'Vul je vak'

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
rommie
Jeugdspeler

Bericht door rommie »

vlagje schreef:probeer es: vuljevak@sc-heerenveen.nl
of: info@sc-heerenveen.nl
Mail naar Heerenveen is ook verstuurd. Super triest wat Koos Forsma ons aan doet.
wald pyk
Wereldspeler

Bericht door wald pyk »

Jeroen schreef:

oplossing:
- Blijf de gemeentes uitnodigen, geef ze een sjaal en een kop koffie
- MAAR KAP MET DIE TOETERS EN BELLEN!!! Weg ergernis, en weg negatieve sfeer.
jeroen je vergeet iets belangrijks.De mensen die het vul je vak bevolken moeten allemaal een a 4tje, met de teksten van de liederen die wij in het nieuw noord vak zingen,krijgen.

Voor de rest heb ik mij flink lopen ergeren aan die nep supporters.Commercie maakt het voetbal stuk.Was allang blij dat wij geen kerstmutsen kregen.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Boegyman (NL)
Wereldspeler

Bericht door Boegyman (NL) »

vlqrt schreef:een mooi verhaal.
Als je dan bij terugkomst bij de auto ook nog een folder onder je ruitenwisser had gevonden dan was het feest compleet geweest.
Afbeelding
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

fcdinamo schreef:@ vlqrt. Mooi verhaal, heb je het al doorgemaild naar de club :?:
Ik heb het niet doorgemaild en dat ga ik denk ik ook niet doen. Ik moest ff wat frustratie kwijt, ik ga nu lekker kerst vieren en me komende zaterdag verwonderen over het publiek dat in het gevulde vak zit. Ik denk dat ze al genoeg berichten hierover zullen krijgen, daar is mijn frustopost niet voor nodig. Is ook niet de taal die ik zou gebruiken als ik een mail richting de club zou doen ... hiermee wordt je niet serieus genomen.
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

rommie schreef: Mail naar Heerenveen is ook verstuurd. Super triest wat Koos Forsma ons aan doet.
Ik zou zeggen allemaal doen.
(hou het wel netjes)
Anti anti. :)
Popovic
Jeugdspeler

Bericht door Popovic »

Ik ben blij dat ik, wanneer ik woensdag naar NEC - Heerenveen ga, niet geconfronteerd wordt met die... ehh ja... Minder begaafde medemensen.
Door dat vul je vak gebeuren voel ik me ernstig beledigd. We worden voor het hele land voor lul gezet, worden blijkbaar niet serieus genomen, en zijn nog een marketing object ook.

Als we nou een positieve actie hier tegenover zetten... een enorme banner met een tekst erop als: EEN ECHTE FAN OVERSTEMT DE JOSTI-BAND en dan op een manier dat het hele stadion eroverheen gaat.
the rockII
Selectiespeler

Bericht door the rockII »

Volgens mij lezen we het stuk van vlqrt wel terug in de volgende Fean fan.
(hint hansrob )
Veel te negatief over de club, dat plaatsen ze niet in de Feanfan :mrgreen:

Was er wegens ziekte niet bij en heb heel wat gemist lees ik wel. Ongelofelijk dat Vul je Vak. Triest en de reactie vanuit andere supporters op Noord niet meer dan terecht. Je komt naar het stadion om voetbal te kijken, voetbalsfeer te proeven en evt. mee te doen aan het creeren van voetbalsfeer. Ik snap werkelijk niet hoe de club bij deze onzin is gekomen. Maakt ze ook geen ene donder uit....als het maar commercieel is. Potentiele supporters en sponsors zijn heilig en hier staat tegenover dat de normale trouwe supporter de boom in kan. Gratis kaarten, kortingen, gratis sjaals....het kan niet op!

Voor de trouwe supporter hebben ze ook iets leuks bedacht. Op Noord mag iedereen even lekker door een steward gefouilleerd worden. Waarom in godsnaam?? Geen aankondiging en als je hier iets van zegt kun je een grote bek krijgen van 'meneer'de steward.
SCH-4-LIVE
Selectiespeler

Bericht door SCH-4-LIVE »

Ik heb lang gewacht met het geven van een oordeel over dit gebeuren. Maar heb me gister voor de 2e keer diep en diep geschaamd voor mijn club. De 1e keer was tegen Roda :wink:

Dit heeft helemaal niets meer met voetbal te maken. Het is gewoon een grote bron van ergernis. En het zijn niet alleen NieuwNoorders die zich er aan storen, ik heb verscheidene mensen gesproken die zich er ook aan ergeren die niet in NN staan. Op zulke momenten denk ik laat die mensen op de wachtlijst staan daar zitten. Desnoods 650 koffiekanners daar neerzetten, maar dit nooit weer!

