woorden met 3 Ajacieden achter ons, jongens van een jaar of 20. Naast ons een vader met 3 zoontjes, ook Ajax, en links voor nog eens een stelletje, ook Ajax. Alsof het een complot was.roelof de vries schreef:Het viel me trouwens nog mee. Bij de doelpunten van Ajax waren er twee groepjes die opstonden. Zeven man of zo. Als ik er naast gezeten had (ik zag dat je er vlakbij zat Jaap) had ik er zeker wel wat van gezegd. Leun en aardig trouwens, al die mensen die zich storen aan de Ajaxsupporters, maar ik vraag me af of er daadwerkelijk ook wat van gezegd wordt.
Daar ben ik het mee eens. Ik denk dat sommigen gewoon meerdere clubs hebben als backup, gaat het goed met heerenveen, nou dan zijn ze lekker hveen supporter, gaat het wat minder, ach dan pak je lekker je ajax shirtje uit de kast.Joepjunior schreef:Echt voor 2 clkubs zijn in 1 comp. kan naar mijn idee niet. Een echte Fries hoort Heerenveen-fan te zijn. Dat is mijn mening. Loop je daar in Ajax-shirt in een Heerenveen-vak; belachelijk!
Ligt het aan mij of is dit tegenstrijdig?Cross79 schreef:
Slaat echt nergens op wat je nu bazeld....
Ik had voor Heerenveen(11 jaar geleden) een SCC bij Ajax.
Ben naar Heerenveen gegaan met een leraar en ben besmet geraakt met het virus, met alle gevolgen van dien.
Maar Ajax blijf in mijn hart mn eerste club.