Weinig veranderd ten opzichte van deel 5. Het is wel allemaal wat moeilijker geworden, maar ziet er toch weer goed uit en gameplay is ook prima. Beter dan Fifa 07.
ik had begrepen dat fifa met een goede inhaal race bezig is.Ik vond voorheen pes veel beter.Wel moeilijker om te scoren.Moet wel zeggen dat ik niet elk jaar weer een nieuwe haal.Daarvoor vind ik de vooruitgang te minimaal.Of heb ik da mis?[fifa]
Ben bezig met Heerenveen in de eredivisie, en dat valt niet mee.
Speel op 3 sterren (van de 5) en de meeste wedstrijden speel ik gelijk. Maar als je dan wint, dan heb je er ook alles aan gedaan, en dat is de grote uitdaging van PES.
Fifa begint snel te vervelen door de gameplay, maar PES heeft dat juist niet.
Is deze er ook voor de xbox(current Gen) of alleen voor de Xbox360? Anders haal ik hem ff. Is toch wel geweldig. Speel nog steeds vaak PES5. Net met Liverpool de CL gewonnen en sta 2e in de competitie. Erg verslavend moet ik zeggen.
Gearard schreef:Ben bezig met Heerenveen in de eredivisie, en dat valt niet mee.
Speel op 3 sterren (van de 5) en de meeste wedstrijden speel ik gelijk. Maar als je dan wint, dan heb je er ook alles aan gedaan, en dat is de grote uitdaging van PES.
Fifa begint snel te vervelen door de gameplay, maar PES heeft dat juist niet.
Voor de mensen die Pro Evolution Soccer 6 op de PC hebben, heb ik goed nieuws. Het is vanaf nu mogelijk om in het Abe Lenstra Stadion te spelen. Verschillende mensen uit Engeland en omstreken hebben er aangewerkt. Het is een Nederlandse stadion pack, naast Heerenveen zitten er het stadion van AZ, Excelsior, FC Twente, Roda JC, FC Utrecht, Willem||, FC Groningen, Heracles Almelo, NEC, NAC, Sparta en Vitesse in. Hier kun je de pack downloaden: http://files.filefront.com/Ducht+Pack+b ... einfo.html
Heb inmiddels alle bijgevoegde Nederlandse stadions bekeken, zien er erg goed uit. Helaas werken de stadions van Eurborg en Gelredome niet (was de maker van deze stadions een hveen supporter? )
Zijn er toevallig ook chants van de Nederlandse competitie voor PES6? Dat zou de beleving helemaal compleet maken.
Heb net PES6 gedownload...maar wat een rotspel...oke, het is engels, maar...op de een of andere manier zien de menu's er vreselijk goedkoop uit en speelt het ook wat vreemd...., het is dan ook net alsof het spel uit 2002 komt...Misschien ben ik teveel fifa gewend (speel nu 2007)....
Daarnaast kan ik moeilijk de juiste knopjes voor mijn toetsenbord instellen...ik zal der nog es ff goed naar kijken, of heeft iemand een bereverstand van PES en de instellingen?
JayT schreef:Heb net PES6 gedownload...maar wat een rotspel...oke, het is engels, maar...op de een of andere manier zien de menu's er vreselijk goedkoop uit en speelt het ook wat vreemd...., het is dan ook net alsof het spel uit 2002 komt...Misschien ben ik teveel fifa gewend (speel nu 2007)....
Daarnaast kan ik moeilijk de juiste knopjes voor mijn toetsenbord instellen...ik zal der nog es ff goed naar kijken, of heeft iemand een bereverstand van PES en de instellingen?
Gewoon aan wennen. Menu's zijn inderdaad lelijk. Verder speelt het echt heel erg lekker, zeker als je Fifa gewend bent met die standaard-goaltjes enzo. Bij Fifa is de manager-mode enzo wel beter, maar het pure voetbal is bij PES toch echt heel goed. Het speelt lekker en veel spelers zien er toch heel realistisch uit. Het speelt gewoon vreemd puur omdat je Fifa gewend bent, gewoon even oefenen en PES speelt veel lekkerder.
Sowieso raad ik je aan een patch te installeren (met kitserver) zodat je alles kloppend hebt.
Dat het menu lelijk is, is jouw mening, maar Konami besteed daar waarschijnlijk minder aandacht aan dan EA. Ik heb mij er in ieder geval nooit aan geirriteerd.
