Gertjan Verbeek
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Forumicoon
Kun je me uitleggen waarom jij vindt dat hij gelijk heeft Gearard?
Hoe weet jij dat hij niet met spelers om kan gaan? Hoe weet jij dat hij geen pap heeft gegeten van mental coaching? Hoe weet jij dat tijdens wedstrijden één speler altijd de lul is? Hoe weet jij dat hij tijdens de nabespreking zijn mond niet opentrekt? En hoe weet jij dat hij sociaal niet erg sterk is en dat hij sommige spelers voortrekt?
Ben benieuwd...........
Hoe weet jij dat hij niet met spelers om kan gaan? Hoe weet jij dat hij geen pap heeft gegeten van mental coaching? Hoe weet jij dat tijdens wedstrijden één speler altijd de lul is? Hoe weet jij dat hij tijdens de nabespreking zijn mond niet opentrekt? En hoe weet jij dat hij sociaal niet erg sterk is en dat hij sommige spelers voortrekt?
Ben benieuwd...........
-
- Beheerder
Jawel. Het spel is al lange tijd niet om aan te zien, en zijn wissels zijn meestal onbegrijpelijk. Tactisch is Verbeek niet sterk, en tijdens belangrijke wedstrijden geven de meeste spelers niet thuis. Een goede coach kan dat voorkomen, vind ik.Heerenveen rules schreef:Kun je me uitleggen waarom jij vindt dat hij gelijk heeft Gearard?
Hoe weet jij dat hij niet met spelers om kan gaan?
Samaras is niet zonder reden weggegaan, daar moet iets gebeurd zijn. En waarin Verbeek dus tekort schoot, naar mijn mening
Hoe weet jij dat hij geen pap heeft gegeten van mental coaching?
Neem eens een kijkje bij een wedstrijd, zou ik zeggen.
Hoe weet jij dat tijdens wedstrijden één speler altijd de lul is?
Bruggink... Spelers met een eigen mening liggen vaak met hem overhoop
Hoe weet jij dat hij tijdens de nabespreking zijn mond niet opentrekt?
Dat weet ik dus niet, ik was het in grote lijnen wel eens met het verhaal van Capo, maar ik weet dus ook niet hoe hij hier bij komt.
Verbeek houdt Yildirim wel heel erg opzichtig de hand boven zijn hoofd. Jan de Jonge was sociaal wel sterk, iets wat bij Verbeek weleens ontbreekt, je ziet ook duidelijk het gemis van Jan de Jonge.En hoe weet jij dat hij sociaal niet erg sterk is en dat hij sommige spelers voortrekt?
-
- Forumicoon
- g11
- Selectiespeler
-
- Forumicoon
Je verhaal heeft me niet overtuigd Gearard.
1 Je haalt aan dat zijn wissels vaak onbegrijpelijk zijn. Vorig jaar had hij de meest succesvolle hand van wisselen van alle coaches uit de eredivisie. Dit jaar pakt het wat minder uit inderdaad.....
2 Je zegt dat er bij Samaras iets gebeurd moet zijn. Dat is dus speculatief, want dat weet je niet! Moet gebeurd zijn zegt voldoende........
3 Er wordt gesuggereerd dat er één speler tijdens de wedstrijd altijd de lul is. Dat is heel wat anders dan spelers die met hem overhoop liggen. Iedere coach heeft wel eens een aanvaring met een speler. Zo ook Verbeek. Maar ook dat blijft vaak intern, dus daar hebben wij geen zicht op.
4 Dat hij Yildirim voor zou trekken is ook geen feit. Zoals je zaterdag wel gezien hebt is er gewoon geen alternatief op zijn plaats. Dus is Yildirim volgens Verbeek toch de meest geschikte persoon voor die plaats (bij gebrek aan beter
). En volgens mij is Yildirim de laatste paar wedstrijden gewisseld....
Waar ik het wel mee eens ben is dat het spel vaak niet om aan te zien is, maar dat kan ook liggen aan de kwaliteit van selectie (vooral qua beleving).
