Tarik Elyounoussi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gekko
Forumicoon

Re: Tarik Elyounoussi

Bericht door Gekko »

Mark my words: ook dit wordt een hele goede. Minder in de individuele actie maar met veel beter inzicht dan Mickey. Als sterke individualist (Mickey) heb je minder te maken met het wel of niet ingespeeld zijn van een team. Zodra de andere aanvallers en middenvelders aanvoelen waar Ely de ballen neerlegt, gaan we het beleven.
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

teamplayer schreef:[
Ah... nu begrijp ik het!Daarom eindigen we dus elk jaar rond de 5e plaats... Doe maar rustig aan Tarik, draai eerst maar wat rustig aan mee, want je moet er nog in komen. Daarna paar keer top spelen met af en toe een mindere dag. Kunnen we je over (ander half) jaar verkopen voor veel duiten en zijn we weer 5e geindigd...
Dat heeft ook te maken met een trainer...

Maar zeg nou eens eerlijk: wat heeft Sulejmani nou werkelijk gepresteerd voor die 16 miljoen? Je kunt zo'n jongen gewoon niet dingen bieden die men bij Ajax nou eenmaal wel kan. Nu kan iedereen wel gaan roepen dat we geld genoeg hebben, maar daar kun je natuurlijk structureel geen salarissen van betalen. Of willen we Vitesse/Feyenoord/Cambuur/AZ achterna? Dan ben ik echt liever langzaam aan het groeien, dan dat soort gehypte zeepbellen die toevallig een keer een uitschieter hebben. Wij komen er wel.
Corruption is everywhere, fight it!
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Wat een klootzak die Elyounoussi, in zijn eerste officele wedstrijd gelijk slecht spelen en dan scoort hij ook nog eens, wat een lul zeg. :mrgreen:
Random
Nieuw talent

Bericht door Random »

Ik heb de wedstrijd noch samenvatting (nog steeds) niet gezien en heb daarom Elyounoussi ook niet kunnen beoordelen. Echter is het misschien mogelijk dat hij slecht speelde vanwege het kunstgras?
massan
Selectiespeler

Bericht door massan »

Dat lijkt me niet. Waarin zou het spel van een aanvaller verschillen op kunstgras t.o.v. echt gras?
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Tsjonge jonge. Na 1 wedstrijd worden zijn kwaliteiten al in twijfel getrokken. Ik kan me een openingswedstrijd in den Haag herinneren waarin ene Alves niet opviel maar wel scoorde. Laat Tarik dat nou juist ook hebben gedaan. We weten allemaal hoe het met A.A. afgelopen is.
Kortom, geef deze jonge 10 wedstrijden de tijd en oordeel dan.
SCH
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

massan schreef:Dat lijkt me niet. Waarin zou het spel van een aanvaller verschillen op kunstgras t.o.v. echt gras?
Bijvoorbeeld het stroperige dat kunstgras krijgt bij warm weer. Het verschil in demping, wat anders loopt dan echt gras en de bal ook anders kan doen laten bewegen.
Deze hele discussie, hier en daar met een knipoog, is natuurlijk belachelijk. Gaat helemaal nergens over. Vrijdag schiet hij er 3 in en is hij een topaankoop. Laat die jongen eerst eens 10-20 wedstrijden spelen dan kun je met een goed oordeel komen over de aankoop. Misschien heeft hij zelfs wel een jaar nodig om te rijpen en blinkt hij volgend jaar pas uit.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Ho ho! laten we niet vergeten dat hij al 20 jaar oud is, een echt top talent van 3, zoveel miljoen had natuurlijk op zijn 16e al 10 goals moeten scoren in de eredivisie! :mrgreen:
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

Als deze knul zo blijft spelen kan Sollied hem niet lang de hand boven het hoofd houden. Zet aub Henrique er dan in !
Samen maken we de club sterk.
Royce_SCH
Wereldspeler

Bericht door Royce_SCH »

Was wederom drama vandaag. Fysiek komt hij toch echt veel te kort. Ik heb hem nog lang niet afgeschreven, hij kan vast wel wat. Maar de 1e 2 wedstrijden van Tarik doen mij(en menig Heerenveen-supporter) weinigs goed.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Joho
Selectiespeler

Bericht door Joho »

Heb hem een paar leuke dingen zien doen die mij hoopvol stemmen. Geef die jongen aub de tijd. Is jong, speelt voor het eerst een thuiswedstrijd.
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Vooralsnog letterlijk en figuurlijk te licht.
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

H-J schreef:Vooralsnog letterlijk en figuurlijk te licht.
Dit vind ik van dat kansloos commentaar. Ook de posts ervoor vind ik zwaar overdreven. Tarik heeft er al een groot stuk competitie in Noorwegen opzitten met een ander team, andere spelopvatting en een andere rol. Hij moet, net als de meestte spelers, wennen aan het systeem en aan de teamgenoten. Ik heb vandaag wel spelers gezien, die al langer bij de club zijn, en nog minder lieten zien dan Tarik!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Baggerraartje
Wereldspeler

Bericht door Baggerraartje »

