Grootste miskoop allertijden.
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- mitrita
- Superster
- Frisian Viking
- Superster
- Criz
- Wereldspeler
Precies, dat is ook het enige. Ik verwacht wel wat meer van een spits, behalve kopsterkte.Koppend erg sterk, over de grond inderdaad wel een stukje minder.
Misschien leuk voor een 4-4-2, maar als je enig centrale spits bent dan mag je toch wel wat doelpunten van deze persoon verwachten.Het is geen speler die er 30 inrost per seizoen. Maar het is een aanspeelpunt die met spelers als Nilssone, Pranjic en Alves om zich heen van enorme waarde kan zijn.
- Currahee
- Wereldspeler
Ik vind friend elke wedstrijd juist heel aardig voetballen. Hij plukt veel ballen ook uit de lucht die vdb op hem schiet. En hij is echt een afleider voor alves en nilson. Daardoor kunnen die hun spel spelen en acties maken. Ook werkt hij elke wedstrijd keihard voor de ploeg. Ik vind het wel degelijk een aanwinst.
-
- Nieuw talent
Friend is een top aankoop,
Ik ga ervan uit dat hij er rond de 10 doelpunten in legt
maar ik denk dat hij hoofd zakelijk als aanspeel punt in de spits is gehaald en ook heel wat assists achter zijn naam zou zetten,
In myn ogen hoort de voorroede ook met Nillson, Friend en yildrim te zijn en Alves daarachter,
En echte miskoop is: Norregaard op papier een topper maar voor heerenveen is hij het gewoon niet,
Ik ga ervan uit dat hij er rond de 10 doelpunten in legt
maar ik denk dat hij hoofd zakelijk als aanspeel punt in de spits is gehaald en ook heel wat assists achter zijn naam zou zetten,
In myn ogen hoort de voorroede ook met Nillson, Friend en yildrim te zijn en Alves daarachter,
En echte miskoop is: Norregaard op papier een topper maar voor heerenveen is hij het gewoon niet,
- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
-
- Nieuw talent
Ja hallo heeft yildirim wat gezegt wat niet zo is
Hij lult dat hij een van de beste vrije trappen heeft?
Nou bewijs jij maar ongelijk alles wat hij zij klopte hor hij overschatte zichzelf niet of ik heb wat gemist,
En trouwens alves hangend op rechts is ook prima maar zie hem liever achter de spitsen
Hij lult dat hij een van de beste vrije trappen heeft?
Nou bewijs jij maar ongelijk alles wat hij zij klopte hor hij overschatte zichzelf niet of ik heb wat gemist,
En trouwens alves hangend op rechts is ook prima maar zie hem liever achter de spitsen
- Edmanian Devil
- Basisspeler
Hoe kun je Yildirim nou een miskoop noemen? Haalde in z'n eerste seizoen Oranje als Heerenvener, gaf het grootste aantal assists in de Eredivisie en maakte nog een behoorlijk aantal doelpunten ook. Kwam bovendien uit de Eerste Divisie. Kunt hem wel alles verwijten, dit slaat echt nergens op...
All clubs are equal, but some are more equal than others 

- Frisian Viking
- Superster
Vergeet niet dat hij nou niet bepaald veel voorzetten vanaf de zijkant krijgt. De enigste die hij zo'n beetje kreeg jaagt hij er ook in. Nogmaals, ik ben erg onder de indruk van het spel van deze reus. Hij werkt hard, durft de duels aan te gaan en hij kan een bal vasthouden, iets wat handig is met eerder genoemde spelers.Criz schreef:Misschien leuk voor een 4-4-2, maar als je enig centrale spits bent dan mag je toch wel wat doelpunten van deze persoon verwachten.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
- Mackan68
- Forumicoon
-
- Superster
Zijn sterke punten ( winnen van kopdules, strijdlust ) hebben tot op dit moment nog maar weinig rendement opgeleverd. Ik moet daarbij wel zeggen dat hij door zijn inzet b.v wel de vrije schoppen afdwong, die Alves in Setubal tot doelpunt promoveerde. In die zin is hij soms best nuttig. Maar eerlijk gezegd lijken mij zijn houterige balbehandeling en gebrek aan echte snelheid geen garantie voor veel goals. Ik heb zelfs een lichte voorkeur voor Tarvajarvi, die ik, als het zuiver om voetbal gaat, toch wat minder beperkt vind dan Friend.