Het verhaal wat er over Verbeek is geschreven kan alleen geschreven zijn door iemand die met hem werkt en waar wij als 'buitenstaanders' geen zicht op hebben.

1 Je haalt aan dat zijn wissels vaak onbegrijpelijk zijn. Vorig jaar had hij de meest succesvolle hand van wisselen van alle coaches uit de eredivisie. Dit jaar pakt het wat minder uit inderdaad.....
2 Je zegt dat er bij Samaras iets gebeurd moet zijn. Dat is dus speculatief, want dat weet je niet! Moet gebeurd zijn zegt voldoende........
3 Er wordt gesuggereerd dat er één speler tijdens de wedstrijd altijd de lul is. Dat is heel wat anders dan spelers die met hem overhoop liggen. Iedere coach heeft wel eens een aanvaring met een speler. Zo ook Verbeek. Maar ook dat blijft vaak intern, dus daar hebben wij geen zicht op.
4 Dat hij Yildirim voor zou trekken is ook geen feit. Zoals je zaterdag wel gezien hebt is er gewoon geen alternatief op zijn plaats. Dus is Yildirim volgens Verbeek toch de meest geschikte persoon voor die plaats (bij gebrek aan beter

Waar ik het wel mee eens ben is dat het spel vaak niet om aan te zien is, maar dat kan ook liggen aan de kwaliteit van selectie (vooral qua beleving).
Het verhaal wat er over Verbeek is geschreven kan alleen geschreven zijn door iemand die met hem werkt en waar wij als 'buitenstaanders' geen zicht op hebben.
-
- Invaller
Ach je moet die mensen die dit zonder reden op een forum zetten niet te serieus nemen. Het zijn waarschijnlijk gedumpte boys die hun blonde 18-jarige lovers zagen vertrekken. Daarna heeft Gert-jan ze overgenomen. (wel transfervrij natuurlijk)Het verhaal wat er over Verbeek is geschreven kan alleen geschreven zijn door iemand die met hem werkt en waar wij als 'buitenstaanders' geen zicht op hebben.
- paparazzi
- Superster
Hierbij mijn mening over GJV;
Ik heb vroeger met gert jan getraind en ken hem daardoor redelijk goed.
Wat ik niet begrijp is dat er een mental coach nodig is binnnen de club als je iemand als Gert jan Verbeek in 'huis' hebt.
Als er een persoon is die sociaal , open, rechtvaardig en goed is & met andere mensen om kan gaan dan is hij dat wel!!
Ik vind het opvallend dat hij de ploeg niet meer gemotiveerd krijgt tijdens een wedstrijd ...zo lijkt t wel, zeer merkwaardig! Als er een was die dat absoluut in z`n mars had dan was GJV dat wel!
M.i.z. moet er dan ook iets meer aan de hand zijn binnen de club..."of dat te maken heeft gehad met het vertrek van Klaas jan of Samaras, dat weet ik niet, maar dat zou goed kunnen! Het zou ook zomaar te doen kunnen hebben met de aanstaande voorzitterswisseling. Ik vraag me namelijk af of GJV met deze nieuwe voorzitter wel door een deur kan."
Maar dat de ploeg ongemotiveerd voetbalt en zonder inzet is niet in zijn geheel te wijten aan de trainer GJV, dat weet ik haast zeker!
Tactisch en technisch gezien vind ik overigens GJV een redelijke trainer, maar niet een trainer die deze club naar de top 4 toe kan loodsen, ook niet wanneer er betere spelers worden aangetrokken...daar zie ik hem helaas niet toe in staat.
Ik heb vroeger met gert jan getraind en ken hem daardoor redelijk goed.
Wat ik niet begrijp is dat er een mental coach nodig is binnnen de club als je iemand als Gert jan Verbeek in 'huis' hebt.
Als er een persoon is die sociaal , open, rechtvaardig en goed is & met andere mensen om kan gaan dan is hij dat wel!!
Ik vind het opvallend dat hij de ploeg niet meer gemotiveerd krijgt tijdens een wedstrijd ...zo lijkt t wel, zeer merkwaardig! Als er een was die dat absoluut in z`n mars had dan was GJV dat wel!