Dat ze mensen een kans bieden om eens een wedstrijd te bezoeken is niets mis mee. Maar de opzet van dit project moet grondig veranderd worden. Stop er allereerst mee om al die mensen zoveel aandacht te geven op de schermen. Stop met de decibelmeter. Stop met die klote toeters en bellen. Geef ze een plek en laat ze daar lekker anoniem zitten, net als alle andere supporters. Een Wave inzetten bij 0-0 tegen Excelsior, waar zijn we mee bezig? Bij de decibelmeter wordt alleen maar gejoeld en niets gezongen, we zijn niet bij Spartak Moskou. En gister had iedereen rode shirtjes aan, volgens mij zijn dat niet onze clubkleuren... Maargoed zoiets achterlijks blijkt alleen maar bij ons te kunnen..
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

Ik vrees dat ik er volgende week maandag nogmaals aan wordt herinnerd, als ik de jaarlijkse beelden bekijk van het schansspringen in Garmisch Partenkirchen! :mrgreen:
Miereneukert!
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Mooi verhaal van Vlqrt. Daarmee slaat ie de spijker op z'n kop! Wat hij in zijn post schrijft, dat gevoel bekruipt mij ook meer en meer.

Het is bij Heerenveen tegenwoordig één groot commercieel circus. Ik snap dat commercie belangrijk is voor een profclub, maar ik ben van mening dat Heerenveen behoorlijk overdrijft.

Als ik straks niet meer het gevoel heb dat ik naar een voetbalwedstrijd ga, dan is mijn plezier behoorlijk vergald!
feanfantsje
Jeugdspeler

Bericht door feanfantsje »

T is nu bijna 24 uur geleden en toch krijg ik dat liedje niet uit mijn hoofd.....

...steek die bel maar in je reet....

Zat vorig jaar nog op Zuid en dit jaar op Noord maar ik begin ernstig te twijfelen. Ik hoor nog liever supporters van de tegenpartij bleren als een stelletje roodgemutste debielen. WAT EEN DRAMA :urgs:
Kaartje voor de Bekerfinale 17 mei a.s. in the pocket!!
SuperFries
Bankzitter

Bericht door SuperFries »

Mischien neem ik de volgende keer wel een fluit mee als wij dat allemaal doen kan het ook leuk worden, maar dan gaan wij inderdaad ook mee naar onderen,
dus een leuk liedje lijkt mij beter.
Hoe wij Formsma bedanken voor deze onzin.

Drama en wij moeten ook nog betalen voor die herrie en die nep supporters, en hun mogen gratis naar binnen, ben blij dat onze gemeente niet mee doet aan die onzin, want reclame levert het niet op.
Zal nooit in Leeuwarden komen en ook niet in Meppel heb het wel gehad met die lui.
Finuh
Invaller

Bericht door Finuh »

Gemeente Leeuwarden volgende week aan de beurt?? :wink:
André
Wereldspeler

Bericht door André »

Het grote probleem van het " vul je vak " is dat het is gesitueerd vlak naast NN.
Niet mee eens. Dit is niet het grootste probleem. Een vak met 600 nieuwelingen naast het NN vak zou best kunnen als ze zich zouden aanpassen aan de rest van het publiek en zich niet als vak zijnde willen/moeten onderscheiden.

Het grootste probleem is het feit dat Heerenveen er een competitie van maakt voor de deelnemende gemeentes wie het meeste lawaai kan maken. Met andere woorden, ze worden door Heerenveen aangemoedigd zich te onderscheiden van de rest in het stadion. Die mensen die in het vak zitten zijn te gast bij een avondje voetbal in ons stadion.

Gisteren was echt een dieptepunt. Het had werkelijk helemaal niets met voetbalsfeer te maken. Laat staan met het aanmoedigen van Heerenveen.
Maar goed, de mensen die in het vak zaten gister kun je het niet eens kwalijk nemen dat ze lawaai maken. Zij kunnen gratis naar het voetballen, niemand zou dat afslaan. Het probleem zit ergens in die skybox op de westtribune. Voel je je aangesproken Koos?