-
- Selectiespeler
- Contacteer:
-
- Basisspeler
Oh ja, volgens mij krijgt hij alle ballen op zak hoogte aangespeelt, en door de lucht.Dan kun je er wel heel veel mee ja. Bovendien vindt ik hem helemaal niet slecht voetballen. Hij maakt voor anderen de ruimte's, en hij verliest weinig kopduels, van zijn directe tegenstander.Gearard schreef:Oke, maar duidelijk is wel dat Friend een waardeloze techniek heeft. Alle ballen springen van zijn voeten.
Hem nu al een miskoop noemen gaat misschien wat te ver, maar dan zal er wel wat moeten veranderen.
NN gekkenhuis
-
- Superster
Hij wint inderdaad veel kopduels, maar het rendement daarvan is tot dusver bijzonder gering. Vrijwel geen bal komt aan. Over de grond oogt hij houterig en ook daar lukt hem in wezen weinig. Desondanks zou ik het nog even willen aanzien ( alsof dat trouwens enig verschil zou maken ). Op een bepaalde manier is hij toch zo nu en dan wel nuttig voor het team.
-
- Wereldspeler
Dit ligt ook aan de buitenspelers, en ook de middenvelders die bij moeten sluiten.oldtimer schreef:Hij wint inderdaad veel kopduels, maar het rendement daarvan is tot dusver bijzonder gering. Vrijwel geen bal komt aan. .
Als Friend doorkopt, en niemand van de buitenspelers op dat moment naar binnen knijpt is het rendement inderdaad 0, maar dat kun je Friend niet verwijten lijkt me.
- mitrita
- Superster
-
- Selectiespeler
-
- Superster
Hij heeft intussen natuurlijk wel geruime tijd in Noorwegen gespeeld.Ane Lenstra schreef:ik vind het ook een beetje jammer dat je friend nu al miskoop noemt, terwijl hij hier nog geen maand voetbalt..
er zitten aardig wat verschillen tussen nederland en canada.. zowel voetballend als de cultuur
Dus of die Canadese voetbalcultuur nog zo'n grote rol speelt?
-
- Jeugdspeler
Grootste Miskoop
Hallo,
Kijkend naar de prijs-/kwaliteitverhouding kom je toch uit bij Rafaël Viera...
Qua voetbal is naar mijn mening Radu Mugur Gusatu een goede kandiddaat...
-
- Superster
Re: Grootste Miskoop
Gusatu was natuurlijk een dikke tegenvaller. Toch had hij enkele pluspunten: hij was tamelijk kopsterk en kon in principe ook een bal vasthouden. Aan de andere kant was hij zo traag als stroop. Toch scoorde hij zijn eerste seizoen nog 13 goals in bindende wedstrijden, dus inclusief de Intertoto ( 2 tegen Aalborg bij de 8 -2 ) en de Nationale Voetbalbeker.Tieme Klompe schreef:Hallo,
Zijn beste wedstrijd speelde hij voor de Beker tegen Eindhoven met 4 assists en een schitterend doepunt ( 6 - 1 ).
In zijn 2e seizoen kwam hij slechts tot een ( 1 ) goal.
Hij heeft hier duidelijk niet voldaan, maar was ook weer niet zo slecht als hij zolangzamerhand door iedereen wordt gemaakt ( een soort zichzelf voedende legende feitelijk ).
En wat betreft Viera, zou die echt zo duur zijn geweest?
-
- Nieuw talent