M.i.z. moet er dan ook iets meer aan de hand zijn binnen de club..."of dat te maken heeft gehad met het vertrek van Klaas jan of Samaras, dat weet ik niet, maar dat zou goed kunnen! Het zou ook zomaar te doen kunnen hebben met de aanstaande voorzitterswisseling. Ik vraag me namelijk af of GJV met deze nieuwe voorzitter wel door een deur kan."
Maar dat de ploeg ongemotiveerd voetbalt en zonder inzet is niet in zijn geheel te wijten aan de trainer GJV, dat weet ik haast zeker!
Tactisch en technisch gezien vind ik overigens GJV een redelijke trainer, maar niet een trainer die deze club naar de top 4 toe kan loodsen, ook niet wanneer er betere spelers worden aangetrokken...daar zie ik hem helaas niet toe in staat.
Miereneukert!
-
- Forumicoon
Hoezo? Zoals ik de opmerkingen lees kan je dat ook prima opmaken als je bijvoorbeeld op regelmatige basis de training volgt.Heerenveen rules schreef: Het verhaal wat er over Verbeek is geschreven kan alleen geschreven zijn door iemand die met hem werkt en waar wij als 'buitenstaanders' geen zicht op hebben.
(Dat doe ikzelf niet, dus ik heb over het bovenstaande verder ook geen mening.)
-
- Superster
-
- Forumicoon
Het grootste deel van de onvrede bestaat bij mij dan ook uit het besef waar we nu hadden kunnen staan als we het team in ieder geval dit seizoen compleet hadden kunnen houden... We streden nog op 3 fronten, en nu mogen we blij zijn als we een playoff tegen RKC gaan halen...ALS 26.000 schreef:Jongens, neem even mee. Begin van dit seizoen, compleet middenveld moet ingepast worden. Na winterstop, bijna compleet nieuwe voorhoede moet ingepast worden.... Toch doen we nog steeds mee voor 1e 5...... Bekijk het eens vanuit dat perspectief. Geen subtopper die je dat na zou doen!

-
- Selectiespeler
Ja en volgend seizoen moeten er weer een volledig nieuwe achterhoede(hansson, seip weg)+voorhoede(nieuwe spits, nieuwe rechtsvoor) ingepast worden en ga zo maar door...
Wat een bullshit! Dat er telkens hele delen van het elftal wegvallen heeft de club aan zichzelf te danken. Als je dan als club besluit om voor het geld te kiezen en het seizoen uit te hobbelen, ok. Maar zorg dan wel dat je het seizoen daarop capabele vervangers hebt staan waardoor het niveau er iig niet slechter op wordt.
Wat een bullshit! Dat er telkens hele delen van het elftal wegvallen heeft de club aan zichzelf te danken. Als je dan als club besluit om voor het geld te kiezen en het seizoen uit te hobbelen, ok. Maar zorg dan wel dat je het seizoen daarop capabele vervangers hebt staan waardoor het niveau er iig niet slechter op wordt.
-
- Forumicoon
Het inschakelen van een extrene die bepaalde zaken oppakt waar je je als trainer/leidingevende buiten houdt is heel normaal. Yildirim (of iemand anders) gaat niet naar zijn trainer om te vertellen dat hij 'niet lekker in zijn vel zit' omdat het opvoeden van een kind hem zwaar valt, zijn relatie onder druk staat, hij zich in de selectie niet geaccepteerd voelt enz. Slechts fictieve voorbeelden om aan te geven dat er (prestatie beïnvloedende) onderwerpen zijn waar een onbedreigende externe verder kan gaan dan de trainer/leidinggevende. Niks mis mee dus.
Het bouwen aan een team zonder dat het ooit af is, is de werkelijkheid van het hedendaagse voetbal. Wel vind ik dat talenten meer kansen moeten krijgen om volwaardige vervangers te worden. We hebben veel talent lopen dat eigenlijk nooit in het eerste elftal verschijnt terwijl ze wel de potentie hebben. 'Vroeger' gebeurde dat noodgedwongen wel. Zo kwam Klompe ook ooit in het elftal.