JayT schreef:Heb net PES6 gedownload...maar wat een rotspel...oke, het is engels, maar...op de een of andere manier zien de menu's er vreselijk goedkoop uit en speelt het ook wat vreemd...., het is dan ook net alsof het spel uit 2002 komt...Misschien ben ik teveel fifa gewend (speel nu 2007)....
Koop een playstationcontroller en een adapter, anders is het gewoon onspeelbaar.
Heeft iemand misschien een patch gedownload waarbij er jeugdspelers van Heerenveen in het spel zitten? Ik heb namelijk de nieuwste patch gedownload, maar spelers als Roorda, Smarasson enz missen. Aangezien ik een Master league begin zijn deze spelers leuk voor de toekomst. Overigs heb ik PES6 op de PS2, dus kan ik niet de gezichten downloaden, maar moet ik de codes van het haar, gezicht enz. invoeren. Heeft iemand die misschien voor mij? De basisspelers zijn goed bij mij, puur de wissels en jeugdspelers.
Sinds deze week in het bezit van fifa 2008 voor de PC, wederom even wennen hoe je moet spelen maar het gaat best goed.
Super aan deze versie (wellicht ook al in vorige versies) is dat je in Co-op kunt spelen. Dwz, je kunt samen spelen met anderen (max 3 geloof ik) in 1 team, waarbij je een positie uitkiest en die positie ook houdt, je moet dus ook goed lopen zonder bal. Je speler die je maakt kan beter worden.
Heb de NL versie, wat grappig is met de Nederlandse commentaren van Evert ten Napel en Youri Mulder.
Veel spelers ook in de eredivise waarvan de naam ook genoemd worden, wat een verschil met een aantal jaren geleden, waar slechts een paar spelers van de top3 bij name genoemd werden.
Wel jammer is dat Roorda niet bij de Heerenveenselectie zit!!! En wel een aantal andere spelers waarvan je denkt...huh?
Jarenlang speelde ik veelvuldig FIFA-versies, maar op een gegeven moment werd het saai. Een beetje rondtikken, draaien en dan schieten. Zelfs op het hoogste niveau scoorde ik daarmee erg simpel. Daarom ben ik gestopt en heb vorig jaar (geloof ik) PES5 gehaald. Die is me prima bevallen en PES6 speel ik tegenwoordig ook veel. Heb een geweldig team gehaald.
Ik heb onlangs nog eens een FIFA gespeeld (van vorig seizoen), maar dat vond ik heel slecht spelen.
FIFA is de laatste jaren wel wat verbeterd maar in de buurt van PES komen ze nooit. En of je nou zit te wachten op commentaar van Evert ten Apel...
Ik hoor dat wel vaker van mensen, het is natuurlijk maar net wat je gewend bent. Ik heb eigenlijk nooit PES gespeeld, misschien toch maar eens gaan doen dan.
Zal 1 van de 2 ook aan gaan schaffen voor de Wii....leuke daarvan, bij Fifa08 zit er voor de Wii en misschien ook wel andere, een tafelvoetbal spel bij!
Wat is trouwens het beste voetbal manager spel voor de PC op dit moment?
Pro Evolution Soccer 2008, als je van echt voetbal houdt! 25 oktober ligt hij eindelijk in de schappen. Ik ga woensdag(prijs verlaging van 100 euro gaat dan in ) eerst even een PS3 kopen en dan meteen helemaal zoet spelen met de demo.
Vooral de edit mode is erg vooruit gegaan. Je kan bijvoorbeeld bij elk stadion een grasmat kiezen. Veder is de schwalbe ook een mooie aanwinst. Er zijn nog zoveel verbeteringen te noemen. De voetbalgame van het jaar, PES 2008!
De laatste PES speel ik nog steeds enkele keren per week. Prachtig spel, helaas kun je de nieuwste versie, over een paar weken, niet op de PS2 spelen..
Theo schreef:De laatste PES speel ik nog steeds enkele keren per week. Prachtig spel, helaas kun je de nieuwste versie, over een paar weken, niet op de PS2 spelen..
Net ook even Fifa 08 gedowload en geprobeerd. Leuke nieuwe optie dat je je positie houd, (ben de naam ervan even kwijt) maar verrekte lastig. Net even een potje gebrobeert met Alves.... ik geloof ik dat 3x de bal geraakt heb