Football Manager
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
- Eric
- Superster
Promotie is toch best makkelijk? Ben kampioen geworden in het eerste jaar met Leeds, daarna jammer ook net weer gedegradeerd omdat ik mijn tv geld teveel aan dure spelers heb verknoeid. Wanneer je met Leeds een goede spits haalt en wat verdedigers van de Engelse topclubs is het best te doen.Satyricon schreef:Pff, ik ben net ontslagen bij Leeds, wat een ****club is dat zeg. Dát zou pas een challenge zijn, Leeds in het 1e seizoen laten promoveren, wat de eis van het bestuur en de fans dan ook is![]()
Hartstikkene gek, die Leedslui
-
- Wereldspeler
- Satyr
- Superster
Ik ben net begonnen met FM07, dus ik moet even warmdraaienEric schreef:Promotie is toch best makkelijk? Ben kampioen geworden in het eerste jaar met Leeds, daarna jammer ook net weer gedegradeerd omdat ik mijn tv geld teveel aan dure spelers heb verknoeid. Wanneer je met Leeds een goede spits haalt en wat verdedigers van de Engelse topclubs is het best te doen.

-
- Selectiespeler
- Criz
- Wereldspeler
Ik wel opzich best mee doen, hangt het wel af van de clubkeuze. Swansea valt voor mij af, omdat dit een club is die waarmee heel gemakkelijk kampioen is te worden in de League One.
Mijn voorkeur gaat toch iets eerder uit naar een club die ergens op het hoogste niveau voor degradatie vecht.
Mijn voorkeur gaat toch iets eerder uit naar een club die ergens op het hoogste niveau voor degradatie vecht.
Laatst gewijzigd door Criz op 30-05-2007 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Superster
Lijkt er wel verdacht veel op, na 2 jaar komt Feyenoord altijd heel erg omhoog, lijkt wel alsof het potentieel bevooroordeeld is ingesteld, niet alle spelers van Fey zijn supertalentren zoals op FM, vooral de Guzman, Slory en Tiendalli zijn aardig overschat daarJeroen schreef:De Nederlandse scout voor FM is een Feyenoordsupporter..
-
davp Verified
- Wereldspeler
In CM00/01 heb ik ook zoiets gedaan, toen met Sampdoria en Wolfsburg. Is zeker aan te raden.drika746 schreef:Een team op het hoogste niveau waar waarschijnlijk weinig tot niemand nog mee gespeeld heeft in een leuke competitie die daadwerkelijk een uitdaging is, wat vinden jullie van Levante, Ascoli of Gladbach
-
- Forumicoon
http://www.sigames.com/news.php?type=vi ... le_id=1275
Aankondiging + Screenshots + Informatie van FM 2008.
Aankondiging + Screenshots + Informatie van FM 2008.
-
- Wereldspeler
Re: Football Manager 2007
Iemand al de demo gespeelt of de gehele versie ergens gekocht/gedownload? Ik zelf ga Vrijdag even een bezoekje doen aan de Free Record shop in de hoop daar de gehele versie te vinden. Ik heb de demo ook even gespeelt maar daar was ik niet kapot van. Weinig veranderingen als je het vergelijkt met FM 07, toch zijn deze games (voorheen Championship Manager) vaste aankopen van mij.
Edit: Misschien slim om er een Algemeen Football Manager topic van te maken? Of moet ik even nieuw topic maken met Football Manager 2008?
Edit: Misschien slim om er een Algemeen Football Manager topic van te maken? Of moet ik even nieuw topic maken met Football Manager 2008?
-
- Forumicoon
Re: Football Manager 2007
Ik maak er een algemeen topic van, is inderdaad handiger om het centraal te houden.
-
davp Verified
- Wereldspeler
Re: Football Manager
Ik zag dat Heerenveen jeugdspeler Arjen Bergsma in het spel keeper is. Foutje lijkt mij?!
-
- Forumicoon
Die fout zat er vorig jaar ook al in, Bergsma staat bij de a's geregeld opgesteld als rechts en centraal in de verdediging, zoals gebruikelijk, weer veel aanpassen via de editor..
-
davp Verified
- Wereldspeler
Ik heb het inmiddels al verholpen ja.. toch grappig om te zien dat je een jongen als Arjen (waar ik vroeger nog mee samen gespeeld heb bij Read Swart) op deze leeftijd al tegen komt in een dergelijk spel.
-
- Wereldspeler
Matusiak is echt een held in het spel, maar het begint me nu alweer te vervelen. Al die bugs in het spel.
-
- Superster
Welke fouten zitten er bij Heerenveen volgens jouw dan ? Ik zie alleen de fout die al jaren in FM zit dat Arjen Bergsma geen keeper is, daarnaast krijg je random een voorzitter omdat de club die niet heeft.Edwin. schreef:Volgens de Nederlandse onderzoeker heeft hij er deze keer twee specifieke mensen op Heerenveen gezet voor betere resultaten; resultaten waar ik tot zover weinig van terug zie. Klaag lekker mee: http://community.sigames.com/eve/forums ... 032743/p/5
En die bugs... er is een "beta" patch uit en daarmee speelt het spel best lekker.
Mijn inziens is verder alleen de complete spelersgroep opgewaardeerd in de richting van AZ, Alves is een klassespits geworden, Dingsdag is erg goed geworden, net als Zuiverloon. Ik vind het spel aardig kloppen, de waarde van mijn spelers bij Heerenveen zijn ook realistischer nu, Alves kun je ook echt verkopen voor bedragen die vorig seizoen op hem zijn geboden.
-
- Invaller
Ik heb begrepen van degene die verantwoordelijk is voor Nederland binnen FM dat er 2 mensen zijn die Heerenveen scouten. Ik weet niet wie het zijn, maar ik vraag me af waar die lui al jaren mee bezig zijn. De Financiën hebben nog nooit geklopt. Ik heb dit voor FM 2007 aangegeven en toen is het veranderd, waardoor de financiën nu beter lijken te kloppen. Ook het technische deel van Heerenveen (bestuurders/technische staff) laat nogal eens te wensen over.Dat had idd gekunt, maar als 'rater' kun je niks over dit soort dingen zeggen. Financien, club info en technische staff word door de researcher van Nederland gedaan.
Dat sommige spelers zijn ondergewaardeerd en anderen overgewaardeerd, dat zij zo. Dat is subjectief en daar kunnen best eens foutjes in zitten. Over het algemeen klopt dit toch vrij aardig moet ik zeggen.
-
- Forumicoon
Heel leuk en aardig dat Football Manager, maar het word wel eens tijd dat ze met de tijd mee gaan. Het is nog steeds niet mogelijk om te spelen in een "normale" resolutie, volgens mij is de tijd van 1024x768 nu wel geweest..