Het bouwen aan een team zonder dat het ooit af is, is de werkelijkheid van het hedendaagse voetbal. Wel vind ik dat talenten meer kansen moeten krijgen om volwaardige vervangers te worden. We hebben veel talent lopen dat eigenlijk nooit in het eerste elftal verschijnt terwijl ze wel de potentie hebben. 'Vroeger' gebeurde dat noodgedwongen wel. Zo kwam Klompe ook ooit in het elftal.
-
- Basisspeler
Hmm, sorry nu moet ik je even onderbreken: Jeroen Drost krijgt nu al een basisplaats en zijn tweelingbroer Henrico heeft al een aantal kansen gehad. Ook lijkt Thomas Prager meer en meer speelminuten te krijgen en hij doet het ook heel verdienstelijk. Boy Waterman is ook doorgestoomt vanuit de eigen jeugd. Dan nog maar een Samaras, die hier ook als 15-jarige binnenkwam.Gekko schreef: We hebben veel talent lopen dat eigenlijk nooit in het eerste elftal verschijnt terwijl ze wel de potentie hebben. .
Een Quito, die op het punt van doorbreken stond toen hij het voor zichzelf verknalde.
En zo zijn er volgens mij nog wel een aantal namen op te noemen.
-
- Invaller
-
- Forumicoon
Ik bedoel met name ook het laten snuffelen. Dus, regelmatig het laatste kwartier laten spelen om de overgang minder groot te maken. Maar waar blijven de Larsens, Stormen, Balkesteinen enz.? Van Verbeek had ik verwacht dat hij die jongens vaker een kans zou geven. Van mij hadden ze een paar van de spitsen uit de jeugd mogen doorschuiven ipv De Vries halen.Smitte schreef: Hmm, sorry nu moet ik je even onderbreken: Jeroen Drost krijgt nu al een basisplaats en zijn tweelingbroer Henrico heeft al een aantal kansen gehad. Ook lijkt Thomas Prager meer en meer speelminuten te krijgen en hij doet het ook heel verdienstelijk. Boy Waterman is ook doorgestoomt vanuit de eigen jeugd. Dan nog maar een Samaras, die hier ook als 15-jarige binnenkwam.
Een Quito, die op het punt van doorbreken stond toen hij het voor zichzelf verknalde.
En zo zijn er volgens mij nog wel een aantal namen op te noemen.
-
- Beheerder
Ajax?Zola schreef:Die jeugspelers zijn wel erg licht hoor.Bij welke club uit de subtop wordt nou regelmatig een Ajunior ingezet dan?
Verder vind ik dat je best eens een jeugdspeler voor de 'leeuwen' mag gooien. Wanneer je rechtsbuiten niet beschikbaar is, dan hevel je gewoon een andere rechtsbuiten over uit de jeugd. Altijd beter dan een nood-oplossing met Norregaard.
-
- Wereldspeler
-
- Selectiespeler
-
- Forumicoon
-
- Erelid
- Contacteer:
-
- Forumicoon
- paparazzi
- Superster
- mechielz
- Basisspeler
- Contacteer:
- paparazzi
- Superster
-
- Forumicoon
viewtopic.php?p=123648#123648
hier verder over de assistent, laten we ons in dit topic op Verbeek zelf focussen.
hier verder over de assistent, laten we ons in dit topic op Verbeek zelf focussen.
-
- Bankzitter
In het nieuwe topic "de inventarisatie" wordt veel over Verbeek gesproken. Hij zou de spelers niet beter maken etc etc. Niet iedereen denkt het hetzelfde over. Hier een kleine quote uit de FeanFan van Mark de Vries:
"De trainingen bij Heerenveen zijn van een hoog niveau; het positiespel is erg goed. Ook de andere oefeningen bevallen me goed, ze zijn allemaal erg op de positie waar je speelt gericht. Ik kan merken dat ik beter word van de trainingen hier."