Het idee verder qua klantenbinding allemaal prima, maar zorg er gewoon voor dat deze mensen een eenheid gaan vormen met de noordtribune en schaf die hele toeters en bellen rommel gewoon af. Een sjaal tot daar aan toe en desnoods een stuk papier met songtexten, maar voor de rest....
sonnemaberenburg
Jeugdspeler

Bericht door sonnemaberenburg »

Finuh schreef:Gemeente Leeuwarden volgende week aan de beurt?? :wink:
nee gemeente dongeradeel..en het onderwerp is geloof ik iets met schaatsen..dus geen kabaal hoop ik..alhoewel de laatste ronde gaat ook een bel he..nee doe wel een ijsmuts op en lekker naar het voetbal kijken..voor mij een buitenkansje als heerenveen fan..dus das lekker he..hoop wel op meer fans in dat vak. ga echt niet lopen gillen voor die herriemeter he..nee biertje erbij en winnen van utrecht!!
hm_DR88
Wereldspeler

Bericht door hm_DR88 »

Arnoud schreef:Dat had niets, maar dan ook niets meer met voetbal en voetbalbeleving te maken.
Bestuur van Heerenveen: geef in godsnaam de komende vakken-vullers een paar nuttige instructies mee. Moedig Heerenveen aan, zing mee met de simpele liedjes of bedenk zelf een aanmoedigingsyell (maar laat die dan wel horen als wij in balbezit zijn en niet als de tegenstander in de aanval is....)
Maar alstjeblieft Bestuur, niet meer dit soort acties als gisteren toen Meppel op bezoek was.
Het is heel erg jammer dat een actie om meer mensen naar het stadion te lokken op zo'n verschrikkelijke manier mis dreigt te lopen.

Punt één, de gasten uit Meppel die kosten nog moeite hebben gespaard om zich op een bepaalde manier te presenteren. Zij zijn in een positie gebracht waarvoor ik het schaamrood op mijn kaken krijg. In plaats van samen met nog 25.000 andere Heerenveensupporters sfeer te maken in het stadion, kregen ze de volle laag van een deel van de Heerenveensupporters. Men moet zich eerder supporter van de tegenstander hebben gevoeld, dan uitgenodigde gasten die Heerenveen een graag een keer wil zien spelen. Blijkbaar hebben de instructies die men van de organisatie heeft gekregen, deze mensen in een bijzonder vervelende positie gebracht.
ZO GAAT EEN GASTHEER NIET MET ZIJN GASTEN OM !!

Het idee om omringende gemeenten uit te nodigen voor dit soort wedstrijden is goed. Maar behandel gasten met respect (zeker door de organisatie). Laat ze niet opdraven om dit soort achterlijk gedrag te vertonen. Behandel ze als voetballiefhebber en geef ze echt een kans om zich als voetballiefhebber te gedragen.

De laatste maanden worden we als Heerenveensupporter steeds vaker geconfronteerd met de randverschijnselen in het voetbal. Vreemd gedrag in het "vul het vak", supporters van de tegenpartij in de Heerenveenvakken, het uitgebreid uitdelen van gratis kaarten terwijl de trouwe supporters fors de portemonee moeten trekken.
ZO GAAT EEN GASTHEER NIET MET ZIJN SUPPORTERS OM !!

Voor veel mensen is dit een periode waar alles nog weer eens op een rijtje wordt gezet. Ik hoop dat het bestuur de ervaringen van de laatste maanden zeer kritisch bespreekt. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om een aantal goede voornemens voor 2007 te formuleren. Ik wens het bestuur hierbij veel wijsheid en sterkte toe.

Tenslotte wens ik een ieder die SC Heerenveen een warm hart toedraagt een sportief, voorspoedig en vooral en gezond 2007 toe.
DE ZUID
Basisspeler

Bericht door DE ZUID »

De laatste maanden worden we als Heerenveensupporter steeds vaker geconfronteerd met de randverschijnselen in het voetbal. Vreemd gedrag in het "vul het vak", supporters van de tegenpartij in de Heerenveenvakken, het uitgebreid uitdelen van gratis kaarten terwijl de trouwe supporters fors de portemonee moeten trekken.
ZO GAAT EEN GASTHEER NIET MET ZIJN SUPPORTERS OM !!
Daar heppie de keutel bij het schone eind!!!
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Die Vuljevak kaarten wordt flink voor betaald door de gemeentes hoor.....
cross
Selectiespeler

Bericht door cross »