H-J schreef:Vooralsnog letterlijk en figuurlijk te licht.
Komt inderdaad fysiek te kort. De noorse competitie is toch een ander niveau dan de nederlandse!
Waarom geef je die Beekman geen kans...sommige aankopen bergrijp ik niet!
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Wie is Beekman? Ken wel een Beekmans maar die voetbalt bij de DKV. Wij hebben wel een linksbuiten in de selectie maar die jongen heet Deekman!
Op naar het volgende seizoen....
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Janneman schreef:Dit vind ik van dat kansloos commentaar. Ik heb vandaag wel spelers gezien, die al langer bij de club zijn, en nog minder lieten zien dan Tarik!!
Hij verliest gewoon veel duels en laat nog weinig zien. Dus op dit moment te licht. Dat jij dat kansloos vindt, so be it.
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Vooralsnog heeft deze jongen nog niet het benodigde niveau. Henrique oogt vooralsnog nog wat onbeholpen in zijn techniek maar is in het laatste kwartier gevaarlijker dan Elyounoussi in de hele wedstrijd. Tarik eerst maar even als invaller?
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

Wat me opviel is dat hij niet balvast is. Érg vaak als hij werd aangespeeld sprong de bal van zijn voet wat dan weer direct leidt tot balverlies en een tegenaanval. Waren dit zenuwen ? Ik hoop het maar. Geef hem wel wat meer kans natuurlijk en misschien dat hij erover heen komt. Het belang van Sibon is natuurlijk duidelijk. Hij kan wel even een bal vasthouden als het moet.
Samen maken we de club sterk.
Theo
Wereldspeler

Bericht door Theo »

Vooral fysiek komt hij te kort, als je zijn benen bijvoorbeeld vergelijkt met die van Pranjic. Stop die jongen enkele maanden in het krachthonk en het komt wel goed.
massan
Selectiespeler

Bericht door massan »

Theo schreef:Vooral fysiek komt hij te kort, als je zijn benen bijvoorbeeld vergelijkt met die van Pranjic. Stop die jongen enkele maanden in het krachthonk en het komt wel goed.
Ik denk niet dat je van Tarik kunt verwachten dat hij dezelfde dik gespierde benen als Pranjic krijgt. Herinnert u Kees van Wonderen nog? Daar heb je aanleg voor of niet. Feit is dat Tarik gisteren weinig goeds heb zien doen. Duels gingen uit de weg of de bal sprong van zijn voet, jammer. Beetje meer vertrouwen en er gewoon vol voor gaan!
Theo
Wereldspeler

Bericht door Theo »

Sulejmani heeft er anders ook wat spiermassa bij gekregen. En dat heeft zeker geholpen.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Ik heb ook al geconstateerd dat hij gewoon qua fysiek tekort komt.
Hij eindigt bij vrijwel elk duel op de grond.
Des te opmerkelijker dan dat hij in Noorwegen tweemaal is uitgeroepen tot speler ( of talent? ) van het jaar en zich daar in een m.i " fysiekere" competitie kennelijk toch goed heeft kunnen handhaven.
Misschien is er daardoor toch nog wat hoop op een beter vervolg.
Gisteren zag ik het wat dat beteft donker in.
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

In Noorwegen ligt het technische en tactische niveau lager dus kan hij daarmee uitblinken. Nu moet hij fysiek sterker worden, soms verraad hij een spoortje van talent maar hij is er nog lang niet ben ik bang.
massan
Selectiespeler

Bericht door massan »

Theo schreef:Sulejmani heeft er anders ook wat spiermassa bij gekregen. En dat heeft zeker geholpen.
Dat heeft het zeker, maar niet elke voetballer is hetzelfde natuurlijk.
ALS 26.000
Superster

Kan me nog erg goed herinneren dat Sulejmani in zijn eerste thuiswedstrijd tegen Sparta er tegen Adelay niet aan te pas kwam en dat is ook goed gekomen.....
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

ALS 26.000 schreef:Kan me nog erg goed herinneren dat Sulejmani in zijn eerste thuiswedstrijd tegen Sparta er tegen Adelay niet aan te pas kwam en dat is ook goed gekomen.....
Nou, Sulejmani had de uitwedstrijd weer niks in te brengen tegen Adeleye :wink:
ALS 26.000
Superster

Sulejmani speelde in de meeste uitwedstrijden stukken minder dan thuis. Maar goed, we dwalen af.
Hakansson
Invaller

Bericht door Hakansson »

Wat mij opvalt in een ander topic dat vdb word afegemaakt word om zijn fout, maar als tarik de kanden die hij krijgt er gewoon in zchiet staan we met de rust vier nul voor.

Zo als ik hem de 2 wedstrijden heb gezien komt hij op dit moment op alle fronten net iets te kort, je ziet ook wel goede dingen .

Ik zou zeggen als kalou fit is geef deze jongen een half jaar de tijd in de beloftes om te wennen aan nederlandse voetbal.
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

Mee eens, al zou ik het proberen met Beda of Smarasson. Maar ik zou toch wel zo langzamerhand inderdaad een andere aanvaller erbij zetten ...
100% achter Marco van Basten!
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Zo langzamerhand? Elyounoussi speelt hier pas anderhalve maand en heeft nog maar twee officiële duels gespeeld. Tel daarbij op zijn leeftijd, de overstap (eerste buitenlandse transfer), de vorm van Heerenveen en zijn matige beginperiode is simpel te verklaren.

Het is waar dat hij nog weinig laat zien, maar Sulejmani liet in het begin ook niet veel zien. Laat Elyounoussi maar mooi staan en geef hem het vertrouwen. Bij vlagen zie je namelijk wel dat hij goed kan voetballen.

Waarom willen jullie trouwens Pedro Beda op linksbuiten? Heerenveen heeft hem gehaald als centrumspits (toekomstige opvolger Sibon) en op twee potjes bij de beloften kun je nog heel weinig zeggen.
Plaats reactie