ALS 26.000 schreef:Die Vuljevak kaarten wordt flink voor betaald door de gemeentes hoor.....
volgens mij niet. ze krijgen 650 gratis kaarten, bosvelt heelf ze zelf overhandigd in kollumerland
Cross-Side on tour
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Waarom werden we nou weer gefouilleerd, ik begin het nu wel vervelend te vinden. Je wordt als je op Nieuwnoord staat bijna behandeld als een crimineel met al die cameras en dat fouileren. En als je even wilt vragen aan een steward waarom dat nou nodig is wordt je een beetje afgesnauwd. Die stewards voelen zich wel heel cool als ze zoon gele jas aanhebben, vind het echt wanabe politie.
Een onderschrift: wat is dat?
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Het is inderdaad duidelijk gericht tegen het NNvak. Ik als bewoner van 411 wordt niet gefouilleerd bij het betreden van mijn vak, maar dat zou wel gebeuren als ik, wat in mijn geval eigenlijk makkelijker is, via 412 naar binnen ging. Nogal overtrokken allemaal, lijkt me.
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

We worden deze maand gefouilleerd voor het vuurwerk enzo denk ik ! En als er wat gebeurd (bijv vuurwerk afsteken) gebeurd dat vaak bij de harde kern (NN),Ik als jongetje van 12 word ook gefouilleerd denken ze nou echt dat ik mijn zakken vol heb met nitraten ! ? Hopelijk is dit over 2 weken weer voorbij en worden we niet meer als crimineel worden behandeld :!:
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

We worden volgens mij gefouilleerd omdat de KNVB dat verplicht steld bij een sta vak :idea:

Maar de stewards van heerenveen foulieren wel op amateuristische wijze vindt ik. Ze gaan je gewoon kiedelen...
Laatst gewijzigd door xander op 25-12-2006 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle ballen op Henkie!
SCH-4-LIVE
Selectiespeler

Bericht door SCH-4-LIVE »

sc heerenveen 4 ever schreef:Waarom werden we nou weer gefouilleerd, ik begin het nu wel vervelend te vinden. Je wordt als je op Nieuwnoord staat bijna behandeld als een crimineel met al die cameras en dat fouileren. En als je even wilt vragen aan een steward waarom dat nou nodig is wordt je een beetje afgesnauwd. Die stewards voelen zich wel heel cool als ze zoon gele jas aanhebben, vind het echt wanabe politie.
Dit zijn slechts regels die zijn opgelegd door de KNVB. Kunnen zij ook niets aan doen. En dat er nu veel stewards zijn die in mijn ogen niet capabel genoeg zijn is al een langer bekend probleem.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

xander schreef:We worden volgens mij gefouilleerd omdat de KNVB dat verplicht steld bij een sta vak :idea:
Maar waarom nu pas ? vorige seizoen niet alleen deze maand volgensmij !
Appie10
Jeugdspeler

Bericht door Appie10 »

sf-NN schreef: Die ene vrouw uit het interview zou als ze de kans kreeg weer gaan :lol:

Ik vind het ook een domme actie, op die plaatsen kunnen echte supoters zitten.
Ze moeten van dat vak nieuwnoord maken, hoe groter hoe meer (echte) sfeer :wink:
Appie10
Jeugdspeler

Bericht door Appie10 »

ALS 26.000 schreef:Die Vuljevak kaarten wordt flink voor betaald door de gemeentes hoor.....
Ja dat klopt idd
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Over het fouileren, ik vind het wel raar dat het tegen Roda niet werd gedaan maar tegen AZ wel. Er is nog een manier om het fouileren te ontduiken, gewoon heel vroeg komen deed mijn vriendin ook en die werd niet gefouileerd.
Een onderschrift: wat is dat?
cross
Selectiespeler

Bericht door cross »

je kunt het niet eens foulieren noemen want ik had gewoon blikjes berenburg in m'n jas en dat heeft die pesoon die mij gefoulieerd heeft niet eens gemerkt
Cross-Side on tour
Force
Wereldspeler

Bericht door Force »

sch4-live schreef: Maar waarom nu pas ? vorige seizoen niet alleen deze maand volgensmij !
Ik heb vernomen dat het naar aanleiding van de 'reltjes' in Parma door de KNVB is voorgesteld. Het zal wel zo zijn dat de problemen in Parma voornamelijk NN'ers bij waren betrokken, anders slaat dit nergens op.
Gesloten